uhhh laten plowen is anders dan met je bakkes en kut samen in een filmpje rondgaan op internet.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:59 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)d-met-seksfilm.dhtml
Fanta zou je je laten plowen voor 100k?![]()
de vraag is, zou JIJ je laten plowen voor 100kquote:Op maandag 22 juli 2013 08:59 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)d-met-seksfilm.dhtml
Fanta zou je je laten plowen voor 100k?![]()
Nah bro, poepert is heilig..quote:Op maandag 22 juli 2013 09:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de vraag is, zou JIJ je laten plowen voor 100k
Zou je de liefde willen bedrijven met Neelie? Eerlijk zijn. Ze is een vrouw die een machtige positie heeft weten te verkrijgen binnen de EU, wat haar uber alpha maakt.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de vraag is, zou JIJ je laten plowen voor 100k
door dit met een voorbinddildo
[ afbeelding ]
na 24 uur in het veld heb je recht op elkaar dat weet je?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
uhhh laten plowen is anders dan met je bakkes en kut samen in een filmpje rondgaan op internet.
Plowen denk ik wel mits lekkere boy. 100k is niet niks kan ik veel dingen doen die ik anders niet zou kunnen doen.
Meisjes die zeggen dat ze het niet zouden doen zijn schijnheilig.
Gefilmd worden nee dank je ik pas, kan ook niet bij defensie werken.
Wuahahaquote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
na 24 uur in het veld heb je recht op elkaar dat weet je?
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
na 24 uur in het veld heb je recht op elkaar dat weet je?
doet mij goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 06:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
dankuwel echt pragtig
![]()
Gaat sowieso in fb zodra k op een pc zit.
Prachtig, pure perfectie. VMSDKR heeft zijn autisme niet in de weg laten komen van zijn artistieke meesterwerken. Deze creatie is perfect gebalanceerd, ook al komen de zwarte lijnen rondom het hart niet totaal overeen. Werkelijk elk aspect hiervan slaagt erin om de aandacht van de kijker te trekken.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:06 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
tnx bro heb gedaan feedback is altijd goed om mezelf te ondwikkelen
Die rechter, kzou paar jaar voor zittenquote:
quote:In my mind came an idea about having my own gym so i looked at the free weights i grabbed them under my shoulder picked some DUmbbells and barbells the stuff was HEAVY but i managed to bring it until the gym exit when some beta employee asked me wtf was I doin? And i said I taking this weigts home with me buddy,i heard they are free.
Da's Angie Varona toch?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef no1uknow het volgende:
ernstige behoefte aan lekkere wijven
[ afbeelding ]
Een dom wijf waarvan haar foto's een keer waren "gelekt" en op internet terecht kwamen. Het was slecht voor haar imago en voor haar toekomstperspectief en wat niet al.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
schijnbaar, al heb ik zelf geen idee wie dat moge zijn
would still bangquote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een dom wijf waarvan haar foto's een keer waren "gelekt" en op internet terecht kwamen. Het was slecht voor haar imago en voor haar toekomstperspectief en wat niet al.
Ondertussen is het 2013 en plaatst ze dezelfde foto's op haar openbare instagram: http://instagram.com/angiefyfvarona#
Deze komt ook van het Angie Varona thread:quote:
Als zij een sextape zou maken...instant millionairquote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een dom wijf waarvan haar foto's een keer waren "gelekt" en op internet terecht kwamen. Het was slecht voor haar imago en voor haar toekomstperspectief en wat niet al.
Ondertussen is het 2013 en plaatst ze dezelfde foto's op haar openbare instagram: http://instagram.com/angiefyfvarona#
Anna?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:07 schreef seto het volgende:
anna > angie als het op instagram sluts aankomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |