SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: In bezit zijn van een gore speknek of drillige onderkin.Doei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Dat is gewoon mijn echte kin, kijk daar gewoon normaal.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Vooral lekker voor de spiegel gaan staan en je kin naar beneden richten ja, lekker die onzekerheid aanwakkeren.
Als dat een ongefabriceerde onderkin is is er geen tiet op de wereld die dat kan redden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het is niet erg mits je grote borsten hebt.
en daarna boos roepen dat je een lelijk lomp ding bent en jezelf in slaap huilenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Vooral lekker voor de spiegel gaan staan en je kin naar beneden richten ja, lekker die onzekerheid aanwakkeren.
ja terwijl je op de bank ligt met je kin op je borstquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn echte kin, kijk daar gewoon normaal.mrja bedankt.
Nou je zou zo te zien achter de PC vandaan kunnen gaan en de zon in duiken, of is die foto in de winter gemaakt?quote:
quote:
Jij hoef mij niet aan te raden hoe ik mijn leven moet leiden. Rotte blaag.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nou je zou zo te zien achter de PC vandaan kunnen gaan en de zon in duiken, of is die foto in de winter gemaakt?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
waar kijk ik naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag op anoniem
Was ook niet mijn insteek, echter gaf jij aan er niks aan te kunnen doen, daar dit op een onwaarheid berust voelde ik mij genoodzaakt in actie te komen zoals het een echte white knight betaamt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij hoef mij niet aan te raden hoe ik mijn leven moet leiden. Rotte blaag.
Misschien ben ik wel een albino jij weet helemaal niksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:29 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Was ook niet mijn insteek, echter gaf jij aan er niks aan te kunnen doen, daar dit op een onwaarheid berust voelde ik mij genoodzaakt in actie te komen zoals het een echte white knight betaamt.
Je kijkt wel omlaag Meloentje. Dat maakt het erger.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn echte kin, kijk daar gewoon normaal.mrja bedankt.
Natuurlijk. Het is dan ook gigantische schreeuw om aandacht dit topic.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:32 schreef JenHermes het volgende:
Iedereen heeft dit toch wel een beetje toch? Als ik me hoofd omlaag knik, heb ik dit ook![]()
Als ik gewoon normaal recht naar voren kijk, heb ik t niet
Foto is van bovenaf genomen, lijkt maar zo. (kijk echt niet omlaag)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je kijkt wel omlaag Meloentje. Dat maakt het erger.
Maar goed, misschien moet je je onderkaak een keer naar voren laten verschuiven.
doe ff normaal segquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:33 schreef Puntenjager het volgende:
Maar goed, misschien moet je je onderkaak een keer naar voren laten verschuiven.
veelste warm om te fappen, paas link.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niet naar zoeken als je nog wil fappen vandaag.
Stellen dat ik helemaal niks weet is uiteraard ook pertinent onjuist.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een albino jij weet helemaal niks
Ik zou me toch zorgen gaan maken, nou ben ik geen angstzaaier maar dit zou wel een symptoom van een terminale ziekte kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:32 schreef JenHermes het volgende:
Iedereen heeft dit toch wel een beetje toch? Als ik me hoofd omlaag knik, heb ik dit ook![]()
Als ik gewoon normaal recht naar voren kijk, heb ik t niet
Is dit iemand die z'n onderkin onder z'n tong heeft gepopnageld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
vetzucht iddquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:37 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik zou me toch zorgen gaan maken, nou ben ik geen angstzaaier maar dit zou wel een symptoom van een terminale ziekte kunnen zijn.
gewoon dikke kinquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet je nou lachen op die foto is dat een vetrol?
Dit topic is natuurlijk bedoeld dat iedereen gaat roepen dat ze er goed uitziet. Mensen die dat niet in de gaten hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:30 schreef Inverted_World het volgende:
Ik dacht altijd dat meloewa heel knap was.
Best wel erg eigenlijk voor iemand die 16+ is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit topic is natuurlijk bedoeld dat iedereen gaat roepen dat ze er goed uitziet. Mensen die dat niet in de gaten hebben.
20+quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Best wel erg eigenlijk voor iemand die 16+ is.
na aanleiding van deze foto zou ik dat zeker aannemen dan iddquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit topic is natuurlijk bedoeld dat iedereen gaat roepen dat ze er goed uitziet. Mensen die dat niet in de gaten hebben.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken om die vieze huid van je, ga je eens verzorgen en kom eens buiten
Plaats dan eens een pic van jouw huid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken om die vieze huid van je, ga je eens verzorgen en kom eens buiten
21 alweer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Best wel erg eigenlijk voor iemand die 16+ is.
Jep, en dikgedrukte heb je ook al gedaan. Vandaar dat je dit topic gebruikt om complimenten voor dat andere uit te lokken. Bewust danwel onbewust.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
na aanleiding van deze foto zou ik dat zeker aannemen dan idddan had ik ergens anders wel foto van gemaakt.
Mjah, Meloentje, je bent een beetje een plorkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
na aanleiding van deze foto zou ik dat zeker aannemen dan idddan had ik ergens anders wel foto van gemaakt.
Lelijkheid tonen bevestigd het idd alleen maar meer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
21 alweer.
[..]
Jep, en dikgedrukte heb je ook al gedaan. Vandaar dat je dit topic gebruikt om complimenten voor dat andere uit te lokken. Bewust danwel onbewust.
Aandacht is tenslotte aandachtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:50 schreef Meloewa het volgende:
Of iemand nu iets positief zeg of iets in de trant van lelijke huid, maakt me ook niet zoveel uit.
Het is "in de grond geboord worden", doos...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mensen die het niet fijn vinden om door de grond geboord te worden
Jij wil gewoon neuken...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Niet klagen Meloewa, je bent mooi zoals je bent.
Zo te zien is er niks eetlust verlagend gebeurd in je leven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:52 schreef Meloewa het volgende:
Bovendien vind ik een onderkin/vetnek gewoon lelijk, niet alleen bij mezelf. Maar ook bij andere.
EtensLust verlagend.
Iedereen is mooi zyn manier (L)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Niet klagen Meloewa, je bent mooi zoals je bent.
als ik jou was zou ik je eerst maar zorgen maken om jezelf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:54 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zo te zien is er niks eetlust verlagend gebeurd in je leven.
En dan vlak voor je komt eruit en onderspuiten hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dat bij elke stoot de onderkin nog even natrilt.
te veel wodka zuipen ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef chroestjov het volgende:
Te veel slechte dingen eten is ook een aanslag op de gezondheid van je gebit.
ahahaha redbull als je in bed ligtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef chroestjov het volgende:
Te veel slechte dingen eten is ook een aanslag op de gezondheid van je gebit.
Nergens voor nodig, wil ik daar net aan gaan beginnen post er iemand zo'n onderkin als die van jou, nou dan weet je gewoon dat anderen je hulp harder nodig hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik je eerst maar zorgen maken om jezelf.
Godverdomme manquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:54 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zo te zien is er niks eetlust verlagend gebeurd in je leven.
Ik ben een vrouw, jij bent een man. Ik denk dat het duidelijk is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:57 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, wil ik daar net aan gaan beginnen post er iemand zo'n onderkin als die van jou, nou dan weet je gewoon dat anderen je hulp harder nodig hebben.
Ik neem aan dat er bij die speknek ook bijpassende kloddertieten zitten dus dan is het wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, jij bent een man. Ik denk dat het duidelijk is.
Wat een kutliedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef fb12fb12 het volgende:
DIT VRAAGT OM EEN LIEDJEEE
je bent dom geweest domme spekhoofd, vieze
kanker dikke zwijn, bij de inbraak was je een bang
zwijn , en nu ben je met een fiets naar rotterdam
gevlucht dikke hoop allende diepe zucht, maar we
weten jou te vinden dikke vetzak en dan zou jij je
laatste varken eten vetzak speknek ik steek je dood,
speknek jij kkr jood, speknek dikke homoo, speknek
marokkanenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef fb12fb12 het volgende:
Deze liet zal geen preizen winnen vrient.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef fb12fb12 het volgende:
Wat lul jij?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hey Hyandeai waarom post je steeds onder een kloon?
Die meid is al hartstikke mager. Dit is weer een van die cameratruukjes die zij zo goed beheerst.quote:
Ook al doe ik dat, dan heb ik nog geen speknek kin...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat heeft iedereen als je je kin maar ver genoeg naar je keel beweegt en van onderen af een foto neemt.
Ben je artiest (serieuze vraag)?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef fb12fb12 het volgende:
Nee dat zie je nu niet maar als je van onderen af een foto zou nemen heb je ongeveer hetzelfde. Dat is ook niet echt spek maar meer huid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:54 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ook al doe ik dat, dan heb ik nog geen speknek kin...
Net geprobeerd, maar nope. Ik heb het ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee dat zie je nu niet maar als je van onderen af een foto zou nemen heb je ongeveer hetzelfde. Dat is ook niet echt spek maar meer huid.
Ligt denk ik ook een beetje aan je botstructuur. Als jij een vrij hoekige kaak en stevige kin hebt (vrouwen hebben dat vaak niet) zul je daar ook minder last van hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar nope. Ik heb het ook niet.
Me neither, het ziet er wel fucked up uit als je je kin in je nek drukt, maar ik heb ook geen rol daarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar nope. Ik heb het ook niet.
Bij vrouwen hangt alles wat meer, idd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook een beetje aan je botstructuur. Als jij een vrij hoekige kaak en stevige kin hebt (vrouwen hebben dat vaak niet) zul je daar ook minder last van hebben.
Maar meisjes zoals meloewa hebben dat vrijwel allemaal als ze dat doen.
Die mond zo met dat baardje doet me aan een filmpersonage denken maar ik kan er even niet opkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je meloewa, geen driedubbele onderkin. Gewoon gaan squatten dus.
Ik dacht dat jij vet knap was.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
9/11 ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die mond zo met dat baardje doet me aan een filmpersonage denken maar ik kan er even niet opkomen.
Nee, het was een actie/vechtfilm meen ik mij te herinneren.quote:
Hemeldepemel een terrorist op FOK!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik ook. Wat haat je op ramadanbaardjes dan?quote:
Wie nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ben ik ook. Wat haat je op ramadanbaardjes dan?
Ik vind dit eigenlijk een beetje een ranzig baardje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er is er maar één die er legaal zo mag bijlopen:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een beetje een ranzig baardje.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Er is er maar één die er legaal zo mag bijlopen:
[ afbeelding ]
De rest is terrorist of compleet geschift...
of beide
Ben je een Amish?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zorgen Meloetje, ik heb het ook (en nog veeeeel meer met ons)
Ja, die, nou ja titulear eigenlijk, en die liep al voor lul in de jaren tachtig met zo'n baardje, dus trek je conclusiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe heet die man ook alweer? chriet tietelaar ofzo?
Wat een prachtexemplaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de rest van je gezicht?
wie is die terrorist?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat, je herkent ze meteen aan het achterlijke baardje...quote:
Wat zie ik hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* *O* *O* *O* POEPTOPIC!!! *O* *O* *O* *O*
aivd gemaildquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je op je scheerapparaat gaan staan tijdens het squatten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
Is helemaal niet nodig man PRISM beschermt ons en scant op achterlijke baardjesquote:
Je ziet er goed uit, Splutje peuterpluisquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:39 schreef Splutje het volgende:
Goed topic weer, lekker complimentjes vissen
Thanks, ondanks mijn aangeboren schoonheid werk ik er hard voorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit, Splutje peuterpluis
Het is te zienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Thanks, ondanks mijn aangeboren schoonheid werk ik er hard voor
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het is te zienmijn complimenten....
Lijkt idd iemand die zich voorbereidt op een enkeltje Syrië...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maarrrrrr met al dat geflirt hier verliezen wel even de focus op Hugh zijn achterlijke terroristen baardje, en dat is zonde
Bij de les blijven jongens....
De aandacht was iig even afgeleid, want ik vond al dat gebash op meloewa wel beetje zieligquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maarrrrrr met al dat geflirt hier verliezen wel even de focus op Hugh zijn achterlijke terroristen baardje, en dat is zonde
Bij de les blijven jongens....
Dat is dan wel weer een inzamelingsactie waardquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Lijkt idd iemand die zich voorbereidt op een enkeltje Syrië...
Scheelt weer een bloedbad joh...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:51 schreef ZarB het volgende:
Waar is hugh heen? Ik zie net dat ie is geschrapt van het aanwezigheidslijstje voor de meet.
wat denk jij ik ben moslim ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die baard is nog het minst erge, ik ruik die legemaag-smoel door m'n scherm heen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:03 schreef Aberkullie het volgende:
Hugh misschien kun je ook de rest posten, anders verlies ik de hoop dat er tenminste nog één knappe FOKker was.
Amishquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zijn er meer groeperingen die vrijwillig zo voor aap lopen dan?
ja....quote:
je bent wel btje geobsedeerd man, wil je soms fittiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja....
Maar die heb je hier niet.... Hier zijn het of terroristen of mongooltjes die zo'n baardje hebben... en Chriet natuurlijk, laten we Chriet niet vergeten....
Ja ik ben me gek... dan trek jij aan zo'n touwtje en dan overal lichaamsdelenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je bent wel btje geobsedeerd man, wil je soms fittie
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik ben me gek... dan trek jij aan zo'n touwtje en dan overal lichaamsdelen
bah bah
klopt ik heb ook een klein hoofd met mini kaaklijn en sowieso bolle wangen etc dus ik kan makkelijk dikheid kweken/opzetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook een beetje aan je botstructuur. Als jij een vrij hoekige kaak en stevige kin hebt (vrouwen hebben dat vaak niet) zul je daar ook minder last van hebben.
Maar meisjes zoals meloewa hebben dat vrijwel allemaal als ze dat doen.
Mijn kaaklijn is juist net iets te aanwezigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
klopt ik heb ook een klein hoofd met mini kaaklijn en sowieso bolle wangen etc dus ik kan makkelijk dikheid kweken/opzetten.
zo kan ik het ook. Jij hebt btw een baard die voor afleiding zorgt kunst is om op bed te liggen op een gare manier dan wel dikke vetklep. Al heeft een jongen die ik ken een hele goede mannelijke kaak en hij kan het wel niet of ja een beetje dan. Mijne zag er 2576/x erger uit. Maar precies wat Frank zegt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
das toch mooi, kun je model wordenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn kaaklijn is juist net iets te aanwezig
Jij kunt je zelf wel goed presenteren zegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, nee
Ik ben maar ietsje groter dan jij en een beetje puisterig en asymmetrisch
Photoshop man vrouw... denk je dat al die modellen van zichzelf zo spik en span zijn????quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, nee
Nee, maar wel groter dan 1,63.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Photoshop man vrouw... denk je dat al die modellen van zichzelf zo spik en span zijn????
Dat is niet omlaag halen dat zijn gewoon redenen om tegen te spreken dat dat een mogelijk carrièrepad is voor mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Tja... misschien, maar om jezelf nu zo omlaag te halen... daar zijn wij toch juist voor hier
Nee, je hebt idd gelijk, hier ging het over het baardje van Meloewa en de onderkin van Hugh_Myronquote:
hèhè.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, nee
wel hoor. Thats me. Overigens ben ik wel aan de pil nu dus mijn kop wordt steeds vetter.quote:
Sport je wel genoeg?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wel hoor. Thats me. Overigens ben ik wel aan de pil nu dus mijn kop wordt steeds vetter.
Weet je zeker dat het de pil is en niet prednison?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wel hoor. Thats me. Overigens ben ik wel aan de pil nu dus mijn kop wordt steeds vetter.
Ja hoor, als jankende hongerneger bij die Nederlanders aankloppen voor een aalmoesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef ehouse het volgende:
speknek
puisten
vettig haar
en Nederlander.
Kan het nog erger?!
maar je tetten ook!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
even recht vanuit mijn hart. Ik heb geen puistenkop. Alleen het is geen aanrader om met dit weer foundation op te doen....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef ehouse het volgende:
speknek
puisten
vettig haar
en Nederlander.
Kan het nog erger?!
Deze man weetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef Kesefkesef het volgende:
Je moet schijt hebben, Meloewa.
Neem een voorbeeld aan deze bazen. De een heeft vettig haar en de ander is een fucking manlet, maar toch durven ze met een hakbijl op een flat te staan of met een honkbalknuppel op een scooter door de straten te schuren.
Ben jij een allochtoon? Zeg me dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef ehouse het volgende:
speknek
puisten
vettig haar
en Nederlander.
Kan het nog erger?!
FOK!sters Sexy & Gewaagd #90quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
waar kijk ik naar
en ik weet nog steeds niet wie sararaatje is
Meloewa laat je niet opnaaien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
even recht vanuit mijn hart. Ik heb geen puistenkop. Alleen het is geen aanrader om met dit weer foundation op te doen....
Echt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
?quote:
Ik kan wel doen alsof als je zin hebt in wat DM-sessies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:21 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat ik dacht dat je een knap meisje was.
Die foto's in de OP is Meloewa.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef Lonely-girl het volgende:
Onterechte klacht. Meloewa je bent zelf lelijk.
Waarom niet, ik doe dat zelf ook al maanden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof als je zin hebt in wat DM-sessies.
Ok, let's goquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waarom niet, ik doe dat zelf ook al maanden.
Waarom klaagt ze er dan overquote:
Menig zolderdromen naar de tyfus geholpen.quote:
jij bnt wel geil ik heb je fobo gezien en je puntige tetten steken goed naar vorenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef Lonely-girl het volgende:
Onterechte klacht. Meloewa je bent zelf lelijk.
Euhquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Waarom klaagt ze er dan over?
Dat je een maatje meer hebt betekent niet dat je ook meteen lelijk bent.
Jeetje, doe normaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
jij bnt wel geil ik heb je fobo gezien en je puntige tetten steken goed naar voren
Meloewa is gewoon slank.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Waarom klaagt ze er dan over?
Dat je een maatje meer hebt betekent niet dat je ook meteen lelijk bent.
Ergens denk ik idd gewoon dat ze dit topic gemaakt heeft, omdat ze alle aandacht niet meer aankon.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Menig zolderdromen naar de tyfus geholpen.
Ik denk ze heeft pannenkoektepelsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
jij bnt wel geil ik heb je fobo gezien en je puntige tetten steken goed naar voren
En ondertussen maar fappen, op pannenkoeken van de AH.quote:
Zeg me niet dat je onder de 60 kg weegt.quote:
die natuurwet is niet van toepassing op mannen, moge dat duidelijk zijn hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je onder de 60 kg weegt.
Over mijn tepels praten is normaal zeker?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wtf geef gwn mijn hoonest openian
doe zlf normaal joh
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die natuurwet is niet van toepassing op mannen, moge dat duidelijk zijn he
ongemakkelijk, een beetje autist merkt niet van die sociale zakenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wacht, kom je ook op de meet? Anders zou het weleens ongemakkelijk en gênant kunnen worden.
geen idee, ik ben geen vrouwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
bijstand? wajong?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
quote:
Alsof jij komt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wacht, kom je ook op de meet? Anders zou het weleens ongemakkelijk en gênant kunnen worden.
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:43 schreef Life2.0 het volgende:
even een pizza bestellen, gewoon omdat het kan
ja jij zet dat toch op je internet je wil toch dat mense dat dan zien en misschien een compliment makenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Over mijn tepels praten is normaal zeker?
stuur je adres via dmquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:54 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja jij zet dat toch op je internet je wil toch dat mense dat dan zien en misschien een compliment maken
dat doe ik dan je moet me eigenlijk bedanken
Nou, dat wat jij zei was geen compliment hoor. Of vind jij van wel?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:54 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja jij zet dat toch op je internet je wil toch dat mense dat dan zien en misschien een compliment maken
dat doe ik dan je moet me eigenlijk bedanken
waarom vind jij van nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Nou, dat wat jij zei was geen compliment hoor. Of vind jij van wel?
haha waarom zou ik tegen een object zeggen dat ie puntige tieten heeft en geil isquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Omdat ik geen object ben maar een persoon. En daar zeg je dat soort dingen niet over.
Dit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Twiitch het volgende:
heb je nu de smaak te pakken met foto's posten waar niks op te zien is? Ik kan niet wachten op meer dan dit alles
En dit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Twiitch het volgende:
rimpelige handjes heb je trouwens ook al.
quote:
Omdat ze op aandacht kicktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:59 schreef -supergirl- het volgende:
Meloew waarom post je dit. Je zet jezelf voor lull.
bewijs? Je kan van alles roepenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:01 schreef maxburger het volgende:
Meloewa en zarb zijn allebei fucking lelijk.
boeiendquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:59 schreef -supergirl- het volgende:
Meloew waarom post je dit. Je zet jezelf voor lull.
ZarB is fucking hot srsly, als ik met haar ga stappen krijg ik geen aandacht meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:01 schreef maxburger het volgende:
Meloewa en zarb zijn allebei fucking lelijk.
staat toch niks van zarb?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:07 schreef maxburger het volgende:
[..]
Hee meissie anders kijk je ff naar de foto's in dit topic.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zorgen Meloetje, ik heb het ook (en nog veeeeel meer met ons)
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:10 schreef maxburger het volgende:
[..]
Oh die was nep zie ik net inderdaad.
Dan moet je naar de meet komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef maxburger het volgende:
[..]
Kom whatsapp dan. Wil weleens zien hoe jij eruit ziet.
Wat ben jij een ongelofelijke kut user Tim.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef maxburger het volgende:
[..]
Kom whatsapp dan. Wil weleens zien hoe jij eruit ziet.
Tim?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke kut user Tim.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke kut user Tim.
Zal mij niks verbazen als je een echte burgernaaier bent.quote:
ach, de mooiste mensen vallen het hardst, ofzoietsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
school ingewisseld voor chemicaliën, ja ik ben schoonmaakster!
Dat maakt het plaatje wel helemaal compleet nuquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh no!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ach, de mooiste mensen vallen het hardst, ofzoiets
Jij hoeft je daar vast geen zorgen over te maken.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij hoeft je daar vast geen zorgen over te maken.
Betaald dat soppen een beetje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
doe niet zo neerbuigend, stuk vervalst ongedierte.
jaloerse dikzak....tenminste heb ik geen onderkin.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Godver hebben we dat kutwijf ook weer
Een tyfuspersoonlijkheid compenseert dat ruimschootsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
jaloerse dikzak....tenminste heb ik geen onderkin.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een tyfuspersoonlijkheid compenseert dat ruimschoots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |