abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129555572
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:29 schreef Mabuhay het volgende:

[..]

He Madco wil je dat ik je bod naar hun doorspeel?

Of heb je geen interesse meer??
Hij vindt ze maar "geweldig"en niet "FANTASTISCH!" dus ik denk het tweede.
pi_129562614
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:28 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Helaas mag ik dit niet zeggen. Dit is trouwens wel een leuke speurtocht, test je google-skills.
Viel mee hoor, hooguit een 10 minuten werk.
pi_129562624
Iets met "Snoep" :)
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:05:09 #279
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_129562655
Facebook op aanvraag. Dan kun je zoeken naar dolfijnen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:44:14 #281
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_129564153
Ik zie net dat de adresgegevens en telefoonnr op de FB pagina aangepast zijn.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_129565525
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:29 schreef Mabuhay het volgende:

[..]

Hè Madco wil je dat ik je bod naar hun doorspeel?

Of heb je geen interesse meer?? ^O^
Hee Mabuhay

Sorry voor de late reactie, vandaag bij de dokter geweest.
Ik bedoelde natuurlijk FANTASTISCH in plaats van geweldig :@
Maar helaas moet ik afzien van de koop, ik doe namelijk nogal graag wat research voor ik producten aanschaf,
Heb ik vanmorgen dus maar even een afspraak gemaakt bij de dokter, en blijkt dus dat ik een zoutwater dolfijnen allergie heb.
Zoals bij een ieder wel bekend is heeft de welbekende zoetwater dolfijn nog een extra vinnetje op zijn hoofd, en gaat het bij het beeldje om een zoutwater dolfijn.
zit dus niet op vervelende jeukplekken te wachten... die vind ik namelijk niet dol-fijn :')

Succes met verdere verkoop
pi_129684189
Dit topic :')
pi_129696785
De belastingdienst belde: je hebt geen geldig btw nr, de boete komt jouw kant op.

Nu nog je algemene voorwaarden aanpassen zodat deze conform de wet zijn ?
Amateurs..
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:19:45 #285
408389 Mabuhay
Online schoenen freak
pi_129712416
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef Snoepje5 het volgende:
De belastingdienst belde: je hebt geen geldig btw nr, de boete komt jouw kant op.

Nu nog je algemene voorwaarden aanpassen zodat deze conform de wet zijn ?
Amateurs..
Joh... Klopt allemaal je hebt helemaal gelijk.... _O_
Voor alle sexy schoenen en meer : Mabuhayshop
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:18:09 #286
408389 Mabuhay
Online schoenen freak
pi_129716597
Vandaag hier nieuws over de schoenen en de dolfijnen en nog meer....... benieuwd??? wacht rustig af. of kijk alvast op Youtube? :W
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 15:20:06 #287
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129716668
Je moet snel zijn, want je hebt er nog 14 posts voor en we gaan dit niet reeksen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_129716921
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
Je moet snel zijn, want je hebt er nog 14 posts voor en we gaan dit niet reeksen.
Minus één :P
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:51:09 #289
408389 Mabuhay
Online schoenen freak
pi_129717616
Ok,ok,… komt ie, :P allereerst een dankwoord voor de moderators _O_ , zij hebben dit topic laten staan waardoor er nu in iets meer dan een week bij 10.000 views zijn en bijna de “magische grens” van 300 posts zijn ^O^
Ja, het klopt ik ben de eigenaar :o van de zoveel besproken webshop in dit topic, leuk dat iedereen zo fanatiek op zoek is gegaan en dat wij daardoor ons doel hebben bereikt wat we gesteld hadden om een bepaald aantal bezoekers in een korte tijd op de webshop te krijgen! Thnx ^O^

Maar natuurlijk laten wij dat van onze kant niet zo maar los en willen we jullie belonen met een speciale actie!

Alleen voor onze mede forum leden 15% korting op onze schoenen als je deze code invoert bij je bestelling:

FORUM ACTIE

Maar dat is nog niet alles de eerste 25 welke zich registreren in onze shop krijgen per mail nog een code waarmee ze nog een extra 10% korting krijgen! ^O^

En ik beloof jullie onze schoenen zijn echt geen rotzooi of iets dergelijks en wij zijn zeker geen oplichters of louche handelaren! Echt rasechte Nederlanders welke een eerlijk bedrijf er op na houden.

En nogmaals dank voor de reacties op alle berichten ook de soms negatieve, hahaha…. We hebben er zeker van genoten. ^O^

Oh en madco, oppassen voor zoutwaterdolfijnen…. ;)
pi_129717990
Plot twist, Mabuhay is een dolfijn.
pi_129718042
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
Alleen voor onze mede forum leden 15% korting op onze schoenen als je deze code invoert bij je bestelling:
Even, gewoon zonder grappen: Kan ik die houten dolfijnen echt niet kopen met 15% korting?
pi_129718060
quote:
Ok,ok,… komt ie, :P allereerst een dankwoord voor de moderators _O_ , zij hebben dit topic laten staan waardoor er nu in iets meer dan een week bij 10.000 views zijn en bijna de “magische grens” van 300 posts zijn ^O^
Ja, het klopt ik ben de eigenaar :o van de zoveel besproken webshop in dit topic, leuk dat iedereen zo fanatiek op zoek is gegaan en dat wij daardoor ons doel hebben bereikt wat we gesteld hadden om een bepaald aantal bezoekers in een korte tijd op de webshop te krijgen! Thnx ^O^

blablabla
No shit sherlock.

Volgende actie: Mabuhayshop linken aan het woord oplichting.
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 16:04:51 #293
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129718119
Toch nog even spammen op het laatste moment _O-
Het is omdat je zo sportief bent geweest en ons vermaakt hebt, anders was dit topic al 300 keer naar de eeuwige jachtvelden gegaan.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_129718308
quote:

Maar natuurlijk laten wij dat van onze kant niet zo maar los en willen we jullie belonen met een speciale actie!

FORUM ACTIE

Maar dat is nog niet alles de eerste 25 welke zich registreren in onze shop krijgen per mail nog een code waarmee ze nog een extra 10% korting krijgen! ^O^

En ik beloof jullie onze schoenen zijn echt geen rotzooi of iets dergelijks en wij zijn zeker geen oplichters of louche handelaren! Echt rasechte Nederlanders welke een eerlijk bedrijf er op na houden.

En nogmaals dank voor de reacties op alle berichten ook de soms negatieve, hahaha…. We hebben er zeker van genoten. ^O^

Samenvatting: Keihard liegen en nu denken dat wij bij jou kutschoenen komen bestellen. No thanks :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_129718589
Wat een snoepje is het toch, lijkt net of ze van een andere planeet komt.
pi_129718776
TS is een vuile spammert }:|
pi_129718832
Iemand een samenvatting van dit topic? Waarom zijn er 12 pagina's?

Samenvatting: Kuttopic.

[ Bericht 30% gewijzigd door .PRISM op 05-08-2013 16:32:34 ]
pi_129719125
quote:
...
wij zijn zeker geen oplichters of louche handelaren! Echt rasechte Nederlanders welke een eerlijk bedrijf er op na houden.
...
Dubieuze suggestie ...
pi_129719141
quote:

FORUM ACTIE

Hahahahahahahaahahaha
pi_129719714
hihi, bijna slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')