Het zijn duidelijk geen vissen, maar zeezoogdieren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
37 euro voor het sculptuur van de vissen.
38 euro en een pleister op de mond van deze knaap.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn duidelijk geen vissen, maar zeezoogdieren.
Mond dicht en schilderen, jij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
38 euro en een pleister op de mond van deze knaap.
Dit is offtopic ik roep een modje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mond dicht en schilderen, jij.
Nou 40 euro kom op dan ik wil ze graag hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:05 schreef Mabuhay het volgende:
Hehehe... lijkt dat de dolfijnen meer in trek zijn dan de schoenen, maar kom maar op met die biedingen, stuur ze wel door, weet niet of ze , ze willen verkopen !
Niet bieden hè, gewoon een richtprijs, zoals in de policy staat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:05 schreef Mabuhay het volgende:
Hehehe... lijkt dat de dolfijnen meer in trek zijn dan de schoenen, maar kom maar op met die biedingen, stuur ze wel door, weet niet of ze , ze willen verkopen !
Ok, ok, ik zie waar je heen gaat. 60 euro voor de dolfijnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef Mabuhay het volgende:
Eh...dolfijnen zijn hier niet!, en voor mijn niet passende schoenen vraag ik geen ¤50,00?!?
Ai, als ze niet passen heb ik er niets aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef Mabuhay het volgende:
Eh...dolfijnen zijn hier niet!, en voor mijn niet passende schoenen vraag ik geen ¤50,00?!?
¤65, kom ik ze ophalen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ok, ok, ik zie waar je heen gaat. 60 euro voor de dolfijnen.
Make That The Cat Wise-materiaalquote:Dont miss out!!!, Black Markt in Terneuzen, July 24, 2013..
From de merk of Francesco Milano, to Jumex, Sergio Todzi, Galax...
Hope to see you there, pls do visit www.mabuhayshop.nl for online shopping... Enjoy!!!
Alsof je chick dat niet doet voor jequote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:33 schreef muhahaha het volgende:
Black markt? Is de slavernij terug want ik zoek nog iemand om mijn huis schoon te houden.
Haha niet bepaald neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof je chick dat niet doet voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |