SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
[ Bericht 4% gewijzigd door Benny op 27-08-2013 23:08:27 ]
N&Squote:Op zondag 11 augustus 2013 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
Voor wie komt Ilse ook alweer in de plaats?
Leuke persfoto
Oh ja!quote:
Dat doen ze denk ik om de bitch-nijd tussen Ilse en Trijn op te wekkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:25 schreef female81 het volgende:
Nou, ze hadden Trijntje best wat flatteuzer aan mogen kleden op de foto in de openingspost.
Twee vingers in de lucht, yeah yeahquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:17 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe persfoto en website zijn deze week gepubliceerd
ali als jury bahquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:17 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe persfoto en website zijn deze week gepubliceerd
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:48 schreef iBenny het volgende:
Kennen jullie Iris nog? "Wie?", zeggen jullie? Nou ja, Iris dus, de winnares van The Voice seizoen 2. Die doet zo'n tour waarbij ze liedjes zingt op een podium... Kijk maar:
[ afbeelding ]
En Sandra van Nieuwland, halve finalist The Voice 3, kennen jullie ook nog wel. Die doet zo'n zelfde tour...
[ afbeelding ]
Over de prijs nog maar niet te spreken... ¤23,- voor zo'n touroptreden van Iris, tegenover ¤26,50 voor het touroptreden van Sandra.
Sandra gaat best wel oke. Dat van Iris zag ik bij toeval en zal het vast niet zo goed doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]Zouden daar nou echt mensen op af komen?
quote:
Je hebt een 0 (nul) gedaan ipv een O (hoofdleter ooo)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef ato het volgende:
Icoontje werkt bij mij niet, maar juich. Ik heb er ook zin in.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt een 0 (nul) gedaan ipv een O (hoofdleter ooo)
Awwww hihi. Ik jou ook hoor!quote:
Michael Jackson kostte destijds (omgerekend) ¤17,50quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:48 schreef iBenny het volgende:
Kennen jullie Iris nog? "Wie?", zeggen jullie? Nou ja, Iris dus, de winnares van The Voice seizoen 2. Die doet zo'n tour waarbij ze liedjes zingt op een podium... Kijk maar:
[ afbeelding ]
En Sandra van Nieuwland, halve finalist The Voice 3, kennen jullie ook nog wel. Die doet zo'n zelfde tour...
[ afbeelding ]
Over de prijs nog maar niet te spreken... ¤23,- voor zo'n touroptreden van Iris, tegenover ¤26,50 voor het touroptreden van Sandra.
Omgerekend als in Gulden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Michael Jackson kostte destijds (omgerekend) ¤17,50
Waar moet dat heen met deze wereld?
Is er 'nieuws'?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
HolaZometeen nog wel even naar CNN kijken.
Het kan beide kanten op gaan. Voor Wendy ben ik gelukkig inmiddels immuun geworden, ik heb een trucje gevonden. Zodra ze te veel begint te irriteren ga ik heel hard aan Jandino Asporaat denken en dat bouwt mijn tolerantie jegens Wendy per direct weer op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:23 schreef Stickertje het volgende:
Deze nieuwe jury lijkt mij behoorlijk irritant.. En dan is Wendy er ook weer..
D'r is er maar eentje leuk, en de rest is zelfs storendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:23 schreef Stickertje het volgende:
Deze nieuwe jury lijkt mij behoorlijk irritant.. En dan is Wendy er ook weer..
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan beide kanten op gaan. Voor Wendy ben ik gelukkig inmiddels immuun geworden, ik heb een trucje gevonden. Zodra ze te veel begint te irriteren ga ik heel hard aan Jandino Asporaat denken en dat bouwt mijn tolerantie jegens Wendy per direct weer op.
Ik neem aan dat je dan niet naar de nieuwe afleveringen van 'Wie ben ik?' ga kijken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan beide kanten op gaan. Voor Wendy ben ik gelukkig inmiddels immuun geworden, ik heb een trucje gevonden. Zodra ze te veel begint te irriteren ga ik heel hard aan Jandino Asporaat denken en dat bouwt mijn tolerantie jegens Wendy per direct weer op.
Dat gaat zo hard falen, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan niet naar de nieuwe afleveringen van 'Wie ben ik?' ga kijken?
Alleen als ze daarna iets heel erg stuk moet maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan niet naar de nieuwe afleveringen van 'Wie ben ik?' ga kijken?
Ik heb helemaal niets gehoord over stenen die gelicht zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Benieuwd welke gevallen 'helden' van weleer nu weer gevraagd zijn.
nee inderdaad! Bij vorige seizoenen was het van tevoren al bekend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gehoord over stenen die gelicht zijn
ik hoop dat rafaela voorbij komt.. en weer gelijk weggaat omdat niemand omdraaitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Benieuwd welke gevallen 'helden' van weleer nu weer gevraagd zijn.
Ik ook niet, maar het moet gewoon.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gehoord over stenen die gelicht zijn
En ik mis geen aflevering Boulevardquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee inderdaad! Bij vorige seizoenen was het van tevoren al bekend.
Benieuwd of er iemand omdraait.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
20:40 uur Obama lees ik in het topic.
Sorry off topic
Sowieso zullen er wel een paar Rapper Sjors-figuren voor Ali B bij zittenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het moet gewoon.
Of een paar nieuwe 40+ hype negers.
Ik gooi liever salpeterzuur in m'n ogen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij zit al in the battlequote:
Volgens mij heb ik iets voorbij horen komen ergensquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee inderdaad! Bij vorige seizoenen was het van tevoren al bekend.
ah godver, meer rap figurenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso zullen er wel een paar Rapper Sjors-figuren voor Ali B bij zitten
Ik vond de combi Gordon en Paul de Leeuw daarbij nog een overload aan valse nichtigheid...dit programma overleefd niemand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gooi liever salpeterzuur in m'n ogen.
Dit is de laatste aflevering herhaling!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Oh ik dacht dat ze allang gesprongen waren, RTL Boulevard had het er de hele godganse zomer over.
niet dat ik de hele godganse zomer RTL Boulevard heb zitten kijken.
Dit is de herhaling van de laatste weekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Oh ik dacht dat ze allang gesprongen waren, RTL Boulevard had het er de hele godganse zomer over.
niet dat ik de hele godganse zomer RTL Boulevard heb zitten kijken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef D. het volgende:
Toch knap dat het er nog zo nep uitziet met die moderne technieken
ditquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef D. het volgende:
Toch knap dat het er nog zo nep uitziet met die moderne technieken
ik neem aan dat ferry doedens een van de gasten zal zijn..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond de combi Gordon en Paul de Leeuw daarbij nog een overload aan valse nichtigheid...dit programma overleefd niemand.
Ik zit dus wel eerste rang
Die Belgquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Wie valt er nou te pletter? Mag in een spoiler. Je moet wel even zeggen wat diegene aan heeft want ik (her)ken geen namen.
Volgens mij waren er nog 2 namen over wie het kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Wie valt er nou te pletter? Mag in een spoiler. Je moet wel even zeggen wat diegene aan heeft want ik (her)ken geen namen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Spoilertag voor GTST?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Meneer Harmsenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Ik volg het niet maar ik las wel wie het was ergens op internet, ben he talweer vergeten dus aan mij heb je niksquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Hoho, niet spotten met GTST.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Spoilertag voor GTST?![]()
De belg gaat dood
die met die overallquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Dan heb ik drie dagen lang een dwangbuis nodig om weer tot rust te komen, ben ik bangquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik neem aan dat ferry doedens een van de gasten zal zijn..dat geval in combinatie met de vaste relnichten is dat een dodelijke combinatie
Juist het minst!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk dat we ons lekker aan Ilse kunnen gaan ergeren
Nee joh, Piempie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Owja, wijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef D. het volgende:
Ik pak er maar wat alcohol bij, om het nog enigszins draaglijk te maken
noessss!quote:
Ilse is juist de leukstequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, die kandidaten kunnen maar beter heel goed zijnquote:
die vond ik juist het leukstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
Geen nick en simon meer. Zo fijn.
Ik vraag me af of ze heeft geneautenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kunnen we ons weer lekker aan ergeren. En haar rare outfitjes
O.oquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kunnen we ons weer lekker aan ergeren. En haar rare outfitjes
Battles zijn leuk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn! Daarna is erg toch weinig meer aan.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
O.o
En niet te vergeten martijn die in een live uitzending verteld dat ze niet zwanger is maar dat het de vorm van de jurk is
Datquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn! Daarna is erg toch weinig meer aan.
Past in het decorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met die lipsticks? Van de clownsschool geleend?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik trek deze crap nu al niet meer zonder jullie. Met name mijn Ceetje
Ik zou zonder jullie ook niet kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik trek deze crap nu al niet meer zonder jullie. Met name mijn Ceetje
Gaan wij dit draaienquote:
oh ja, dat ook nogquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:44 schreef D. het volgende:
Ze vinden het vast allemaal fantastisch, finalekandidaat, lat ligt hoor, niveau nog nooit zo hoog geweest, bla bla bla
Duh. Dat is ieder jaar zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:44 schreef D. het volgende:
Ze vinden het vast allemaal fantastisch, finalekandidaat, lat ligt hoor, niveau nog nooit zo hoog geweest, bla bla bla
Wij zijn eerlijk, zij volgen het scriptquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
Wat horen zij, wat ik niet hoor...hebben ze een cd van Beyonce in die stoelen aanstaan?
Ja, mijn autistenbrein kan deze verandering niet aanquote:
Bij Marco gaat altijd veel te veel overeind staanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:45 schreef MissJ het volgende:
Marco zijn vezels gingen rechtovereind staan
hij zegt het alleen steeds op een andere manier, dan valt het minder op denkt hijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij Marco gaat altijd veel te veel overeind staan
Ik vind het niet kloppen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zat al te denken, er klopt iets niet, maar dat is het.
Hij kent ons nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
hij zegt het alleen steeds op een andere manier, dan valt het minder op denk hij
ik wilde net een plaatje posten van jocelyn woldsteinquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, nog even m'n wekelijkse Trijntje-plaatje.
[ afbeelding ]
Missen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
^ Dit.. Helemaal mee eens. Was ik ook al bang voor dat dat zou gaan gebeuren/quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:48 schreef Injetta het volgende:
Jezus ik erger me nu al aan dat overdreven jurygedoe. En we zijn pas bij kandidaat 1.
Zo overdreven weer allemaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:48 schreef Injetta het volgende:
Jezus ik erger me nu al aan dat overdreven jurygedoe. En we zijn pas bij kandidaat 1.
ee, matig drinken, anders zit je met trillende handen achter het stuur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:48 schreef Lutte het volgende:
Morgen om 8.30 rijles, kan ik me nu toch de vernieling in zuipen? Anders ga ik zappen
ik weet het niet, ik heb pas sinds dit jaar een slimme telefoon.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef Riann het volgende:
[..]
die van vorig jaar toch niet moet ik een nieuwe downloaden dan
Ik ga 20 gram pure heroïne scoren, ergens, maakt niet uit waar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar aan de Tony Chocoloni. Treurnis wegeten.
Je verwacht het nietquote:
tip.. kop koffie.. 1 whiskey and nog 2x koffie en dan gaan rijdenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:48 schreef Lutte het volgende:
Morgen om 8.30 rijles, kan ik me nu toch de vernieling in zuipen? Anders ga ik zappen
Wat doen? Is daar ook een talentenshow?quote:
ja Soldier of USA competitiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doen? Is daar ook een talentenshow?
Niet iemand bekend, gewoon iemand die dood is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:51 schreef Injetta het volgende:
Van wie is hij de zoon? Heb het even gemist...
Van een moeder die nu dood is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:51 schreef Injetta het volgende:
Oh, ik hoorde Wendy zeggen dat zijn moeder ook zo muzikaal was en wat tranen wegpinken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet iemand bekend, gewoon iemand die dood is.
een moeder. een dodequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:51 schreef Injetta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |