Ligt denk ik ook een beetje aan je botstructuur. Als jij een vrij hoekige kaak en stevige kin hebt (vrouwen hebben dat vaak niet) zul je daar ook minder last van hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar nope. Ik heb het ook niet.
Me neither, het ziet er wel fucked up uit als je je kin in je nek drukt, maar ik heb ook geen rol daarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar nope. Ik heb het ook niet.
Bij vrouwen hangt alles wat meer, idd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook een beetje aan je botstructuur. Als jij een vrij hoekige kaak en stevige kin hebt (vrouwen hebben dat vaak niet) zul je daar ook minder last van hebben.
Maar meisjes zoals meloewa hebben dat vrijwel allemaal als ze dat doen.
Die mond zo met dat baardje doet me aan een filmpersonage denken maar ik kan er even niet opkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je meloewa, geen driedubbele onderkin. Gewoon gaan squatten dus.
Ik dacht dat jij vet knap was.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
9/11 ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die mond zo met dat baardje doet me aan een filmpersonage denken maar ik kan er even niet opkomen.
Nee, het was een actie/vechtfilm meen ik mij te herinneren.quote:
Hemeldepemel een terrorist op FOK!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik ook. Wat haat je op ramadanbaardjes dan?quote:
Wie nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ben ik ook. Wat haat je op ramadanbaardjes dan?
Ik vind dit eigenlijk een beetje een ranzig baardje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er is er maar één die er legaal zo mag bijlopen:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een beetje een ranzig baardje.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Er is er maar één die er legaal zo mag bijlopen:
[ afbeelding ]
De rest is terrorist of compleet geschift...
of beide
Ben je een Amish?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zorgen Meloetje, ik heb het ook (en nog veeeeel meer met ons)
Ja, die, nou ja titulear eigenlijk, en die liep al voor lul in de jaren tachtig met zo'n baardje, dus trek je conclusiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe heet die man ook alweer? chriet tietelaar ofzo?
Wat een prachtexemplaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de rest van je gezicht?
wie is die terrorist?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat, je herkent ze meteen aan het achterlijke baardje...quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat zie ik hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* *O* *O* *O* POEPTOPIC!!! *O* *O* *O* *O*
aivd gemaildquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je op je scheerapparaat gaan staan tijdens het squatten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
Is helemaal niet nodig man PRISM beschermt ons en scant op achterlijke baardjesquote:
Je ziet er goed uit, Splutje peuterpluisquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:39 schreef Splutje het volgende:
Goed topic weer, lekker complimentjes vissen
Thanks, ondanks mijn aangeboren schoonheid werk ik er hard voorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit, Splutje peuterpluis
Het is te zienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Thanks, ondanks mijn aangeboren schoonheid werk ik er hard voor
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het is te zienmijn complimenten....
Lijkt idd iemand die zich voorbereidt op een enkeltje Syrië...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maarrrrrr met al dat geflirt hier verliezen wel even de focus op Hugh zijn achterlijke terroristen baardje, en dat is zonde
Bij de les blijven jongens....
De aandacht was iig even afgeleid, want ik vond al dat gebash op meloewa wel beetje zieligquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maarrrrrr met al dat geflirt hier verliezen wel even de focus op Hugh zijn achterlijke terroristen baardje, en dat is zonde
Bij de les blijven jongens....
Dat is dan wel weer een inzamelingsactie waardquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Lijkt idd iemand die zich voorbereidt op een enkeltje Syrië...
Scheelt weer een bloedbad joh...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:51 schreef ZarB het volgende:
Waar is hugh heen? Ik zie net dat ie is geschrapt van het aanwezigheidslijstje voor de meet.
wat denk jij ik ben moslim ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die baard is nog het minst erge, ik ruik die legemaag-smoel door m'n scherm heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |