Op dezelfde plek hoop ik voor je mede-LARP genotenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:13 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat doe ik, daarna plak ik het er weer op
Kut, ik kan me beter verstoppenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen je halen, TS.
Goeie topics open jij Djgrasveld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:11 schreef djgrasveld het volgende:
Wat is deze![]()
Klacht: LARP
Mogelijke opmerkingen: Laat ze lol hebben --> NEE
Denadaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goeie topics open jij Djgrasveld.
Een beetje sfeer in de OP doet het altijd goed.quote:
zien er afgetraind uitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen je halen, TS.
Keertje matten tijdens LARP. Dan ben ik een vuurspuwende draak en jij een koene ridder. Een jonkevrouwe kiezen we maar niet voor het geval het gemeend gaat worden.quote:
is goed kerel. Ik was altijd graag paladin in je guilt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Keertje matten tijdens LARP. Dan ben ik een vuurspuwende draak en jij een koene ridder. Een jonkevrouwe kiezen we maar niet voor het geval het gemeend gaat worden.
Dan kom ik wel met mijn paarsgepunte lans, de jonkvrouwe 'redden'quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Keertje matten tijdens LARP. Dan ben ik een vuurspuwende draak en jij een koene ridder. Een jonkevrouwe kiezen we maar niet voor het geval het gemeend gaat worden.
Vuur of geen vuur, voor jouw paarsgepunte lans zet ik het toch echt op een rennen hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan kom ik wel met mijn paarsgepunte lans, de jonkvrouwe 'redden'
hahahaha, godverquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vuur of geen vuur, voor jouw paarsgepunte lans zet ik het toch echt op een rennen hoor.
Link?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kan me nog een geweldig larp-topic herinneren waarbij de TS een vrouw ging neuken die de vriendin was van de tegenstander.
LARP kan dus ook baas zijn.
Met Smack10 rollenspel in de slaapkamer?quote:
Wie is die meesterbaas daar rechts, voldemort?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen je halen, TS.
Ja maar dan met leren-outfits en attributenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:56 schreef Amnon het volgende:
[..]
Met Smack10 rollenspel in de slaapkamer?
Dat is geen LARPquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:58 schreef Smack10 het volgende:
Ja maar dan met leren-outfits en attributen
Ja, als luilak gewoon vastgebonden willen worden zodat je geen flikker hoeft uit te voeren zeker. Daar zoek je maar een andere vrouwmensch voorquote:
blame Djeezquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gadver wat een smerige omschrijving.
Hmm, ik zoek een grap met prikkelig, prikkelbaar, maar die wil niet echt komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, als luilak gewoon vastgebonden willen worden zodat je geen flikker hoeft uit te voeren zeker. Daar zoek je maar een andere vrouwmensch voor
Gewoon laten zitten dan. Die is al te vaak gemaaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef Amnon het volgende:
Hmm, ik zoek een grap met prikkelig, prikkelbaar, maar die wil niet echt komen.
Vrouwen zijn net vissenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef Amnon het volgende:
[..]
Je wilt iets in je gestoken krijgenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef Amnon het volgende:
[..]
Misschien wil kola welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, als luilak gewoon vastgebonden willen worden zodat je geen flikker hoeft uit te voeren zeker. Daar zoek je maar een andere vrouwmensch voor
Moet je even met haar account inloggen, of is zij depri kant van je persoonlijkheid en ben je nu manischquote:
Eigenlijk meer dat ik iemand heb om iets in te stekenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je wilt iets in je gestoken krijgen?
Jij bent toch Kola?quote:
Like boss, im going inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Steek deze er maar in![]()
[ afbeelding ]
Watquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Steek deze er maar in![]()
[ afbeelding ]
Kola is wild aan het feesten nu. Ik neem de honneurs tijdelijk even waarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Moet je even met haar account inloggen, of is zij depri kant van je persoonlijkheid en ben je nu manisch?
Ja nee ik ben bang dat dat niet gaat passenquote:
Smack weet wel raad met anale ontmaagdingen. Geen zorgen hij doet het vast met beleidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef Amnon het volgende:
Ja nee ik ben bang dat dat niet gaat passen![]()
En zelfs al zou het passen, dan nog niet. Maar bedankt voor het, eh, aanbod
TMIquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Smack weet wel raad met anale ontmaagdingen. Geen zorgen hij doet het vast met beleid
Je bent terugquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef LethalNinja het volgende:
Dat is zeg maar offline World of Warcraft
Mietjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef Amnon het volgende:
[..]
Ja nee ik ben bang dat dat niet gaat passen![]()
En zelfs al zou het passen, dan nog niet. Maar bedankt voor het, eh, aanbod
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Smack weet wel raad met anale ontmaagdingen. Geen zorgen hij doet het vast met beleid
Ik was even twee weken naar Oostenrijk. 't is fijn om weer terug te zijn..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent terug
Wie wil jij spelen dan?
Je hebt dus een rogue char. Was te verwachten ook wel ja. Sneaky mofo'squote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:34 schreef LethalNinja het volgende:
Ik was even twee weken naar Oostenrijk. 't is fijn om weer terug te zijn..
Wat ik wil spelen, nouja ik ga dan natuurlijk als Ninja!!!! beetje koprol maken en dan met mijn imitatie katana beetje in het rondzwaaien etc..
was me niet eens opgevallen man, dat je weg was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik was even twee weken naar Oostenrijk. 't is fijn om weer terug te zijn..
Wat ik wil spelen, nouja ik ga dan natuurlijk als Ninja!!!! beetje koprol maken en dan met mijn imitatie katana beetje in het rondzwaaien etc..
Komt goed, en dan neem ik gele lege citroen flesjes mee en dat is dan potion enzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt dus een rogue char. Was te verwachten ook wel ja. Sneaky mofo's
Je hebt niet zoveel aan mijn shotgun. Ik vecht als melee liever in de frontliniequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:37 schreef LethalNinja het volgende:
Komt goed, en dan neem ik gele lege citroen flesjes mee en dat is dan potion enzo. Ga jij dan in mijn team? Ik kan wel iemand gebruiken die ranged is <3
wat ga je doen danquote:
*proest*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mes in je buik battieboiquote:
Je bent dood, je kan niet meer posten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
goed dat je het even zegt want ik snap er geen fuck van
-5 hitpoints maar ik leef nog steeds. Ik ben lvl 31 mage mow'fucker, mij doe je niks. Vuurbal in je neus nerdquote:
Nice. Wil je in mijn alliance?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
*Snelle heal op Rodawa*Helaas je hebt gefaald Deadprez
Ja, even van char wisselen, was net namelijk nog warrior, maar ga nu over op mijn healer. Brb.quote:
Tegen Lich! Geen zorgen hij is fucking gay as fuck.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tegen welke boss moeten we eigenlijk?
Godver vertel me niet dat jij vroeger óók WoW hebt gespeeldquote:
We zoeken nog een mage. Wil jij dat zijn?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:51 schreef Amnon het volgende:
Godver vertel me niet dat jij vroeger óók WoW hebt gespeeld
wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ehh mattie.. ze kunnen toch niet op tegen onze tante van 47 met 32 baby's in de baarmoeder
Nee, heb het spel gelukkig al een jaar niet meer aangeraakt. Misschien van de zomer weerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We zoeken nog een mage. Wil jij dat zijn?
WTF dude ik ben al 31 levels lang mage, ik kan nu niet meer veranderen. Ben een autistenb0ii, ik kan dat niet handelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:58 schreef Smack10 het volgende:
Yo gasten, ik ben tank. Follow my lead en niet lopen kutten. Rodawa even andere gear aantrekken want zo hebben we niks aan je
Ja maar af en toe ook als snor en baard...omdat ik weinig haargroei daar heb hihihquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:14 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Op dezelfde plek hoop ik voor je mede-LARP genoten
Nice ik heb sowieso genoeg potions voor iedereen, ik zoek nog iets van "light armour". Heeft iemand nog wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, dungeongroep is bijna volledig:
Tank - Smack
Healer - Cactus
Pala (melee) - Amnon
Mage - Rodawa
Rogue - LethalNinja
Deadknight - Deadprez (wie anders) Hij wil liever fappen
We zoeken nog 1 healer, een hunter, warrior en shaman
Ohja, ik ben lootmaster en verdeel de loot
ik heb geloof ik nog wel wat op de bank staan, moment dan kijk ik even.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nice ik heb sowieso genoeg potions voor iedereen, ik zoek nog iets van "light armour". Heeft iemand nog wat?
ik ben warrior dual handed OMDAT IK DIMACHAERUS FUCK YEAHquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
Tank - Smack
Healer - Cactus
Pala (melee) - Amnon
Mage - Rodawa
Rogue - LethalNinja
We zoeken nog 1 healer, een hunter, warrior en shaman
Yupquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik heb geloof ik nog wel wat op de bank staan, moment dan kijk ik even.
Is verder iedereen klaar?
Ja, ik wacht al een tijdjequote:
Ahh vet, Dima is warrior! (even de lijst zo aanpassen)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben warrior dual handed OMDAT IK DIMACHAERUS FUCK YEAH
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef LethalNinja het volgende:
Yup, ik heb net even de batterijen van mijn night vision vervangen, moderne ninja hé
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
Tank - Smack
Healer - Cactus
Pala (melee) - Amnon
Mage - Rodawa
Rogue - LethalNinja (met nightvision)
Warrior - Dimachaerus FUCK YEAH
We zoeken nog 1 healer, een hunter, warrior deadknight en shaman
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben wel DPS WARRIOR HE geen tank warrior
Ja, we moeten eerst ff de groep vol hebben. Kan jij nog even werven?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:34 schreef Rodawa het volgende:
Dit wordt zo hard he jongens. Waar gaan we LARPen?
ja ik ben dimachaerus ik heb een uitstekende linker rib dat zie je nu meer door mn lage bf heb laatste paar dagen mn 2 liter melk niet gedronken maar ben wel stuk droger geworden gelijk ( dat geneticsquote:
hahaha smack lees je dit ??quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
UiteraardDPS is veel stoerder. Fury toch wel he?
[..]
Ja, we moeten eerst ff de groep vol hebben. Kan jij nog even werven?
Welk level ben jij?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
wat de fuck is dit? Mag ik ook meedoen?
level 1 prinses met een godcomplex.quote:
lo0o0o0l.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
level 1 prinses met een godcomplex.
Je mag met mij healenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
wat de fuck is dit? Mag ik ook meedoen?
Ik heb hem liever aan mijn zijde als extra warrior, 2H warrior bv.quote:
Te laat faggot.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef djgrasveld het volgende:
Ehm het was niet de bedoeling dat hier een LARP event wordt georganiseerd
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Te laat faggot.
Ik ga wel healen, ja. Blijft mn jurkje schoon.
Hou je bek dwergquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Te laat faggot.
Niet gelezen, maar jij bent nu DPS warrior.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ben dimachaerus ik heb een uitstekende linker rib dat zie je nu meer door mn lage bf heb laatste paar dagen mn 2 liter melk niet gedronken maar ben wel stuk droger geworden gelijk ( dat genetics) en zelfde gewicht behouden, ik ga denk die linker rib verwijderen / opereren misschien bijkomnd voordeel dat ik dan auto fellatio kan
kom fittie dan, 1v1 in het egeltjesbos.quote:
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kom fittie dan, 1v1 in het egeltjesbos.
Hoe kun je nou gaan LARPEN met zo'n lage HP, mana, AOE en DPSquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Rodawa het volgende:
Wat de neuk is DPS eigenlijk? Ik dacht dat we in het Kralingse bos gingen LARPen joh.
heb gwn 26 hp balletjes bij me hoor weet niet wat je lult? ben lvl 31 mage voor als je vergeten bent dus geen praatjes aub anders gaat die mage staff van mij recht in je kringspierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Hoe kun je nou gaan LARPEN met zo'n lage HP, mana, AOE en DPS
Damage Per Second.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Rodawa het volgende:
Wat de neuk is DPS eigenlijk? Ik dacht dat we in het Kralingse bos gingen LARPen joh.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Tank - Smack
[ afbeelding ]
Healer - Cactus
[ afbeelding ]
Pala (melee) - Amnon
[ afbeelding ]
Mage - Rodawa
[ afbeelding ]
Rogue - LethalNinja
Deadknight -
Fury Warrior - Dimachaerus
[ afbeelding ]
ik voel me nu zo cool en nichterig tegelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Tank - Smack
[ afbeelding ]
Healer - Cactus
[ afbeelding ]
Pala (melee) - Amnon
[ afbeelding ]
Mage - Rodawa
[ afbeelding ]
Rogue - LethalNinja
Deadknight -
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Te laat faggot.
Nee, natuurlijk niet. Jij bent de prooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Nikonlover het volgende:
Mag ik ook komen? Dan neem ik mijn dinnetje ook mee met haar prachtige middeleeuwse jurk
Kan je deze ff in OP zetten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef djgrasveld het volgende:
Ehm het was niet de bedoeling dat hier een LARP event wordt georganiseerd
Larp FTW.quote:Ik was ooit bij een verjaardag waar een kerel van in de 40 zat met zijn vriendin van niet ouder dan 19 schatte ik zo. Was wel vreemd om te zien, dacht eerst dat het vader en dochter was.
Maar het waren ook LARPers, die hebben serieus schijt aan dat soort dingen.
bauzquote:Op zondag 23 juni 2013 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan je deze ff in OP zetten?
Tank - Smack
[ afbeelding ]
Healer - Cactus
[ afbeelding ]
Pala (melee) - Amnon
[ afbeelding ]
Mage - Rodawa
[ afbeelding ]
Rogue - LethalNinja
[ afbeelding ]
Deadknight -
[ afbeelding ]
Prinses - Hugh_Myron
[ afbeelding ]
Lachen met Rodawa.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:09 schreef Rodawa het volgende:
Het was geweldig gisteren jongens. Mijn hoogtepunt was toen ik die nietsvermoedende lvl 12 archer anaal ging uitwonen met mijn mage staff. Heb toch maar mooi een "lightning bolt" achtergelaten.
je mag wel komen hoor, sodemieteren we jullie beide gelijk in de diepste gevangenissen van Lutjekutmeneus waar je voor eeuwig zal verottenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Nikonlover het volgende:
Mag ik ook komen? Dan neem ik mijn dinnetje ook mee met haar prachtige middeleeuwse jurk
Je weet er teveel vanaf. Dat kan nooit goed zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 04:16 schreef Martin-Ssempa het volgende:
NIGGA, TAUREN PROT WARR FULL TRANSMOG T6 BC SET 512ilvl 12/12 HC MOEDERNEUKER HOLLA AT JE BOYY,..
Risico van de hobbyquote:Op maandag 24 juni 2013 10:10 schreef LethalNinja het volgende:
Was weer gezellig, was mijn eerste LARP avond beetje stom van mij dat ik per ongeluk echt iemand half had neergestoken maar hij begreep dat ik het niet zo kwaad bedoelde
Ik sprak die gast net nog even op Whatsapp, hij is nu half verlamd maar hij weet dat het erbij hoort. Kan gebeuren. Als het goed is doet hij ook weer mee. Het gaat btw om die ORC tank, die gast die af en toe in een boom probeerde te klimmenquote:
RTquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net vissen
Allemaal prikkelbaars.
HAHAHAHA
if you liked this joke please subscribe share and retweet!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |