Je wilt iets in je gestoken krijgenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef Amnon het volgende:
[..]
Hmm, ik zoek een grap met prikkelig, prikkelbaar, maar die wil niet echt komen.
Misschien wil kola welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, als luilak gewoon vastgebonden willen worden zodat je geen flikker hoeft uit te voeren zeker. Daar zoek je maar een andere vrouwmensch voor
Moet je even met haar account inloggen, of is zij depri kant van je persoonlijkheid en ben je nu manischquote:
Eigenlijk meer dat ik iemand heb om iets in te stekenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je wilt iets in je gestoken krijgen?
Jij bent toch Kola?quote:
Like boss, im going inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Steek deze er maar in![]()
[ afbeelding ]
Watquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Steek deze er maar in![]()
[ afbeelding ]
Kola is wild aan het feesten nu. Ik neem de honneurs tijdelijk even waarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Moet je even met haar account inloggen, of is zij depri kant van je persoonlijkheid en ben je nu manisch?
Ja nee ik ben bang dat dat niet gaat passenquote:
Smack weet wel raad met anale ontmaagdingen. Geen zorgen hij doet het vast met beleidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef Amnon het volgende:
Ja nee ik ben bang dat dat niet gaat passen![]()
En zelfs al zou het passen, dan nog niet. Maar bedankt voor het, eh, aanbod
TMIquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Smack weet wel raad met anale ontmaagdingen. Geen zorgen hij doet het vast met beleid
Je bent terugquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef LethalNinja het volgende:
Dat is zeg maar offline World of Warcraft
Mietjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef Amnon het volgende:
[..]
Ja nee ik ben bang dat dat niet gaat passen![]()
En zelfs al zou het passen, dan nog niet. Maar bedankt voor het, eh, aanbod
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Smack weet wel raad met anale ontmaagdingen. Geen zorgen hij doet het vast met beleid
Ik was even twee weken naar Oostenrijk. 't is fijn om weer terug te zijn..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent terug
Wie wil jij spelen dan?
Je hebt dus een rogue char. Was te verwachten ook wel ja. Sneaky mofo'squote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:34 schreef LethalNinja het volgende:
Ik was even twee weken naar Oostenrijk. 't is fijn om weer terug te zijn..
Wat ik wil spelen, nouja ik ga dan natuurlijk als Ninja!!!! beetje koprol maken en dan met mijn imitatie katana beetje in het rondzwaaien etc..
was me niet eens opgevallen man, dat je weg was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik was even twee weken naar Oostenrijk. 't is fijn om weer terug te zijn..
Wat ik wil spelen, nouja ik ga dan natuurlijk als Ninja!!!! beetje koprol maken en dan met mijn imitatie katana beetje in het rondzwaaien etc..
Komt goed, en dan neem ik gele lege citroen flesjes mee en dat is dan potion enzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt dus een rogue char. Was te verwachten ook wel ja. Sneaky mofo's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |