quote:Op zondag 21 juli 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
gvdkk warm hier ik word helemaal para
brood is voor faggots. Eet gewoon brinta en eieren zijn ook lekker zonder broodquote:Op zondag 21 juli 2013 14:20 schreef Levolution het volgende:
Moest brood minderen.
Drie eieren op 1 boterham.
FML
Is wel lekker maar eieren zonder brood vult voor geen meter.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
brood is voor faggots. Eet gewoon brinta en eieren zijn ook lekker zonder brood
watquote:Op zondag 21 juli 2013 14:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is wel lekker maar eieren zonder brood vult voor geen meter.
Fijn in de file staan om vervolgens op iemands lip te zitten.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:18 schreef seto het volgende:
zo ff lekker naar strandje hoor
#denhaag #masterthugs #lovemylife
Moet je eens een omelet met kaas erover proberen.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is wel lekker maar eieren zonder brood vult voor geen meter.
Lol ik eet wel eens 6 eieren als omelet met 25 gram boter.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
wat
Als ik 4 hardgekookte eieren eet zit ik propvol
Zie vorige post.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je eens een omelet met kaas erover proberen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol ik eet wel eens 6 eieren als omelet met 25 gram boter.
Niet vol.
Dat Endo Lifequote:
Ben er in 10 minuten met de tram en ik weet waar het rustig is altijdquote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fijn in de file staan om vervolgens op iemands lip te zitten.![]()
Ik heb m'n opblaasbare bubblebad opgezet...
Ben onverzadigbare eter (srs, sta er bekend om), als kind was ik dik, na het avondeten pakte ik nog altijd brood om het in het bakvet van het vlees te dippen of in de restantolie van de salade.quote:
Beter.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
Ben er in 10 minuten met de tram en ik weet waar het rustig is altijd
Ik zou echt niet naar een randstad-strand kunnen. Zou na 10 minuten vast zitten omdat ik 5 mocros heb omgelegdquote:Op zondag 21 juli 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
Ben er in 10 minuten met de tram en ik weet waar het rustig is altijd
Shut up for life (srs)quote:Op zondag 21 juli 2013 14:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou echt niet naar een randstad-strand kunnen. Zou na 10 minuten vast zitten omdat ik 5 mocros heb omgelegd
http://forum.scoobysworkshop.com/quote:Op zondag 21 juli 2013 14:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
waarom doen mensen ditquote:Op zondag 21 juli 2013 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
http://forum.scoobysworkshop.com/
alleen omdat een paar faggots z'n persoonlijke info plaatsen
internet he, dingen doen zonder consequenties en stoer doen "omg scooby heet xxx en woont in xxx!"quote:
Zie zijn vid.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:54 schreef Levolution het volgende:
Moet hij serieus verhuizen? Wat maakt het eigenlijk uit als men zijn adres weet, gaan ze hem dan echt lastig vallen?
is tog goet nu kan iedereen eindelyk fanmail stuurequote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
internet he, dingen doen zonder consequenties en stoer doen "omg scooby heet xxx en woont in xxx!"
[..]
Zie zijn vid.
ik vind het echt kktriest dat hij door internetmongooltjes zowat gedwongen wordt te stoppen
maak pica dan voor ons, mag in dmquote:Op zondag 21 juli 2013 15:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
er zitten 3 "meisjes" voor mijn raam te zonnen en de enige die een voldoende scoort is niet topless. en degene die op een crackhoer en die dikke wel
Ben je toch ookquote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dan zou ik echt een creepy motherfucker zijn
Was je al.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat ben je al. Pics plz.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
JackyBeezy, Etha zijn dominatrix.quote:
Ik denk dat er iets meer aan de hand was. Hij doet het omdat zijn familie zich niet meer veilig voelde. Dan moet er iets meer aan de hand zijn dan alleen iemands adres opzoeken en openbaren, lijkt mij.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
http://forum.scoobysworkshop.com/
alleen omdat een paar faggots z'n persoonlijke info plaatsen
JerkinBCCquote:
ik weet dat je je verveelt zonder jb maar wees alsjeblieft niet die gast die zichzelf overal uitnodigt weetje :squote:
beetje triest figuur die man eigenlijk, ook al zijn sommige van zijn filmpjes wel solide.quote:
Met dat adres stuurde mensen partyclowns,pizzas,hoeren en allemaal andere zooi dagelijks naar zijn adresquote:Op zondag 21 juli 2013 17:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets meer aan de hand was. Hij doet het omdat zijn familie zich niet meer veilig voelde. Dan moet er iets meer aan de hand zijn dan alleen iemands adres opzoeken en openbaren, lijkt mij.
ghehehequote:Op zondag 21 juli 2013 18:30 schreef seto het volgende:
[..]
ik weet dat je je verveelt zonder jb maar wees alsjeblieft niet die gast die zichzelf overal uitnodigt weetje :s
K sta gastenlijst broertjequote:Op zondag 21 juli 2013 18:30 schreef seto het volgende:
[..]
ik weet dat je je verveelt zonder jb maar wees alsjeblieft niet die gast die zichzelf overal uitnodigt weetje :s
Hij moet wel eerst netjes toestemming vragen aan JB om die inwendige stokslagen te mogen geven natuurlijk.quote:
Nee hoor elke dag rape sessies daar.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij moet wel eerst netjes toestemming vragen aan JB om die inwendige stokslagen te mogen geven natuurlijk.
cardio killt gainsquote:Op zondag 21 juli 2013 21:15 schreef Montelly het volgende:
eindelijk thuis...aargh i cant
ik ben toe aan weekend, btw te erge exercise gezet vandaag met zwemmen, like a baws
Waarom hebben ze het erover dat Jeff iets tegen Scooby zou hebben gedaan?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://boards.4chan.org/fit/res/21459493
Jeff Seid is de volgende
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het erover dat Jeff iets tegen Scooby zou hebben gedaan?
ik heb voor jou iets heel anders in petto vriend, kijk maar goed.quote:
True, je ziet duidelijk dat Etha JB domineert. Ook omdat hij boven staat enzo naast het feit dat hij bold is.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:13 schreef VMSDKR het volgende:
Maar eerlijk, de symboliek is overweldigend.
Precies, het is een soort hart onder de riem voor die jongen. Shit Lovelotion, jij herkent subtiliteit wanneer daar gebruik van gemaakt wordt. Ik mag dat.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
True, je ziet duidelijk dat Etha JB domineert. Ook omdat hij boven staat enzo naast het feit dat hij bold is.
In het echt domineert JB hem natuurlijk maar gaat om het idee.
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies, het is een soort hart onder de riem voor die jongen. Shit Lovelotion, jij herkent subtiliteit wanneer daar gebruik van gemaakt wordt. Ik mag dat.
Makkelijke calorietjes datquote:Op maandag 22 juli 2013 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
TFW je na teveel alcohol de halve dag geen hap weg kon krijgen.
Maar een gedwongen IF gedaan en nu de kcals ingehaald door 3 quarter pounders te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |