Je kunt echter ook voor de coupe Waterreus gaan, zoals Pavel Snobel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het heeft wel wat. Eerlijk is eerlijk.
Lijkt veel op het kapsel van een jonge McEnroe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt echter ook voor de coupe Waterreus gaan, zoals Pavel Snobel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:00 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Nu Almagro ook wat beter is zeker ja
Wtf?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:07 schreef HulkHeld het volgende:
Valt me wel op dat Fognini redelijk veel breaks forceert maar ook weer inlevert.
Hij breakt vaak, maar levert vervolgens ook weer een game in. Niet specifiek op de wedstrijd die hij nu speelt gericht. Over het algemeenquote:
Gebeurt op gravel zeker vaker en Fognini blijft een fragiele speler die zomaar een game kan inleveren als ie een paar mooie dropshots wilt spelen o.i.d. Nu hij gemotiveerd is en goed speelt doet hij het minder. Bijvoorbeeld die 0-40 had ie anders direct ingeleverd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij breakt vaak, maar levert vervolgens ook weer een game in. Niet specifiek op de wedstrijd die hij nu speelt gericht. Over het algemeen
O, die won toen in de tweede(?) ronde van Sampras op Wimbledon.quote:
Gelukkig heeft Federer nooit aan 1 BP genoeg, dus dat zal het probleem niet zijn voor Fognini.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:02 schreef Mercurial het volgende:
DF als matchpoint. Hij kan Fedje verslaan zoals ik al eerder aangaf maar z'n niveau moet dan wel als in de 1ste set zijn. 2de set wordt hij gewoon afgemaakt.
Bedoel je dat cynisch? Ik vind t erg pijnlijk om te zien de laatste tijdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:17 schreef Federer-fan het volgende:
Federer verliest de eerste set van Delbonis. Mogen we Federer dan nu officieel afschrijven?
Nee, ik bedoelde het realistisch. Wat een drama zeg.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:18 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Bedoel je dat cynisch? Ik vind t erg pijnlijk om te zien de laatste tijd
Welk bedoel je? Met die mislukte dropshot?quote:
Ja, dat laatste punt op de opslag van Delbonis..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welk bedoel je? Met die mislukte dropshot?
Oké, ja, dat was drama inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:30 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste punt op de opslag van Delbonis..
Dat klopt ook met het feit dat hij steeds zegt: "I want to play for many more years to come."quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Het feit dat hij juist in deze fase van zijn carrière nog aan een groter racket is begonnen zegt mij dat hij echt nog niet wil stoppen.
Het zou kunnen dat hij pas begin volgend jaar helemaalgewend is aan zijn nieuwe racket. Ik zou het geweldig vinden als hij weer zijn vertrouwen terugvindt en een paar GSen wint. Maar hij staat zo zoekend op de baan lijkt het wel.quote:Hopelijk komt dit geknoei doordat hij nog niet aan dat grotere racket gewend is, maar het zou natuurlijk ook heel goed kunnen dat zijn tijd nu echt bijna voorbij is.
Ik denk dat het USA hardcourt-seizoen uitsluitsel zal geven.
Dat is al een hele tijd zo. Hij is duidelijk snelheid verloren en zijn voetenwerk klopt ook vaak niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
Federer beweegt trouwens ook traag lijkt het wel. Vooral als hij moet draaien voor zijn backhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |