heb je zoveel last van Giel in je dagelijks leven meid?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:07 schreef friekin_ het volgende:
Waarom is er niemand die Giel in zijn nakie op zwarte cross gewoon monddood heeft gemaakt
Nee, valt eigenlijk wel mee. Het was gewoon de uitgelezen kans ervoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je zoveel last van Giel in je dagelijks leven meid?
neem hem te grazen in de Bravo zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, valt eigenlijk wel mee. Het was gewoon de uitgelezen kans ervoor.
Toch een lowlands klasiekertjequote:
Volgens Giel is trouwens iedere cover een "Triggerfingertje" ben ik van de week achtergekomen. Al covert Johnny Cash -> Nine Inch Nails dan is het gewoon een "Triggerfingertje".quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:07 schreef friekin_ het volgende:
Waarom is er niemand die Giel in zijn nakie op zwarte cross gewoon monddood heeft gemaakt
Volgens AMDB is Giel gewoon een sukkeltje.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens Giel is trouwens iedere cover een "Triggerfingertje" ben ik van de week achtergekomen. Al covert Johnny Cash -> Nine Inch Nails dan is het gewoon een "Triggerfingertje".
Dat jullie het even weten....
Pannekoekenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
we het niet over iets leuks hebben
Ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet er eigenlijk nog een 'Seks op Lowlands'- topic komen?
ach ach, ik denk dat veel fokkers zeker zouden, kijkend naar de foto.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een pretentieuze diepzinnigheidshipsters zijn dat zeg, damn![]()
Oh vast wel, dat wil ik ook helemaal niet zeggen. Gaat mij meer om het dedain waarmee ze LL oppervlakkig noemen en zichzelf ontzettend diepzinnig vinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ach ach, ik denk dat veel fokkers zeker zouden, kijkend naar de foto.
Volledig mee eens. We willen oppervlakkig plezier. Normaal hebben ze diepzinnig lol.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh vast wel, dat wil ik ook helemaal niet zeggen. Gaat mij meer om het dedain waarmee ze LL oppervlakkig noemen en zichzelf ontzettend diepzinnig vinden.
Hmmmzmwah. Beetje misschien. Niet echt.quote:
Hahahaha, Ernst Hirsch Ballin. Daar moet ik even gaan kijken. Dat wordt een fluitconcert van heb ik jou daarquote:Op maandag 29 juli 2013 11:14 schreef friekin_ het volgende:
Eerder werden al de eerste zeven pareltjes bekendgemaakt voor het dans- en theaterprogramma, maar zoals beloofd: er is meer!
Tranny, shemale, ladyboy, hoe je het ook noemen wilt, Sunshine uit Thailand is er een. De Haagse Esther Scheldwacht toont ons in de voorstelling ‘De Sunshine Show’ de mens achter Sunshine in een aangrijpend verhaal over onvoorwaardelijke liefde.
Terug naar de jaren negentig, de tijd van house, gabber, hiphop en grunge. ‘Nineties’ is een explosieve muzikale theatervoorstelling met een melancholisch tintje die je meeneemt naar de tijd van de flippo’s, gabbers, rockmachines, Tamagotchi’s en de Power Rangers. Live Your Life Like A Rave Machine!
Wakker worden doe je op zaterdagochtend met Scappuccino! Ja ja, niemand minder dan choreograaf van het Scapino Ballet Ed Wubbe zet Lowlands tijdens deze workshop in beweging met een massachoreografie in de sfeer van de voorstelling ‘Pearl’. Kun je zelf zien of je een danscarrière bent misgelopen.
Van de Juliet dansen we nog even naar de Echo, waar Alexander Rinnooy Kan helaas zijn LL University college heeft moeten afzeggen wegens persoonlijke omstandigheden. Oud-minister van
Justitie Ernst Hirsch Ballin neemt zijn plek in en zal tijdens het college op vrijdagmiddag commentaar geven op de (mensen)rechten van ons democratisch kikkerlandje!
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hahahaha, Ernst Hirsch Ballin. Daar moet ik even gaan kijken. Dat wordt een fluitconcert van heb ik jou daar
Ik haalde hem en Jan Pronk door elkaarquote:Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Denk niet dat veel Lowlanders zich kunnen vinden in Ballin's kijk op mensenrechten.
Tuurlijk!quote:Op maandag 29 juli 2013 11:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog mensen die hem daadwerkelijk kopen?
Klinkt goed, maarja moet werkenquote:Op maandag 29 juli 2013 13:12 schreef meneerdebont het volgende:
's Ochtends krantje halen, jezelf verplichten thuis pas open te slaan, koffie, als een zotje bladeren en dan enigszins teleurgesteld concluderen dat de nachten weer tegenvallen.
Onbetaalbaar!
Ja da's nu lekker veilig roepen he, truusjequote:Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan verwacht ik morgen nog wat namen.
Het is graag of nietquote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's nu lekker veilig roepen he, truusje
Volgens Lowlove was dit het laatste.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan verwacht ik morgen nog wat namen.
We hebben nog 2 namen in de zelfbevestigingen staan. Als er echte namen bijkomen dan is het wel kortdag denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:16 schreef kesselman het volgende:
natuurlijk ga ik de LLkrant kopen,en ik ga hem op t werk helemaal lezen,ergens stiekum in een hoekje of op de wc ofzo.
Ik denk niet dat er nog namen bij komen voor do.
er zijn nu 138(ongeveer) muzikale acts bekend
daar zullen nog wel dingen als 90s now,superstijl,lowlands rave,zeros heroes,global climax of iets in die trant bijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |