internet he, dingen doen zonder consequenties en stoer doen "omg scooby heet xxx en woont in xxx!"quote:
Zie zijn vid.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:54 schreef Levolution het volgende:
Moet hij serieus verhuizen? Wat maakt het eigenlijk uit als men zijn adres weet, gaan ze hem dan echt lastig vallen?
is tog goet nu kan iedereen eindelyk fanmail stuurequote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
internet he, dingen doen zonder consequenties en stoer doen "omg scooby heet xxx en woont in xxx!"
[..]
Zie zijn vid.
ik vind het echt kktriest dat hij door internetmongooltjes zowat gedwongen wordt te stoppen
maak pica dan voor ons, mag in dmquote:Op zondag 21 juli 2013 15:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
er zitten 3 "meisjes" voor mijn raam te zonnen en de enige die een voldoende scoort is niet topless. en degene die op een crackhoer en die dikke wel
Ben je toch ookquote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dan zou ik echt een creepy motherfucker zijn
Was je al.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat ben je al. Pics plz.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
JackyBeezy, Etha zijn dominatrix.quote:
Ik denk dat er iets meer aan de hand was. Hij doet het omdat zijn familie zich niet meer veilig voelde. Dan moet er iets meer aan de hand zijn dan alleen iemands adres opzoeken en openbaren, lijkt mij.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
http://forum.scoobysworkshop.com/
alleen omdat een paar faggots z'n persoonlijke info plaatsen
JerkinBCCquote:
ik weet dat je je verveelt zonder jb maar wees alsjeblieft niet die gast die zichzelf overal uitnodigt weetje :squote:
beetje triest figuur die man eigenlijk, ook al zijn sommige van zijn filmpjes wel solide.quote:
Met dat adres stuurde mensen partyclowns,pizzas,hoeren en allemaal andere zooi dagelijks naar zijn adresquote:Op zondag 21 juli 2013 17:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets meer aan de hand was. Hij doet het omdat zijn familie zich niet meer veilig voelde. Dan moet er iets meer aan de hand zijn dan alleen iemands adres opzoeken en openbaren, lijkt mij.
ghehehequote:Op zondag 21 juli 2013 18:30 schreef seto het volgende:
[..]
ik weet dat je je verveelt zonder jb maar wees alsjeblieft niet die gast die zichzelf overal uitnodigt weetje :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |