Kadootje voor LompeHork?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:54 schreef smegmanus het volgende:
Holy fucking shit, verkoop je die houten dolfijnen ook?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:54 schreef smegmanus het volgende:
Hij heeft geen maten die de schoenen willen dragen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:31 schreef Louboutin het volgende:
Waarom ruil je ze niet om voor een andere maat?
Dat is jammer. Heb je misschien een winkeltje waarin ik tweedehands schoenen/ondergoed zou kunnen kopen? Heb er veel voor over, want met mij obesitas kan ik niet meer in het geniep in mijn behoefte voorzien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef Mabuhay het volgende:
Nee niet gedrage, zijn nieuw in de doos, ja ruilen kan wel heb al contact met ze gehad zijn heel aardig was geen probleem kan ze ook in Beverwijk ruilen staan ze ook met hun schoenen, en hebben een leuke maar simpele website.
Ik was eerstquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
Toch wil ik die dolfijn hebben. Wat kost ie?
Beverwijk? Daa rop te halen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef Mabuhay het volgende:
Nee niet gedrage, zijn nieuw in de doos, ja ruilen kan wel heb al contact met ze gehad zijn heel aardig was geen probleem kan ze ook in Beverwijk ruilen staan ze ook met hun schoenen, en hebben een leuke maar simpele website.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:54 schreef smegmanus het volgende:
Ik zou ook kijken, maar niet omdat ik ze sexy vind.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:06 schreef Mabuhay het volgende:
Maar deze heb ik wel!, zo sexy.... only head turning als ik er op loop door de stad!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:36 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hij heeft geen maten die de schoenen willen dragen.
Ben maar niet bangquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:20 schreef Mabuhay het volgende:
Hehehe... kijken mag maar aankomen niet.... eyes only.....
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Housekeeper het volgende:
Ik zou het proberen bij de clientèle van Henk's Fashion
Hoe weet je dan dat ze niet passen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef Mabuhay het volgende:
Nee niet gedrage, zijn nieuw in de doos.
Je concurrent; jij verkoopt je schoenen aan Anita's, en Henk aan de Henkiesquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:32 schreef Mabuhay het volgende:
Nee... alleen ie ik te koop heb staan passen niet de rest wel...
wie is Henk's Fashion???
Effe verbeterdquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef Mabuhay het volgende:
Nee niet gedrageN, zijn nieuw in de doos, ja ruilen kan wel heb al contact met MEzeLF gehad zijn ik ben heel aardig was geen probleem kan ze ook in Beverwijk ruilen staan ze ik ook met hun mijn schoenen, en hebben een leuke maar simpele website.
Inderdaad, die zijn/haar oplichters site wil promoten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:40 schreef Roel20 het volgende:
dit is gewoon 1 of andere frauderende bulgaar
![]()
Je verkoopt 1 paar?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:50 schreef Mabuhay het volgende:
Spam is iets wat iemand opdringt, en nee dat is dit niet, probeer alleen 1 paar schoenen te verkopen die niet passen!, en nee ben geen bulgaar en al helemaal geen oplichter! Duh... geboren en getogen Nederlander
Ik wil ook wel miljoenair zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Mabuhay het volgende:
Yep! maar 1 paar, de rest heb ik er niet opgezet zijn alle respons van anderen dus.....dan heb ik gelijk een website en zet hier alles wat ik heb tekoop?? Mmmmm.... als dat zou werken zouden we allemaal al miljoenair zijn!
Nee kut, verbeterdquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:47 schreef Mabuhay het volgende:
Hahaha... verbetert?? Mabuhay.nl is een travelagent !! en de rest wie weet??
Dan heb je de essentie van FOK! V&A niet begrepen, want het is hier nou just niet de bedoeling er iets aan te verdienen hahahaha.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:09 schreef Mabuhay het volgende:
Hahaha... stuiver goedkoper ja klopt moet er ook nog iets aan verdienen hahahaha, heb im totaal 6 paar bij hun gekocht alle met hele hoge hakken ;-))
22 geboden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:27 schreef retuow82 het volgende:
Oke, 20 euro voor die dolfijnen ex. verzendkosten.
25.quote:
25 alpaca's?quote:
¤30 incl. twee haaien en een piranha.quote:
Het zijn duidelijk geen vissen, maar zeezoogdieren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
37 euro voor het sculptuur van de vissen.
38 euro en een pleister op de mond van deze knaap.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn duidelijk geen vissen, maar zeezoogdieren.
Mond dicht en schilderen, jij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
38 euro en een pleister op de mond van deze knaap.
Dit is offtopic ik roep een modje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mond dicht en schilderen, jij.
Nou 40 euro kom op dan ik wil ze graag hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:05 schreef Mabuhay het volgende:
Hehehe... lijkt dat de dolfijnen meer in trek zijn dan de schoenen, maar kom maar op met die biedingen, stuur ze wel door, weet niet of ze , ze willen verkopen !
Niet bieden hè, gewoon een richtprijs, zoals in de policy staat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:05 schreef Mabuhay het volgende:
Hehehe... lijkt dat de dolfijnen meer in trek zijn dan de schoenen, maar kom maar op met die biedingen, stuur ze wel door, weet niet of ze , ze willen verkopen !
Ok, ok, ik zie waar je heen gaat. 60 euro voor de dolfijnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef Mabuhay het volgende:
Eh...dolfijnen zijn hier niet!, en voor mijn niet passende schoenen vraag ik geen ¤50,00?!?
Ai, als ze niet passen heb ik er niets aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef Mabuhay het volgende:
Eh...dolfijnen zijn hier niet!, en voor mijn niet passende schoenen vraag ik geen ¤50,00?!?
¤65, kom ik ze ophalen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ok, ok, ik zie waar je heen gaat. 60 euro voor de dolfijnen.
Make That The Cat Wise-materiaalquote:Dont miss out!!!, Black Markt in Terneuzen, July 24, 2013..
From de merk of Francesco Milano, to Jumex, Sergio Todzi, Galax...
Hope to see you there, pls do visit www.mabuhayshop.nl for online shopping... Enjoy!!!
Alsof je chick dat niet doet voor jequote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:33 schreef muhahaha het volgende:
Black markt? Is de slavernij terug want ik zoek nog iemand om mijn huis schoon te houden.
Haha niet bepaald neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof je chick dat niet doet voor je
Wie weet staat dat beeldje er wel bijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:05 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Idee: V&A-meet in Terneuzen zwarte markt, datum volgt!
50 cent geven en dan kapotgooienquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
50 cent geven en dan kapotgooien
MAAR IK HAT UM TOG GEKOCHD!!!
Zonde van die dolfijnen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
50 cent geven en dan kapotgooien
MAAR IK HAT UM TOG GEKOCHD!!!
Nou, daar is weinig mee verlorenquote:
Je verkoopt alleen zo weinig zoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:06 schreef ChickenSpikey het volgende:
ik wou dat mijn topics zo druk bezocht werden.. misschien toch maar dolfijntjes erbij op de foto zetten....
whahaha, je onderschrift dan ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Mabuhay het volgende:
Yep! maar 1 paar, de rest heb ik er niet opgezet zijn alle respons van anderen dus.....dan heb ik gelijk een website en zet hier alles wat ik heb tekoop?? Mmmmm.... als dat zou werken zouden we allemaal al miljoenair zijn!
Je gaat bij jezelf ruilen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:27 schreef Mabuhay het volgende:
Ja Weinig verkopen, nog steeds niet mijn schoenen kwijt huhuhu, ga morgen wel naar de zwarte markt om ze te ruilen!!, kan dan gelijk kijken of die zo gewilde dolfijnen ook te koop staan.
Hahahaha..... antwoord staat in je onderschrift.....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:38 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Je gaat bij jezelf ruilen?
Of TS heeft last van schizofrenie.
Er wordt 65 euro voor je dolfijnenbeeld geboden johquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:27 schreef Mabuhay het volgende:
Ja Weinig verkopen, nog steeds niet mijn schoenen kwijt huhuhu, ga morgen wel naar de zwarte markt om ze te ruilen!!, kan dan gelijk kijken of die zo gewilde dolfijnen ook te koop staan.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:07 schreef bijdehand het volgende:
http://www.mabuhayshop.nl/nl/product/0080/ Godver hier zijn ze een stuiver goeiekoper.
Die site is van TS? oeps..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:38 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Je gaat bij jezelf ruilen?
Of TS heeft last van schizofrenie.
TS, heb je al nagevraagd bij die webshop waar je geen verdere connecties mee hebt....of ze dat beeldje willen verkopen? Genoeg geïnteresseerden namelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:41 schreef Mabuhay het volgende:
[..]
Hahahaha..... antwoord staat in je onderschrift.....
Er is al hoger gebodenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:33 schreef Raap het volgende:
verkoop je die dolfijn ook kom hem vanavond ophalen 10 euro gr bas
Zal het morgen vragen als ik ze kan vinden op de Zwarte marktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
TS, heb je al nagevraagd bij die webshop waar je geen verdere connecties mee hebt....of ze dat beeldje willen verkopen? Genoeg geïnteresseerden namelijk.
12,50 eurootjes dan heb je een paar nieuwequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:46 schreef LompeHork het volgende:
Ik keek dus zo naar je advertentie he?
[ afbeelding ]
En ik vroeg me af of je die awesome houten dolfijnen ook wilde verkopen?
Awesomequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
12,50 eurootjes dan heb je een paar nieuwe![]()
[ afbeelding ]
http://www.droomdecor.nl/index.php/Dolfijn/Dolfijn-25-cm/
Dolfijn 25 cm
Prijs: ¤12,50
Dit schitterende houten beeld van dolfijnen is met de hand gemaakt.
Het beeld is ongeveer 25 cm hoog.
Deze vrouwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ [url=http://www.droomdecor.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/Dolfijn_25_cm__4f6dfa5833a03.jpg
http://www.droomdecor.nl/index.php/Dolfijn/Dolfijn-25-cm/
]afbeelding[/url] ]
Dolfijn 25 cm
die staat er ergens onder is 30 cm hoog en kost 15 eurootjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Awesomehet enige nadeel is dat de dolfijnen niet met hun neus dezelfde kant op staan, daarnaast lijkt mij die van TS erg vintage en hip
gewoon googelen op houten dolfijntjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:00 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Deze vrouwSerieus, hoe vind je zoiets terug op de krochten van het internet?
Oh jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die staat er ergens onder is 30 cm hoog en kost 15 eurootjes![]()
http://www.droomdecor.nl/index.php/Dolfijn/Bekijk-alle-producten/
Dolfijn Up heet dat geval![]()
Dit fraaie massief houten beeld is met de hand gemaakt en is 30 cm hoog
Als ik mijn best doe kan ze vast wel vinden, maar mijn eten is klaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ja
[ afbeelding ]
Maar deze vind ik toch minder, dit zijn net invalide eenhoornsik wil het exemplaar van TS!
Smakelijk! Toch bedankt voor de moeitequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik mijn best doe kan ze vast wel vinden, maar mijn eten is klaar
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Smakelijk! Toch bedankt voor de moeite![]()
Het kan soms zo simpel zijn iddquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gewoon googelen op houten dolfijntjes
Hoe zit het met de ingangen bij de sexy dolfijnen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:51 schreef Mabuhay het volgende:
Laatst online gekocht maar passen niet huhuhu...
[ afbeelding ]
Hele mooie met 15 cm hak in maat 39.
Prijs ¤ 10,00 kan ze met de post versturen kosten komen er dan bij...
Stuur me maar een PM voor meer details
Mabuhay!
Kun jij houtbewerken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga trouwens zelf ook de schoendetailhandel in, ik heb al een mooie setup voor mijn laarsjes gemaakt:
[ afbeelding ]
Kopen anyone?
Ehhh... mag je hier reclame maken door website links te gaan vermelden????quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.droomdecor.nl/index.php/Dolfijn/Dolfijn-25-cm
Dolfijn 25 cm
Voor bij je dolfijnenmok?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ja
[ afbeelding ]
Maar deze vind ik toch minder, dit zijn net invalide eenhoornsik wil het exemplaar van TS!
Oh dat is wel mooi, 40 euro geboden hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Mabuhay het volgende:
Nee heb geen dolfijnen!! hehehe nog niet misschien is dit nog iets anders???Papegaai![]()
[ afbeelding ]
Wil je eens die dolfijnen in die schoen zetten, ik denk dat dat wel een dynamisch effect geeft.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Mabuhay het volgende:
Nee heb geen dolfijnen!! hehehe nog niet misschien is dit nog iets anders???Papegaai![]()
[ afbeelding ]
Wat ben je ook een oversext mannetjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wil je eens die dolfijnen in die schoen zetten, ik denk dat dat wel een dynamisch effect geeft.
Ik geef gewoon verkooptips zoals een goede V&A mod hoort te doenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ben je ook een oversext mannetje
Kun je misschien een foto maken waarop de seks ingangen van de sexy dolfijnen zichtbaar zijn?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Mabuhay het volgende:
[ afbeelding ]
Als je die dolfijnen daar maar niet verkooptquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:07 schreef Mabuhay het volgende:
Misschien morgen wel het antwoord op al jullie vragen, ga er vroeg uit en met de trein naar de Zwarte Markt in Beverwijk.
Als Hoax dat beeldje daar wil ophalen dan heb je daar maar te zijn als goede verkoperquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef Mabuhay het volgende:
Hahaha... wie zegt dat ík in Terneuzen ben???
Zit je in de Prins Bernhardstraat dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef Mabuhay het volgende:
Weet je zelf wel wat er allemaal op je website staat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef Mabuhay het volgende:
Je hebt toch kekke schoenen om in te lopen? Kan je best een dolfijnenbeeld afleverenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef Mabuhay het volgende:
Gaat er tegenwoordig ook een trein naar Terneuzen??? Wauw
Maar ben je ze kwijt of niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:33 schreef Mabuhay het volgende:
Hè don't blame the TS! Ik wil alleen mijn niet passende schoenen kwijt, hahaha
was het niet huhuhu?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar ben je ze kwijt of niet?
En wat wil je nou voor die dolfijnen hebben?
nee aleen goederentreinquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef Mabuhay het volgende:
Gaat er tegenwoordig ook een trein naar Terneuzen??? Wauw
Ik ken die munteenheid helaas nietquote:
Wat had je geboden dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef Mabuhay het volgende:
Op weg terug naar huis, met nieuwe schoenen, maar zonder dolfijnen, ze wilde ze niet verkopen, maar heb wel nieuwe foto van de dolfijnen
en mijn nieuwe schoenen zal hem straks hier posten..... :p
Ah, dus toch van jouquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:29 schreef Mabuhay het volgende:
¤50,00 geboden, maar doe ze niet weg hahaha... komt bij alle foto's te staan maar
Wie is "hun"? Jij bent toch de eigenaar van die website, of niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:29 schreef Mabuhay het volgende:
¤50,00 geboden, maar doe ze niet weg hahaha... komt bij alle foto's te staan maar misschien heeft iemand anders geluk als je hun een bericht stuurt via hun website...foto volgt nog ... zal dan ook de titel wel veranderen...
Hoeveel voor de dolfijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:11 schreef Mabuhay het volgende:
Schoenen verkopen van een webshop, hahaha... klopt alleen het paar wat niet past!!
Maar waar zijn de geïntereseerden in het dolfijnbeeldje gebleven??
Foto's bijna klaar.... grrrr internet hele zondag kapot...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:11 schreef Housekeeper het volgende:
Waar blijven de foto's van die roadtrip
Ben benieuwdquote:Op zondag 28 juli 2013 20:21 schreef Mabuhay het volgende:
[..]
Foto's bijna klaar.... grrrr internet hele zondag kapot...
Ja, het moet natuurlijk wel geloofwaardig blijvenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:42 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ben benieuwdWe misten je gisteren al
Hier dan de lang verwachte foto;s van mijn nieuwe aanwinsten:quote:Op zondag 28 juli 2013 21:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, het moet natuurlijk wel geloofwaardig blijven
quote:Op maandag 29 juli 2013 06:58 schreef Mabuhay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watch out more to come ........
Dus je bent naar de markt gegaan en hebt 50 euro geboden. "Ze" wilden het dolfjintje niet weg doen maar het is je wel gelukt om op een bank 2 foto's te maken met je "sexy" schoenen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:29 schreef Mabuhay het volgende:
¤50,00 geboden, maar doe ze niet weg hahaha... komt bij alle foto's te staan maar misschien heeft iemand anders geluk als je hun een bericht stuurt via hun website...foto volgt nog ... zal dan ook de titel wel veranderen...
Maar wel foto's maken met dolfijnen? Volgens mij heb je nu wel aandacht genoeg gehad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef Mabuhay het volgende:
Op weg terug naar huis, met nieuwe schoenen, maar zonder dolfijnen, ze wilde ze niet verkopen, maar heb wel nieuwe foto van de dolfijnen
en mijn nieuwe schoenen zal hem straks hier posten..... :p
Kan je niet beter voor de webcam gaan zitten?quote:Op maandag 29 juli 2013 06:58 schreef Mabuhay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watch out more to come ........
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef Mabuhay het volgende:
Ja,.... er is nog meer, zet niet alles tegelijk op internet, een beetje spanning is altijd goed...
Nou meid, de spanning is ondraaglijkquote:Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef Mabuhay het volgende:
Ja,.... er is nog meer, zet niet alles tegelijk op internet, een beetje spanning is altijd goed...
Wat wil je voor die bank hebben?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:56 schreef Mabuhay het volgende:
Oeps nog een gevonden hahaha...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:56 schreef Mabuhay het volgende:
[ afbeelding ]
Op die dolfijn ook, daar zijn ook al 14 biedingen opquote:Op maandag 29 juli 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar heeft ze met haar zuignap opgezeten hoor
Nou lekker frisquote:Op maandag 29 juli 2013 21:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Op die dolfijn ook, daar zijn ook al 14 biedingen op
Grand foulard erover en die rare vlekken vallen ook niet meer op.quote:
Maar je krijgt de stank er niet meer uit!quote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Grand foulard erover en die rare vlekken vallen ook niet meer op.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Grand foulard erover en die rare vlekken vallen ook niet meer op.
Misschien wil ze een foto maken met die dolfijnen op haar hoofdquote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef -niemand- het volgende:
wie krijg je zo gek om die foto's te maken?
Zou ik eens een kunstje op je voeten mogen doen?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:56 schreef Mabuhay het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door madco op 01-08-2013 00:23:23 ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef madco het volgende:
Ik bied ¤450 voor de dolfijnen, ik vind ze echt geweldig !!!
Ze spelen zelfs mee in een videoclip...welke incompetente droplul heeft dit gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze spelen zelfs mee in een videoclip...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die tekst ook bij de clip
quote:Gepubliceerd op 24 jul 2013
Op zoek naar juist die schoenen die mannen om laat draaien?
Met zulke benen als TS zou ik toch echt omdraaien..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die tekst ook bij de clip
[..]
1995 belde: ze willen hun website terugquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:52 schreef LKVBHD het volgende:
http://www.mabuhayshop.nl/nl/category/heren/page/2/
Wat een nichtenzaak...
Hallo, 1995 hier: Wil je dat gedrocht niet in mijn schoenen schuiven? Laat die site maar mooi in jullie tijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:19 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
1995 belde: ze willen hun website terug
Marquee's op de voorpaginaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:52 schreef LKVBHD het volgende:
http://www.mabuhayshop.nl/nl/category/heren/page/2/
Ze spelen zelfs mee in een videoclip...Mmmmm... toch maar eens goed gaan praten met die dolfijnen, maar denk niet dat ze weg willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben al nieuwe afspraken volgens mij....... anders hadden ze ze wel aan me verkocht...
Voor alle sexy schoenen en meer : Mabuhayshop
se hebben jou photoo gestole!!!!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:56 schreef Mabuhay het volgende:
[ afbeelding ]
Stalkie stalkiequote:Op woensdag 31 juli 2013 18:53 schreef jcdragon het volgende:
Huh, adres en tel nr op FB pagina is anders dan die van de Contact pagina op de website.
En ik vraag me af of TS niet Letty is. Op dit moment de enige die de foto met dolfijnen geliked heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
se hebben jou photoo gestole!!!!
https://www.facebook.com/mabuhaywinkel
(Ervan uitgaand dat jij de eigenaar niet bent.)
quote:
quote:What did stalkers do before the Internet?
Dexter
Helaas mag ik dit niet zeggen. Dit is trouwens wel een leuke speurtocht, test je google-skills.quote:
Ze spelen zelfs mee in een videoclip...Hè Madco wil je dat ik je bod naar hun doorspeel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of heb je geen interesse meer??
Voor alle sexy schoenen en meer : Mabuhayshop
Hij vindt ze maar "geweldig"en niet "FANTASTISCH!" dus ik denk het tweede.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:29 schreef Mabuhay het volgende:
[..]
He Madco wil je dat ik je bod naar hun doorspeel?
Of heb je geen interesse meer??
Viel mee hoor, hooguit een 10 minuten werk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:28 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Helaas mag ik dit niet zeggen. Dit is trouwens wel een leuke speurtocht, test je google-skills.
Hee Mabuhayquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:29 schreef Mabuhay het volgende:
[..]
Hè Madco wil je dat ik je bod naar hun doorspeel?
Of heb je geen interesse meer??![]()
Joh... Klopt allemaal je hebt helemaal gelijk....quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef Snoepje5 het volgende:
De belastingdienst belde: je hebt geen geldig btw nr, de boete komt jouw kant op.
Nu nog je algemene voorwaarden aanpassen zodat deze conform de wet zijn ?
Amateurs..
Minus éénquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
Je moet snel zijn, want je hebt er nog 14 posts voor en we gaan dit niet reeksen.
Even, gewoon zonder grappen: Kan ik die houten dolfijnen echt niet kopen met 15% korting?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
Alleen voor onze mede forum leden 15% korting op onze schoenen als je deze code invoert bij je bestelling:
No shit sherlock.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
Ok,ok,… komt ie,allereerst een dankwoord voor de moderators
, zij hebben dit topic laten staan waardoor er nu in iets meer dan een week bij 10.000 views zijn en bijna de “magische grens” van 300 posts zijn
![]()
Ja, het klopt ik ben de eigenaarvan de zoveel besproken webshop in dit topic, leuk dat iedereen zo fanatiek op zoek is gegaan en dat wij daardoor ons doel hebben bereikt wat we gesteld hadden om een bepaald aantal bezoekers in een korte tijd op de webshop te krijgen! Thnx
![]()
blablabla
Samenvatting: Keihard liegen en nu denken dat wij bij jou kutschoenen komen bestellen. No thanksquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
, zij hebben dit topic laten staan waardoor er nu in iets meer dan een week bij 10.000 views zijn en bijna de “magische grens” van 300 posts zijn
![]()
Ja, het klopt ik ben de eigenaarvan de zoveel besproken webshop in dit topic, leuk dat iedereen zo fanatiek op zoek is gegaan en dat wij daardoor ons doel hebben bereikt wat we gesteld hadden om een bepaald aantal bezoekers in een korte tijd op de webshop te krijgen! Thnx
![]()
Maar natuurlijk laten wij dat van onze kant niet zo maar los en willen we jullie belonen met een speciale actie!
Alleen voor onze mede forum leden 15% korting op onze schoenen als je deze code invoert bij je bestelling:
FORUM ACTIE
Maar dat is nog niet alles de eerste 25 welke zich registreren in onze shop krijgen per mail nog een code waarmee ze nog een extra 10% korting krijgen!![]()
En ik beloof jullie onze schoenen zijn echt geen rotzooi of iets dergelijks en wij zijn zeker geen oplichters of louche handelaren! Echt rasechte Nederlanders welke een eerlijk bedrijf er op na houden.
En nogmaals dank voor de reacties op alle berichten ook de soms negatieve, hahaha…. We hebben er zeker van genoten.![]()
Oh en madco, oppassen voor zoutwaterdolfijnen….
Dubieuze suggestie ...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
...
wij zijn zeker geen oplichters of louche handelaren! Echt rasechte Nederlanders welke een eerlijk bedrijf er op na houden.
...
Hahahahahahahaahahahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
![]()
![]()
Maar natuurlijk laten wij dat van onze kant niet zo maar los en willen we jullie belonen met een speciale actie!
FORUM ACTIE
Maar dat is nog niet alles de eerste 25 welke zich registreren in onze shop krijgen per mail nog een code waarmee ze nog een extra 10% korting krijgen!![]()
En ik beloof jullie onze schoenen zijn echt geen rotzooi of iets dergelijks en wij zijn zeker geen oplichters of louche handelaren! Echt rasechte Nederlanders welke een eerlijk bedrijf er op na houden.
En nogmaals dank voor de reacties op alle berichten ook de soms negatieve, hahaha…. We hebben er zeker van genoten.![]()
Oh en madco, oppassen voor zoutwaterdolfijnen….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |