Juist het minst!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk dat we ons lekker aan Ilse kunnen gaan ergeren
Nee joh, Piempie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Owja, wijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef D. het volgende:
Ik pak er maar wat alcohol bij, om het nog enigszins draaglijk te maken
noessss!quote:
Ilse is juist de leukstequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, die kandidaten kunnen maar beter heel goed zijnquote:
die vond ik juist het leukstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
Geen nick en simon meer. Zo fijn.
Ik vraag me af of ze heeft geneautenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kunnen we ons weer lekker aan ergeren. En haar rare outfitjes
O.oquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kunnen we ons weer lekker aan ergeren. En haar rare outfitjes
Battles zijn leuk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn! Daarna is erg toch weinig meer aan.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
O.o
En niet te vergeten martijn die in een live uitzending verteld dat ze niet zwanger is maar dat het de vorm van de jurk is
Datquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn! Daarna is erg toch weinig meer aan.
Past in het decorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met die lipsticks? Van de clownsschool geleend?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik trek deze crap nu al niet meer zonder jullie. Met name mijn Ceetje
Ik zou zonder jullie ook niet kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik trek deze crap nu al niet meer zonder jullie. Met name mijn Ceetje
Gaan wij dit draaienquote:
oh ja, dat ook nogquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:44 schreef D. het volgende:
Ze vinden het vast allemaal fantastisch, finalekandidaat, lat ligt hoor, niveau nog nooit zo hoog geweest, bla bla bla
Duh. Dat is ieder jaar zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:44 schreef D. het volgende:
Ze vinden het vast allemaal fantastisch, finalekandidaat, lat ligt hoor, niveau nog nooit zo hoog geweest, bla bla bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |