abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129132379
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef dude1986 het volgende:

[..]

Ja klopt. Hij zou ze nasturen dus ik wacht even. (de kopie bon is ook nooit aangekomen dus ben niet zo positief). Maar je hebt gelijk.
Je kunt ze ook gaan ophalen he.
Vooral wanneer er meerdere klanten in de winkel aanwezig zijn.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_129132382
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Legatus het volgende:

[..]

Waarom maak je je het zelf niet makkelijk?

Als ik jou was zou ik mijzelf (blijven) beroepen op de huidige voorwaarden. Als zij zich beroepen op de zogenaamde oude voorwaarden, dan zullen zij die zelf tevoorschijn moeten tonen (als die al bestaat) en dan vraag je aan hun een kopie van de oude voorwaarden waar zij zich op beroepen.
Dit.

"Ow? Oude voorwaarden? Mag ik die ook zien dan?"

icm dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je kunt ze ook gaan ophalen he.
Vooral wanneer er meerdere klanten in de winkel aanwezig zijn.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:29:53 #105
306949 dude1986
Always bored...
pi_129132794
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je kunt ze ook gaan ophalen he.
Vooral wanneer er meerdere klanten in de winkel aanwezig zijn.
Bij een willekeurig filiaal? ik heb via de webshop besteld. maakt dat wat uit?
pi_129133692
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Niemand heeft ooit 2 jaar genomen. In de wet staat niks over 2 jaar.
Onzin!

In de wet wordt de termijn van 2 jaar namelijk wel genoemd. Dit is namelijk de minimum termijn dat de consument recht heeft op reparatie of vervanging van een non-conform product. Dat in Nederland deze termijn is verlengt naar de verwachte levensduur, wil niet zeggen dat de minimale termijn van 2 jaar nergens is genoemd. De termijn vloeit namelijk voort uit artikel 7:6 lid 3 BW:

quote:
De toepasselijkheid op de consumentenkoop van een recht dat de door de richtlijn nr. 99/44/EG van het Europees Parlement en de Raad van de Europese Unie van 25 mei 1999 betreffende bepaalde aspecten van de verkoop van en de garanties voor consumptiegoederen (PbEG L 171) voorziene bescherming niet of slechts ten dele biedt, kan er niet toe leiden dat de koper de bescherming verliest die hem krachtens deze richtlijn wordt geboden door de dwingende bepalingen van het recht van de lidstaat van de Europese Unie of de andere staat die partij is bij de Overeenkomst betreffende de Europese Economische Ruimte, waar hij zijn gewone verblijfplaats heeft.
In artikel 3 van richtlijn 99/44 EG staat:
quote:
De verkoper is aansprakelijk krachtens artikel 3 wanneer het gebrek aan overeenstemming zich manifesteert binnen een termijn van twee jaar vanaf de aflevering van de goederen. Indien voor de uitoefening van de in artikel 3, lid 2, vermelde rechten in de nationale wetgeving een verjaringstermijn geldt, kan die niet verstrijken binnen een periode van twee jaar vanaf de aflevering.
In artikel 8 van richtlijn 99/44 EG staat dat dit een minimum termijn betreft.

Dus via artikel 7:6 lid 3 BW staat wel iets over twee jaar in de wet. Dat je geen twee jaar vindt als je de wet opent en met ctrl+f zoek naar 2/twee jaar, wil niet zeggen dat het er niet staat.
pi_129135703
BCC... altijd gezeik met die club, zowel met het plaatselijke filiaal als met de webshop / klantenservice.

Wasmachine daar in het filiaal gekocht. Bezorgen ze aanvankelijk de verkeerde. Bovendien beschadigden ze hier de hal en wilden dat niet toegeven.

Nog een keer wezen kijken voor een nieuwe tv. Ik vroeg of ze ook een ander type konden leveren dan wat er in de winkel stond (ik wist al wat ik wilde). Zegt de knorrige verkoper; "Ja dat kan, maar dan rekenen we de adviesprijs. De laagste prijsgarantie geldt alleen voor wat we in de winkel hebben. Maar je kunt ook ergens anders heengaan he?" Nou joh, dan doen we dat toch. Ik vroeg helemaal niet om die laagste prijsgarantie.

Tenslotte nog een keer een espressoapparaat besteld via de webshop. Bleken ze helemaal niet te kunnen leveren. Liegen over wat er op de site stond (dat het de volgende dag geleverd zou worden) en vervolgens een hoop gezeik om het geld terug te krijgen.

Nooit meer BCC dus.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:40:08 #108
306949 dude1986
Always bored...
pi_129135794
Nou ik ben naar de BCC hier om de hoek geweest. o m g wat een amateurs...

Ik vroeg een medewerker naar de voorwaarden van de verlengde garantie en dan specifiek de voorwaarden die voor mij gelden. Hierbij heb ik hem mijn bon laten zien. Hij gaf aan de voorwaarden vervangen zijn door de vernieuwde voorwaarden en dat de nieuwe voorwaarden 1 op 1 voor mij gelden. Ik vroeg hem of hij dit zeker wist, waarna hij dit ging navragen bij zijn afdelingshoofd. Hij kwam terug en gaf aan dat dit gewoon correct was. Ik gaf toen aan dat dit anders is dan wat mij eerder is gezegd etc. Waarna de afdelingshoofd die iets verder op mee aan het luisteren was er ij kwam staan. "nee niet helemaal 1 op 1." de 5 jaar geldt voor jou vanaf de ingangsdatum. blablabla. op mijn vragen was vervolgens geen antwoord. waarom de monteur wel gestuurd is etc. Toen ik hem vroeg op de voorwaarden gaf hij aan dat hij ze niet had. en dat er een prijsopgave onderweg was...(hij keek in het systeem).
toen ik vroeg waarom hij en zijn medewerker zeiden dat de voorwaarden 1 op 1 overgenomen waren begon hij er omheen te lullen.

geen voorwaarden en nog bozer nu :(
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:41:06 #109
306949 dude1986
Always bored...
pi_129135827
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef k_man het volgende:
prijsgarantie geldt alleen voor wat we in de winkel hebben. Maar je kunt ook ergens anders heengaan he?" Nou joh, dan doen we dat toch. Ik vroeg helemaal niet om die laagste prijsgarantie.
kut man, voor mij ook noooooit meer bcc. ik heb alleen nog een fornuis, een vaatwasser en een tv die onder garantie vallen bij ze. zo kut :( :(
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:55:34 #110
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_129136452
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:09 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Inderdaad.Mijn ervaring is dan weer het tegenovergestelde.
Heb ook goede garantie-ervaringen met BCC. Maar ja, bij zo'n groot bedrijf zegt dat weinig.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:56:26 #111
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_129136489
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:09 schreef TC03 het volgende:
Die twee jaar die jij noemt bestaat niet in de Nederlandse wet.
Wel in een bindende Europese richtlijn, waar Nederland alleen maar meer rechten aan heeft toegevoegd: in plaats van maximaal twee jaar naar een levensduurgarantie (en omgekeerde bewijslast eerste zes maanden).

Op grond van die richtlijn kun je echter wel altijd minimaal twee jaar claimen, ook al staat dat niet expliciet in de Nederlandse wet.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:04:15 #112
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_129136890
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die wet zal de komende jaren aangepast worden aangezien ondernemers tenonder gaan aan consumentenrecht. Zie harense smid, it's etc.
Ja, denk inderdaad dat ze in Europa het allemaal zo zielig vinden voor die Nederlandse bedrijven en daarom een hele richtlijn gaan schrappen.

Misschien moeten die bedrijven gewoon wat meer betrouwbare producten verkopen?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:13:19 #113
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129137270
moet de klant dan ook wel kwaliteit kopen he, als ze gewoon naar de eerste gaan die 'een product' heeft..

Mensen laten zich gewoon graag voorliegen
pi_129137465
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wel in een bindende Europese richtlijn, waar Nederland alleen maar meer rechten aan heeft toegevoegd: in plaats van maximaal twee jaar naar een levensduurgarantie (en omgekeerde bewijslast eerste zes maanden).

Op grond van die richtlijn kun je echter wel altijd minimaal twee jaar claimen, ook al staat dat niet expliciet in de Nederlandse wet.
Richtlijnen zijn niet bindend. een verorderening is bindend. De Nederlandse consumentenkoop wet(een deel van BW 7) gaat veel verder dan de richtlijnen van de Europese unie.

hoe dan ook, je hebt een ovk afgesloten met een bepaalde garantietermijn. Ze moeten gewoon een nieuwe leveren. Simpel, klaar en anders moet je naar de geschillencommissie gaan( dat is goedkoper dan een rechtzaak)
Generaal?? Pardon??
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:28:29 #115
306949 dude1986
Always bored...
pi_129137969
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:

[..]

Richtlijnen zijn niet bindend. een verorderening is bindend. De Nederlandse consumentenkoop wet(een deel van BW 7) gaat veel verder dan de richtlijnen van de Europese unie.

hoe dan ook, je hebt een ovk afgesloten met een bepaalde garantietermijn. Ze moeten gewoon een nieuwe leveren. Simpel, klaar en anders moet je naar de geschillencommissie gaan( dat is goedkoper dan een rechtzaak)
het gaat dus om die garantietermijn. En ze kunnen de voorwaarden niet tonen. Zojuist nog naar een bcc winkel gegaan. zie hierboven
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:35:49 #116
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_129138319
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:

[..]

Richtlijnen zijn niet bindend. een verorderening is bindend.
Europese Richtlijnen zijn wél bindend. Voor alle lidstaten.
pi_129138441
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef Zelva het volgende:

[..]

Europese Richtlijnen zijn wél bindend. Voor alle lidstaten.
ten aanzien van het resultaat, maar er is geen definitieve vorm. bij richtlijnen gaat het om een doel om iets te bereiken en zijn dus niet bindend.

http://europa.eu/eu-law/decision-making/legal-acts/index_nl.htm
Generaal?? Pardon??
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:39:16 #118
306949 dude1986
Always bored...
pi_129138477
.

[ Bericht 97% gewijzigd door dude1986 op 19-07-2013 22:39:57 ]
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:39:43 #119
306949 dude1986
Always bored...
pi_129138504
bindend voor lidstaten, niet voor burgers van lidstaten volgens mij.

ofzo iets .... http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_richtlijn#Verbindendheid
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:46:39 #120
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_129138818
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:

[..]

ten aanzien van het resultaat, maar er is geen definitieve vorm. bij richtlijnen gaat het om een doel:)
Lidstaten mogen ten gunste van de consument afwijken ja. Maar het minimale niveau wat de richtlijn voorschrijft, moet door de lidstaten geïmplementeerd worden. Ergo, bindend.
pi_129139241
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:46 schreef Zelva het volgende:

[..]

Lidstaten mogen ten gunste van de consument afwijken ja. Maar het minimale niveau wat de richtlijn voorschrijft, moet door de lidstaten geïmplementeerd worden. Ergo, bindend.
http://www.vwa.nl/onderwe(...)lijnen-beschikkingen

Een richtlijn die na een tijdje een verordening wordt:) ja, dat is na die tijd wel bindend
Generaal?? Pardon??
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:32:05 #122
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_129140971
BCC heeft volgens mij wel gelijk met de oude voorwaarden.
Dit hadden alle electronica ketens tot een paar jaar terug.
Kocht je 5 jaar garantie, dan bleek dit een aanvullende garantie te zijn tot aan de 5 jaar.

Alleen is BCC niet echt netjes bezig op deze manier.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 02:07:56 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_129145395
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:04 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja, denk inderdaad dat ze in Europa het allemaal zo zielig vinden voor die Nederlandse bedrijven en daarom een hele richtlijn gaan schrappen.

Misschien moeten die bedrijven gewoon wat meer betrouwbare producten verkopen?
ja, zoals zanker ja, dat wasmachines verkocht die 30 jaar mee gingen. en daardoor failliet ging, omdat niemand in die 30 jaar een nieuwe wasmachine nodig had.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_129146606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:28 schreef dude1986 het volgende:

[..]

het gaat dus om die garantietermijn.
De algemene voorwaarden van destijds reppen over een garantieverlenging tot 5 jaar, niet met 5 jaar.

Zie punt 5.15 van het al eerder aangehaalde advies.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_129146610
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:05 schreef dude1986 het volgende:

[..]

uhm het is nog altijd een koopovereenkomst die gewoon ongeldig gemaakt kan worden als er dingen onduidelijk zijn,
Ow? Dat wist ik nog niet. Heb je misschien een wettelijk kader voor me?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_129152578
quote:
Een paar dagen later (vandaag) werd ik gebeld door een onvriendelijke man van BCC met de mededeling dat ik 27 euro retour zou krijgen,
Hoe duur was die wasmachine eigenlijk bij aanschaf?
pi_129153517
Het is wel logisch aan de 1ne kant dat je wasmachine kapot gaat, extreen weinig gebruik zorgt ervoor dat de lagers icm water gaan roesten en gaan vastzitten.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:20:44 #128
306949 dude1986
Always bored...
pi_129156748
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 05:17 schreef r_one het volgende:

[..]

De algemene voorwaarden van destijds reppen over een garantieverlenging tot 5 jaar, niet met 5 jaar.

Zie punt 5.15 van het al eerder aangehaalde advies.
Alleen is dit dus misleiding. Zowel de consumentenautoriteit als de bezwaarcommissie van deze autoriteit heeft dit geoordeeld en BCC ook flink beboet. Zie punt 5.28 en 5.29 :

https://www.acm.nl/nl/download/bijlage/?id=9196
pi_129157193
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:20 schreef dude1986 het volgende:

[..]

Alleen is dit dus misleiding. Zowel de consumentenautoriteit als de bezwaarcommissie van deze autoriteit heeft dit geoordeeld en BCC ook flink beboet. Zie punt 5.28 en 5.29 :

https://www.acm.nl/nl/download/bijlage/?id=9196
De misleiding gaat over de noodzaak van een verlengde garantie, niet over hoeveel jaar het is.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:42:46 #130
306949 dude1986
Always bored...
pi_129157457
Alsnog misleiding. Ach ja ik zie wel. Ik heb BCC vandaag aangetekend aangeschreven en ze gevraagd binnen 2 weken te reageren. Ik ben er achtergekomen dat ik een rechtsbijstandverzekering heb, dus ik zal ook alles aan hun doorgeven.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:43:52 #131
306949 dude1986
Always bored...
pi_129157499
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 05:23 schreef r_one het volgende:

[..]

Ow? Dat wist ik nog niet. Heb je misschien een wettelijk kader voor me?
Ik ben geen expert :@ maar kon dit niet bij misleiding? Ik denk dat jij het beter weet :)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:46:10 #132
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129157591
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:43 schreef dude1986 het volgende:

[..]

Ik ben geen expert :@ maar kon dit niet bij misleiding? Ik denk dat jij het beter weet :)
lachen huilen
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:46:55 #133
306949 dude1986
Always bored...
pi_129157632
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

lachen huilen
heb je nog iets nuttigs toe te voegen? Zo nee? Huilen kun je verderop doen.
pi_129162139
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:20 schreef dude1986 het volgende:

[..]

Alleen is dit dus misleiding. Zowel de consumentenautoriteit als de bezwaarcommissie van deze autoriteit heeft dit geoordeeld en BCC ook flink beboet. Zie punt 5.28 en 5.29 :

https://www.acm.nl/nl/download/bijlage/?id=9196
Punt 5.28 en 5.29 gaan helemaal niet over de vraag of je garantieverlenging tot 5 jaar of met 5 jaar bijkoopt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_129162171
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Punt 5.28 en 5.29 gaan helemaal niet over de vraag of je garantieverlenging tot 5 jaar of met 5 jaar bijkoopt.
Dat legde ik ook al uit, maar TS zit zo enorm in zijn bubble dat hij alleen leest wat hij wilt lezen.
pi_129162199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:43 schreef dude1986 het volgende:

[..]

Ik ben geen expert :@ maar kon dit niet bij misleiding? Ik denk dat jij het beter weet :)
Er bestaat wel zoiets als dwaling maar daar ben ik nog lang niet van overtuigd.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_129162228
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:01 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat legde ik ook al uit, maar TS zit zo enorm in zijn bubble dat hij alleen leest wat hij wilt lezen.
Het woord 'misleiding' lijkt bij hem wel op het netvlies gebrand ja.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 19:49:32 #138
306949 dude1986
Always bored...
pi_129163413
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Het woord 'misleiding' lijkt bij hem wel op het netvlies gebrand ja.
Ja misschien wel idd. De medewerker die ik sprak bij het melden van het defect gaf heel duidelijk aan dat er gewoon garantie was. Er is toen een monteur langs gestuurd met onderdelen die de machine zou maken (die ook het garantiebewijs heeft geïnspecteerd voordat hij naar de machine ging kijken). Pas nadat bleek dat de machine niet herstelbaar was begon BCC te draaien en te liegen. Ik heb een email gekregen van het monteursbedrijf dat BCC akkoord is met omruiling/creditering. En na tel. contact opeens niet...?!
Gisteren ben ik naar een BCC filiaal gegaan waar zowel afdelingshoofd en een medewerker mij aangaven dat de nieuwe garantievoorwaarden een op een over zijn genomen. Nadat ik mijn probleem uitlegde: o nee toch niet.

Een hoop verschillende berichtgeving en idd ik ben zeker niet positief en zeker wantrouwend richting BCC nu. Misleiding bij het aangaan van koopovereenkomst? volgens mij wel. Het betreft een webshopbestelling zonder voorwaarden oid.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 19:53:46 #139
321876 Cherna
Fuck the System
pi_129163517
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:38 schreef vosss het volgende:
Ik zou gewoon op de drukste dag in het filiaal waar je dat ding gekocht hebt stampij maken.

:)
Dit.

Verder heb ik nog een tip voor je. Als je zo weinig je wasmachine gebruikt zou ik er geen aanschaffen maar naar mijn ouders gaan of een wasserette gebruiken. Nogal logisch dat het vastloopt als het zo weinig gebruikt word. Want er blijft altijd water in de machine na gebruik achter. Lange stilstand van een wasmachine is vragen om problemen.
Trouwens dat geld voor alle werktuigbouwkundige apparatuur. Een auto lang laten stilstaan is ook niet gezond en goed voor de levensduur van je draaiende delen. En rubbers drogen uit.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cherna op 20-07-2013 20:01:01 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_129165547
Wasserettes zijn echt geweldig. Kan hier voor 5 euro al mijn kleding (in principe) in 1x wassen. Duurt ook maar 20 minuten omdat het water niet opgewarmd hoeft te worden.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 22 juli 2013 @ 02:00:42 #141
306949 dude1986
Always bored...
pi_129208881
Ik ga maar weer langs idd komende week. en tnx voor de wasserette tip
pi_129210590
Tvp
  Official ESF Kreviewer maandag 22 juli 2013 @ 10:12:09 #143
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_129212875
Ik zou inderdaad ook niet zeggen dat je hem heel weinig hebt gebruikt, dat is bij wasmachines geen pré.
  maandag 22 juli 2013 @ 21:02:01 #144
306949 dude1986
Always bored...
pi_129232297
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
Ik zou inderdaad ook niet zeggen dat je hem heel weinig hebt gebruikt, dat is bij wasmachines geen pré.
Ik heb het helaas al gemeld. Ik denk niet dat dit veel moet uitmaken...(hoop ik iig)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:54:06 #145
321876 Cherna
Fuck the System
pi_129253338
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:02 schreef dude1986 het volgende:

[..]

Ik heb het helaas al gemeld. Ik denk niet dat dit veel moet uitmaken...(hoop ik iig)
Nee, garantie is garantie. Tenzij er iets in de voorwaarden staat dat je de machine minimaal 2 maal per week moet gebruiken. Maar dat zal niet het geval zijn. Maar kijk ff voor de zekeheid of er iets vermeld staat over de bediening en onderhoud van de machine. Zodat je je niet laat vangen.
Stel als er in de voorwaarden genoemd word dat bij onregelmatig gebruik je het water moet aftappen via het filter dan moet je dit ook gewoon tegen BCC zegen dat je alles zo hebt afgehandeld.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:46:00 #146
306949 dude1986
Always bored...
pi_129255263
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:54 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee, garantie is garantie. Tenzij er iets in de voorwaarden staat dat je de machine minimaal 2 maal per week moet gebruiken. Maar dat zal niet het geval zijn. Maar kijk ff voor de zekeheid of er iets vermeld staat over de bediening en onderhoud van de machine. Zodat je je niet laat vangen.
Stel als er in de voorwaarden genoemd word dat bij onregelmatig gebruik je het water moet aftappen via het filter dan moet je dit ook gewoon tegen BCC zegen dat je alles zo hebt afgehandeld.
het probleem is dus een beetje dat ik die voorwaarden niet heb (nooit gekregen, betreft webshopbestelling ook) en BCC ze niet kan laten zien. Ze hebben nu gisteren onjuiste voorwaarden gestuurd van een andere garantieplan.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:16:10 #147
306949 dude1986
Always bored...
pi_129527518
Opgelost: mag voor aankoopprijs een nieuwe wasmachine uitzoeken.
pi_129533523
Dus uiteindelijk met wat werk wel netjes opgelost door de BCC. Top!
pi_129535651
Haha 70 euro extra betalen bij een Proline van 229 euro. Gewoon gelijk naar buiten duwen en een nieuwe kopen na 5 jaar.
pi_129535951
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef dude1986 het volgende:
Opgelost: mag voor aankoopprijs een nieuwe wasmachine uitzoeken.
Klinkt als een goede oplossing. :) Ben je er zelf ook tevreden mee?
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:28:23 #151
306949 dude1986
Always bored...
pi_129545715
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:07 schreef brulaap112 het volgende:
Haha 70 euro extra betalen bij een Proline van 229 euro. Gewoon gelijk naar buiten duwen en een nieuwe kopen na 5 jaar.
249,00 :)
pi_129545740
BCC is ook de lidl van de elektronica shops. Als je wat koopt ..... ga je naar de Media Markt, hoera
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:29:46 #153
306949 dude1986
Always bored...
pi_129545766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:19 schreef Operc het volgende:

[..]

Klinkt als een goede oplossing. :) Ben je er zelf ook tevreden mee?
Yep, alleen ze noemen het coulance blabla, resultaat is ok, maar ze reageren met 3 regeltjes email om mijn 5 pagina tellende brief. Dat is een beetje jammer...
Maar ben blij dat ik na een maand eindelijk weer mn was kan doen, nu hopen dat de nieuwe snel komt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')