Hij vindt ze maar "geweldig"en niet "FANTASTISCH!" dus ik denk het tweede.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:29 schreef Mabuhay het volgende:
[..]
He Madco wil je dat ik je bod naar hun doorspeel?
Of heb je geen interesse meer??
Viel mee hoor, hooguit een 10 minuten werk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:28 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Helaas mag ik dit niet zeggen. Dit is trouwens wel een leuke speurtocht, test je google-skills.
Hee Mabuhayquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:29 schreef Mabuhay het volgende:
[..]
Hè Madco wil je dat ik je bod naar hun doorspeel?
Of heb je geen interesse meer??![]()
Joh... Klopt allemaal je hebt helemaal gelijk....quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef Snoepje5 het volgende:
De belastingdienst belde: je hebt geen geldig btw nr, de boete komt jouw kant op.
Nu nog je algemene voorwaarden aanpassen zodat deze conform de wet zijn ?
Amateurs..
Minus éénquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
Je moet snel zijn, want je hebt er nog 14 posts voor en we gaan dit niet reeksen.
Even, gewoon zonder grappen: Kan ik die houten dolfijnen echt niet kopen met 15% korting?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
Alleen voor onze mede forum leden 15% korting op onze schoenen als je deze code invoert bij je bestelling:
No shit sherlock.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
Ok,ok,… komt ie,allereerst een dankwoord voor de moderators
, zij hebben dit topic laten staan waardoor er nu in iets meer dan een week bij 10.000 views zijn en bijna de “magische grens” van 300 posts zijn
![]()
Ja, het klopt ik ben de eigenaarvan de zoveel besproken webshop in dit topic, leuk dat iedereen zo fanatiek op zoek is gegaan en dat wij daardoor ons doel hebben bereikt wat we gesteld hadden om een bepaald aantal bezoekers in een korte tijd op de webshop te krijgen! Thnx
![]()
blablabla
Samenvatting: Keihard liegen en nu denken dat wij bij jou kutschoenen komen bestellen. No thanksquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
, zij hebben dit topic laten staan waardoor er nu in iets meer dan een week bij 10.000 views zijn en bijna de “magische grens” van 300 posts zijn
![]()
Ja, het klopt ik ben de eigenaarvan de zoveel besproken webshop in dit topic, leuk dat iedereen zo fanatiek op zoek is gegaan en dat wij daardoor ons doel hebben bereikt wat we gesteld hadden om een bepaald aantal bezoekers in een korte tijd op de webshop te krijgen! Thnx
![]()
Maar natuurlijk laten wij dat van onze kant niet zo maar los en willen we jullie belonen met een speciale actie!
Alleen voor onze mede forum leden 15% korting op onze schoenen als je deze code invoert bij je bestelling:
FORUM ACTIE
Maar dat is nog niet alles de eerste 25 welke zich registreren in onze shop krijgen per mail nog een code waarmee ze nog een extra 10% korting krijgen!![]()
En ik beloof jullie onze schoenen zijn echt geen rotzooi of iets dergelijks en wij zijn zeker geen oplichters of louche handelaren! Echt rasechte Nederlanders welke een eerlijk bedrijf er op na houden.
En nogmaals dank voor de reacties op alle berichten ook de soms negatieve, hahaha…. We hebben er zeker van genoten.![]()
Oh en madco, oppassen voor zoutwaterdolfijnen….
Dubieuze suggestie ...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
...
wij zijn zeker geen oplichters of louche handelaren! Echt rasechte Nederlanders welke een eerlijk bedrijf er op na houden.
...
Hahahahahahahaahahahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef Mabuhay het volgende:
![]()
![]()
Maar natuurlijk laten wij dat van onze kant niet zo maar los en willen we jullie belonen met een speciale actie!
FORUM ACTIE
Maar dat is nog niet alles de eerste 25 welke zich registreren in onze shop krijgen per mail nog een code waarmee ze nog een extra 10% korting krijgen!![]()
En ik beloof jullie onze schoenen zijn echt geen rotzooi of iets dergelijks en wij zijn zeker geen oplichters of louche handelaren! Echt rasechte Nederlanders welke een eerlijk bedrijf er op na houden.
En nogmaals dank voor de reacties op alle berichten ook de soms negatieve, hahaha…. We hebben er zeker van genoten.![]()
Oh en madco, oppassen voor zoutwaterdolfijnen….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |