quote:Op zondag 21 juli 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
gvdkk warm hier ik word helemaal para
brood is voor faggots. Eet gewoon brinta en eieren zijn ook lekker zonder broodquote:Op zondag 21 juli 2013 14:20 schreef Levolution het volgende:
Moest brood minderen.
Drie eieren op 1 boterham.
FML
Is wel lekker maar eieren zonder brood vult voor geen meter.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
brood is voor faggots. Eet gewoon brinta en eieren zijn ook lekker zonder brood
watquote:Op zondag 21 juli 2013 14:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is wel lekker maar eieren zonder brood vult voor geen meter.
Fijn in de file staan om vervolgens op iemands lip te zitten.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:18 schreef seto het volgende:
zo ff lekker naar strandje hoor
#denhaag #masterthugs #lovemylife
Moet je eens een omelet met kaas erover proberen.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is wel lekker maar eieren zonder brood vult voor geen meter.
Lol ik eet wel eens 6 eieren als omelet met 25 gram boter.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
wat
Als ik 4 hardgekookte eieren eet zit ik propvol
Zie vorige post.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je eens een omelet met kaas erover proberen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol ik eet wel eens 6 eieren als omelet met 25 gram boter.
Niet vol.
Dat Endo Lifequote:
Ben er in 10 minuten met de tram en ik weet waar het rustig is altijdquote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fijn in de file staan om vervolgens op iemands lip te zitten.![]()
Ik heb m'n opblaasbare bubblebad opgezet...
Ben onverzadigbare eter (srs, sta er bekend om), als kind was ik dik, na het avondeten pakte ik nog altijd brood om het in het bakvet van het vlees te dippen of in de restantolie van de salade.quote:
Beter.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
Ben er in 10 minuten met de tram en ik weet waar het rustig is altijd
Ik zou echt niet naar een randstad-strand kunnen. Zou na 10 minuten vast zitten omdat ik 5 mocros heb omgelegdquote:Op zondag 21 juli 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
Ben er in 10 minuten met de tram en ik weet waar het rustig is altijd
Shut up for life (srs)quote:Op zondag 21 juli 2013 14:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou echt niet naar een randstad-strand kunnen. Zou na 10 minuten vast zitten omdat ik 5 mocros heb omgelegd
http://forum.scoobysworkshop.com/quote:Op zondag 21 juli 2013 14:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
waarom doen mensen ditquote:Op zondag 21 juli 2013 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
http://forum.scoobysworkshop.com/
alleen omdat een paar faggots z'n persoonlijke info plaatsen
internet he, dingen doen zonder consequenties en stoer doen "omg scooby heet xxx en woont in xxx!"quote:
Zie zijn vid.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:54 schreef Levolution het volgende:
Moet hij serieus verhuizen? Wat maakt het eigenlijk uit als men zijn adres weet, gaan ze hem dan echt lastig vallen?
is tog goet nu kan iedereen eindelyk fanmail stuurequote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
internet he, dingen doen zonder consequenties en stoer doen "omg scooby heet xxx en woont in xxx!"
[..]
Zie zijn vid.
ik vind het echt kktriest dat hij door internetmongooltjes zowat gedwongen wordt te stoppen
maak pica dan voor ons, mag in dmquote:Op zondag 21 juli 2013 15:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
er zitten 3 "meisjes" voor mijn raam te zonnen en de enige die een voldoende scoort is niet topless. en degene die op een crackhoer en die dikke wel
Ben je toch ookquote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dan zou ik echt een creepy motherfucker zijn
Was je al.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat ben je al. Pics plz.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
JackyBeezy, Etha zijn dominatrix.quote:
Ik denk dat er iets meer aan de hand was. Hij doet het omdat zijn familie zich niet meer veilig voelde. Dan moet er iets meer aan de hand zijn dan alleen iemands adres opzoeken en openbaren, lijkt mij.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
http://forum.scoobysworkshop.com/
alleen omdat een paar faggots z'n persoonlijke info plaatsen
JerkinBCCquote:
ik weet dat je je verveelt zonder jb maar wees alsjeblieft niet die gast die zichzelf overal uitnodigt weetje :squote:
beetje triest figuur die man eigenlijk, ook al zijn sommige van zijn filmpjes wel solide.quote:
Met dat adres stuurde mensen partyclowns,pizzas,hoeren en allemaal andere zooi dagelijks naar zijn adresquote:Op zondag 21 juli 2013 17:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets meer aan de hand was. Hij doet het omdat zijn familie zich niet meer veilig voelde. Dan moet er iets meer aan de hand zijn dan alleen iemands adres opzoeken en openbaren, lijkt mij.
ghehehequote:Op zondag 21 juli 2013 18:30 schreef seto het volgende:
[..]
ik weet dat je je verveelt zonder jb maar wees alsjeblieft niet die gast die zichzelf overal uitnodigt weetje :s
K sta gastenlijst broertjequote:Op zondag 21 juli 2013 18:30 schreef seto het volgende:
[..]
ik weet dat je je verveelt zonder jb maar wees alsjeblieft niet die gast die zichzelf overal uitnodigt weetje :s
Hij moet wel eerst netjes toestemming vragen aan JB om die inwendige stokslagen te mogen geven natuurlijk.quote:
Nee hoor elke dag rape sessies daar.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij moet wel eerst netjes toestemming vragen aan JB om die inwendige stokslagen te mogen geven natuurlijk.
cardio killt gainsquote:Op zondag 21 juli 2013 21:15 schreef Montelly het volgende:
eindelijk thuis...aargh i cant
ik ben toe aan weekend, btw te erge exercise gezet vandaag met zwemmen, like a baws
Waarom hebben ze het erover dat Jeff iets tegen Scooby zou hebben gedaan?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://boards.4chan.org/fit/res/21459493
Jeff Seid is de volgende
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het erover dat Jeff iets tegen Scooby zou hebben gedaan?
ik heb voor jou iets heel anders in petto vriend, kijk maar goed.quote:
True, je ziet duidelijk dat Etha JB domineert. Ook omdat hij boven staat enzo naast het feit dat hij bold is.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:13 schreef VMSDKR het volgende:
Maar eerlijk, de symboliek is overweldigend.
Precies, het is een soort hart onder de riem voor die jongen. Shit Lovelotion, jij herkent subtiliteit wanneer daar gebruik van gemaakt wordt. Ik mag dat.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
True, je ziet duidelijk dat Etha JB domineert. Ook omdat hij boven staat enzo naast het feit dat hij bold is.
In het echt domineert JB hem natuurlijk maar gaat om het idee.
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies, het is een soort hart onder de riem voor die jongen. Shit Lovelotion, jij herkent subtiliteit wanneer daar gebruik van gemaakt wordt. Ik mag dat.
Makkelijke calorietjes datquote:Op maandag 22 juli 2013 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
TFW je na teveel alcohol de halve dag geen hap weg kon krijgen.
Maar een gedwongen IF gedaan en nu de kcals ingehaald door 3 quarter pounders te eten.
Dat was de grap.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:26 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is meer iets voor dieetclub toch? "Per ongeluk" 3 QP's eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Klokov op 22-07-2013 01:47:44 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
je bent wel graapig geworde laatste tydquote:Op maandag 22 juli 2013 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat was de grap.
"Per ongeluk" 3 taco's en 3 gefrituurde nogwat bestellen en opeten.
neger ik drink 2 liter in een halve minuut wegquote:Op maandag 22 juli 2013 01:52 schreef Aasthetics het volgende:
Liter melk in half uurtje wegdrinken daarna gelijk menthos kauwgum in je mond
fungeert als drietraps raket met afterburner ongeloof spul, zet die darmen wel aan het werk
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:34 schreef Klokov het volgende:
Sap, heb jij een kloon?Haha wtf. Nee maat 50 is echt teveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx voor waardering bro ik doe me bestquote:Op maandag 22 juli 2013 01:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
je bent wel graapig geworde laatste tyd
Vandaar dat je lekker een acneschild op je rug hebt.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
neger ik drink 2 liter in een halve minuut weg
pussy
quote:Op maandag 22 juli 2013 06:20 schreef Awesome_ het volgende:
ach lul tog nie man lieg maar tege je moeder
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik heb voor jou iets heel anders in petto vriend, kijk maar goed.
[ afbeelding ]
ik heb dit gemaakt. ethanolic in stoere, scifi achtige letters en een hartje en dan de naam van jouw vrouw jackiebrown in mooie elegante vrouwenletters.
ook is goed te zien hoe jouw letters dikker zijn dit heb ik gedaan om jouw mannelijkheid te benadrukken. en bij jackie om haar elegantheid te benadrukken en vrouwelijkheid.
vmsdkr
Oepsquote:Op maandag 22 juli 2013 01:26 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is meer iets voor dieetclub toch? "Per ongeluk" 3 QP's eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door star_gazer op 22-07-2013 07:29:17 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
uhhh laten plowen is anders dan met je bakkes en kut samen in een filmpje rondgaan op internet.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:59 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)d-met-seksfilm.dhtml
Fanta zou je je laten plowen voor 100k?![]()
de vraag is, zou JIJ je laten plowen voor 100kquote:Op maandag 22 juli 2013 08:59 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)d-met-seksfilm.dhtml
Fanta zou je je laten plowen voor 100k?![]()
Nah bro, poepert is heilig..quote:Op maandag 22 juli 2013 09:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de vraag is, zou JIJ je laten plowen voor 100k
Zou je de liefde willen bedrijven met Neelie? Eerlijk zijn. Ze is een vrouw die een machtige positie heeft weten te verkrijgen binnen de EU, wat haar uber alpha maakt.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de vraag is, zou JIJ je laten plowen voor 100k
door dit met een voorbinddildo
[ afbeelding ]
na 24 uur in het veld heb je recht op elkaar dat weet je?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
uhhh laten plowen is anders dan met je bakkes en kut samen in een filmpje rondgaan op internet.
Plowen denk ik wel mits lekkere boy. 100k is niet niks kan ik veel dingen doen die ik anders niet zou kunnen doen.
Meisjes die zeggen dat ze het niet zouden doen zijn schijnheilig.
Gefilmd worden nee dank je ik pas, kan ook niet bij defensie werken.
Wuahahaquote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
na 24 uur in het veld heb je recht op elkaar dat weet je?
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
na 24 uur in het veld heb je recht op elkaar dat weet je?
doet mij goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 06:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
dankuwel echt pragtig
![]()
Gaat sowieso in fb zodra k op een pc zit.
Prachtig, pure perfectie. VMSDKR heeft zijn autisme niet in de weg laten komen van zijn artistieke meesterwerken. Deze creatie is perfect gebalanceerd, ook al komen de zwarte lijnen rondom het hart niet totaal overeen. Werkelijk elk aspect hiervan slaagt erin om de aandacht van de kijker te trekken.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:06 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
tnx bro heb gedaan feedback is altijd goed om mezelf te ondwikkelen
Die rechter, kzou paar jaar voor zittenquote:
quote:In my mind came an idea about having my own gym so i looked at the free weights i grabbed them under my shoulder picked some DUmbbells and barbells the stuff was HEAVY but i managed to bring it until the gym exit when some beta employee asked me wtf was I doin? And i said I taking this weigts home with me buddy,i heard they are free.
Da's Angie Varona toch?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef no1uknow het volgende:
ernstige behoefte aan lekkere wijven
[ afbeelding ]
Een dom wijf waarvan haar foto's een keer waren "gelekt" en op internet terecht kwamen. Het was slecht voor haar imago en voor haar toekomstperspectief en wat niet al.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
schijnbaar, al heb ik zelf geen idee wie dat moge zijn
would still bangquote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een dom wijf waarvan haar foto's een keer waren "gelekt" en op internet terecht kwamen. Het was slecht voor haar imago en voor haar toekomstperspectief en wat niet al.
Ondertussen is het 2013 en plaatst ze dezelfde foto's op haar openbare instagram: http://instagram.com/angiefyfvarona#
Deze komt ook van het Angie Varona thread:quote:
Als zij een sextape zou maken...instant millionairquote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een dom wijf waarvan haar foto's een keer waren "gelekt" en op internet terecht kwamen. Het was slecht voor haar imago en voor haar toekomstperspectief en wat niet al.
Ondertussen is het 2013 en plaatst ze dezelfde foto's op haar openbare instagram: http://instagram.com/angiefyfvarona#
Anna?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:07 schreef seto het volgende:
anna > angie als het op instagram sluts aankomt
Goede prammen inderdaad. En tsja: de ontwikkeling kan niet overal in zitten, natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf Angie was 14 toen die foto's werden gemaakt? Wel aardig ontwikkeld dan. Oh en haar photobucket was "gehackt". Vast een te voorspelbaar wachtwoord ingesteld, want ze is volgens mij niet de slimste.
hehehequote:Op maandag 22 juli 2013 12:13 schreef seto het volgende:
volgens mij is ze hoogbegaafd en doet ze dit allemaal als een sociaal experiment
Volgende keer pics, chef.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
er zitten 3 "meisjes" voor mijn raam te zonnen en de enige die een voldoende scoort is niet topless. en degene die op een crackhoer en die dikke wel
hij lult alleen maar G. Ik geloof nog eerder dat marmar 110kg squat dan dat hij überhaupt lift. En dat zegt wat.quote:
Weer die afgunst, genieten ditquote:Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hij lult alleen maar G. Ik geloof nog eerder dat marmar 110kg squat dan dat hij überhaupt lift. En dat zegt wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Woowquote:Op maandag 22 juli 2013 12:31 schreef Cake-Man het volgende:
wie heeft nog meer last van fanta kapsones
ik wil haar afspreken maar ze doet die attitude
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hij lult alleen maar G. Ik geloof nog eerder dat marmar 110kg squat dan dat hij überhaupt lift. En dat zegt wat.
Bedoel je nou dat MarMar geen 110 kan squatten?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
Totaal geen last van. Ze zit nu 'naast' me. En ze houdt braaf haar mondje
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
wat woow ? iedereen hier heeft al haar gezien ik niet dat is toch normaal dat ik zo iets vraag ?quote:
Awwwquote:Op maandag 22 juli 2013 12:31 schreef Cake-Man het volgende:
Fanta heeft last van haar anavarkuur.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:31 schreef Cake-Man het volgende:
wat is anavarkuur ?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Fanta heeft last van haar anavarkuur.
Ik zou even wachten tot ze daar mee klaar is.
http://lmgtfy.com/?q=anavarkuurquote:
Fanta kan zeker wel tegen een grapje.quote:fok haar joh, ze haat op mij omdat ze niet tege grapje kan
Ik zou nu iedereen meeten hier puur om jou te stangen.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:13 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wat is anavarkuur ?
fok haar joh, ze haat op mij omdat ze niet tege grapje kan
alsof je dat ook echt gaat doen je bent echt dom volges mijquote:Op maandag 22 juli 2013 13:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou nu iedereen meeten hier puur om jou te stangen.
so jellyquote:Op maandag 22 juli 2013 13:21 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
alsof je dat ook echt gaat doen je bent echt dom volges mij
volges mij is ze echt zo manwijf met haar defentie praat enzoquote:Op maandag 22 juli 2013 13:26 schreef seto het volgende:
duh iedereen die lift is btje dom
met een vlotte babbel en zelfvertrouwen kom ej veel verder
M.b.t. je signature: bent u een reincarnatie van Diabox?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:27 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
volges mij is ze echt zo manwijf met haar defentie praat enzo
wat is diabox ?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
M.b.t. je signature: bent u een reincarnatie van Diabox?
wat een midget is dat zegquote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
kan allemaal toch? Gewoon lekker op je Birkenstockies gaan! Je moet de shine pakken die je verdiend hequote:Op maandag 22 juli 2013 14:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Is het not done om met slippers te trainen?
Ik heb foreal gisteren borsoe getraind op birckenstocks. Kan gewoon.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:01 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
kan allemaal toch? Gewoon lekker op je Birkenstockies gaan! Je moet de shine pakken die je verdiend he
blauw nike sportbroekje tot net boven de knieën en witte tanktop, diamant oorbelletjes inquote:Op maandag 22 juli 2013 15:08 schreef Brandblussert het volgende:
Idd, bijpassende voetbalbroek en shirt en je bent er weer helemaal klaar voor
Trek ze standaard aan bij chestday bra bishes mirin hardquote:
Hoe weet je dat je niet kan ademen draag je ze zelf ofzo??????quote:Op maandag 22 juli 2013 16:56 schreef ChesterPerry het volgende:
zo strak mogelijk zodat je nauwelijks meer kan ademen, bij ons ook ja en dan van die lage dat je net niet de tepels ziet
Heb je geen zonnescherm bij je benzinepomp?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:51 schreef Montelly het volgende:
Bij ons werk is de "hitte" vandaag een hot item om over te praten. Gvd je hoort de hele dag niks anders dan: " pff wat is het warm zeg" " ja bah, kan helemaal niks doen, in tuintje zitten ook geen porum met dit weer"
![]()
jij houdt van breathplayquote:Op maandag 22 juli 2013 16:56 schreef ChesterPerry het volgende:
zo strak mogelijk zodat je nauwelijks meer kan ademen, bij ons ook ja en dan van die lage dat je net niet de tepels ziet
K verdien ook kkveel geld aan FOKquote:Op maandag 22 juli 2013 17:00 schreef ChesterPerry het volgende:
trouwens bij jou staat het woord Hoe blauw ongestreept en als ik er na toe ga komt er reclame
Ik had laatst een klant uit Oude Pekelaquote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef VMSDKR het volgende:
Wilde vandaag met wat maatjes zwemmen in Papiermolen, toch maar Hoornse Plas gepakt.
[ afbeelding ]
nja tis wel lekker wachten in het zonnetjequote:Op maandag 22 juli 2013 17:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Het is weer zo ver al het treinverkeer rondom den haag hs ligt plat
aawww koetjie koetjiequote:
hou je bek over jessequote:
Witte tanktops zie je echt snel (zweet)vlekken in en iedereen kan je tepels zien omdat ze altijd doorzichtig zijnquote:
Kon je daar wel terecht dan? Ook altijd sick druk met dit weer.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef VMSDKR het volgende:
Wilde vandaag met wat maatjes zwemmen in Papiermolen, toch maar Hoornse Plas gepakt.
[ afbeelding ]
dit is de gym niet KLB scquote:Op maandag 22 juli 2013 18:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kon je daar wel terecht dan? Ook altijd sick druk met dit weer.
Mooi man. Sc is sc.quote:
Haal de quotes er maar bij dan waar ik dat heb gezegdquote:Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef seto het volgende:
[..]
wrm zit je dan altijd tof te doen in KLB over deze sc?
Zij is een mooie meid maar dayum zeg. Word je niet moe van jezelf als je meer dan 1000 foto's van jezelf op instagram plaatst?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:27 schreef Montelly het volgende:
deze chickkk![]()
http://instagram.com/annanystrom#
http://instagram.com/p/b6LSZFHEFt/ rode schijf van 2.5kg, ja zo kan ik het ook![]()
Wtf doe je hier, je lift niet eensquote:Op maandag 22 juli 2013 18:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik mirin mezelf ook hardquote:Op maandag 22 juli 2013 18:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zij is een mooie meid maar dayum zeg. Word je niet moe van jezelf als je meer dan 1000 foto's van jezelf op instagram plaatst?
ik ga niet allemaal oude topics doorlezenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haal de quotes er maar bij dan waar ik dat heb gezegden nu niet aftaaien....
Je snapt nu natuurlijk wel dat ik hier vaker ga komen
Onder de gordel deze...quote:Op maandag 22 juli 2013 17:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je geen zonnescherm bij je benzinepomp?
Nee idd. Je zou ook niks kunnen vinden namelijkquote:Op maandag 22 juli 2013 18:42 schreef seto het volgende:
[..]
ik ga niet allemaal oude topics doorlezen
ga nou niet ontkennen dat je vaker die post met die foto van fanta hebt zitten quoten daar
Echt he? Behoorlijk bekend fenomeen tegenwoordig, volgens mij.. Echt extreem veel chicks (en dudes ook btwquote:Op maandag 22 juli 2013 18:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zij is een mooie meid maar dayum zeg. Word je niet moe van jezelf als je meer dan 1000 foto's van jezelf op instagram plaatst?
Jawel, alleen parkeren even zoeken.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee idd. Je zou ook niks kunnen vinden namelijk
Ja dus? Wat heeft dat te maken met 'in klb tof doen' over deze chat?
Dat hier wat trieste users posten zegt verder weinig over deze algehele chat.
Die pic van fanta. Ja 1x, ik in elk geval. Die pic was ook wel hilarisch btw![]()
Is jullie SC niet spannend genoeg? Ambi weg zeker?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Behoorlijk bekend fenomeen tegenwoordig, volgens mij.. Echt extreem veel chicks (en dudes ook btwdie hun instagram/facebook echt vól knallen met foto's van zichzelf. Elke pic lijkt ook gewoon vet op elkaar, daardoor
En ze hebben ook echt duizenden volgens ofzo
Ik ben blij dat ik geen fb instagram tumblr enz hebt, word ik nooit geconfronteerd met die zooi.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Behoorlijk bekend fenomeen tegenwoordig, volgens mij.. Echt extreem veel chicks (en dudes ook btwdie hun instagram/facebook echt vól knallen met foto's van zichzelf. Elke pic lijkt ook gewoon vet op elkaar, daardoor
''Onze'' SC? Waar jij ook wel eens kwam, bedoel je?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Is jullie SC niet spannend genoeg? Ambi weg zeker?
Stel je hebt dan met zon gast relatie, hoe zou je ermee omgaan? Zou je er wat van zeggen?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
eerst plasje plegen..quote:Op maandag 22 juli 2013 18:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
''Onze'' SC? Waar jij ook wel eens kwam, bedoel je?![]()
Wat een territoriumdrift, zeg
Ik denk dat ik in eerste instantie al niet op zo'n dude zou vallen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stel je hebt dan met zon gast relatie, hoe zou je ermee omgaan? Zou je er wat van zeggen?
Ja of niet...quote:Op maandag 22 juli 2013 18:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
''Onze'' SC? Waar jij ook wel eens kwam, bedoel je?![]()
Wat een territoriumdrift, zeg
Oh valt mee. Nee klopt Delfzijl.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, alleen parkeren even zoeken.
En ik woon helemaal niet in Pekela, dat heeft die dorpsidioot JMF bedacht.
Echt overal waar je met hem/haar naar toe gaat. "Schat wil je even foto van me maken" "Even een andere hoek, ik sta er lomp op ja"...quote:Op maandag 22 juli 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in eerste instantie al niet op zo'n dude zou vallen.
Maar stel je voor ik zou een relatie hebben met een gast en die begint daar ineens mee ofzo, dan zou ik daar echt 100% zeker wat van zeggen, ja. En ik zou er ook wel een beetje op afknappen.
Net als redreidinghood ofsoquote:Op maandag 22 juli 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt overal waar je met hem/haar naar toe gaat. "Schat wil je even foto van me maken" "Even een andere hoek, ik sta er lomp op ja"...
quote:
Schijnbaar weinig zelfvertrouwen dat ze elke dat die bevestiging nodig heeftquote:Op maandag 22 juli 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
Hehehehe. Ik kan foto's van mensen best waarderen, hoor. Maar zoals die chicks die echt élke dag minstens 1 en meestal meer foto's van zichzelf posten, die allemaal ook nog eens op elkaar lijken, neh
Die chick hierboven ook. Prachtige meid hoor, goeie kont ook, maar shit, moet je dat nou élke dag weer opnieuw showen door met je reet naar achter geduwd te gaan en daar een foto van laten maken?
Nog een paar maanden, dan in de stad.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja of niet...
Apart.
[..]
Oh valt mee. Nee klopt Delfzijl.
Dat, of gewoon zo vol van zichzelf dat ze het gewoon niet kan laten zichzelf weer te showen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Schijnbaar weinig zelfvertrouwen dat ze elke dat die bevestiging nodig heeft
Maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk. Niet dat ik r niet zou doen enzo.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat, of gewoon zo vol van zichzelf dat ze het gewoon niet kan laten zichzelf weer te showen.
Bij de big boizquote:
Boeiend. Interesseert mij die chick verderquote:
Mwhehehe groot gelijk hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 19:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk. Niet dat ik r niet zou doen enzo.
Precies, alles dichtbij.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij de big boiz
[..]
Boeiend. Interesseert mij die chick verder
Waar ergens? Weet je al?quote:
Komt door jou man. Gezelligquote:Op maandag 22 juli 2013 19:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
He 2nootjes leuk dat je ook eens om de hoek komt kijke. Doe alsof je thuis bent.!!
af en toe moet je ook een kaboela tussengooien..quote:
Die onderste dushi had je al een keer gepost. Voor straf nieuwe foto's posten!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:08 schreef Montelly het volgende:
tijd voor kwaliteit, ik merk dat spoeling udn aan het worden is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is ook 21 hé, op die leeftijd kijk je nog heel anders naar wereldquote:Op maandag 22 juli 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in eerste instantie al niet op zo'n dude zou vallen.
Maar stel je voor ik zou een relatie hebben met een gast en die begint daar ineens mee ofzo, dan zou ik daar echt 100% zeker wat van zeggen, ja. En ik zou er ook wel een beetje op afknappen.
Ik ben 22 en heb ook geen lelijk figuur ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zij is ook 21 hé, op die leeftijd kijk je nog heel anders naar wereldvooral met zon lichaam
ik ben haar volger geworden.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben 22 en heb ook geen lelijk figuur ofzo(al zeg ik het zelf
)
Snap ik.. als je iets wilt weten over de users in deze chat kun je altijd bij me terecht... Ze noemen me hier wel eens opa....omdat ik alles weet.quote:
Watquote:
dit is een anti-knight topique..quote:
Neequote:Op maandag 22 juli 2013 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WatHij zegt ja ze is nog maar 21 en met zo'n figuur dit dat. Alsof het dan logisch is dat ze 10.000 foto's van zichzelf post die allemaal op elkaar lijken
Its all goodquote:Op maandag 22 juli 2013 19:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Snap ik.. als je iets wilt weten over de users in deze chat kun je altijd bij me terecht... Ze noemen me hier wel eens opa....omdat ik alles weet.
Neeee, dat zeg ik om wat hij zeiquote:Op maandag 22 juli 2013 19:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Needat jij even meld dat je een prima lichaam hebt vind ik gewoon mooi.
geef niet bby, je krijgt die compliment swsquote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeee, dat zeg ik om wat hij zeiZo van ja, ik ben ook 22 (1 jaartje ouder) met geen lelijk figuur. Dus met andere woorden zo van ''en ik post ook niet 1000 foto's per week van mezelf''.
Shit hey
McNulty broeder..quote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opflikkeren gewoon met je geile bekquote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeee, dat zeg ik om wat hij zeiZo van ja, ik ben ook 22 (1 jaartje ouder) met geen lelijk figuur. Dus met andere woorden zo van ''en ik post ook niet 1000 foto's per week van mezelf''.
Shit hey
Oh en los van dat, ik zei expres ''geen lelijk figuur'' want vind haar body mooier dan m'n eigen hoor![]()
Oh ok. Sorry?quote:
Nee: Delfzijl is the place to bequote:Op maandag 22 juli 2013 18:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja of niet...
Apart.
[..]
Oh valt mee. Nee klopt Delfzijl.
moarquote:Op maandag 22 juli 2013 19:25 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Angie, always 10/10
vandaag een klant in m'n winkel, sportieve dame van jaartje of 25/27, lekker afgetrained, beetje biceps, leuk koppiequote:
straks niet overdrevenquote:
Het zichtbaar hebben van biceps/triceps vind ik ook mooi bij een dame.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vandaag een klant in m'n winkel, sportieve dame van jaartje of 25/27, lekker afgetrained, beetje biceps, leuk koppie
Ik moet eerlijk zeggen, negerinnen trekken mij ook niet zo. Hooguit lichtbruin, arubaans, dominicaans etc..quote:Op maandag 22 juli 2013 19:34 schreef Beach het volgende:
ik vind dat helemaal niet mooi al die negerinnen
Zij is wel mooi.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:34 schreef Beach het volgende:
Oh alsjeblieft, hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Don't hate cuz you ain't build like THIS!!!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:34 schreef Beach het volgende:
quote:
Billen zo plat dat het een pannekoek is lmao.quote:
Kijk naar het fingertje.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, hoorVind een volle, strakke bil heel mooi, maar dit vind ik echt goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |