Ik kan wel doen alsof als je zin hebt in wat DM-sessies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:21 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat ik dacht dat je een knap meisje was.
Die foto's in de OP is Meloewa.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef Lonely-girl het volgende:
Onterechte klacht. Meloewa je bent zelf lelijk.
Waarom niet, ik doe dat zelf ook al maanden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof als je zin hebt in wat DM-sessies.
Ok, let's goquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waarom niet, ik doe dat zelf ook al maanden.
Waarom klaagt ze er dan overquote:
Menig zolderdromen naar de tyfus geholpen.quote:
jij bnt wel geil ik heb je fobo gezien en je puntige tetten steken goed naar vorenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef Lonely-girl het volgende:
Onterechte klacht. Meloewa je bent zelf lelijk.
Euhquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Waarom klaagt ze er dan over?
Dat je een maatje meer hebt betekent niet dat je ook meteen lelijk bent.
Jeetje, doe normaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
jij bnt wel geil ik heb je fobo gezien en je puntige tetten steken goed naar voren
Meloewa is gewoon slank.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Waarom klaagt ze er dan over?
Dat je een maatje meer hebt betekent niet dat je ook meteen lelijk bent.
Ergens denk ik idd gewoon dat ze dit topic gemaakt heeft, omdat ze alle aandacht niet meer aankon.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Menig zolderdromen naar de tyfus geholpen.
Ik denk ze heeft pannenkoektepelsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
jij bnt wel geil ik heb je fobo gezien en je puntige tetten steken goed naar voren
En ondertussen maar fappen, op pannenkoeken van de AH.quote:
Zeg me niet dat je onder de 60 kg weegt.quote:
die natuurwet is niet van toepassing op mannen, moge dat duidelijk zijn hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je onder de 60 kg weegt.
Over mijn tepels praten is normaal zeker?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wtf geef gwn mijn hoonest openian
doe zlf normaal joh
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die natuurwet is niet van toepassing op mannen, moge dat duidelijk zijn he
ongemakkelijk, een beetje autist merkt niet van die sociale zakenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wacht, kom je ook op de meet? Anders zou het weleens ongemakkelijk en gênant kunnen worden.
geen idee, ik ben geen vrouwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
bijstand? wajong?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
quote:
Alsof jij komt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wacht, kom je ook op de meet? Anders zou het weleens ongemakkelijk en gênant kunnen worden.
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:43 schreef Life2.0 het volgende:
even een pizza bestellen, gewoon omdat het kan
ja jij zet dat toch op je internet je wil toch dat mense dat dan zien en misschien een compliment makenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Over mijn tepels praten is normaal zeker?
stuur je adres via dmquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:54 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja jij zet dat toch op je internet je wil toch dat mense dat dan zien en misschien een compliment maken
dat doe ik dan je moet me eigenlijk bedanken
Nou, dat wat jij zei was geen compliment hoor. Of vind jij van wel?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:54 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja jij zet dat toch op je internet je wil toch dat mense dat dan zien en misschien een compliment maken
dat doe ik dan je moet me eigenlijk bedanken
waarom vind jij van nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Nou, dat wat jij zei was geen compliment hoor. Of vind jij van wel?
haha waarom zou ik tegen een object zeggen dat ie puntige tieten heeft en geil isquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Omdat ik geen object ben maar een persoon. En daar zeg je dat soort dingen niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |