Godver vertel me niet dat jij vroeger óók WoW hebt gespeeldquote:
We zoeken nog een mage. Wil jij dat zijn?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:51 schreef Amnon het volgende:
Godver vertel me niet dat jij vroeger óók WoW hebt gespeeld
wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ehh mattie.. ze kunnen toch niet op tegen onze tante van 47 met 32 baby's in de baarmoeder
Nee, heb het spel gelukkig al een jaar niet meer aangeraakt. Misschien van de zomer weerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We zoeken nog een mage. Wil jij dat zijn?
WTF dude ik ben al 31 levels lang mage, ik kan nu niet meer veranderen. Ben een autistenb0ii, ik kan dat niet handelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:58 schreef Smack10 het volgende:
Yo gasten, ik ben tank. Follow my lead en niet lopen kutten. Rodawa even andere gear aantrekken want zo hebben we niks aan je
Ja maar af en toe ook als snor en baard...omdat ik weinig haargroei daar heb hihihquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:14 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Op dezelfde plek hoop ik voor je mede-LARP genoten
Nice ik heb sowieso genoeg potions voor iedereen, ik zoek nog iets van "light armour". Heeft iemand nog wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, dungeongroep is bijna volledig:
Tank - Smack
Healer - Cactus
Pala (melee) - Amnon
Mage - Rodawa
Rogue - LethalNinja
Deadknight - Deadprez (wie anders) Hij wil liever fappen
We zoeken nog 1 healer, een hunter, warrior en shaman
Ohja, ik ben lootmaster en verdeel de loot
ik heb geloof ik nog wel wat op de bank staan, moment dan kijk ik even.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nice ik heb sowieso genoeg potions voor iedereen, ik zoek nog iets van "light armour". Heeft iemand nog wat?
ik ben warrior dual handed OMDAT IK DIMACHAERUS FUCK YEAHquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
Tank - Smack
Healer - Cactus
Pala (melee) - Amnon
Mage - Rodawa
Rogue - LethalNinja
We zoeken nog 1 healer, een hunter, warrior en shaman
Yupquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik heb geloof ik nog wel wat op de bank staan, moment dan kijk ik even.
Is verder iedereen klaar?
Ja, ik wacht al een tijdjequote:
Ahh vet, Dima is warrior! (even de lijst zo aanpassen)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben warrior dual handed OMDAT IK DIMACHAERUS FUCK YEAH
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef LethalNinja het volgende:
Yup, ik heb net even de batterijen van mijn night vision vervangen, moderne ninja hé
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
Tank - Smack
Healer - Cactus
Pala (melee) - Amnon
Mage - Rodawa
Rogue - LethalNinja (met nightvision)
Warrior - Dimachaerus FUCK YEAH
We zoeken nog 1 healer, een hunter, warrior deadknight en shaman
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben wel DPS WARRIOR HE geen tank warrior
Ja, we moeten eerst ff de groep vol hebben. Kan jij nog even werven?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:34 schreef Rodawa het volgende:
Dit wordt zo hard he jongens. Waar gaan we LARPen?
ja ik ben dimachaerus ik heb een uitstekende linker rib dat zie je nu meer door mn lage bf heb laatste paar dagen mn 2 liter melk niet gedronken maar ben wel stuk droger geworden gelijk ( dat geneticsquote:
hahaha smack lees je dit ??quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
UiteraardDPS is veel stoerder. Fury toch wel he?
[..]
Ja, we moeten eerst ff de groep vol hebben. Kan jij nog even werven?
Welk level ben jij?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
wat de fuck is dit? Mag ik ook meedoen?
level 1 prinses met een godcomplex.quote:
lo0o0o0l.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
level 1 prinses met een godcomplex.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |