wel hoor. Thats me. Overigens ben ik wel aan de pil nu dus mijn kop wordt steeds vetter.quote:
Sport je wel genoeg?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wel hoor. Thats me. Overigens ben ik wel aan de pil nu dus mijn kop wordt steeds vetter.
Weet je zeker dat het de pil is en niet prednison?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wel hoor. Thats me. Overigens ben ik wel aan de pil nu dus mijn kop wordt steeds vetter.
Ja hoor, als jankende hongerneger bij die Nederlanders aankloppen voor een aalmoesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef ehouse het volgende:
speknek
puisten
vettig haar
en Nederlander.
Kan het nog erger?!
maar je tetten ook!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
even recht vanuit mijn hart. Ik heb geen puistenkop. Alleen het is geen aanrader om met dit weer foundation op te doen....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef ehouse het volgende:
speknek
puisten
vettig haar
en Nederlander.
Kan het nog erger?!
Deze man weetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef Kesefkesef het volgende:
Je moet schijt hebben, Meloewa.
Neem een voorbeeld aan deze bazen. De een heeft vettig haar en de ander is een fucking manlet, maar toch durven ze met een hakbijl op een flat te staan of met een honkbalknuppel op een scooter door de straten te schuren.
Ben jij een allochtoon? Zeg me dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef ehouse het volgende:
speknek
puisten
vettig haar
en Nederlander.
Kan het nog erger?!
FOK!sters Sexy & Gewaagd #90quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
waar kijk ik naar
en ik weet nog steeds niet wie sararaatje is
Meloewa laat je niet opnaaien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
even recht vanuit mijn hart. Ik heb geen puistenkop. Alleen het is geen aanrader om met dit weer foundation op te doen....
Echt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |