Dat was de grap.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:26 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is meer iets voor dieetclub toch? "Per ongeluk" 3 QP's eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Klokov op 22-07-2013 01:47:44 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
je bent wel graapig geworde laatste tydquote:Op maandag 22 juli 2013 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat was de grap.
"Per ongeluk" 3 taco's en 3 gefrituurde nogwat bestellen en opeten.
neger ik drink 2 liter in een halve minuut wegquote:Op maandag 22 juli 2013 01:52 schreef Aasthetics het volgende:
Liter melk in half uurtje wegdrinken daarna gelijk menthos kauwgum in je mond
fungeert als drietraps raket met afterburner ongeloof spul, zet die darmen wel aan het werk
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:34 schreef Klokov het volgende:
Sap, heb jij een kloon?Haha wtf. Nee maat 50 is echt teveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx voor waardering bro ik doe me bestquote:Op maandag 22 juli 2013 01:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
je bent wel graapig geworde laatste tyd
Vandaar dat je lekker een acneschild op je rug hebt.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
neger ik drink 2 liter in een halve minuut weg
pussy
quote:Op maandag 22 juli 2013 06:20 schreef Awesome_ het volgende:
ach lul tog nie man lieg maar tege je moeder
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik heb voor jou iets heel anders in petto vriend, kijk maar goed.
[ afbeelding ]
ik heb dit gemaakt. ethanolic in stoere, scifi achtige letters en een hartje en dan de naam van jouw vrouw jackiebrown in mooie elegante vrouwenletters.
ook is goed te zien hoe jouw letters dikker zijn dit heb ik gedaan om jouw mannelijkheid te benadrukken. en bij jackie om haar elegantheid te benadrukken en vrouwelijkheid.
vmsdkr
Oepsquote:Op maandag 22 juli 2013 01:26 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is meer iets voor dieetclub toch? "Per ongeluk" 3 QP's eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door star_gazer op 22-07-2013 07:29:17 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |