Als Hoax dat beeldje daar wil ophalen dan heb je daar maar te zijn als goede verkoperquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef Mabuhay het volgende:
Hahaha... wie zegt dat ík in Terneuzen ben???
Zit je in de Prins Bernhardstraat dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef Mabuhay het volgende:
Weet je zelf wel wat er allemaal op je website staat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef Mabuhay het volgende:
Je hebt toch kekke schoenen om in te lopen? Kan je best een dolfijnenbeeld afleverenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef Mabuhay het volgende:
Gaat er tegenwoordig ook een trein naar Terneuzen??? Wauw
Maar ben je ze kwijt of niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:33 schreef Mabuhay het volgende:
Hè don't blame the TS! Ik wil alleen mijn niet passende schoenen kwijt, hahaha
was het niet huhuhu?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar ben je ze kwijt of niet?
En wat wil je nou voor die dolfijnen hebben?
nee aleen goederentreinquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:33 schreef Mabuhay het volgende:
Gaat er tegenwoordig ook een trein naar Terneuzen??? Wauw
Ik ken die munteenheid helaas nietquote:
Wat had je geboden dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef Mabuhay het volgende:
Op weg terug naar huis, met nieuwe schoenen, maar zonder dolfijnen, ze wilde ze niet verkopen, maar heb wel nieuwe foto van de dolfijnen
en mijn nieuwe schoenen zal hem straks hier posten..... :p
Ah, dus toch van jouquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:29 schreef Mabuhay het volgende:
¤50,00 geboden, maar doe ze niet weg hahaha... komt bij alle foto's te staan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |