http://lmgtfy.com/?q=anavarkuurquote:
Fanta kan zeker wel tegen een grapje.quote:fok haar joh, ze haat op mij omdat ze niet tege grapje kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nu iedereen meeten hier puur om jou te stangen.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:13 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wat is anavarkuur ?
fok haar joh, ze haat op mij omdat ze niet tege grapje kan
alsof je dat ook echt gaat doen je bent echt dom volges mijquote:Op maandag 22 juli 2013 13:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou nu iedereen meeten hier puur om jou te stangen.
so jellyquote:Op maandag 22 juli 2013 13:21 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
alsof je dat ook echt gaat doen je bent echt dom volges mij
volges mij is ze echt zo manwijf met haar defentie praat enzoquote:Op maandag 22 juli 2013 13:26 schreef seto het volgende:
duh iedereen die lift is btje dom
met een vlotte babbel en zelfvertrouwen kom ej veel verder
M.b.t. je signature: bent u een reincarnatie van Diabox?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:27 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
volges mij is ze echt zo manwijf met haar defentie praat enzo
wat is diabox ?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
M.b.t. je signature: bent u een reincarnatie van Diabox?
wat een midget is dat zegquote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een dom wijf waarvan haar foto's een keer waren "gelekt" en op internet terecht kwamen. Het was slecht voor haar imago en voor haar toekomstperspectief en wat niet al.
Ondertussen is het 2013 en plaatst ze dezelfde foto's op haar openbare instagram: http://instagram.com/angiefyfvarona#
kan allemaal toch? Gewoon lekker op je Birkenstockies gaan! Je moet de shine pakken die je verdiend hequote:Op maandag 22 juli 2013 14:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Is het not done om met slippers te trainen?
Ik heb foreal gisteren borsoe getraind op birckenstocks. Kan gewoon.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:01 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
kan allemaal toch? Gewoon lekker op je Birkenstockies gaan! Je moet de shine pakken die je verdiend he
blauw nike sportbroekje tot net boven de knieën en witte tanktop, diamant oorbelletjes inquote:Op maandag 22 juli 2013 15:08 schreef Brandblussert het volgende:
Idd, bijpassende voetbalbroek en shirt en je bent er weer helemaal klaar voor
Trek ze standaard aan bij chestday bra bishes mirin hardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |