na aanleiding van deze foto zou ik dat zeker aannemen dan iddquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit topic is natuurlijk bedoeld dat iedereen gaat roepen dat ze er goed uitziet. Mensen die dat niet in de gaten hebben.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken om die vieze huid van je, ga je eens verzorgen en kom eens buiten
Plaats dan eens een pic van jouw huid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken om die vieze huid van je, ga je eens verzorgen en kom eens buiten
21 alweer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Best wel erg eigenlijk voor iemand die 16+ is.
Jep, en dikgedrukte heb je ook al gedaan. Vandaar dat je dit topic gebruikt om complimenten voor dat andere uit te lokken. Bewust danwel onbewust.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
na aanleiding van deze foto zou ik dat zeker aannemen dan idddan had ik ergens anders wel foto van gemaakt.
Mjah, Meloentje, je bent een beetje een plorkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
na aanleiding van deze foto zou ik dat zeker aannemen dan idddan had ik ergens anders wel foto van gemaakt.
Lelijkheid tonen bevestigd het idd alleen maar meer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
21 alweer.
[..]
Jep, en dikgedrukte heb je ook al gedaan. Vandaar dat je dit topic gebruikt om complimenten voor dat andere uit te lokken. Bewust danwel onbewust.
Aandacht is tenslotte aandachtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:50 schreef Meloewa het volgende:
Of iemand nu iets positief zeg of iets in de trant van lelijke huid, maakt me ook niet zoveel uit.
Het is "in de grond geboord worden", doos...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mensen die het niet fijn vinden om door de grond geboord te worden
Jij wil gewoon neuken...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Niet klagen Meloewa, je bent mooi zoals je bent.
Zo te zien is er niks eetlust verlagend gebeurd in je leven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:52 schreef Meloewa het volgende:
Bovendien vind ik een onderkin/vetnek gewoon lelijk, niet alleen bij mezelf. Maar ook bij andere.
EtensLust verlagend.
Iedereen is mooi zyn manier (L)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Niet klagen Meloewa, je bent mooi zoals je bent.
als ik jou was zou ik je eerst maar zorgen maken om jezelf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:54 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zo te zien is er niks eetlust verlagend gebeurd in je leven.
En dan vlak voor je komt eruit en onderspuiten hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dat bij elke stoot de onderkin nog even natrilt.
te veel wodka zuipen ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef chroestjov het volgende:
Te veel slechte dingen eten is ook een aanslag op de gezondheid van je gebit.
ahahaha redbull als je in bed ligtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef chroestjov het volgende:
Te veel slechte dingen eten is ook een aanslag op de gezondheid van je gebit.
Nergens voor nodig, wil ik daar net aan gaan beginnen post er iemand zo'n onderkin als die van jou, nou dan weet je gewoon dat anderen je hulp harder nodig hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik je eerst maar zorgen maken om jezelf.
Godverdomme manquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:54 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zo te zien is er niks eetlust verlagend gebeurd in je leven.
Ik ben een vrouw, jij bent een man. Ik denk dat het duidelijk is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:57 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, wil ik daar net aan gaan beginnen post er iemand zo'n onderkin als die van jou, nou dan weet je gewoon dat anderen je hulp harder nodig hebben.
Ik neem aan dat er bij die speknek ook bijpassende kloddertieten zitten dus dan is het wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, jij bent een man. Ik denk dat het duidelijk is.
Wat een kutliedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef fb12fb12 het volgende:
DIT VRAAGT OM EEN LIEDJEEE
je bent dom geweest domme spekhoofd, vieze
kanker dikke zwijn, bij de inbraak was je een bang
zwijn , en nu ben je met een fiets naar rotterdam
gevlucht dikke hoop allende diepe zucht, maar we
weten jou te vinden dikke vetzak en dan zou jij je
laatste varken eten vetzak speknek ik steek je dood,
speknek jij kkr jood, speknek dikke homoo, speknek
marokkanenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef fb12fb12 het volgende:
Deze liet zal geen preizen winnen vrient.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef fb12fb12 het volgende:
Wat lul jij?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hey Hyandeai waarom post je steeds onder een kloon?
Die meid is al hartstikke mager. Dit is weer een van die cameratruukjes die zij zo goed beheerst.quote:
Ook al doe ik dat, dan heb ik nog geen speknek kin...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat heeft iedereen als je je kin maar ver genoeg naar je keel beweegt en van onderen af een foto neemt.
Ben je artiest (serieuze vraag)?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef fb12fb12 het volgende:
Nee dat zie je nu niet maar als je van onderen af een foto zou nemen heb je ongeveer hetzelfde. Dat is ook niet echt spek maar meer huid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:54 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ook al doe ik dat, dan heb ik nog geen speknek kin...
Net geprobeerd, maar nope. Ik heb het ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee dat zie je nu niet maar als je van onderen af een foto zou nemen heb je ongeveer hetzelfde. Dat is ook niet echt spek maar meer huid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |