die staat er ergens onder is 30 cm hoog en kost 15 eurootjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Awesomehet enige nadeel is dat de dolfijnen niet met hun neus dezelfde kant op staan, daarnaast lijkt mij die van TS erg vintage en hip
gewoon googelen op houten dolfijntjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:00 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Deze vrouwSerieus, hoe vind je zoiets terug op de krochten van het internet?
Oh jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die staat er ergens onder is 30 cm hoog en kost 15 eurootjes![]()
http://www.droomdecor.nl/index.php/Dolfijn/Bekijk-alle-producten/
Dolfijn Up heet dat geval![]()
Dit fraaie massief houten beeld is met de hand gemaakt en is 30 cm hoog
Als ik mijn best doe kan ze vast wel vinden, maar mijn eten is klaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ja
[ afbeelding ]
Maar deze vind ik toch minder, dit zijn net invalide eenhoornsik wil het exemplaar van TS!
Smakelijk! Toch bedankt voor de moeitequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik mijn best doe kan ze vast wel vinden, maar mijn eten is klaar
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Smakelijk! Toch bedankt voor de moeite![]()
Het kan soms zo simpel zijn iddquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gewoon googelen op houten dolfijntjes
Hoe zit het met de ingangen bij de sexy dolfijnen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:51 schreef Mabuhay het volgende:
Laatst online gekocht maar passen niet huhuhu...
[ afbeelding ]
Hele mooie met 15 cm hak in maat 39.
Prijs ¤ 10,00 kan ze met de post versturen kosten komen er dan bij...
Stuur me maar een PM voor meer details
Mabuhay!
Kun jij houtbewerken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga trouwens zelf ook de schoendetailhandel in, ik heb al een mooie setup voor mijn laarsjes gemaakt:
[ afbeelding ]
Kopen anyone?
Ehhh... mag je hier reclame maken door website links te gaan vermelden????quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
12,50 eurootjes dan heb je een paar nieuwe![]()
[ afbeelding ]
http://www.droomdecor.nl/index.php/Dolfijn/Dolfijn-25-cm
Dolfijn 25 cm
Prijs: ¤12,50
Dit schitterende houten beeld van dolfijnen is met de hand gemaakt.
Het beeld is ongeveer 25 cm hoog.
Voor bij je dolfijnenmok?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ja
[ afbeelding ]
Maar deze vind ik toch minder, dit zijn net invalide eenhoornsik wil het exemplaar van TS!
Oh dat is wel mooi, 40 euro geboden hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Mabuhay het volgende:
Nee heb geen dolfijnen!! hehehe nog niet misschien is dit nog iets anders???Papegaai![]()
[ afbeelding ]
Wil je eens die dolfijnen in die schoen zetten, ik denk dat dat wel een dynamisch effect geeft.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Mabuhay het volgende:
Nee heb geen dolfijnen!! hehehe nog niet misschien is dit nog iets anders???Papegaai![]()
[ afbeelding ]
Wat ben je ook een oversext mannetjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wil je eens die dolfijnen in die schoen zetten, ik denk dat dat wel een dynamisch effect geeft.
Ik geef gewoon verkooptips zoals een goede V&A mod hoort te doenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ben je ook een oversext mannetje
Kun je misschien een foto maken waarop de seks ingangen van de sexy dolfijnen zichtbaar zijn?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Mabuhay het volgende:
[ afbeelding ]
Als je die dolfijnen daar maar niet verkooptquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:07 schreef Mabuhay het volgende:
Misschien morgen wel het antwoord op al jullie vragen, ga er vroeg uit en met de trein naar de Zwarte Markt in Beverwijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |