Maar hoe wisten andere mensen dan dat die presale was? Snap er niets vanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:01 schreef friekin_ het volgende:
Paul, dat dus. Ik heb niets gehoord van de Effenaar, 3voor12 of seetickets. Bietje van de zotte.
niet te lang van te voren, je wordt toch niet voor 10 uur al in een wachtrij gezet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:11 schreef Paul het volgende:
Iemand enig idee hoelang je van te voren moet inloggen op see tickets zaterdag? Je komt zeker in zo'n wachtrij geval te staan.
Had je maar gewoon naar Dusseldorf moeten gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:09 schreef Paul het volgende:
Toch jammer dat er hier niemand lid was vd brief. Nu moet ik zaterdag vechten om die paar kaartjes. Zal wel niet lukken
wil je vechten jongen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:09 schreef Paul het volgende:
Toch jammer dat er hier niemand lid was vd brief. Nu moet ik zaterdag vechten om die paar kaartjes. Zal wel niet lukken
idd.. een beetje agressief doen bij een concert van Kraftwerkquote:
Ik ben ook geen ektequote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Had je maar gewoon naar Dusseldorf moeten gaan
De echte fans weten de weg wel
kijk... nu zijn we erquote:
Jarre is kitsch, Kraftwerk is Kunstquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind Jarre veel beter, maar Kraftwerk is een leuk grapje tussendoor om eens heen te gaan.
Vooral die eerste 2 platenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jarre is kitsch, Kraftwerk is Kunst
Inderdaad! Ik begin je steeds meer te mogen, BB!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooral die eerste 2 platenruckzuck is een kunststukje
Deze is centraal die andere gaat specifiek over het concert.quote:
Dit topic gaat over Kraftwerk in het algemeen, en nu over Eindhoven in het bijzonder...quote:
Vangelis is God, JMJ is Jezus en Kraftwerk zijn de 3+1 wijzen uit Dusseldorfquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind Jarre veel beter, maar Kraftwerk is een leuk grapje tussendoor om eens heen te gaan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:15 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Vangelis is God, JMJ is Jezus en Kraftwerk zijn de 3+1 wijzen uit Dusseldorf
Sinterklaas, die wordt in sommige sektes/stromingen gezien als de vervanger van god....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop