quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:03 schreef Aberkullie het volgende:
Hugh misschien kun je ook de rest posten, anders verlies ik de hoop dat er tenminste nog één knappe FOKker was.
Amishquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zijn er meer groeperingen die vrijwillig zo voor aap lopen dan?
ja....quote:
je bent wel btje geobsedeerd man, wil je soms fittiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja....
Maar die heb je hier niet.... Hier zijn het of terroristen of mongooltjes die zo'n baardje hebben... en Chriet natuurlijk, laten we Chriet niet vergeten....
Ja ik ben me gek... dan trek jij aan zo'n touwtje en dan overal lichaamsdelenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je bent wel btje geobsedeerd man, wil je soms fittie
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik ben me gek... dan trek jij aan zo'n touwtje en dan overal lichaamsdelen
bah bah
klopt ik heb ook een klein hoofd met mini kaaklijn en sowieso bolle wangen etc dus ik kan makkelijk dikheid kweken/opzetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook een beetje aan je botstructuur. Als jij een vrij hoekige kaak en stevige kin hebt (vrouwen hebben dat vaak niet) zul je daar ook minder last van hebben.
Maar meisjes zoals meloewa hebben dat vrijwel allemaal als ze dat doen.
Mijn kaaklijn is juist net iets te aanwezigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
klopt ik heb ook een klein hoofd met mini kaaklijn en sowieso bolle wangen etc dus ik kan makkelijk dikheid kweken/opzetten.
zo kan ik het ook. Jij hebt btw een baard die voor afleiding zorgt kunst is om op bed te liggen op een gare manier dan wel dikke vetklep. Al heeft een jongen die ik ken een hele goede mannelijke kaak en hij kan het wel niet of ja een beetje dan. Mijne zag er 2576/x erger uit. Maar precies wat Frank zegt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je meloewa, geen driedubbele onderkin. Gewoon gaan squatten dus.
das toch mooi, kun je model wordenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn kaaklijn is juist net iets te aanwezig
Jij kunt je zelf wel goed presenteren zegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, nee
Ik ben maar ietsje groter dan jij en een beetje puisterig en asymmetrisch
Photoshop man vrouw... denk je dat al die modellen van zichzelf zo spik en span zijn????quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, nee
Nee, maar wel groter dan 1,63.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Photoshop man vrouw... denk je dat al die modellen van zichzelf zo spik en span zijn????
Dat is niet omlaag halen dat zijn gewoon redenen om tegen te spreken dat dat een mogelijk carrièrepad is voor mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Tja... misschien, maar om jezelf nu zo omlaag te halen... daar zijn wij toch juist voor hier
Nee, je hebt idd gelijk, hier ging het over het baardje van Meloewa en de onderkin van Hugh_Myronquote:
hèhè.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |