quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De NME en een 0, maar close enough.
Hehe, tsja is ook iets aan de overdreven kant. Another Love was eventjes best leuk imo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De NME en een 0, maar close enough.
Grolsch dan misschien. Bij India zou ie al headliner moeten zijn, en daar is zijn muziek weer niet echt naar. Maar ik vind 't wel een Alpha dagopener. Of slotje Ed Sheeran vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hehe, tsja is ook iets aan de overdreven kant. Another Love was eventjes best leuk imo.
En in de Alpha al joh? Die vrijdag lijkt me al vrij druk bezet in de Alpha, dus denk toch eerder Grolsch/India.
Op werchter beginnen soms ook bands pas zo laat. Dat maakt toch niet uit zolang je jezelf niet geheel van de wereld drinkt krijg je het meeste nog wel mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:55 schreef iAvani het volgende:
Slayer begint om 00:20 op Pukkelpop. Dat is toch helemaal niet chill, een band zo laat? :S
Sowieso drink ik overdag niet heel veel op een festival, maar ben altijd toch aardig moe na een hele dag bandjes kijken. Daarom heb ik liever dat de headliner om 22:00 begint dan ergens midden in de nachtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op werchter beginnen soms ook bands pas zo laat. Dat maakt toch niet uit zolang je jezelf niet geheel van de wereld drinkt krijg je het meeste nog wel mee.
Op lowlands ben ik dat hee laat beginnen van bands volgens mij nog nooit tegen gekomen. Rond 24.00 zijn er vaak alleen nog dj's en andere ongein te vinden.
1 augustusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef kciR het volgende:
Het Pukkelpop blokkenschema staat online. NIN staat daar als voorlaatste afsluiter op mainstage, zoals sommige hier al dachten..
Ik ben er dit jaar echt helemaal uit (heb ook vrij weinig/niks aan voorpret gedaan). Afgelopen jaren wist ik precies hoe het stond met de line-up etc. Wanneer komt dat krantje uit dit jaar. Ik meen mij te herinneren dat dat altijd rond deze tijd was (laatste week juli)..
Ah, z'n eigen burgerkutten bestaan inspireert hem nu te schrijven voor saaie burgerkutten. Duidelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:13 schreef friekin_ het volgende:
Zoontjes zanger Editors van invloed op songteksten
Na een kleine vier jaar afwezigheid is Editors terug met een nieuw album. "We zijn nu op een punt beland waar elke mening, elk punt van kritiek en welke verwachting dan ook irrelevant lijkt", vertelt de zanger van de Britse band aan NU.nl.
Foto: NU.nl/Erik Knevelbaard
Sinds kort lopen er bij frontman Tom Smith twee zoontjes door het huis en die hebben veel invloed gehad op de manier waarop hij zijn teksten schrijft.
"Er heeft zeker een soort verschuiving plaatsgevonden als het gaat om de onderwerpen waar ik over schrijf", aldus Smith. "Vroeger had ik dit soort teksten nooit kunnen schrijven."
Bedank die kinderen maar voor het slechte album.
Laten we hopen dat er dan iets extreems gebeurd in zijn leven dat dit verdriet hun werk weer op het oude niveau terug kan komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, z'n eigen burgerkutten bestaan inspireert hem nu te schrijven voor saaie burgerkutten. Duidelijk.
Tom Odell in de Alpha? Dat lijkt me toch niet, als je ziet dat Ben Howard (die vorig jaar deze tijd toch minstens zo populair was?) begin van de avond in de Grolsch stond.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Headliner niet, maar hij staat zeker in de Alpha.
Ja, en Ed Sheeran dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:38 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Tom Odell in de Alpha? Dat lijkt me toch niet, als je ziet dat Ben Howard (die vorig jaar deze tijd toch minstens zo populair was?) begin van de avond in de Grolsch stond.
Ik denk Grolsch. Zo rond het begin van de avond.
Ah, het topic ging nog een pagina verder... Dit zou ook kunnen jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Grolsch dan misschien. Bij India zou ie al headliner moeten zijn, en daar is zijn muziek weer niet echt naar. Maar ik vind 't wel een Alpha dagopener. Of slotje Ed Sheeran vorig jaar.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is Tom Odell net iets te soft-aars voor de Grolsch.
Al kan ie best hard op zijn klavier mappen.
In de charlie waren ze toen goedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ed Sheeran heeft wel meer kwaliteiten dan Tom Odell
Benieuwd overigens waar ze Tame Impala neer gaan zetten en op welk tijdstip van de dag. Zou ook zomaar headliner van de India kunnen zijn.
Juist beter, is er voor de mensen die niet van de dance stromingen houden 's nachts ook nog wat te zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:55 schreef iAvani het volgende:
Slayer begint om 00:20 op Pukkelpop. Dat is toch helemaal niet chill, een band zo laat? :S
ik kon daar niets van vindenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben helemaal fan geworden van Sam Amidon![]()
Ga daar zeker een kijkje nemen.
Neen man. Vandaag hele dag Laura Mvula geluisterd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je bent toch meer van de beats ?
Had op LL moeten staan idd, eveneens als Glary Clark Jr.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neen man. Vandaag hele dag Laura Mvula geluisterd.
Ga je schamen. Diep.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat kan mij Kraftwerk in t Evoluon nou schelen, ik ga deze baas al zien in de oranje zweetkeet.
Ik zou bijna zo'n shirt aanschaffen om aan te trekken bij zijn optredenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat kan mij Kraftwerk in t Evoluon nou schelen, ik ga deze baas al zien in de oranje zweetkeet.
Zelfs ik kan dat terwijl ik al jaren niet meer in limburg woon.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:24 schreef friekin_ het volgende:
Ja, chriet is limburgs. Ik kan dat niet doen.
Was deze act al weer helemaal vergeten, maar is wel pure 3FM aids ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:34 schreef Basp1 het volgende:
En wie zei er dat de 3fm promotie wel mee viel dit jaar.![]()
Ik wil alleen wel dewolf en de ellen bandita uitvoeringen horen.
Ik vind het best een leuk initiatief, alleen men had het dan pas na de optredens op lowlands op 3fm moeten laten uitvoeren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar gewoon zaterdagmiddag Alpha vulling dus zoals verwacht. Ze proberen weer wat anders dan LL zingt of de Quiz.
Jammer dat ze het zo aanpakken.
Jammer dat het ook weer zo Nederlands moetquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk initiatief, alleen men had het dan pas na de optredens op lowlands op 3fm moeten laten uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |