Ik vond de combi Gordon en Paul de Leeuw daarbij nog een overload aan valse nichtigheid...dit programma overleefd niemand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gooi liever salpeterzuur in m'n ogen.
Dit is de laatste aflevering herhaling!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Oh ik dacht dat ze allang gesprongen waren, RTL Boulevard had het er de hele godganse zomer over.
niet dat ik de hele godganse zomer RTL Boulevard heb zitten kijken.
Dit is de herhaling van de laatste weekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Oh ik dacht dat ze allang gesprongen waren, RTL Boulevard had het er de hele godganse zomer over.
niet dat ik de hele godganse zomer RTL Boulevard heb zitten kijken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef D. het volgende:
Toch knap dat het er nog zo nep uitziet met die moderne technieken
ditquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef D. het volgende:
Toch knap dat het er nog zo nep uitziet met die moderne technieken
ik neem aan dat ferry doedens een van de gasten zal zijn..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond de combi Gordon en Paul de Leeuw daarbij nog een overload aan valse nichtigheid...dit programma overleefd niemand.
Ik zit dus wel eerste rang
Die Belgquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Wie valt er nou te pletter? Mag in een spoiler. Je moet wel even zeggen wat diegene aan heeft want ik (her)ken geen namen.
Volgens mij waren er nog 2 namen over wie het kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Wie valt er nou te pletter? Mag in een spoiler. Je moet wel even zeggen wat diegene aan heeft want ik (her)ken geen namen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Spoilertag voor GTST?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Meneer Harmsenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Ik volg het niet maar ik las wel wie het was ergens op internet, ben he talweer vergeten dus aan mij heb je niksquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Hoho, niet spotten met GTST.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Spoilertag voor GTST?![]()
De belg gaat dood
die met die overallquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Dan heb ik drie dagen lang een dwangbuis nodig om weer tot rust te komen, ben ik bangquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik neem aan dat ferry doedens een van de gasten zal zijn..dat geval in combinatie met de vaste relnichten is dat een dodelijke combinatie
Juist het minst!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk dat we ons lekker aan Ilse kunnen gaan ergeren
Nee joh, Piempie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk dat we ons lekker aan Ilse kunnen gaan ergeren
Owja, wijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef D. het volgende:
Ik pak er maar wat alcohol bij, om het nog enigszins draaglijk te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |