ik voel me nu zo cool en nichterig tegelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Tank - Smack
[ afbeelding ]
Healer - Cactus
[ afbeelding ]
Pala (melee) - Amnon
[ afbeelding ]
Mage - Rodawa
[ afbeelding ]
Rogue - LethalNinja
Deadknight -
Fury Warrior - Dimachaerus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Te laat faggot.
Ik ga wel healen, ja. Blijft mn jurkje schoon.
Nee, natuurlijk niet. Jij bent de prooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Nikonlover het volgende:
Mag ik ook komen? Dan neem ik mijn dinnetje ook mee met haar prachtige middeleeuwse jurk
Kan je deze ff in OP zetten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef djgrasveld het volgende:
Ehm het was niet de bedoeling dat hier een LARP event wordt georganiseerd
Larp FTW.quote:Ik was ooit bij een verjaardag waar een kerel van in de 40 zat met zijn vriendin van niet ouder dan 19 schatte ik zo. Was wel vreemd om te zien, dacht eerst dat het vader en dochter was.
Maar het waren ook LARPers, die hebben serieus schijt aan dat soort dingen.
bauzquote:Op zondag 23 juni 2013 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan je deze ff in OP zetten?
Tank - Smack
[ afbeelding ]
Healer - Cactus
[ afbeelding ]
Pala (melee) - Amnon
[ afbeelding ]
Mage - Rodawa
[ afbeelding ]
Rogue - LethalNinja
[ afbeelding ]
Deadknight -
Fury Warrior - Dimachaerus
[ afbeelding ]
Prinses - Hugh_Myron
[ afbeelding ]
Lachen met Rodawa.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:09 schreef Rodawa het volgende:
Het was geweldig gisteren jongens. Mijn hoogtepunt was toen ik die nietsvermoedende lvl 12 archer anaal ging uitwonen met mijn mage staff. Heb toch maar mooi een "lightning bolt" achtergelaten.
je mag wel komen hoor, sodemieteren we jullie beide gelijk in de diepste gevangenissen van Lutjekutmeneus waar je voor eeuwig zal verottenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Nikonlover het volgende:
Mag ik ook komen? Dan neem ik mijn dinnetje ook mee met haar prachtige middeleeuwse jurk
Je weet er teveel vanaf. Dat kan nooit goed zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 04:16 schreef Martin-Ssempa het volgende:
NIGGA, TAUREN PROT WARR FULL TRANSMOG T6 BC SET 512ilvl 12/12 HC MOEDERNEUKER HOLLA AT JE BOYY,..
Risico van de hobbyquote:Op maandag 24 juni 2013 10:10 schreef LethalNinja het volgende:
Was weer gezellig, was mijn eerste LARP avond beetje stom van mij dat ik per ongeluk echt iemand half had neergestoken maar hij begreep dat ik het niet zo kwaad bedoelde
Ik sprak die gast net nog even op Whatsapp, hij is nu half verlamd maar hij weet dat het erbij hoort. Kan gebeuren. Als het goed is doet hij ook weer mee. Het gaat btw om die ORC tank, die gast die af en toe in een boom probeerde te klimmenquote:
RTquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net vissen
Allemaal prikkelbaars.
HAHAHAHA
if you liked this joke please subscribe share and retweet!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |