WHY?!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:57 schreef Skv het volgende:
Heb mezelf maar uit de OP verwijderd, ik ga niet meer.
De line-up zegt me niet zoveel (en het lijkt me niet mijn muziek) en er is op zondagmiddag een oldtimer motorritquote:
Ik moet het hipster/vage bandjes gehalte wat naar beneden brengen en wat meer metal in het Llowlands topic brengen... Lowlands is namelijk voor iedereenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Verkapte We Came As Romans TT
Dat is een zekerheid dat ik die oversla
Meer dan afgelopen jaren heb ik het idee? Vorig jaar had je alleen Trash Talk wat ik me herrinner. En Bullet For My Valentine staan er ook, maar dat zal je niet zien als goede metalquote:Op maandag 22 juli 2013 22:07 schreef brother52 het volgende:
Maar er staat dit jaar weer niet zoveel goede metal op Lowlands. Na Slayer en Gojira heb je het wel gehad....
Vorig jaar was er ook Ghostquote:Op maandag 22 juli 2013 22:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Meer dan afgelopen jaren heb ik het idee? Vorig jaar had je alleen Trash Talk wat ik me herrinner. En Bullet For My Valentine staan er ook, maar dat zal je niet zien als goede metal
Oke, dan is het volgende topic een elektronisch muziek gevuld topic.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:05 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik moet het hipster/vage bandjes gehalte wat naar beneden brengen en wat meer metal in het Llowlands topic brengen... Lowlands is namelijk voor iedereen
Jij vult elk topic al met die baggerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke, dan is het volgende topic een elektronisch muziek gevuld topic.
Heel schattig: een stoer schreeuwende boosaard gecombineerd met een all american boy band stemmetje!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:47 schreef iAvani het volgende:
Titel slaat op deze band, ook erg vet! En waarschijnlijk nog in de Charlie ook (wat het alleen maar beter maakt)
Dat ging sneltwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 10:14:26De kaarten zijn er weer doorheen. Er kunnen nog enkele kaarten vrijvallen vanwege niet verwerkte betalingen. #LL13 reageer retweet
Ze moeten Kees van Hondt toch ook nog bekendmaken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie? Gaan ze nog wat bekend maken voor 1 augustus? Of zijn dit de namen die het dit jaar gaan doen?
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat ging sneltwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 10:14:26De kaarten zijn er weer doorheen. Er kunnen nog enkele kaarten vrijvallen vanwege niet verwerkte betalingen. #LL13 reageer retweet
Ja!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze moeten Kees van Hondt toch ook nog bekendmaken.
die nevermind sessie wordt met veel nederlandse bandjes gedaan die verder niet op LL staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef meneerdebont het volgende:
Zeg, wat zit er weinig "Nederlands product" in het programma. Een paar handjes vol op een slordige 150 acts. Toch?
Meestal wordt ome Kees wel even netjes aangekondigd. Benieuwd of hij weer van stal wordt gehaald. Verder zal er weinig nieuws meer komen, denk ik. Alleen dj's Groove Tube en LL Cafe. Randzaken!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Kees staat toch altijd pas op het blokkenschema
Valt best mee toch? Moet ook niet teveel zijn imo: The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig, Jacco Gardner, Mozes & The Firstborn, Noisa, Great Minds, Black Sun Empire, Guerilla Speakerz, Job Jobse, Jameszoo, Mister And Missisippi, het hele Nevermind oeuvre, NJO Reich Ensamble, Sandrien, Tim Vantol, Young Marco...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef meneerdebont het volgende:
Zeg, wat zit er weinig "Nederlands product" in het programma. Een paar handjes vol op een slordige 150 acts. Toch?
Niets ergs aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef meneerdebont het volgende:
Haha, ik heb ook geen wensen hoor. Maar zegt wel wat over de muziekscene. Ik kan zo 10 belgische bands noemen, die ik heel graag zou zien. Of 5.quote:
Zal ik ook wel gedaan hebben, altijd gedacht dat het Noisa was.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat al sinds een eeuwigheid fout in de OP.
Er zal vast wel wat meer bij staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal zich over een tijdje wel aanpassen. Toppie. (al kon ik er verder wel mee leven, hoor)
John Coffeyquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Moet ook niet teveel zijn imo: The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig, Jacco Gardner, Mozes & The Firstborn, Noisa, Great Minds, Black Sun Empire, Guerilla Speakerz, Job Jobse, Jameszoo, Mister And Missisippi, het hele Nevermind oeuvre, NJO Reich Ensamble, Sandrien, Tim Vantol, Young Marco...
Vooral veel dance acts uit NL dit jaar.
Die vat ik even nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef friekin_ het volgende:
Lowlands wordt dit jaar gehouden op 16, 17 en 18 augustus. Onder meer de Editors, Nick Cave and the Bad Seeds, Tom Odell en Nine Inch Nails treden op tijdens het festival in Biddinghuizen.
Bij gebrek aan andere grote namen dacht de stagiare die dit persbericht verzorgde zet ik dit er maar tussen.quote:
Hij is best happening. Op muziekstreamingsites zag je ook veel ads over zijn album.quote:
Alpha headlinertje danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij is best happening. Op muziekstreamingsites zag je ook veel ads over zijn album.
Die had toch kwaad naar Pitchfork of iets dergelijks gebeld omdat het album een cijfer 1 kreeg toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En daarnaast moest ie van zijn vader in het persbericht.
Of hebben jullie dat verhaal niet meegekregen?
De NME en een 0, maar close enough.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die had toch kwaad naar Pitchfork of iets dergelijks gebeld omdat het album een cijfer 1 kreeg toch?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De NME en een 0, maar close enough.
Hehe, tsja is ook iets aan de overdreven kant. Another Love was eventjes best leuk imo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De NME en een 0, maar close enough.
Grolsch dan misschien. Bij India zou ie al headliner moeten zijn, en daar is zijn muziek weer niet echt naar. Maar ik vind 't wel een Alpha dagopener. Of slotje Ed Sheeran vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hehe, tsja is ook iets aan de overdreven kant. Another Love was eventjes best leuk imo.
En in de Alpha al joh? Die vrijdag lijkt me al vrij druk bezet in de Alpha, dus denk toch eerder Grolsch/India.
Op werchter beginnen soms ook bands pas zo laat. Dat maakt toch niet uit zolang je jezelf niet geheel van de wereld drinkt krijg je het meeste nog wel mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:55 schreef iAvani het volgende:
Slayer begint om 00:20 op Pukkelpop. Dat is toch helemaal niet chill, een band zo laat? :S
Sowieso drink ik overdag niet heel veel op een festival, maar ben altijd toch aardig moe na een hele dag bandjes kijken. Daarom heb ik liever dat de headliner om 22:00 begint dan ergens midden in de nachtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op werchter beginnen soms ook bands pas zo laat. Dat maakt toch niet uit zolang je jezelf niet geheel van de wereld drinkt krijg je het meeste nog wel mee.
Op lowlands ben ik dat hee laat beginnen van bands volgens mij nog nooit tegen gekomen. Rond 24.00 zijn er vaak alleen nog dj's en andere ongein te vinden.
1 augustusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef kciR het volgende:
Het Pukkelpop blokkenschema staat online. NIN staat daar als voorlaatste afsluiter op mainstage, zoals sommige hier al dachten..
Ik ben er dit jaar echt helemaal uit (heb ook vrij weinig/niks aan voorpret gedaan). Afgelopen jaren wist ik precies hoe het stond met de line-up etc. Wanneer komt dat krantje uit dit jaar. Ik meen mij te herinneren dat dat altijd rond deze tijd was (laatste week juli)..
Ah, z'n eigen burgerkutten bestaan inspireert hem nu te schrijven voor saaie burgerkutten. Duidelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:13 schreef friekin_ het volgende:
Zoontjes zanger Editors van invloed op songteksten
Na een kleine vier jaar afwezigheid is Editors terug met een nieuw album. "We zijn nu op een punt beland waar elke mening, elk punt van kritiek en welke verwachting dan ook irrelevant lijkt", vertelt de zanger van de Britse band aan NU.nl.
Foto: NU.nl/Erik Knevelbaard
Sinds kort lopen er bij frontman Tom Smith twee zoontjes door het huis en die hebben veel invloed gehad op de manier waarop hij zijn teksten schrijft.
"Er heeft zeker een soort verschuiving plaatsgevonden als het gaat om de onderwerpen waar ik over schrijf", aldus Smith. "Vroeger had ik dit soort teksten nooit kunnen schrijven."
Bedank die kinderen maar voor het slechte album.
Laten we hopen dat er dan iets extreems gebeurd in zijn leven dat dit verdriet hun werk weer op het oude niveau terug kan komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, z'n eigen burgerkutten bestaan inspireert hem nu te schrijven voor saaie burgerkutten. Duidelijk.
Tom Odell in de Alpha? Dat lijkt me toch niet, als je ziet dat Ben Howard (die vorig jaar deze tijd toch minstens zo populair was?) begin van de avond in de Grolsch stond.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Headliner niet, maar hij staat zeker in de Alpha.
Ja, en Ed Sheeran dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:38 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Tom Odell in de Alpha? Dat lijkt me toch niet, als je ziet dat Ben Howard (die vorig jaar deze tijd toch minstens zo populair was?) begin van de avond in de Grolsch stond.
Ik denk Grolsch. Zo rond het begin van de avond.
Ah, het topic ging nog een pagina verder... Dit zou ook kunnen jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Grolsch dan misschien. Bij India zou ie al headliner moeten zijn, en daar is zijn muziek weer niet echt naar. Maar ik vind 't wel een Alpha dagopener. Of slotje Ed Sheeran vorig jaar.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is Tom Odell net iets te soft-aars voor de Grolsch.
Al kan ie best hard op zijn klavier mappen.
In de charlie waren ze toen goedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ed Sheeran heeft wel meer kwaliteiten dan Tom Odell
Benieuwd overigens waar ze Tame Impala neer gaan zetten en op welk tijdstip van de dag. Zou ook zomaar headliner van de India kunnen zijn.
Juist beter, is er voor de mensen die niet van de dance stromingen houden 's nachts ook nog wat te zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:55 schreef iAvani het volgende:
Slayer begint om 00:20 op Pukkelpop. Dat is toch helemaal niet chill, een band zo laat? :S
ik kon daar niets van vindenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben helemaal fan geworden van Sam Amidon![]()
Ga daar zeker een kijkje nemen.
Neen man. Vandaag hele dag Laura Mvula geluisterd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je bent toch meer van de beats ?
Had op LL moeten staan idd, eveneens als Glary Clark Jr.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neen man. Vandaag hele dag Laura Mvula geluisterd.
Ga je schamen. Diep.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat kan mij Kraftwerk in t Evoluon nou schelen, ik ga deze baas al zien in de oranje zweetkeet.
Ik zou bijna zo'n shirt aanschaffen om aan te trekken bij zijn optredenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat kan mij Kraftwerk in t Evoluon nou schelen, ik ga deze baas al zien in de oranje zweetkeet.
Zelfs ik kan dat terwijl ik al jaren niet meer in limburg woon.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:24 schreef friekin_ het volgende:
Ja, chriet is limburgs. Ik kan dat niet doen.
Was deze act al weer helemaal vergeten, maar is wel pure 3FM aids ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:34 schreef Basp1 het volgende:
En wie zei er dat de 3fm promotie wel mee viel dit jaar.![]()
Ik wil alleen wel dewolf en de ellen bandita uitvoeringen horen.
Ik vind het best een leuk initiatief, alleen men had het dan pas na de optredens op lowlands op 3fm moeten laten uitvoeren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar gewoon zaterdagmiddag Alpha vulling dus zoals verwacht. Ze proberen weer wat anders dan LL zingt of de Quiz.
Jammer dat ze het zo aanpakken.
Jammer dat het ook weer zo Nederlands moetquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk initiatief, alleen men had het dan pas na de optredens op lowlands op 3fm moeten laten uitvoeren.
Proberen ze eens de nederlandse pop/rock bandjes wat te promoten is het ook weer niet goed.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jammer dat het ook weer zo Nederlands moetZou leuker zijn als ze ook eens een buitenlandjes bandje voor zoiets zou kunnen strikken.
Ach die er nu staan hebben het toch niet echt meer nodigquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:10 schreef Basp1 het volgende:
Proberen ze eens de nederlandse pop/rock bandjes wat te promoten is het ook weer niet goed.![]()
Prime time zendtijd. Ik zit er helaas aan vast op mijn werk. Als we elke dag een zender op de afdeling zouden kiezen, dan had ik ook 1 dag radio hollandia, en 1 dag met christelijke gezang te verduren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Want wat heeft Giel met zijn muzieksmaak nu in godesnaam met Lowlands te maken?
Mooi, als het enigzins uitkomt wil ik daar ook een kijkje nemen. Zijn producties vind ik erg gaaf!quote:
Schitterende albumhoes ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Je hebt ze de afgelopen weken misschien al bij Giel3FM voorbij horen komen: de Nevermind covers van The Opposites feat. Epic Fuel, Kensington, Moss, Mister & Mississippi, Elle Bandita en DeWolff.
Op zaterdagmiddag om 13u staan ze met z'n alle in de Alpha om het hele album integraal en in hun eigen uitvoering te spelen.
En om het helemaal af te maken, wordt er ook een plaat (jawel: vinyl!) met al deze nummers uitgebracht. De hoes is door niemand minder dan Rob Scholte ontworpen en uiteraard is hij op Lowlands verkrijgbaar. Een instant collectors item dus!
Via deze pagina kun je alle nummers die bij Giel zijn gespeeld nog eens terugluisteren: http://bit.ly/1bbEH6M
Anouk was daar dit jaar 1 vanquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het grappige is, als Beelen een naam noemt die wel eens op Lowlands zou kunnen staan dat jaar, is 't ook een act waar geen hond op zit te wachten.
Ja ik zou zeker gaan kijken als ik jou was. Wil je hem even toevoegen in de op? Lukt me zo nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mooi, als het enigzins uitkomt wil ik daar ook een kijkje nemen. Zijn producties vind ik erg gaaf!
Of hij kondigt artiesten aan die helemaal niet komen: mark ronson.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het grappige is, als Beelen een naam noemt die wel eens op Lowlands zou kunnen staan dat jaar, is 't ook een act waar geen hond op zit te wachten.
Donequote:Op woensdag 24 juli 2013 15:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja ik zou zeker gaan kijken als ik jou was. Wil je hem even toevoegen in de op? Lukt me zo niet
Ohja, dat heb ik zelfs nog geluisterd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:37 schreef ohnikua het volgende:
De grote serie namen met Franz Ferdinand, Nine Inch Nails en The Knife werd toch bekend gemaakt bij 3voor12?
Idd doen ze sinds vorig jaar niet meer denk ik? 2011 was het nog wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik zelfs nog geluisterd.
Maar in eerdere jaren had je zelfs zo'n speciale avond bij 3voor12 waar de laatste namen bekend werden gemaakt, ook wel door Eric zelf. Ben effe de naam van die avond kwijt.
edit: Club Low dus.
ze hadden misschien gewoon wat minder gewaagds moeten doen. Nu nemen ze een album waarvan je weet dat iedereen op zn tenen getrapt is omdat bijna geen andere uitvoering gepruimd gaan worden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jammer dat het ook weer zo Nederlands moetZou leuker zijn als ze ook eens een buitenlandjes bandje voor zoiets zou kunnen strikken.
namen worden al jaren bij Giel gedumpt voor de promotie. Verder laatst ook nieuwe namen bij Michiel trouwensquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu volg ik 3FM zelden, maar werden alle namen die daar bekend werden gemaakt nu allemaal bij Giel bekend gemaakt? Voorheen was dat nog vooral van 3voor12 radio. Wat daar toch meer op zijn plaats is.
Want wat heeft Giel met zijn muzieksmaak nu in godesnaam met Lowlands te maken?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik vond (wat ik ervan gehoord heb) echt tenenkrommend.
Of opa Steve Earle ; goeie "clip" ook, inhoudelijk verhelderendquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:50 schreef brother52 het volgende:
Voor dat Nirvana gebeuren moeten ze gewoon the Wounded bellen.
En dan zegt men ook nog trots dat deze hoes door rob scholte gemaakt is, het enigst wat die beste man ermee gedaan heeft is de kleur omdraaien, en wat met het contrast spelen, dat kan elke aap die een beetje zijn weg kent in grafische bewerkings pakketten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:58 schreef WeezerButler het volgende:
Misschien toeval dat de hoes zo een poepbruine kleur heeft:-)
[ afbeelding ]
Ik denk het eigenlijk niet meer, mja je weet nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:00 schreef ohnikua het volgende:
Ik hoop stiekem op vandaag of morgen nog de laatste muzieknamen, zodat ik die evt nog mee kan nemen op vakantie.
Nou, dan voor die tijd nog de laatste namen en klaar is kees!quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog een weekje en dan komt het blokkenschema er.
Venetië, Slovenië, Kroatië 2 weken. Terug op de woensdag voor Lowlands, komen dus 3 mooie weken aan!quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet meer, mja je weet nooit.
Waar ga je op vakantie?
Mooi ja much fun!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:20 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Venetië, Slovenië, Kroatië 2 weken. Terug op de woensdag voor Lowlands, komen dus 3 mooie weken aan!
Eensch! Dit is naspeelmateriaal. En dan ook nog van het slechtere soort. Als je het origineel nog niet een beetje kunt benaderen, doe er dan bij alle goden iets van jezelf mee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of je doet het gewoon echt, echt, echt goed. Of je maakt er iets ludieks van.
Dit is gewoon verkrachting en makkelijk proberen te scoren.
Dat was inderdaad nogal een flater. Met die net iets te hippe badmeesters. Misplaatst! Maak gewoon een groot uitzichtterras en zet kratten koud. Klaar!quote:
Nope ;quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef Iwanius het volgende:
Een algemene vraag m.b.t LL:
Is op het terrein van LL nou ook van die groeperingen/stands die een of andere kunstzinnige stichting promoten en je als echte jehova's proberen te paaien?
lijkt me heerlijk met dit weerquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:53 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben iig regenproof, net weer door een bui gefietst
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit lees ik op festivalinfo:
Amerikaanse zangeres Solange heeft haar Europese tournee geannuleerd, zo meldt de Britse krant The Guardian. Komende zomer zou het zusje van Beyonce onder meer op Pukkelpop en Way Out West spelen, maar dat feest gaat dus niet door.
Eerder dit jaar speelde Solange nog in de Bitterzoet te Amsterdam. Een optreden op Lowlands in Biddinghuizen stond in principe ook op de agenda. Het annuleren van de tournee zou te maken hebben met het kindje van de zangeres en het aankomende schooljaar.
Het is nog niet bekend of Solange later dit jaar alsnog van plan is om naar Europa te komen voor een paar shows.
Jammer, had een fijne toevoeging geweest.
Jammer ook al had het voor mij geen toevoeging maar vriendinnen wilde het wel zien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit lees ik op festivalinfo:
Amerikaanse zangeres Solange heeft haar Europese tournee geannuleerd, zo meldt de Britse krant The Guardian. Komende zomer zou het zusje van Beyonce onder meer op Pukkelpop en Way Out West spelen, maar dat feest gaat dus niet door.
Eerder dit jaar speelde Solange nog in de Bitterzoet te Amsterdam. Een optreden op Lowlands in Biddinghuizen stond in principe ook op de agenda. Het annuleren van de tournee zou te maken hebben met het kindje van de zangeres en het aankomende schooljaar.
Het is nog niet bekend of Solange later dit jaar alsnog van plan is om naar Europa te komen voor een paar shows.
Jammer, had een fijne toevoeging geweest.
n00bie denkt nu dat hij terrecht de winnaar is. En zal minder scherp de laatste dagen in gaan. Je kan dus nog op een Duitse methode net de overwinning voor zijn neus wegkapen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:37 schreef friekin_ het volgende:
Het dilemma topic toont aan dat N00b de terechte winnaar van de quiz is. Dus: proficiat!
"Don't think, just dooooohoohooo"quote:
EUY!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:31 schreef friekin_ het volgende:
Vandaag is mijn muziekdag. Kom ik de volgende review tegen
Imagine, if you can, a more annoying 2013 sound than the trout-tongued singer from Bastille going “Ayd if yew clews yer ayezzz
Zeker een leuke live band!quote:
Wat een vreemd bericht. De achteruitgang...... ach, dara let ik meestal al op!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:22 schreef friekin_ het volgende:
TÏTTY TWÏSTER
Ja, hij staat er weer, in de duisterste hoek van Cape Lowlands. De sleaziest dump in town is still alive & kickin’. De Hard Rock Karaoke stopt nooit, baby. Sterker nog, in de club waar het nooit licht wordt gaat het er dit jaar vuiger en ruiger aan toe dan ooit. Maar... er rommelt iets. Er klopt iets niet. De Tïtty Twïster is een beetje in de war. What you see is not what you get anymore. Wip gerust langs, maar let op de achteruitgang...
Die heb ik afgelopen zondag zien optreden. .......... Let's not.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:07 schreef friekin_ het volgende:
Ik zeg waardige vervanger voor Gaslamp Killer/Low End Theory.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een vreemd bericht. De achteruitgang...... ach, dara let ik meestal al op!![]()
Pretbederver.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen zondag zien optreden. .......... Let's not.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Wat een vreemd bericht. De achteruitgang...... ach, dara let ik meestal al op!![]()
quote:
Ja het gras is bruin geverfd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:11 schreef kesselman het volgende:
ik meende ergens gehoord te hebben dat er iets op het terrein zou veranderen.
Iemand die hier iets van weet?
Eric van Eerdenburg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:11 schreef kesselman het volgende:
De GrooveTube gaat veranderen, DarkAngelus weet daar meer van, maar zegt niets.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:11 schreef kesselman het volgende:
Ik vond het altijd een beetje een veredelde eettent met een achtergrond muziekje, waar je dan 's avonds op de tafel gaat dansen. Nah. Boeiend.quote:
Toen ik er was toen was er veel reggae enzo, is dat niet altijd daar?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is sowieso geen eettent en de dj's zijn toch echt wel puik. Zeker geen achtergrondmuzak.
Nee veel disco soul en hiphop.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toen ik er was toen was er veel reggae enzo, is dat niet altijd daar?
Is t dat niet ooit geweest dan? Kan me dat herrineren... of ik ben ff enorm in de war met de Llow Chi Minquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is sowieso geen eettent en de dj's zijn toch echt wel puik. Zeker geen achtergrondmuzak.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ja jongens, friekin_ hoorde vorig jaar Get it on tonight van Montell Jordan uit de tube schallen en ze was niet meer te houden. Heeft ze verder het hele weekend gezeten.
Leugens!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]![]()
Is een goeie plaat jong. Al waren er toen geen negers verder, alleen kale blanke mannen.
Oke oke. Betrapt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Leugens!
"Oh, shit, daar loopt er 1 zonder shirt..'"
Idd dat idee heb ik ook wel, je komt toch voornamelijk voor de artiesten (althans ik dan). En er staat altijd wel iets wat ik ergens wil zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:44 schreef kesselman het volgende:
ik ben boven de 35 maar ik kom nooit in de groovetube.
Het is wel relax,maar ik heb altijd het idee:
als je daar staat ,mis je wat er tegelijkertijd op het echte festival speelt.
Ah, ik had verwacht dat hij wel weer vervangen zou worden. Maar dan zal dit jaar wel het laatste jaar wordenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:22 schreef friekin_ het volgende:
TÏTTY TWÏSTER
Ja, hij staat er weer, in de duisterste hoek van Cape Lowlands. De sleaziest dump in town is still alive & kickin’. De Hard Rock Karaoke stopt nooit, baby. Sterker nog, in de club waar het nooit licht wordt gaat het er dit jaar vuiger en ruiger aan toe dan ooit. Maar... er rommelt iets. Er klopt iets niet. De Tïtty Twïster is een beetje in de war. What you see is not what you get anymore. Wip gerust langs, maar let op de achteruitgang...
heb je zoveel last van Giel in je dagelijks leven meid?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:07 schreef friekin_ het volgende:
Waarom is er niemand die Giel in zijn nakie op zwarte cross gewoon monddood heeft gemaakt
Nee, valt eigenlijk wel mee. Het was gewoon de uitgelezen kans ervoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je zoveel last van Giel in je dagelijks leven meid?
neem hem te grazen in de Bravo zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, valt eigenlijk wel mee. Het was gewoon de uitgelezen kans ervoor.
Toch een lowlands klasiekertjequote:
Volgens Giel is trouwens iedere cover een "Triggerfingertje" ben ik van de week achtergekomen. Al covert Johnny Cash -> Nine Inch Nails dan is het gewoon een "Triggerfingertje".quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:07 schreef friekin_ het volgende:
Waarom is er niemand die Giel in zijn nakie op zwarte cross gewoon monddood heeft gemaakt
Volgens AMDB is Giel gewoon een sukkeltje.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens Giel is trouwens iedere cover een "Triggerfingertje" ben ik van de week achtergekomen. Al covert Johnny Cash -> Nine Inch Nails dan is het gewoon een "Triggerfingertje".
Dat jullie het even weten....
Pannekoekenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
we het niet over iets leuks hebben
Ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet er eigenlijk nog een 'Seks op Lowlands'- topic komen?
ach ach, ik denk dat veel fokkers zeker zouden, kijkend naar de foto.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een pretentieuze diepzinnigheidshipsters zijn dat zeg, damn![]()
Oh vast wel, dat wil ik ook helemaal niet zeggen. Gaat mij meer om het dedain waarmee ze LL oppervlakkig noemen en zichzelf ontzettend diepzinnig vinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ach ach, ik denk dat veel fokkers zeker zouden, kijkend naar de foto.
Volledig mee eens. We willen oppervlakkig plezier. Normaal hebben ze diepzinnig lol.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh vast wel, dat wil ik ook helemaal niet zeggen. Gaat mij meer om het dedain waarmee ze LL oppervlakkig noemen en zichzelf ontzettend diepzinnig vinden.
Hmmmzmwah. Beetje misschien. Niet echt.quote:
Hahahaha, Ernst Hirsch Ballin. Daar moet ik even gaan kijken. Dat wordt een fluitconcert van heb ik jou daarquote:Op maandag 29 juli 2013 11:14 schreef friekin_ het volgende:
Eerder werden al de eerste zeven pareltjes bekendgemaakt voor het dans- en theaterprogramma, maar zoals beloofd: er is meer!
Tranny, shemale, ladyboy, hoe je het ook noemen wilt, Sunshine uit Thailand is er een. De Haagse Esther Scheldwacht toont ons in de voorstelling ‘De Sunshine Show’ de mens achter Sunshine in een aangrijpend verhaal over onvoorwaardelijke liefde.
Terug naar de jaren negentig, de tijd van house, gabber, hiphop en grunge. ‘Nineties’ is een explosieve muzikale theatervoorstelling met een melancholisch tintje die je meeneemt naar de tijd van de flippo’s, gabbers, rockmachines, Tamagotchi’s en de Power Rangers. Live Your Life Like A Rave Machine!
Wakker worden doe je op zaterdagochtend met Scappuccino! Ja ja, niemand minder dan choreograaf van het Scapino Ballet Ed Wubbe zet Lowlands tijdens deze workshop in beweging met een massachoreografie in de sfeer van de voorstelling ‘Pearl’. Kun je zelf zien of je een danscarrière bent misgelopen.
Van de Juliet dansen we nog even naar de Echo, waar Alexander Rinnooy Kan helaas zijn LL University college heeft moeten afzeggen wegens persoonlijke omstandigheden. Oud-minister van
Justitie Ernst Hirsch Ballin neemt zijn plek in en zal tijdens het college op vrijdagmiddag commentaar geven op de (mensen)rechten van ons democratisch kikkerlandje!
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hahahaha, Ernst Hirsch Ballin. Daar moet ik even gaan kijken. Dat wordt een fluitconcert van heb ik jou daar
Ik haalde hem en Jan Pronk door elkaarquote:Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Denk niet dat veel Lowlanders zich kunnen vinden in Ballin's kijk op mensenrechten.
Tuurlijk!quote:Op maandag 29 juli 2013 11:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog mensen die hem daadwerkelijk kopen?
Klinkt goed, maarja moet werkenquote:Op maandag 29 juli 2013 13:12 schreef meneerdebont het volgende:
's Ochtends krantje halen, jezelf verplichten thuis pas open te slaan, koffie, als een zotje bladeren en dan enigszins teleurgesteld concluderen dat de nachten weer tegenvallen.
Onbetaalbaar!
Ja da's nu lekker veilig roepen he, truusjequote:Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan verwacht ik morgen nog wat namen.
Het is graag of nietquote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's nu lekker veilig roepen he, truusje
Volgens Lowlove was dit het laatste.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan verwacht ik morgen nog wat namen.
We hebben nog 2 namen in de zelfbevestigingen staan. Als er echte namen bijkomen dan is het wel kortdag denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:16 schreef kesselman het volgende:
natuurlijk ga ik de LLkrant kopen,en ik ga hem op t werk helemaal lezen,ergens stiekum in een hoekje of op de wc ofzo.
Ik denk niet dat er nog namen bij komen voor do.
er zijn nu 138(ongeveer) muzikale acts bekend
daar zullen nog wel dingen als 90s now,superstijl,lowlands rave,zeros heroes,global climax of iets in die trant bijkomen
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe naam:
http://www.lowlove.nl/201(...)-speelt-op-lowlands/
BAH.
Lets hope so! Alleen dan wel beter materiaal dan dit..... Ik mocht nog wel zeggen dat de 3FM invloed meevalt dit jaar....quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef theodoor9 het volgende:
Er komen inderdaad nog wel een tiental namen bij ofzo. 138 is te weinig om alles te vullen.
Ik haat al die meuk. Echt, ik vraag me ook af hoeveel mensen er uiteindelijk gaan kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lets hope so! Alleen dan wel beter materiaal dan dit..... Ik mocht nog wel zeggen dat de 3FM invloed meevalt dit jaar....
Volle Alpha ofzoquote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik haat al die meuk. Echt, ik vraag me ook af hoeveel mensen er uiteindelijk gaan kijken.
Jezus, volle Alpha? 15000 man?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volle Alpha ofzostraks de Golden Oldies ook nog (wat me stiekem best leuk lijkt).
Nee heb geen idee maar door media sandacht zal er best volk op afkomen misschien wel India. Maar wat mij betreft gooien ze hem alleen in de groene container waar ik toch niet kom.quote:
Misschien komen die nieuwe namen wel direct in het blokkenschema.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
20 dan :-)?
Maar nee denk het ook niet meer, zou raar zijn zo vlak voor het tijdschema.
Er staat dus bij dat hij niet komt nuquote:Op maandag 29 juli 2013 21:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe naam:
BAH.
Toch nietquote:Op maandag 29 juli 2013 21:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe naam:
BAH.
quote:Update: Alhoewel het in de uitzending door Giel vertelt werd en het tevens op de site van De Beste Singer Songwriter staat, verklaart Bente Bollmann van Lowlands in een tweet dat Michael Prins niet op het Lowlands programma staat. De marketingdirecteur van het festival vermoedt dat Prins tijdens het festival bij Beelen in de studio mag spelen.
Depeche mode komt toch dit jaar als suprise act.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:41 schreef meneerdebont het volgende:
Ooit was Live een surprise-act. Toen stond in de LL-krant bij dat time slot TBA of zo (to be announced?). Geloof niet dat iets dergelijks dit jaar gebeurt.
Wát? Dan zijn NIN/FF/Editors dus niet de drie headliners...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/2013/nieuws/20630/
Huh staat Franz Ferdinand op een vrijdag?
Dat zou een stuk logischer zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.franzferdinand(...)=eventlist&Itemid=63
Ze hebben verkeerd gekeken denk ik,
Staat 16-18 augustus.
Ik denk ze gewoon op een zondag spelen.
Grolsch stond behoorlijk vol vorige keer, zal wel een Alpha spot worden maar headlinen. Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan zou je vrijdag echt teveel grote namen hebben op 1 dag: Biffy Clyro, Nine Inch Nails, Franz Ferdinand en Slayer. Zie daarom FF gewoon op een zondag staan.
Waarom denken overigens zoveel mensen dat Seasick Steve een headliner zou kunnen zijn? Heb ik iets gemist?
Geen flauw idee, snap het ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan zou je vrijdag echt teveel grote namen hebben op 1 dag: Biffy Clyro, Nine Inch Nails, Franz Ferdinand en Slayer. Zie daarom FF gewoon op een zondag staan.
Waarom denken overigens zoveel mensen dat Seasick Steve een headliner zou kunnen zijn? Heb ik iets gemist?
Staan dit jaar ook niet heel veel grote NL bands. Op de Jeugd en The Opposites niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
Te weinig Nederlandse bands in de Alpha, indiaantje..De vorige keer stond de Alpha ook vol met Nederlandse bandjes..
En Nick Cave & The Bad Seeds gaat echt wel headlinen.
Noah & The Whale is vele malen groter dan Traumahelikopter. Die zijn volgens mij nog niet zo heel bekend. Noah & The Whale had 2 jaar terug wel hitjes gescoord natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm, dat is wel zo. Een Jacco Gardner is hier toch een stuk bekender dan Noah & The Whale, dus die zou vast wel in de Alpha kunnen staan. M&TF of Traumahelikopter trouwens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |