Bij de big boizquote:
Boeiend. Interesseert mij die chick verderquote:
Mwhehehe groot gelijk hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 19:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk. Niet dat ik r niet zou doen enzo.
Precies, alles dichtbij.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij de big boiz
[..]
Boeiend. Interesseert mij die chick verder
Waar ergens? Weet je al?quote:
Komt door jou man. Gezelligquote:Op maandag 22 juli 2013 19:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
He 2nootjes leuk dat je ook eens om de hoek komt kijke. Doe alsof je thuis bent.!!
af en toe moet je ook een kaboela tussengooien..quote:
Die onderste dushi had je al een keer gepost. Voor straf nieuwe foto's posten!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:08 schreef Montelly het volgende:
tijd voor kwaliteit, ik merk dat spoeling udn aan het worden is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is ook 21 hé, op die leeftijd kijk je nog heel anders naar wereldquote:Op maandag 22 juli 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in eerste instantie al niet op zo'n dude zou vallen.
Maar stel je voor ik zou een relatie hebben met een gast en die begint daar ineens mee ofzo, dan zou ik daar echt 100% zeker wat van zeggen, ja. En ik zou er ook wel een beetje op afknappen.
Ik ben 22 en heb ook geen lelijk figuur ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zij is ook 21 hé, op die leeftijd kijk je nog heel anders naar wereldvooral met zon lichaam
ik ben haar volger geworden.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben 22 en heb ook geen lelijk figuur ofzo(al zeg ik het zelf
)
Snap ik.. als je iets wilt weten over de users in deze chat kun je altijd bij me terecht... Ze noemen me hier wel eens opa....omdat ik alles weet.quote:
Watquote:
dit is een anti-knight topique..quote:
Neequote:Op maandag 22 juli 2013 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WatHij zegt ja ze is nog maar 21 en met zo'n figuur dit dat. Alsof het dan logisch is dat ze 10.000 foto's van zichzelf post die allemaal op elkaar lijken
Its all goodquote:Op maandag 22 juli 2013 19:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Snap ik.. als je iets wilt weten over de users in deze chat kun je altijd bij me terecht... Ze noemen me hier wel eens opa....omdat ik alles weet.
Neeee, dat zeg ik om wat hij zeiquote:Op maandag 22 juli 2013 19:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Needat jij even meld dat je een prima lichaam hebt vind ik gewoon mooi.
geef niet bby, je krijgt die compliment swsquote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeee, dat zeg ik om wat hij zeiZo van ja, ik ben ook 22 (1 jaartje ouder) met geen lelijk figuur. Dus met andere woorden zo van ''en ik post ook niet 1000 foto's per week van mezelf''.
Shit hey
McNulty broeder..quote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |