Kadootje voor LompeHork?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:54 schreef smegmanus het volgende:
Holy fucking shit, verkoop je die houten dolfijnen ook?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:54 schreef smegmanus het volgende:
Holy fucking shit, verkoop je die houten dolfijnen ook?
Hij heeft geen maten die de schoenen willen dragen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:31 schreef Louboutin het volgende:
Waarom ruil je ze niet om voor een andere maat?
Dat is jammer. Heb je misschien een winkeltje waarin ik tweedehands schoenen/ondergoed zou kunnen kopen? Heb er veel voor over, want met mij obesitas kan ik niet meer in het geniep in mijn behoefte voorzien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef Mabuhay het volgende:
Nee niet gedrage, zijn nieuw in de doos, ja ruilen kan wel heb al contact met ze gehad zijn heel aardig was geen probleem kan ze ook in Beverwijk ruilen staan ze ook met hun schoenen, en hebben een leuke maar simpele website.
Ik was eerstquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
Toch wil ik die dolfijn hebben. Wat kost ie?
Beverwijk? Daa rop te halen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef Mabuhay het volgende:
Nee niet gedrage, zijn nieuw in de doos, ja ruilen kan wel heb al contact met ze gehad zijn heel aardig was geen probleem kan ze ook in Beverwijk ruilen staan ze ook met hun schoenen, en hebben een leuke maar simpele website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |