Wie gaat nu serieus met dit weer naar de sportschool?quote:
Ik dus, waarom zou ik niet?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:24 schreef Zigger het volgende:
[..]
Wie gaat nu serieus met dit weer naar de sportschool?
Dan ga je toch zeker buiten bewegen, of gewoon genieten van dit warme weer?
Ik morgen, met een personal trainerquote:Op zondag 21 juli 2013 10:24 schreef Zigger het volgende:
[..]
Wie gaat nu serieus met dit weer naar de sportschool?
Beter dan gister hè?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn wat een weertje zeg.
Zo maar eens naar buiten toe
Want?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:21 schreef _Dido_ het volgende:
Dacht even in het zonnetje te gaan zitten. Niet dus
veel te warm, zweet me te pletter.quote:
En alleen gaan geen optie?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik baal, wilde naar recreatieplas, maar vriendlief heeft geen zin om mee te gaan
Vriendin woont hier niet in de buurt en alleen gaan kan ook niet, want moet er met de auto heen en ik mag niet rijden ivm medicijnen. En alleen is saai, was juist idee om samen wat leuks te doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:31 schreef _Dido_ het volgende:
Of met een vriendin gaan ofzo. Zonde om dingen die jij wilt doen te laten afhangen van anderen.
wat is er loosquote:Op zondag 21 juli 2013 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me nog minder dan poep.
Kutleven.
En dan 30 dagen met dat verrekte wijf rondhangen. Godsamme, ze voert niks uit in huis, dus moet ik h et doen en dan krijg ik alle shit over me heen dat ik niet moet zeiken dat ze niks doet. HOEZO OMGEKEERDE WERELD.quote:
Tjaaa uh wat de meeste mensen zeggen. het leven is niet eerlijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan 30 dagen met dat verrekte wijf rondhangen. Godsamme, ze voert niks uit in huis, dus moet ik h et doen en dan krijg ik alle shit over me heen dat ik niet moet zeiken dat ze niks doet. HOEZO OMGEKEERDE WERELD.![]()
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je niet over je heen lopen hequote:Op zondag 21 juli 2013 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan 30 dagen met dat verrekte wijf rondhangen. Godsamme, ze voert niks uit in huis, dus moet ik h et doen en dan krijg ik alle shit over me heen dat ik niet moet zeiken dat ze niks doet. HOEZO OMGEKEERDE WERELD.![]()
![]()
!
Lange afstandsrelatie? Maand is wel lang zegquote:Op zondag 21 juli 2013 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Aftellen is weer begonnen. Nog een klein maandjeEn dan weer naar hem toe!
Het is nog niet exact uitgesproken dat we nu een relatie hebben, maar er is wel duidelijk wat spelende tussen ons!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lange afstandsrelatie? Maand is wel lang zegik ken het gevoel. Wel genoeg leuke dingen gepland op kortere termijn? Dan gaat de tijd een stuk sneller
Ot: ik ben niet gemaakt voor die warmtehopelijk later deze week nog een dagje zwemmen. Tot die tijd afzien
quote:Op maandag 22 juli 2013 05:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wens / behoefte / neiging om me compleet terug te trekken in het niets. Opgelost te zijn. Mezelf totaal over te geven aan het niks of aan het drijfzand waar ik nog steeds in vast zit. Voor altijd te slapen in plaats van die slapeloze nachten of nachten vol vermoeiende dromen.
Komt niet door de hitte, was dat het maar. Mijn slaapkamer is vrij koel, vannacht zelfs gewoon onder mijn dekbed gelegen...quote:Op maandag 22 juli 2013 06:50 schreef Trashcanman het volgende:
Vang je hem en zet je hem de kamer uit.
[..]![]()
Die grafhitte moet denk ik even een stukje minder worden, dan gaat slapen ook een stuk beter. Zal voor mij iig wel opgaan.
Klinkt alsof je misschien wat hulp(verlening) kunt gebruikenquote:Op maandag 22 juli 2013 05:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wens / behoefte / neiging om me compleet terug te trekken in het niets. Opgelost te zijn. Mezelf totaal over te geven aan het niks of aan het drijfzand waar ik nog steeds in vast zit. Voor altijd te slapen in plaats van die slapeloze nachten of nachten vol vermoeiende dromen.
Graag gedaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:42 schreef Wolken het volgende:
Iemand uit kunnen lachen, dus voel me ondanks mijn vermoeidheid weer goed
Gastquote:Op maandag 22 juli 2013 14:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Net in de hitte de vloer gedweild, de keuken schoon gemaakt, gestofzuigt/stof gezogen/gestofzogen/zooggestuifd/gestuifzoofd. Zweten gelijk een otter, maar ik had daar even zin inEen voldaan gevoel dus.
Is gewoon fijn af en toequote:
Weet ik, stofzuigen dan dweilen plee's ff schoonmaken afwas weg werken wasje draaien etc maar met dit weerquote:Op maandag 22 juli 2013 14:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is gewoon fijn af en toeEn daarna naar het strand toe of onder de douche en daarna fokken in de tuin
Juist danquote:Op maandag 22 juli 2013 14:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet ik, stofzuigen dan dweilen plee's ff schoonmaken afwas weg werken wasje draaien etc maar met dit weer
I know I know, ik heb soms van die buienquote:
Naja er is ook niet aan te wennen, het is altijd bam -10/-15 of 30 + in de schaduw.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Echte nederlanders..
Nooit goed haha
Jawel, in de winter met pakken sneeuw zul je mij nooit horen klagen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Echte nederlanders..
Nooit goed haha
Hoe warm?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:41 schreef Insomnium het volgende:
Het is warm hier!
Zelfs in Noorwegen.
Maar goed ik hou dan ook van koud weer.
Verder heb ik een productieve dag gehad en ben nu uitgeblust.
Het is rond de vijfentwintig graden hier binnen.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jawel, in de winter met pakken sneeuw zul je mij nooit horen klagen.
20-26 graden is perfect voor in de zomer. Maar zulke zomers hebben we zelden tot nooit.
[..]
Hoe warm?
Dat warm noemenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is rond de vijfentwintig graden hier binnen.
En een graad of twintig buiten.
Maar het weer is hier zo variabel.
De ene dag regen en tien graden en de andere dag zevenentwintig zonder wind.
Ik weet dat het daar veel warmer is op het moment hahahaquote:Op maandag 22 juli 2013 18:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat warm noemenHier is het 34 graden en zo goed als windstil
Zometeen ff een lekkere frisse douche nemen. Ik word chagrijnig van dit weer
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:46 schreef Trashcanman het volgende:
Geef mijn pijp maat aan maarten, wat een kutdag is het weer
Klinkt alsof je meer van haar verwacht dan alleen vriendschap.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:02 schreef Raindrops het volgende:
Voel me echt geïrriteerd. M'n beste vriendin zoekt contact op met jongens over de hele wereld via Instagram en ik moet het allemaal aanhoren. Krijg de hele tijd foto's te zien van die jongens en krijg te horen wat ze allemaal tegen d'r zeggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |