Op dezelfde plek hoop ik voor je mede-LARP genotenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:13 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat doe ik, daarna plak ik het er weer op
Kut, ik kan me beter verstoppenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen je halen, TS.
Goeie topics open jij Djgrasveld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:11 schreef djgrasveld het volgende:
Wat is deze![]()
Klacht: LARP
Mogelijke opmerkingen: Laat ze lol hebben --> NEE
Denadaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goeie topics open jij Djgrasveld.
Een beetje sfeer in de OP doet het altijd goed.quote:
zien er afgetraind uitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen je halen, TS.
Keertje matten tijdens LARP. Dan ben ik een vuurspuwende draak en jij een koene ridder. Een jonkevrouwe kiezen we maar niet voor het geval het gemeend gaat worden.quote:
is goed kerel. Ik was altijd graag paladin in je guilt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Keertje matten tijdens LARP. Dan ben ik een vuurspuwende draak en jij een koene ridder. Een jonkevrouwe kiezen we maar niet voor het geval het gemeend gaat worden.
Dan kom ik wel met mijn paarsgepunte lans, de jonkvrouwe 'redden'quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Keertje matten tijdens LARP. Dan ben ik een vuurspuwende draak en jij een koene ridder. Een jonkevrouwe kiezen we maar niet voor het geval het gemeend gaat worden.
Vuur of geen vuur, voor jouw paarsgepunte lans zet ik het toch echt op een rennen hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan kom ik wel met mijn paarsgepunte lans, de jonkvrouwe 'redden'
hahahaha, godverquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vuur of geen vuur, voor jouw paarsgepunte lans zet ik het toch echt op een rennen hoor.
Link?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kan me nog een geweldig larp-topic herinneren waarbij de TS een vrouw ging neuken die de vriendin was van de tegenstander.
LARP kan dus ook baas zijn.
Met Smack10 rollenspel in de slaapkamer?quote:
Wie is die meesterbaas daar rechts, voldemort?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen je halen, TS.
Ja maar dan met leren-outfits en attributenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:56 schreef Amnon het volgende:
[..]
Met Smack10 rollenspel in de slaapkamer?
Dat is geen LARPquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:58 schreef Smack10 het volgende:
Ja maar dan met leren-outfits en attributen
Ja, als luilak gewoon vastgebonden willen worden zodat je geen flikker hoeft uit te voeren zeker. Daar zoek je maar een andere vrouwmensch voorquote:
blame Djeezquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gadver wat een smerige omschrijving.
Hmm, ik zoek een grap met prikkelig, prikkelbaar, maar die wil niet echt komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, als luilak gewoon vastgebonden willen worden zodat je geen flikker hoeft uit te voeren zeker. Daar zoek je maar een andere vrouwmensch voor
Gewoon laten zitten dan. Die is al te vaak gemaaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef Amnon het volgende:
Hmm, ik zoek een grap met prikkelig, prikkelbaar, maar die wil niet echt komen.
Vrouwen zijn net vissenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef Amnon het volgende:
[..]
Je wilt iets in je gestoken krijgenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef Amnon het volgende:
[..]
Misschien wil kola welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, als luilak gewoon vastgebonden willen worden zodat je geen flikker hoeft uit te voeren zeker. Daar zoek je maar een andere vrouwmensch voor
Moet je even met haar account inloggen, of is zij depri kant van je persoonlijkheid en ben je nu manischquote:
Eigenlijk meer dat ik iemand heb om iets in te stekenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je wilt iets in je gestoken krijgen?
Jij bent toch Kola?quote:
Like boss, im going inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Steek deze er maar in![]()
[ afbeelding ]
Watquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Steek deze er maar in![]()
[ afbeelding ]
Kola is wild aan het feesten nu. Ik neem de honneurs tijdelijk even waarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Moet je even met haar account inloggen, of is zij depri kant van je persoonlijkheid en ben je nu manisch?
Ja nee ik ben bang dat dat niet gaat passenquote:
Smack weet wel raad met anale ontmaagdingen. Geen zorgen hij doet het vast met beleidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef Amnon het volgende:
Ja nee ik ben bang dat dat niet gaat passen![]()
En zelfs al zou het passen, dan nog niet. Maar bedankt voor het, eh, aanbod
TMIquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Smack weet wel raad met anale ontmaagdingen. Geen zorgen hij doet het vast met beleid
Je bent terugquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef LethalNinja het volgende:
Dat is zeg maar offline World of Warcraft
Mietjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef Amnon het volgende:
[..]
Ja nee ik ben bang dat dat niet gaat passen![]()
En zelfs al zou het passen, dan nog niet. Maar bedankt voor het, eh, aanbod
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Smack weet wel raad met anale ontmaagdingen. Geen zorgen hij doet het vast met beleid
Ik was even twee weken naar Oostenrijk. 't is fijn om weer terug te zijn..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent terug
Wie wil jij spelen dan?
Je hebt dus een rogue char. Was te verwachten ook wel ja. Sneaky mofo'squote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:34 schreef LethalNinja het volgende:
Ik was even twee weken naar Oostenrijk. 't is fijn om weer terug te zijn..
Wat ik wil spelen, nouja ik ga dan natuurlijk als Ninja!!!! beetje koprol maken en dan met mijn imitatie katana beetje in het rondzwaaien etc..
was me niet eens opgevallen man, dat je weg was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik was even twee weken naar Oostenrijk. 't is fijn om weer terug te zijn..
Wat ik wil spelen, nouja ik ga dan natuurlijk als Ninja!!!! beetje koprol maken en dan met mijn imitatie katana beetje in het rondzwaaien etc..
Komt goed, en dan neem ik gele lege citroen flesjes mee en dat is dan potion enzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt dus een rogue char. Was te verwachten ook wel ja. Sneaky mofo's
Je hebt niet zoveel aan mijn shotgun. Ik vecht als melee liever in de frontliniequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:37 schreef LethalNinja het volgende:
Komt goed, en dan neem ik gele lege citroen flesjes mee en dat is dan potion enzo. Ga jij dan in mijn team? Ik kan wel iemand gebruiken die ranged is <3
wat ga je doen danquote:
*proest*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mes in je buik battieboiquote:
Je bent dood, je kan niet meer posten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
goed dat je het even zegt want ik snap er geen fuck van
-5 hitpoints maar ik leef nog steeds. Ik ben lvl 31 mage mow'fucker, mij doe je niks. Vuurbal in je neus nerdquote:
Nice. Wil je in mijn alliance?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
*Snelle heal op Rodawa*Helaas je hebt gefaald Deadprez
Ja, even van char wisselen, was net namelijk nog warrior, maar ga nu over op mijn healer. Brb.quote:
Tegen Lich! Geen zorgen hij is fucking gay as fuck.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tegen welke boss moeten we eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |