Wie gaat nu serieus met dit weer naar de sportschool?quote:
Ik dus, waarom zou ik niet?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:24 schreef Zigger het volgende:
[..]
Wie gaat nu serieus met dit weer naar de sportschool?
Dan ga je toch zeker buiten bewegen, of gewoon genieten van dit warme weer?
Ik morgen, met een personal trainerquote:Op zondag 21 juli 2013 10:24 schreef Zigger het volgende:
[..]
Wie gaat nu serieus met dit weer naar de sportschool?
Beter dan gister hè?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn wat een weertje zeg.
Zo maar eens naar buiten toe
Want?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:21 schreef _Dido_ het volgende:
Dacht even in het zonnetje te gaan zitten. Niet dus
veel te warm, zweet me te pletter.quote:
En alleen gaan geen optie?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik baal, wilde naar recreatieplas, maar vriendlief heeft geen zin om mee te gaan
Vriendin woont hier niet in de buurt en alleen gaan kan ook niet, want moet er met de auto heen en ik mag niet rijden ivm medicijnen. En alleen is saai, was juist idee om samen wat leuks te doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:31 schreef _Dido_ het volgende:
Of met een vriendin gaan ofzo. Zonde om dingen die jij wilt doen te laten afhangen van anderen.
wat is er loosquote:Op zondag 21 juli 2013 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me nog minder dan poep.
Kutleven.
En dan 30 dagen met dat verrekte wijf rondhangen. Godsamme, ze voert niks uit in huis, dus moet ik h et doen en dan krijg ik alle shit over me heen dat ik niet moet zeiken dat ze niks doet. HOEZO OMGEKEERDE WERELD.quote:
Tjaaa uh wat de meeste mensen zeggen. het leven is niet eerlijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan 30 dagen met dat verrekte wijf rondhangen. Godsamme, ze voert niks uit in huis, dus moet ik h et doen en dan krijg ik alle shit over me heen dat ik niet moet zeiken dat ze niks doet. HOEZO OMGEKEERDE WERELD.![]()
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je niet over je heen lopen hequote:Op zondag 21 juli 2013 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan 30 dagen met dat verrekte wijf rondhangen. Godsamme, ze voert niks uit in huis, dus moet ik h et doen en dan krijg ik alle shit over me heen dat ik niet moet zeiken dat ze niks doet. HOEZO OMGEKEERDE WERELD.![]()
![]()
!
Lange afstandsrelatie? Maand is wel lang zegquote:Op zondag 21 juli 2013 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Aftellen is weer begonnen. Nog een klein maandjeEn dan weer naar hem toe!
Het is nog niet exact uitgesproken dat we nu een relatie hebben, maar er is wel duidelijk wat spelende tussen ons!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lange afstandsrelatie? Maand is wel lang zegik ken het gevoel. Wel genoeg leuke dingen gepland op kortere termijn? Dan gaat de tijd een stuk sneller
Ot: ik ben niet gemaakt voor die warmtehopelijk later deze week nog een dagje zwemmen. Tot die tijd afzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |