heb je zoveel last van Giel in je dagelijks leven meid?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:07 schreef friekin_ het volgende:
Waarom is er niemand die Giel in zijn nakie op zwarte cross gewoon monddood heeft gemaakt
Nee, valt eigenlijk wel mee. Het was gewoon de uitgelezen kans ervoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je zoveel last van Giel in je dagelijks leven meid?
neem hem te grazen in de Bravo zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, valt eigenlijk wel mee. Het was gewoon de uitgelezen kans ervoor.
Toch een lowlands klasiekertjequote:
Volgens Giel is trouwens iedere cover een "Triggerfingertje" ben ik van de week achtergekomen. Al covert Johnny Cash -> Nine Inch Nails dan is het gewoon een "Triggerfingertje".quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:07 schreef friekin_ het volgende:
Waarom is er niemand die Giel in zijn nakie op zwarte cross gewoon monddood heeft gemaakt
Volgens AMDB is Giel gewoon een sukkeltje.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens Giel is trouwens iedere cover een "Triggerfingertje" ben ik van de week achtergekomen. Al covert Johnny Cash -> Nine Inch Nails dan is het gewoon een "Triggerfingertje".
Dat jullie het even weten....
Pannekoekenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
we het niet over iets leuks hebben
Ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet er eigenlijk nog een 'Seks op Lowlands'- topic komen?
ach ach, ik denk dat veel fokkers zeker zouden, kijkend naar de foto.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een pretentieuze diepzinnigheidshipsters zijn dat zeg, damn![]()
Oh vast wel, dat wil ik ook helemaal niet zeggen. Gaat mij meer om het dedain waarmee ze LL oppervlakkig noemen en zichzelf ontzettend diepzinnig vinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ach ach, ik denk dat veel fokkers zeker zouden, kijkend naar de foto.
Volledig mee eens. We willen oppervlakkig plezier. Normaal hebben ze diepzinnig lol.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh vast wel, dat wil ik ook helemaal niet zeggen. Gaat mij meer om het dedain waarmee ze LL oppervlakkig noemen en zichzelf ontzettend diepzinnig vinden.
Hmmmzmwah. Beetje misschien. Niet echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |