Wie gaat nu serieus met dit weer naar de sportschool?quote:
Ik dus, waarom zou ik niet?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:24 schreef Zigger het volgende:
[..]
Wie gaat nu serieus met dit weer naar de sportschool?
Dan ga je toch zeker buiten bewegen, of gewoon genieten van dit warme weer?
Ik morgen, met een personal trainerquote:Op zondag 21 juli 2013 10:24 schreef Zigger het volgende:
[..]
Wie gaat nu serieus met dit weer naar de sportschool?
Beter dan gister hè?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn wat een weertje zeg.
Zo maar eens naar buiten toe
Want?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:21 schreef _Dido_ het volgende:
Dacht even in het zonnetje te gaan zitten. Niet dus
veel te warm, zweet me te pletter.quote:
En alleen gaan geen optie?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik baal, wilde naar recreatieplas, maar vriendlief heeft geen zin om mee te gaan
Vriendin woont hier niet in de buurt en alleen gaan kan ook niet, want moet er met de auto heen en ik mag niet rijden ivm medicijnen. En alleen is saai, was juist idee om samen wat leuks te doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:31 schreef _Dido_ het volgende:
Of met een vriendin gaan ofzo. Zonde om dingen die jij wilt doen te laten afhangen van anderen.
wat is er loosquote:Op zondag 21 juli 2013 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me nog minder dan poep.
Kutleven.
En dan 30 dagen met dat verrekte wijf rondhangen. Godsamme, ze voert niks uit in huis, dus moet ik h et doen en dan krijg ik alle shit over me heen dat ik niet moet zeiken dat ze niks doet. HOEZO OMGEKEERDE WERELD.quote:
Tjaaa uh wat de meeste mensen zeggen. het leven is niet eerlijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan 30 dagen met dat verrekte wijf rondhangen. Godsamme, ze voert niks uit in huis, dus moet ik h et doen en dan krijg ik alle shit over me heen dat ik niet moet zeiken dat ze niks doet. HOEZO OMGEKEERDE WERELD.![]()
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je niet over je heen lopen hequote:Op zondag 21 juli 2013 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan 30 dagen met dat verrekte wijf rondhangen. Godsamme, ze voert niks uit in huis, dus moet ik h et doen en dan krijg ik alle shit over me heen dat ik niet moet zeiken dat ze niks doet. HOEZO OMGEKEERDE WERELD.![]()
![]()
!
Lange afstandsrelatie? Maand is wel lang zegquote:Op zondag 21 juli 2013 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Aftellen is weer begonnen. Nog een klein maandjeEn dan weer naar hem toe!
Het is nog niet exact uitgesproken dat we nu een relatie hebben, maar er is wel duidelijk wat spelende tussen ons!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lange afstandsrelatie? Maand is wel lang zegik ken het gevoel. Wel genoeg leuke dingen gepland op kortere termijn? Dan gaat de tijd een stuk sneller
Ot: ik ben niet gemaakt voor die warmtehopelijk later deze week nog een dagje zwemmen. Tot die tijd afzien
quote:Op maandag 22 juli 2013 05:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wens / behoefte / neiging om me compleet terug te trekken in het niets. Opgelost te zijn. Mezelf totaal over te geven aan het niks of aan het drijfzand waar ik nog steeds in vast zit. Voor altijd te slapen in plaats van die slapeloze nachten of nachten vol vermoeiende dromen.
Komt niet door de hitte, was dat het maar. Mijn slaapkamer is vrij koel, vannacht zelfs gewoon onder mijn dekbed gelegen...quote:Op maandag 22 juli 2013 06:50 schreef Trashcanman het volgende:
Vang je hem en zet je hem de kamer uit.
[..]![]()
Die grafhitte moet denk ik even een stukje minder worden, dan gaat slapen ook een stuk beter. Zal voor mij iig wel opgaan.
Klinkt alsof je misschien wat hulp(verlening) kunt gebruikenquote:Op maandag 22 juli 2013 05:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wens / behoefte / neiging om me compleet terug te trekken in het niets. Opgelost te zijn. Mezelf totaal over te geven aan het niks of aan het drijfzand waar ik nog steeds in vast zit. Voor altijd te slapen in plaats van die slapeloze nachten of nachten vol vermoeiende dromen.
Graag gedaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:42 schreef Wolken het volgende:
Iemand uit kunnen lachen, dus voel me ondanks mijn vermoeidheid weer goed
Gastquote:Op maandag 22 juli 2013 14:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Net in de hitte de vloer gedweild, de keuken schoon gemaakt, gestofzuigt/stof gezogen/gestofzogen/zooggestuifd/gestuifzoofd. Zweten gelijk een otter, maar ik had daar even zin inEen voldaan gevoel dus.
Is gewoon fijn af en toequote:
Weet ik, stofzuigen dan dweilen plee's ff schoonmaken afwas weg werken wasje draaien etc maar met dit weerquote:Op maandag 22 juli 2013 14:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is gewoon fijn af en toeEn daarna naar het strand toe of onder de douche en daarna fokken in de tuin
Juist danquote:Op maandag 22 juli 2013 14:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet ik, stofzuigen dan dweilen plee's ff schoonmaken afwas weg werken wasje draaien etc maar met dit weer
I know I know, ik heb soms van die buienquote:
Naja er is ook niet aan te wennen, het is altijd bam -10/-15 of 30 + in de schaduw.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Echte nederlanders..
Nooit goed haha
Jawel, in de winter met pakken sneeuw zul je mij nooit horen klagen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Echte nederlanders..
Nooit goed haha
Hoe warm?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:41 schreef Insomnium het volgende:
Het is warm hier!
Zelfs in Noorwegen.
Maar goed ik hou dan ook van koud weer.
Verder heb ik een productieve dag gehad en ben nu uitgeblust.
Het is rond de vijfentwintig graden hier binnen.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jawel, in de winter met pakken sneeuw zul je mij nooit horen klagen.
20-26 graden is perfect voor in de zomer. Maar zulke zomers hebben we zelden tot nooit.
[..]
Hoe warm?
Dat warm noemenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is rond de vijfentwintig graden hier binnen.
En een graad of twintig buiten.
Maar het weer is hier zo variabel.
De ene dag regen en tien graden en de andere dag zevenentwintig zonder wind.
Ik weet dat het daar veel warmer is op het moment hahahaquote:Op maandag 22 juli 2013 18:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat warm noemenHier is het 34 graden en zo goed als windstil
Zometeen ff een lekkere frisse douche nemen. Ik word chagrijnig van dit weer
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:46 schreef Trashcanman het volgende:
Geef mijn pijp maat aan maarten, wat een kutdag is het weer
Klinkt alsof je meer van haar verwacht dan alleen vriendschap.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:02 schreef Raindrops het volgende:
Voel me echt geïrriteerd. M'n beste vriendin zoekt contact op met jongens over de hele wereld via Instagram en ik moet het allemaal aanhoren. Krijg de hele tijd foto's te zien van die jongens en krijg te horen wat ze allemaal tegen d'r zeggen.![]()
Nee, helemaal nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 06:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt alsof je meer van haar verwacht dan alleen vriendschap.
OT:
Als je dit al erg vindt moet je wachten totdat ze iemand heeft, kan je pas echt lachen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:40 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietalleen het wordt een beetje vervelend als ze zegt dat hij 'écht heel leuk is', terwijl ze dat ook zei bij de vorige 10 jongens. Een kerel in Amerika wil nu ook al afspreken met d'r volgend jaar terwijl ze hem maar 2 dagen kent ofzo.
Nah ik ga m'n beste vriendin niet uitlachen, maar als dit zo door blijft gaan dan ga ik er wel wat van zeggen. Die jongens wonen allemaal aan de andere kant van de wereld, dat kan toch nooit stand houden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dit al erg vindt moet je wachten totdat ze iemand heeft, kan je pas echt lachen.
Ik doel ook niet op uitlachen hoor! Kijken hoe belangrijk jij bent op het moment dat ze iemand heeft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:25 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Nah ik ga m'n beste vriendin niet uitlachen, maar als dit zo door blijft gaan dan ga ik er wel wat van zeggen. Die jongens wonen allemaal aan de andere kant van de wereld, dat kan toch nooit stand houden.
OT: ik verveel me.
of nog beter: wachten tot het uit isquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dit al erg vindt moet je wachten totdat ze iemand heeft, kan je pas echt lachen.
Dan ben je weer belangrijkquote:
Truequote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet je maar een condoom om doen.
Jij hebt op dit moment best wel even genoeg aan jezelf volgens mij?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Pff, spontane/verrassingsbezoekjes van mijn nicht inclusief 2 megadrukke kinderen die rondjes rennen door mijn huis = (leuk/goed bedoeld maar voor mij op dit moment)![]()
![]()
![]()
Note to self: éérst checken wie er voor de deur staat(ik dacht dat het de pakketbezorger was
)
Precies... ook de reden dat ik ze al maanden niet meer opzoek, terwijl ze in dezelfde wijk wonen en de reden dat ik vorige week heb gezegd dat ik vanwege mijn prikkelgevoeligheid niet kon helpen met het kinderfeestje van de oudste.. Dit was al druk genoegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij hebt op dit moment best wel even genoeg aan jezelf volgens mij?
Het is allemaal goed bedoeldquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Precies... ook de reden dat ik ze al maanden niet meer opzoek, terwijl ze in dezelfde wijk wonen en de reden dat ik vorige week heb gezegd dat ik vanwege mijn prikkelgevoeligheid niet kon helpen met het kinderfeestje van de oudste.. Dit was al druk genoegmaar goed, gelukkig zijn ze maar even geweest
Toch 'grappig' ook dat zoveel mensen denken dat ik me verveel, terwijl ik juist minder moet willen
. Mijn nicht begon tegen haar oudste te vertellen dat ik wel met hem naar een leuk museum kon gaan, zonder überhaupt te vragen of ik daar wel zin in/puf voor heb
Maar goed, maar weer ot
![]()
Weet ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze negeert me nu al omdat ze met die kerel aan het skypen is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op uitlachen hoor! Kijken hoe belangrijk jij bent op het moment dat ze iemand heeft.
Heb je er lang aan gezeten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:07 schreef theKiD het volgende:
Voor het eerst in 33 jaar mijn gevoelens op papier gezet, en dat verstuurd. Hopelijk komt het een beetje over. Maar ja, anders maar niet, dan heb ik iig alles uitgesproken, en het van mij af geschreven.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:22 schreef theKiD het volgende:
Van 2 mensen 'afscheid' genomen in 3 dagen![]()
Naja.. het is voor het goede hoop ik dan maar...
Valt mee. Ik had alles al in mijn hoofd zitten. En het is nu duidelijk iig. Voor iedereen.quote:
In deze gevallen wel.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:25 schreef Snowbells het volgende:
Voel me een verschrikkelijk mens, alsof ik gefaald heb. Het kan niet anders maar ik voel me er zo verschrikkelijk bij..
Fok hen. Mensen die denken meer recht te hebben op dingenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net kijkavond gehad. We krijgen 2 nieuwe bewoners in huis. Er was verdeeldheid onder de huisgenoten over wie we zouden kiezen. Uiteindelijk is er door een loting gekozende loting viel gelukkig voor mij positief uit, maar nu zijn enkele huisgenoten pissig op mij en enkele anderen, omdat zij vinden dat hun stem zwaarder telt
Dus ik ben ietswat chagrijnig maar tevens ook blij.
Ja, omdat ik wat meer introvert ben en dus minder socialize dan hen, heb ik minder recht van spreken, omdat ik minder met ze om zal gaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Fok hen. Mensen die denken meer recht te hebben op dingen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:25 schreef Snowbells het volgende:
Voel me een verschrikkelijk mens, alsof ik gefaald heb. Het kan niet anders maar ik voel me er zo verschrikkelijk bij..
Niet weten als in: carte blanche? Of ben je bang dat er ellende aan zit te komen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef Mishu het volgende:
Kut, hitte en ik weet niet wat de komende maanden gaan brengen. Ik kan daardoor nergens echt van genieten.
Carte blanche. Ik ben aan het solliciteren, wil eigenlijk reizen maar ik heb geen geld. Ik wil een bepaalde master gaan doen maar krijg maar niet binnen of ik die in september kan beginnen of nog pre-master vakken moet halen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet weten als in: carte blanche? Of ben je bang dat er ellende aan zit te komen?
OT: neutraal
Ik wil ook een maan in de tuinquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oeh, actie & 'sensatie' in mijn 'achtertuin'(brandweermannen in fluoriserende pakken) & een
prachtige maan
door de voorramen. Verder vooral misselijk.
Wat een arrogantie inderdaad, dat hun stem zwaarder zou tellen volgens hen. Bovendien hebben introverte mensen ook vaak wel hun extraverte momenten. Zeker als ze met mensen zijn met wie het goed klikt. En anders niet. Je hoeft niet extravert te zijn om het gezellig te hebben met anderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik wat meer introvert ben en dus minder socialize dan hen, heb ik minder recht van spreken, omdat ik minder met ze om zal gaan
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:07 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wat een arrogantie inderdaad, dat hun stem zwaarder zou tellen volgens hen. Bovendien hebben introverte mensen ook vaak wel hun extraverte momenten. Zeker als ze met mensen zijn met wie het goed klikt. En anders niet. Je hoeft niet extravert te zijn om het gezellig te hebben met anderen.
Zeg gewoon dat je geen zin hebt johquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:42 schreef formerjellybean het volgende:
Oh crap , iemand wil afspreken en ik wil niet , heb gezegd dat ik momenteel druk was hoop maar dat die dat accepteerd .
Nee dat doen vrouwen nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je geen zin hebt joh
Aan een kant wel maar het is een nogal ingewikkeld verhaal , ken hem van vroeger van de therapie , heel lang niet van gehoord . Heb ergens momenteel het idee dat die weer een tik van de molen heeft om het zo te zeggen en ik het ergens ook moeilijk vind om te zeggen van je hoort bij een tijd waar ik afstand van heb genomen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je geen zin hebt joh
Geloof me: een man wil duidelijkheid. Hij hoort liever een pijnlijk bericht, dan gekronkel icm valse hoop.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Aan een kant wel maar het is een nogal ingewikkeld verhaal , ken hem van vroeger van de therapie , heel lang niet van gehoord . Heb ergens momenteel het idee dat die weer een tik van de molen heeft om het zo te zeggen en ik het ergens ook moeilijk vind om te zeggen van je hoort bij een tijd waar ik afstand van heb genomen.
En ja ik ben een watje wat dat soort dingen betreft.
Aan een kant heb je gelijk , maar vind het nogal moeilijk in te kleden bij iemand die niet helemaal stabiel is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geloof me: een man wil duidelijkheid. Hij hoort liever een pijnlijk bericht, dan gekronkel icm valse hoop.
verkapte kijk mij eens een hot chick zijn-postquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:01 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben een collega aan het vertellen wat mannen die bij mij in het dorp wonen in het verleden wel eens gezegd/geprobeerd hebben bij mij.
Geweldige herinneringen
Waarom inkleden? Eerlijkheid is het beste antwoord dat je iemand kan geven, geloof me!quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Aan een kant heb je gelijk , maar vind het nogal moeilijk in te kleden bij iemand die niet helemaal stabiel is.
Wil niks zeggen. Als ik de vrouwen bekijk waar mannen iets mee willen proberen dan kan ze net zo goed op Quasimodo lijken!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
verkapte kijk mij eens een hot chick zijn-post
true, schaarsgeklede dames krijgen ook als ze niet zo aantrekkelijk zijn wel aandachtquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil niks zeggen. Als ik de vrouwen bekijk waar mannen iets mee willen proberen dan kan ze net zo goed op Quasimodo lijken!
OT: Goed, nog maar 2,5 daagjes werken
Schaarsgeklede vrouwen, makkelijke vrouwen, wat lelijkere vrouwen omdat je er snel van uitgaat dat ze er eerder op in gaan, etc.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
true, schaarsgeklede dames krijgen ook als ze niet zo aantrekkelijk zijn wel aandacht
Dat vraagt om voorbeelden!quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:01 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben een collega aan het vertellen wat mannen die bij mij in het dorp wonen in het verleden wel eens gezegd/geprobeerd hebben bij mij.
Geweldige herinneringen
fotooooos!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:52 schreef Luxuria het volgende:
![]()
Schaars gekleed ga ik in ieder geval niet
Edit: en dat wil niet zeggen dat ik wel makkelijk en lelijk ben
Een voorbeeld:quote:
^^quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:05 schreef ArnosL het volgende:
Helemaal geen zin en motivatie meer om vandaag nog aan het werk te gaan. Nouja, over een half uur is het weekend
Je ligt dus erg goed bij "iets" oudere mannen. Maar het zijn nog best nette voorstellenquote:
Sorry, maar ik zag het helemaal voor me en moest lachen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
komt er na 5 minuten dikke tranen een ouder stel bij om op 20 meter afstand te gaan liggen vozen in het gras![]()
.
Ik vroeg me nog even af of het een opname voor Benidorm Bastards was, maar helaasquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zag het helemaal voor me en moest lachen.
Nee, ook nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nou zeg. Had je 't wel prima gevonden als het een jonger stel was geweest?
en ikquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zag het helemaal voor me en moest lachen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd geïrriteerd, 10 muggenbulten op mijn benen, oké, maar nu 3 op mijn kont, dafuq
Snap niet eens hoe ze erbij kunnen, heb gewoon broek aan allesquote:
Stift halen bij de drogist. Deet oidquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap niet eens hoe ze erbij kunnen, heb gewoon broek aan alles
OT: dat wordt weer een nacht niet slapen en jankenkutzooi
Had ik ook. Flinke bulten zijn het ook dit jaar. En jeuken dat het doetquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap niet eens hoe ze erbij kunnen, heb gewoon broek aan alles
OT: dat wordt weer een nacht niet slapen en jankenkutzooi
Deet is om muggen af te weren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Stift halen bij de drogist. Deet oidHeeft bij mij goed geholpen
Nou hier is het nog stinkend benauwd manquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker, nu t wat afgekoeld iszal eindelijk weer een nacht goed kunnen slapen.
Ben nu op m'n slaapkamer en moet je helaas gelijk gevenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou hier is het nog stinkend benauwd man
Zooi wel los staan nu dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben nu op m'n slaapkamer en moet je helaas gelijk gevende warmte zit volledig in de muren, overal... en morgen wordt het weer 31 graden
Heb hier wel een 737 voor je klaar staan, helemaal gratis zelfsquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:16 schreef pietkanarie het volgende:
Ik erger me aan mijn eigen warrigheid/onoplettend. Waarom kan ik nooit eens scherp zijn?
Wel een leuke avond gehad. En net ontdekt het het vliegen in boeing 737 simulator best betaalbaar is. Dus dat wil ik ook!!!!!
Kut en ellendig waarom dat dan? Die blonde stoot is er vandoor met de anabolen gast van de locale gym?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:31 schreef sitting_elfling het volgende:
voel me kut en ellendig, hitte helpt niet. Alles is icky en sticky en in slaap vallen hoooo maar
Twijfel of ik ex moet mailen of ik mijn centen terug kan krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kut en ellendig waarom dat dan? Die blonde stoot is er vandoor met de anabolen gast van de locale gym?
Om hoeveel nullen gaat het?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Twijfel of ik ex moet mailen of ik mijn centen terug kan krijgen.
hmmm, hoe zal ik dit eens opvatten?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb hier wel een 737 voor je klaar staan, helemaal gratis zelfs
quote:Op donderdag 25 juli 2013 04:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Klote, hele nacht wakker gelegen en liggen nadenken waar het fout is gegaan en waarom ik niet goed genoeg ben.
Al een tijdje niet meer zó onzeker geweest
wat fijn!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zo, ontwaakt uit een 'coma-nacht'
Pfff, krijg nog maar net mijn ogen open... Verder heel blij dat mijn blog zijn nut nu al heeft bewezen
![]()
Och dat gevoel ken ik heel goed, dikke kusquote:Op donderdag 25 juli 2013 04:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Klote, hele nacht wakker gelegen en liggen nadenken waar het fout is gegaan en waarom ik niet goed genoeg ben.
Al een tijdje niet meer zó onzeker geweest
Sterkte karinaquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Och dat gevoel ken ik heel goed, dikke kus
OT: ik voel me weer helemaal kut.
Dank jequote:Op donderdag 25 juli 2013 13:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sterkte karina
OT: Op een zieke manier was het lekker bij de tandarts![]()
Voel me wel ok verder momenteel...
Dat moet je ook niet kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oef, ik was al niet echt vrolijk, maar zag net een heftig filmpje van het treinongeluk in Spanje en allerlei verdrietige foto's... grote, grote slik...![]()
Op Dumpert had ik een klein stukje gezien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oef, ik was al niet echt vrolijk, maar zag net een heftig filmpje van het treinongeluk in Spanje en allerlei verdrietige foto's... grote, grote slik...![]()
quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Och dat gevoel ken ik heel goed, dikke kus
OT: ik voel me weer helemaal kut.
Die is zo mooi en zo'n ontzettende jankfilmquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef pietkanarie het volgende:
Eindelijk eens de film Hachiko gezien (over de hond die zijn baasje elke dag opwacht op het station, op een dag overlijdt zijn baasje en komt dus niet terug met de trein. Hachiko heeft nog negen jaar lang elke dag op zijn baasje gewacht tot hij zelf stierf.) Dus ik voel meen
En dat zeg je nú pasquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Op Dumpert had ik een klein stukje gezien.
Je zag die trein gewoon keihard uit de bocht vliegen
Hachiquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef pietkanarie het volgende:
Eindelijk eens de film Hachiko gezien (over de hond die zijn baasje elke dag opwacht op het station, op een dag overlijdt zijn baasje en komt dus niet terug met de trein. Hachiko heeft nog negen jaar lang elke dag op zijn baasje gewacht tot hij zelf stierf.) Dus ik voel meen
Daaretegen ging alles hier de mist in :- ( zelfs het kokenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:38 schreef Insomnium het volgende:
Na een dokters bezoek in de morgen een goede dag gehad.
Voor het eerst sinds weken weer gekookt!
Verse goed gevulde vis soep.
Eigen gemaakt brood.
Salade!
Ik heb anders heerlijke falafel gegeten, zo uit de magnetron!quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Daaretegen ging alles hier de mist in :- ( zelfs het koken
Blijft moeilijk hequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef Yuki het volgende:
Het moment dat je "opa en oma" verandert in "opa" in je adresboek...
2,5 maand terug in de tijd geslingerd
Falafel in de magne? Is dat niet veel te zacht? Falafel is vet lekker, mits wel krokantquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb anders heerlijke falafel gegeten, zo uit de magnetron!
een beetje droog, maar was wel weg te spoelen met wat koude sojamelk
Waren van die voorverpakte dingen. Ik haal nogal eens wat uit het groenteburgervak voor als ik snel wat in de magnetron wil gooien (als ik zit te gamen of skypen bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Falafel in de magne? Is dat niet veel te zacht? Falafel is vet lekker, mits wel krokant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |