Of opa Steve Earle ; goeie "clip" ook, inhoudelijk verhelderendquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:50 schreef brother52 het volgende:
Voor dat Nirvana gebeuren moeten ze gewoon the Wounded bellen.
En dan zegt men ook nog trots dat deze hoes door rob scholte gemaakt is, het enigst wat die beste man ermee gedaan heeft is de kleur omdraaien, en wat met het contrast spelen, dat kan elke aap die een beetje zijn weg kent in grafische bewerkings pakketten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:58 schreef WeezerButler het volgende:
Misschien toeval dat de hoes zo een poepbruine kleur heeft:-)
[ afbeelding ]
Ik denk het eigenlijk niet meer, mja je weet nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:00 schreef ohnikua het volgende:
Ik hoop stiekem op vandaag of morgen nog de laatste muzieknamen, zodat ik die evt nog mee kan nemen op vakantie.
Nou, dan voor die tijd nog de laatste namen en klaar is kees!quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog een weekje en dan komt het blokkenschema er.
Venetië, Slovenië, Kroatië 2 weken. Terug op de woensdag voor Lowlands, komen dus 3 mooie weken aan!quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet meer, mja je weet nooit.
Waar ga je op vakantie?
Mooi ja much fun!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:20 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Venetië, Slovenië, Kroatië 2 weken. Terug op de woensdag voor Lowlands, komen dus 3 mooie weken aan!
Eensch! Dit is naspeelmateriaal. En dan ook nog van het slechtere soort. Als je het origineel nog niet een beetje kunt benaderen, doe er dan bij alle goden iets van jezelf mee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of je doet het gewoon echt, echt, echt goed. Of je maakt er iets ludieks van.
Dit is gewoon verkrachting en makkelijk proberen te scoren.
Dat was inderdaad nogal een flater. Met die net iets te hippe badmeesters. Misplaatst! Maak gewoon een groot uitzichtterras en zet kratten koud. Klaar!quote:
Nope ;quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef Iwanius het volgende:
Een algemene vraag m.b.t LL:
Is op het terrein van LL nou ook van die groeperingen/stands die een of andere kunstzinnige stichting promoten en je als echte jehova's proberen te paaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |