Maar hoe wisten andere mensen dan dat die presale was? Snap er niets vanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:01 schreef friekin_ het volgende:
Paul, dat dus. Ik heb niets gehoord van de Effenaar, 3voor12 of seetickets. Bietje van de zotte.
niet te lang van te voren, je wordt toch niet voor 10 uur al in een wachtrij gezet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:11 schreef Paul het volgende:
Iemand enig idee hoelang je van te voren moet inloggen op see tickets zaterdag? Je komt zeker in zo'n wachtrij geval te staan.
Had je maar gewoon naar Dusseldorf moeten gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:09 schreef Paul het volgende:
Toch jammer dat er hier niemand lid was vd brief. Nu moet ik zaterdag vechten om die paar kaartjes. Zal wel niet lukken
wil je vechten jongen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:09 schreef Paul het volgende:
Toch jammer dat er hier niemand lid was vd brief. Nu moet ik zaterdag vechten om die paar kaartjes. Zal wel niet lukken
idd.. een beetje agressief doen bij een concert van Kraftwerkquote:
Ik ben ook geen ektequote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Had je maar gewoon naar Dusseldorf moeten gaan
De echte fans weten de weg wel
Jarre is kitsch, Kraftwerk is Kunstquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind Jarre veel beter, maar Kraftwerk is een leuk grapje tussendoor om eens heen te gaan.
Vooral die eerste 2 platenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jarre is kitsch, Kraftwerk is Kunst
Inderdaad! Ik begin je steeds meer te mogen, BB!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooral die eerste 2 platenruckzuck is een kunststukje
Deze is centraal die andere gaat specifiek over het concert.quote:
Dit topic gaat over Kraftwerk in het algemeen, en nu over Eindhoven in het bijzonder...quote:
Vangelis is God, JMJ is Jezus en Kraftwerk zijn de 3+1 wijzen uit Dusseldorfquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind Jarre veel beter, maar Kraftwerk is een leuk grapje tussendoor om eens heen te gaan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:15 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Vangelis is God, JMJ is Jezus en Kraftwerk zijn de 3+1 wijzen uit Dusseldorf
Sinterklaas, die wordt in sommige sektes/stromingen gezien als de vervanger van god....quote:
Hier doet ´ie het prima hoor.quote:
Is altijd zo bij kaartverkoop bij KWquote:
quote:Er zijn op dit moment veel bezoekers op de website waardoor de maximale capaciteit van bezoekers is bereikt. Deze maximale capaciteit is ingesteld om alle transacties optimaal te laten verlopen. Als het niet direct lukt, blijft u het dan proberen. Zodra klanten hun boeking voltooid hebben en de website verlaten krijgen er weer nieuwe klanten toegang tot de website.
ticketmaster.nlquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Over welke site heb je het dan?
quote:
doorverwijzing naar de See he...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier staat dus ook de mogelijkheid om tickets te kopen
http://www.djguide.nl/party.p?id=143958
Precies! Zodat je kunt zien dat het klopt wat ik zei.quote:
ik snap je niet hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies! Zodat je kunt zien dat het klopt wat ik zei.
Geeft niet.... je kon de site voor de tickets ook al niet vindenquote:
jawel seetickets loop ik steeds te F5en maar er is geen anderequote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geeft niet.... je kon de site voor de tickets ook al niet vinden
Klopt... dat wilde ik ook niet zeggen.. succes met F5-en! (nee, echtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jawel seetickets loop ik steeds te F5en maar er is geen andere
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
godver ik klikte de eerste keer op betalen zegt hij er is een fout opgetreden en nu zegt hij uitverkocht
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
godver ik klikte de eerste keer op betalen zegt hij er is een fout opgetreden en nu zegt hij uitverkocht
Ze staan bij mij overigens wel in mijn transactieoverzicht. Gratis kaarten zou helemaal mooi zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee, ik weet vrijwel zeker dat ze 2 dezelfde shows doen. Hoogstens een enkel nummer dat verschilt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:59 schreef PimD het volgende:
Kaartje voor donderdag geregeld. Nu maar hopen dat ze 2 identieke shows doen. Niet dat ze donderdag TEE doen en vrijdag DMM ofzo
quote:> Intro
> Robots
> Metropolis
> Numbers
> Computer World
> Home Computer
> Mini Calculateur (in French)
> Computer Love
> Man Machine
> Spacelab
> Das Modell (in German)
> Neon Lights
> Autobahn
> Tour de France / Tour de France 2003
> Vitamin
> Radioactivity (in Japanese and English) Ohm Sweet Ohm TEE Boing Boom
> Tschack Techno Pop Music Non Stop
--- encore ---
>
> Expo 2000
> Planet of Visions
> Electric Café
Ik ben bang voor je dat het idd dan uitverkocht is... en al wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
betalen ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef Gehenna het volgende:
Ik kon mijn transactie 5 min voor 10 al doen trouwens...
Dat lukte mij ook. Beetje jammer alleen dat het betalingsproces er vervolgens uitklapte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef Gehenna het volgende:
idd, vreemd...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef AirwiN het volgende:
Staat nu een derde concert bij voor de donderdag om 22:15.
*duim duim duim*quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
al die mislukte transactie worden nog vrij gegeven neem ik aan dus ik blijf proberen
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef Gehenna het volgende:
Inmiddels ook de bevestiging via de e-mail binnen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
al die mislukte transactie worden nog vrij gegeven neem ik aan dus ik blijf proberen
omdat het uitverkocht is...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef Basp1 het volgende:
Een kennis van mij uit de uk is er wel doorheen maar hij krijgt de betaling nog niet voor elkaar.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels ook de bevestiging via de e-mail binnen?
donderdag bedoel jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En nu ook nog op vrijdag om 22.15 erbij.
Ik kan overigens geen enkele kaart meer krijgen, dus het lijkt idd uitverkocht.quote:
Ja, dat vond ik wel een aardige ingeving van mijzelf, toen ik zag dat die wel toegankelijk was en de gewone niet...quote:
Die blijven toch een tijdje voor je gereserveerd, toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm toch raar dat de kaartjes bij mijn transacties staan en ook de bevestigings email. Zou tof zijn als ik ze nog kan betalen
Bij mijn pagina na betalen staat dit;quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm toch raar dat de kaartjes bij mijn transacties staan en ook de bevestigings email. Zou tof zijn als ik ze nog kan betalen
Het zou ze wel sieren als ze dat zouden faciliteren. Waarschijnlijk hebben we dus gewoon pech.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
You have one hour...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:13 schreef Gehenna het volgende:
Die blijven toch een tijdje voor je gereserveerd, toch?
Onzin invullen en later regelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:15 schreef TUFKAL het volgende:
Ik weet het id nummer van mn gezelschap toch niet
Dank je wel, dankzij jou heb ik nu ook tickets. 5 kilo lichter van de stress wel. IK MAG OP MIJN VERJAARDAG NAAR KRAFTWERK JAAAquote:
Ik ook!quote:
Ik niet helaas. Bij de betaling gaat het fout.quote:
Ga vanaf 10 voor 11 weer stug proberen bij de vroege voorstellingen. Ik ben vast niet de enige bij wie het betalen niet is gelukt. Die kaarten worden na een uur weer beschikbaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
gvd krijg bij alle 4 dat het is uitverkocht.
Alle vier? Donderdag twee keer, vrijdag een keer, en...?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
gvd krijg bij alle 4 dat het is uitverkocht.
Bevestiging komt met een kleine vertraging...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:19 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik heb tickets volgens mij, maar heb alleen nog een mail van de rabobank in mijn mail dat de betaling is geregeld. Komt de bevestiging van de site zelf ook nog? Nu ben ik nog niet gerust.
Vrijdag 2 x ook!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Alle vier? Donderdag twee keer, vrijdag een keer, en...?
Vrijdag ook twee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:20 schreef k_man het volgende:
Alle vier? Donderdag twee keer, vrijdag een keer, en...?
Ik blijf idd proberen, is me al eens eerder gelukt met kaarten die later weer werden vrijgegeven. Goodluck iedereen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga vanaf 10 voor 11 weer stug proberen bij de vroege voorstellingen. Ik ben vast niet de enige bij wie het betalen niet is gelukt. Die kaarten worden na een uur weer beschikbaar.
Shit, ik had dus nog langer moeten wachten.quote:
Waarom is dat spijtig? Ik heb een tering hekel aan die handelaars. Je had annuleringsverzekering kunnen doen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:29 schreef tim. het volgende:
Vanaf kwart voor 10 heb ik het geprobeerd maar ik kwam niet op de site. Om 10:05 kon ik mobiel wel een kaart kopen voor de vroege vrijdagavond. Er kunnen nog betalingen mislukken, dus wie nog wil, zou het kunnen blijven proberen.
Het spijtige is alleen dat je nu met dat ID-nummer je kaartje niet meer kunt doorverkopen.
Ja, dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef Kroketvulling het volgende:
Het was bij iedereen toch zo dat de tickets alleen thuisbezorgd konden worden?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:36 schreef friekin_ het volgende:
Ik moet een stuk gaan fietsen nu, adrenaline enzo
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Stressvol? Kwart over 10 wakker worden. "Kut verslapen". Iphone van nachtkastje pakken. Googlen welke site de verkoop was. "Kut vergeten daar account te maken". Registeren. "Kut ze hebben id's met nummer nodig". Eén arm uit bed en rijbewijs van grond rapen. Kaartjes binnen. Opstaan. (En gelijk fokken uiteraard).
Wel 2 kaartjes op zelfde naam en id staan nu
Ik was er nog niet over uit of ik deze optredens dat bedrag waard vind: ik heb ze al eens gezien (Pukkelpop 2009) en zou ze graag nog eens in Duitsland zien. Ja, het is wel fijn dat die professionele handelaars worden uitgebannen. Die verzekering verzekert volgens mij alleen in geval van dood of ziekte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom is dat spijtig? Ik heb een tering hekel aan die handelaars. Je had annuleringsverzekering kunnen doen!
Ben je ooit in Evoluon geweest? EPISCHE LOCATIEquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:40 schreef tim. het volgende:
[..]
Jammer ook dat ze in Nederland niet in een museum optreden! In Rotterdam staat een mooie locatie.
Dit lijkt me anders wel een ontzettend toffe locatiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:40 schreef tim. het volgende:
[..]
Jammer ook dat ze in Nederland niet in een museum optreden! In Rotterdam staat een mooie locatie.
Dat doen ze wel. Alleen geen museum dat normaalgesproken open is voor publiek.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:40 schreef tim. het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:42 schreef friekin_ het volgende:
Ben je ooit in Evoluon geweest? EPISCHE LOCATIE
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben je ooit in Evoluon geweest? EPISCHE LOCATIE
Ik ken het niet nee, maar met die beperkte capaciteit zal het wel mooi worden. Alleen een concert in een museum door grootheden die daar zouden worden opgehangen, zouden ze schilderijen zijn, lijkt me heel bijzonder.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit lijkt me anders wel een ontzettend toffe locatie
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat doen ze wel. Alleen geen museum dat normaalgesproken open is voor publiek.
Hoe kan dat toch, ik heb meteen betaald en alles is afgeschrevenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef AartBakkebaard het volgende:
Ik krijg een mailtje binnen dat mijn tickets gereserveerd zijn maar dat ik de betaling binnen een uur moet afronden (heb nog niet betaald), echter is er geen mogelijkheid op de site om de betaling alsnog te doen. Vage shit.
Waarom ben je dan niet begin dit jaar gegaan??quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:40 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik was er nog niet over uit of ik deze optredens dat bedrag waard vind: ik heb ze al eens gezien (Pukkelpop 2009) en zou ze graag nog eens in Duitsland zien.
Idd, ze horen gewoon in Rotterdam thuis, in de Kunsthal of in een loods van een scheepswerfquote:Jammer ook dat ze in Nederland niet in een museum optreden! In Rotterdam staat een mooie locatie.
BSquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
Idd, ze horen gewoon in Rotterdam thuis, in de Kunsthal of in een loods van een scheepswerf![]()
Ik kreeg bij de betaling een foutmelding. Vervolgens opnieuw geprobeerd maar zonder succes.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch, ik heb meteen betaald en alles is afgeschreven
Dan heb je dus vette pech net zoals wij hebben. Een betaling link word maar 1 * verzonden volgens de callcenter medewerker, en telefonisch kun je dan niets meer regelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef AartBakkebaard het volgende:
Ik krijg een mailtje binnen dat mijn tickets gereserveerd zijn maar dat ik de betaling binnen een uur moet afronden (heb nog niet betaald), echter is er geen mogelijkheid op de site om de betaling alsnog te doen. Vage shit.
Ik was er niet van op de hoogte, ik ben helemaal geen fanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet begin dit jaar gegaan??
Ja!quote:Idd, ze horen gewoon in Rotterdam thuis, in de Kunsthal of in een loods van een scheepswerf![]()
Jammer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan heb je dus vette pech net zoals wij hebben. Een betaling link word maar 1 * verzonden volgens de callcenter medewerker, en telefonisch kun je dan niets meer regelen.
Ok, balen! Was net een stukje doorrijden na Eindhoven... jammer!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:54 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik was er niet van op de hoogte, ik ben helemaal geen fan.
[..]
Ja!
Mijn niet-betaalde kaartjes zijn nog niet vervallen zie ik in mijn transactieoverzicht. Hou vol!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik geef het op. Ik hoop dat het een kutshow wordt nu ik niet kan gaan.
Nee grapje, iedereen met kaartjes veel plezier!
:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik geef het op. Ik hoop dat het een kutshow wordt nu ik niet kan gaan.
Nee grapje, iedereen met kaartjes veel plezier!
Ik ken het. Ik heb gisteren gedanst op K-Liber. dan weet je dat je te dronken was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdorie. Ik heb de meeste grote kater ooit, dus ik wil naar bed. Maar ik wil ook naar Kraftwerk! Wat een kutochtend
De callcenter meewerker had een vaag verhaal dat ze pas later zouden komen te vervallen en dat je de hele dag door moest gaan proberen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn niet-betaalde kaartjes zijn nog niet vervallen zie ik in mijn transactieoverzicht. Hou vol!
Je wil naar Kraftwerk of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:09 schreef Catwoman1986 het volgende:
De hele dag? Jezus dat is lekker dan. Net zoiets als: Wij komen morgen tussen 8 en 17 uw pakket afleveren.
En nog duizendmaal dank voor deze gouden tip trouwens!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:04 schreef DS4 het volgende:
De duvel schijt weer eens op de grote hoop... Ik heb de kaarten ook kunnen bestellen.
Mijn tip: mobiele site!
Dit inderdaad!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:11 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
En nog duizendmaal dank voor deze gouden tip trouwens!
Mijn hoofd kan niet meerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil naar Kraftwerk of niet natuurlijk.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, ze horen gewoon in Rotterdam thuis, in de Kunsthal of in een loods van een scheepswerf![]()
Het grappige is dat de hoogtijdagen van het Evoluon en die van Kraftwerk ook wel een beetje parralel lopen. In die zin heeft het Evoluon een perfecte Kraftwerk retro sfeer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]volgens mij hebben die juist niets te zoeken in zo'n suf museum...
Het Evoluon is imho perfect voor hun (op misschien de capaciteit na, maar dat maakt het voor diegenen met kaartje wel een stuk intiemer natuurlijk), omdat het net als Kraftwerk een soort van nostalgisch futurisme uitstraalt
Het evoluon is alleen op een gegeven moment als een achtkaars uitgegaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het grappige is dat de hoogtijdagen van het Evoluon en die van Kraftwerk ook wel een beetje parralel lopen. In die zin heeft het Evoluon een perfecte Kraftwerk retro sfeer.
ook heel tofquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Uit furstratie maar naar de 013 site gegaan en daar kwam ik er achter dat monster magnet in de kleine zaal komt, daar dan maar een kaartje voor gehaald.
Klopt maar Kraftwerk blijft ook wel een band die een beetje op zijn oude successen teert natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het evoluon is alleen op een gegeven moment als een achtkaars uitgegaan.
3200 kaartjes verkopen binnen 1 uur dat lukte het evoluon al jaren niet meer.![]()
Dat waren me nog tijden. Ik had onbeperkt toegang tot kaarten voor het Evoluon en ook consumptiebonnen. Het belangrijkste wat ik daar heb geleerd is dat twee Bossche bollen achter elkaar eten geen goed idee is, maar wat mij vooral bij is gebleven is dat op de juiste tijden je gewoon een kanon af kon schieten daar. Dan was het vaak net alsof het alleen voor jou open was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef Basp1 het volgende:
Het evoluon is alleen op een gegeven moment als een achtkaars uitgegaan.
Dan heb ik pech ik had ze graag gezien in het evoluon.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:51 schreef friekin_ het volgende:
http://www.dichtbij.nl/ei(...)ten-uitverkocht.aspx
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:21 schreef Basp1 het volgende:
Wat een geluk die maat van me uit engeland belde net en hij had toch nog maar eens naar hun gebeld en juist op dat moment vielen er ook wat andere kaartjes vrij en kon hij deze telefonisch bemachtigen vrijdag de eerst voorstelling.![]()
![]()
De normale site deed het na een minuut of 20 perfect hier. Jammer alleen dat er geen kaartjes meer in mijn winkelwagentje zijn komen te liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:47 schreef k_man het volgende:
De (niet mobiele) site ligt er nog steeds uit...
Edit: oh wacht, hij werkt weer.
Ik kon zojuist twee kaarten voor de vroege vrijdag voorstelling reserveren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:02 schreef Catwoman1986 het volgende:
De normale site deed het na een minuut of 20 perfect hier. Jammer alleen dat er geen kaartjes meer in mijn winkelwagentje zijn komen te liggen.
Ik had het al via pm doorgegeven, maar volgens mij is ze net te vroeg gestopt met proberen...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:27 schreef AirwiN het volgende:
Ik kon zojuist twee kaarten voor de vroege vrijdag voorstelling reserveren.Doe nog es een poging.
Aan onze hulp heeft het in elk geval niet gelegen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef DS4 het volgende:
Ik had het al via pm doorgegeven, maar volgens mij is ze net te vroeg gestopt met proberen...
Ja super irritant, en als je dan verder wilt krijg je weer die rode melding dat het toch niet kan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:37 schreef Modus het volgende:
Wel/niet beschikbaar lijkt nog steeds ongeveer elke 3 minuten te veranderen op de site van Seetickets.
Blijven proberen. Ik had er zonet wéér 2 in de reservering.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:42 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja super irritant, en als je dan verder wilt krijg je weer die rode melding dat het toch niet kan.
Ik baal sowieso hard, mijn broer had kaarten maar had hetzelfde gekut met het betalen als wat anderen hier al zeiden, dus het feestje gaat niet door. Hij had gebeld, kreeg hij zo'n uberdomme geit aan de lijn. Die zei overigens wel dat hij maar goed de site in de gaten moest houden want wie weet komen er nog 2 shows bij als het zo druk is.
Van die info waar we dus niet zoveel mee kunnen omdat het zo'n enorm domme muts was dat je niet weet of zij meer weet dan wij of dat ze gewoon dom zit te lullen.
En voor de zekerheid kun je altijd een kopietje van het huidige paspoort makenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:56 schreef fripper het volgende:
Bij ons is het zo dat als je je nieuwe paspoort komt ophalen, je de oude ook mag houden.Die maken ze dan wel ongeldig.
Late voorstelling vrijdag is nu beschikbaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdorie, niet meer gelukt en nu is geen enkele datum meer beschikbaar.
goeie tipsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En voor de zekerheid kun je altijd een kopietje van het huidige paspoort maken
Ik heb nog wel kaarten voor je... pm me maarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:15 schreef Paul het volgende:
SEE TICKETS IK HAAT JULLIE
Op gegeven moment staat er er komen savonds kaarten vrij voor de late avond. Nooit gekomen dus. Alles al uitverkocht in de middag. Kutbedrijf.
Nu niets dus..
Hoe vaak heb je eigenlijk in dit topic gepost de afgelopen jaren?quote:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)itverkocht-1.3922964quote:Shows Kraftwerk in Evoluon nu wel uitverkocht
Geplaatst op
20 juli 2013
Laatste update
21 juli, 09:42
Foto's
1
Reacties
18
Afbeelding Fotograaf: EPA
EINDHOVEN - Inmiddels zijn de 3D shows van de Duitse electropop-pioniers Kraftwerk helemaal uitverkocht.
Bekijk ook...
Kraftwerk met 3D-show naar Evoluon Eindhoven
Optredens Kraftwerk in Evoluon
Door overbelasting van het netwerk was bestellen zaterdagochtend binnen een kwartier niet meer mogelijk, waardoor de concerten leken te zijn uitverkocht. 's Middags konden fans onverwacht toch weer kaarten bestellen en bleken de twee extra shows nog niet uitverkocht te zijn.
Uitverkocht
De voorverkoop ging zaterdagmorgen om 10:00 van start. Direct daarna lag See Tickets, het systeem dat de kaarten verkoopt volledig plat. De kaarten leken daardoor in eerste instantie direct te zijn uitverkocht. Ook navraag bij de betreffende ticket aanbieder bevestigde dit bericht.
Rond 14:00 leken de problemen echter te zijn opgelost en was het ineens wel weer mogelijk om kaarten te bestellen.
Pioniers
Kraftwerk werd in de jaren zeventig bekend met platen als Autobahn, Trans-Europa Express, Die Mensch-Maschine en de single The Model.
De groep komt naar Eindhoven in het kader van de Dutch Design Week. De optredens worden verzorgd door De Effenaar en VPRO's 3voor12 en vinden plaats op 17 oktober om 19:00 uur en 22:15 uur en 18 oktober op 19:00 uur en 22:15 uur in het Evoluon in Eindhoven
http://blog.iusmentis.com/quote:Mag See Tickets bij Kraftwerkconcertkaartjes wel vragen om het nummer van je identiteitsbewijs?
We hadden het er vorige week al over: wie naar het Kraftwerkconcert in Eindhoven wil, moet zijn BSN afgeven. Dat gaf de nodige commotie, dus nu is dat het ‘identificatiebewijsnummer’ geworden want “wat een hoop idioten niet weten, is dat dat allemaal precies hetzelfde nummer is”, aldus de organisatie. Eh. Juist.
Nee, natuurlijk is het serienummer van je identiteitskaart of rijbewijs een ander nummer dan je BurgerServiceNummer. Maar mag je die nummers dan wél gebruiken? Het BSN valt onder het verbod van art. 24 Wbp: “een nummer dat ter identificatie van een persoon bij wet is voorgeschreven” mag alléén worden gebruikt als in de wet staat dat (en waarvoor) dat mag. Dit geldt zowel voor overheden als voor private partijen, en dit is dus de reden dat een ‘kopietje paspoort’ bij een private organisatie niet mag tenzij men het BSN afdekt bij het kopiëren.
Zo moeten opkopers van metalen tegenwoordig hun klanten zich laten legitimeren, en dat is wettelijk verplicht in verband met koperdiefstal. Ook bij de Rijkspas mocht het BSN niet worden genoteerd. De Richtsnoeren ‘Kopietje paspoort’ bevatten meer voorbeelden.
Maar een paspoort- of ID-nummer is niet bij wet voorgeschreven om mij als persoon te identificeren. Het identificeert vooral dat legitimatiebewijs, en alleen indirect mijzelf. Daarom valt dat niet onder het strenge verbod van artikel 24. Je komt dan terug op de hoofdregels uit de wet: er moet (weigerbare) toestemming zijn, het moet nodig zijn voor de uitvoering van de overeenkomst, of er moet een dringende noodzaak zijn die rechtvaardigt dat je niet kúnt vragen om toestemming. Verder moet je duidelijk informeren wát je doet met die gegevens.
Dan het privacystatement er maar eens bij gepakt. Ah, dat begint goed, ze zijn netjes aangemeld:
SEE heeft haar verwerking van persoonsgegevens gemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens te Den Haag op 21 augustus 2002 onder het nummer m1053015.
Alleen, eh, huh, wat idioot:
resultaat-cbp-see-tickets
Ergens ook wel te verwachten dat er tussen 2002 (datum registratie) en 2013 iets veranderd zou zijn in wat men verwerkt. Het is maar goed dat zij “tijdens onze bedrijfsprocessen speciale aandacht besteden” aan privacy en dus dit soort dingen actualiseren.
Dan maar even op naam gezocht, en See Tickets Nederland BV blijkt een melding te hebben gedaan (m1413603, ach ja typefoutje in het nummer zullen we maar zeggen) voor ticketlevering en de daarbij onvermijdelijke op de persoon afgestemde directmarketingactiviteiten. Volgens de privacyverklaring verzamelt men niet meer dan NAW-gegevens, emailadres en telefoonnummer. Je identiteitskaartnummer is volgens mij toch echt geen NAW-gegeven of telefoonnummer.
Hebben ze nu een formeel probleem? Tsja. Het hóórt in de privacyverklaring zulke informatie. Anderzijds, door het expliciet bij het bestelproces te melden informeer je mensen ook dus misschien is dit nog wel netter dan in een privacyverklaring onder artikel 12.
Wel kun je je serieus afvragen of dat nu écht nodig is, een nummer van een legitimatiebewijs vastleggen. En die vraag moet je je altijd stellen bij verwerking van persoonsgegevens, want dingen die je niet nodig hebt mag je niet vragen, ook niet als mensen best bereid zijn die te geven. Het doel van See is tickethandel tegen te gaan, dat doel willen ze bereiken door persoonsgebonden tickets uit te geven en dus is een koppeling nodig tussen de koper en de persoon die bij het concert verschijnt.
Maar volgens mij kun je dan best volstaan met een naam op laten geven en bij de ingang checken of die naam op het legitimatiebewijs staat (en of de foto matcht met de persoon). Wat voegt een extra nummer toe bij die verificatie? Als daar geen reden voor is, dan mag je dat nummer niet vragen. Dan moet je het houden bij vergelijken naam.
Opmerkelijk is nog dat de privacyverklaring afgezien van tutoyeren en de bedrijfsnaam 99,9% identiek is aan de privacyverklaring van Ticketpoint, waarbij ik echter vermoed dat die laatste ‘m geleend heeft omdat er wél over melding gesproken wordt maar zonder meldingsnummer (en ik geen melding kan vinden van Ticketpoint BV). Maar dat terzijde.
een pure vorm van marktwerking is lang niet altijd een zegenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het een goede zaak dat ze tickets persoonsgebonden maken of ze daar nou mijn naam/BSN/Paspoort nummer aan hangen maakt mijn geen flikker uit. Dat het niet bij de grote kaarthandelaren terecht komt wel...
Al zijn die kaarthandelaren eigenlijk wel een hele pure vorm van vraag en aanbod marktwerking.
Verre van iddquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een pure vorm van marktwerking is lang niet altijd een zegen
Hier ook nog niet, begint wel langzaam tijd te worden...quote:Op zondag 29 september 2013 14:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hebben jullie de tickets al gehad inmiddels? Ik niet
nee nog nietquote:Op zondag 29 september 2013 14:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hebben jullie de tickets al gehad inmiddels? Ik niet
ik realiseer me nu pas hoe snel het concert eigenlijk al er aan zit te komen.. sneller dan ik dacht.quote:Op zondag 29 september 2013 14:17 schreef MidnightShow_ het volgende:
Hier ook niets. stond op seetickets iets van dat het zeker tot 1 week voor het concert kan duren?
Dus we moeten nog even wachten denk ik..
Dat zie je vaker bij concerten. Zijn dan vaak vrijgekomen kaarten. Zo lang de voorraad strekt...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:23 schreef fripper het volgende:
Via de website kan je nu opeens weer reserveren voor donderdag 17 okt 22:15 lijkt het ?
http://webshop.seetickets.nl/shows/show.aspx?sh=KRAFTWERK
Ze hebben de indeling van de zaal wat veranderd, waardoor er nog een aantal mensen extra in konden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:23 schreef fripper het volgende:
Via de website kan je nu opeens weer reserveren voor donderdag 17 okt 22:15 lijkt het ?
http://webshop.seetickets.nl/shows/show.aspx?sh=KRAFTWERK
Je bedoelt fripper?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef Catwoman1986 het volgende:
Jaaaa toch nog naar kraftwerk! Met dank aan DS4
Nope, kreeg een heel vriendelijke PM met de tipquote:
En van wie had hij het?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:34 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nope, kreeg een heel vriendelijke PM met de tip
Van fripper idd.quote:
Zal wel zoiets zijn!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:34 schreef Elsje_earlgrey het volgende:
Ik ga ook naar Kraftwerk de 17de oktober. Ben benieuwd naar hun (naar schijnt) spectaculaire show in 3D!
quote:Beste Kraftwerk fan,
Binnenkort is het zo ver: de 3D concerten van Kraftwerk in het Evoluon in Eindhoven. Door middel van deze email brengen wij u op de hoogte van alle informatie met betrekking tot de concerten.
Vervoer
Het adres van het Evoluon is Noord Brabantlaan 1a, 5652 LA in Eindhoven.
Er zijn slechts een 500-tal parkeerplaatsen beschikbaar bij het Evoluon, à ¤ 5,- per avond (contant afrekenen). Wij adviseren daarom om met het openbaar vervoer te komen, of elders in Eindhoven te parkeren.
Vanaf treinstation Eindhoven, neemt u Connexxion bus 16, 18, 401 en 402.
Kijk voor een actueel reisadvies op www.9292.nl.
Tijden Show 1
Deuren open: 17:45
Aanvang: 19:00
Einde: 21:00
Tijden Show 2
Deuren open: 21:00
Aanvang: 22:15
Einde: 00:15
Tickets
Vanaf maandag 6 oktober zullen wij de tickets gaan toesturen. Indien u deze niet op tijd heeft ontvangen kunt u zich op de locatie melden met uw klantnummer en identiteitsbewijs.
Entreevoorwaarden
Op de avond van de show wordt aan de deur uw ticket omgeruild voor een polsbandje en een 3D-bril. Hiervoor moet men zich aan de deur kunnen legitimeren. Neem daartoe ook uw identiteitsbewijs mee waarvan het nummer is gebruikt tijdens het koopproces. Bent u niet in het bezit van een geldig ticket en/of een geldig bijbehorend identiteitsbewijs, dan kan de toegang tot het concert worden geweigerd.
After Party
Op zowel 17 oktober (in het Evoluon) als 18 oktober (in de Effenaar) worden door de Effenaar afterparty's georganiseerd. Klik op de datum voor meer informatie.
Het is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming van de band, geluids- en/of beeldopnamen te maken tijdens de concerten.
Wij wensen u alvast veel plezier bij Kraftwerk!
Met vriendelijke groet,
See Tickets
Ik neem aan dat je het brilletje dan bij de deur krijgt..... Hadden ze beter er gelijk bij kunnen doen...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef MidnightShow_ het volgende:
kaartje binnen hier ook! wel een mooi kaartje, is eens wat anders dan die saaie tickets tegenwoordig
die krijg je er volgens mij pas bij binnenkomst.. althans, dat heb ik wel gelezen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het brilletje dan bij de deur krijgt..... Hadden ze beter er gelijk bij kunnen doen...
Je mag deze jongens bedanken : http://www.spielerei.nl/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef MidnightShow_ het volgende:
kaartje binnen hier ook! wel een mooi kaartje, is eens wat anders dan die saaie tickets tegenwoordig
Nee, want dan zijn er altijd van die enorme domme sukkels die het brilletje vergeten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik neem aan dat je het brilletje dan bij de deur krijgt..... Hadden ze beter er gelijk bij kunnen doen...
Dat is gelijk ook de flyer/ad voor de afterparty in de Effenaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je mag deze jongens bedanken : http://www.spielerei.nl/
Ik heb deze in posterformaat thuis hangen, is een zeefdruk
De mannen hebben het inderdaad mooi gemaakt. De zeefdrukken waren te koop, oplage van 30 stuks. Ik denk dat ze nu op zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is gelijk ook de flyer/ad voor de afterparty in de Effenaar
Geen idee, misschien wel het zelfde wat hier staat :quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef PimD het volgende:
Boh het is bijna zover, echt zin in. Weet iemand wat voor merchandise ze verkopen? Hopelijk niet te veel vinyl, want daar heb ik nog niks van
Ja. Tijdens een ander concert waar ik was, verkochten ze eigenlijk alleen de producten die ook op hun website staan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef PimD het volgende:
Boh het is bijna zover, echt zin in. Weet iemand wat voor merchandise ze verkopen? Hopelijk niet te veel vinyl, want daar heb ik nog niks van
Oh, daar staan wel een stel gave T-shirts op.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:23 schreef fripper het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel het zelfde wat hier staat :
http://www.klingklang.com/
Gave docu ja. De beste die ik tot nu heb gezien.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verplichte kost voor diegenen die naar het concert gaan!
Iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig maar dat ze geen "Lang zal ze leven" in hun repertoire hebben
Zou wel wat zijn, inclusief vocoder-stemquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig maar dat ze geen "Lang zal ze leven" in hun repertoire hebben
Affentittengeil.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:53 schreef friekin_ het volgende:
Het Evoluon is al rood verlicht aan de buitenkant
de onze kwamen ook pas vandaag, bel anders even naar Seetickets.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:48 schreef Kroketvulling het volgende:
Mijn tickets zijn nog steeds niet binnen verdorie! En het is al morgen!
Thanks. Heb ik gedaan, maar ze konden niets anders zeggen dan dat ze tijdig verstuurd waren. Nou ja, met mijn klantnummer en paspoort kom ik ook wel binnen, maar toch baal ik er wel een beetje van. Hopelijk komen ze morgen met de post dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef rubbereend het volgende:
de onze kwamen ook pas vandaag, bel anders even naar Seetickets.
Ik heb alleen drank gezien, maar ook niet echt op gelet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
He mensen, kun je daar wat eten in het Evoluon?
Balenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:55 schreef PimD het volgende:
Jammer dat ze niet gewoon overal de Duitse versies van deden, maar ach.
Je mag ze dus wel houden. In de informatie stond dat je ze moest inwisselen voor een polsbandje en brilletje, maar ze zetten alleen een krabbel op je kaartje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:00 schreef k_man het volgende:
Ach, het zijn mooie kaartjes, maar ik begrijp dat je ze toch niet mag houden.
Ja dacht ik al..... Aan een youtube video te zien waren er alleen vaste plaatsen in de zaal?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 03:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Je mag ze dus wel houden. In de informatie stond dat je ze moest inwisselen voor een polsbandje en brilletje, maar ze zetten alleen een krabbel op je kaartje.
Ben je ook te vroeg naar binnen gegaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 04:58 schreef k_man het volgende:
Nee hoor. Allemaal staan. Kreeg er zere poten van - drie uur staan ben ik niet gewend.
Beste Roberto, de echte kunst maakte ze in de jaren 70 en nog wat daarna.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 06:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
En 'swingen' bij Kraftwerk....Beste Piet... Kraftwerk is Kunst en dan ga je niet 'swingen'
Er waren beperkt stoelen. Maar dat is voor bejaarden vind ik...quote:
Zo opeen gepakt in de meute is niet meer mijn ding, ik word oud.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er waren beperkt stoelen. Maar dat is voor bejaarden vind ik...
Ik heb een beetje relaxed over de balustrade gehangen. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo opeen gepakt in de meute is niet meer mijn ding, ik word oud.![]()
Het Evoluon is wel tof dan denk ik,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje relaxed over de balustrade gehangen. Niets mis mee.
Da's Boney Mquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:28 schreef Paul het volgende:
Er zit toch nog maar 1 origineel bandlid in?
Naar binnen komen gaat heel langzaam. Het is niet bepaald zo dat ze de deuren opengooien en dat je dan allemaal naar binnen stormt. Vervolgens is er nog een speurtocht uitgezet door het Evoluon, waarbij je het pand eerst weer moet verlaten en dan pas in de 'vliegende schotel' komt. Ik stond ongeveer om kwart voor tien in de rij, om half elf was ik in de zaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 06:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben je ook te vroeg naar binnen gegaan![]()
Nee, dat kan niet. Het is geen traditionele zaal, geen 'doos'. Het is een soort omgekeerde kegel, met steeds groter worden ringen. Het podium staat op de derde ring. Als je vlak voor het podium gaat staan, sta je een volle verdieping lager. Je kunt beter verder weg gaan staan.quote:Maar gelukkig: want staan is beter... kun je lekker dicht bij het podium komen
Van de stichters is inderdaad alleen Ralf nog aanwezig. Henning Schmitz en Fritz Hilpert zijn eigenlijk ook niet echt stand-ins meer aangezien Henning sinds 1978 bij Kraftwerk zit. Hij heeft meegewerkt aan The Man Machine en nam sinds 1991 de plaats in voor Karl Bartos, en eigenlijk direct voor Fernando Abrantes, maar die laatste werd al snel de laan uit gestuurd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:28 schreef Paul het volgende:
Er zit toch nog maar 1 origineel bandlid in?
Klopt. Daarom ben ik op de trap linksaf gegaan en mijzelf gepositioneerd tegen de balustrade daar. Prima overzicht en geen nekklachten na afloop. In een bioscoop moet je ook niet op de eerste rij gaan zitten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:41 schreef k_man het volgende:
Nee, dat kan niet. Het is geen traditionele zaal, geen 'doos'. Het is een soort omgekeerde kegel, met steeds groter worden ringen. Het podium staat op de derde ring. Als je vlak voor het podium gaat staan, sta je een volle verdieping lager. Je kunt beter verder weg gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |