abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 april 2025 @ 15:04:52 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217411331
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2025 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
In NL ben ik in Eindhoven geweest in het Evoluon. Aparte sfeer door het gebouw natuurlijk ^O^ :) Ik had de pech dat de Hollandse ziekte uitbrak en gasten met bier in de hand naast ons erdoor heen gingen praten (hele gesprekken ook),
Viel niets aan te doen :{

Ik hoop echt voor je dat je een plek kunt vinden met leuke enthousiaste mensen om je heen die de muziek snappen en die relaxt luisteren. Dan wordt het echt heel bijzonder! :Y
Ooooh ja, het Evoluon is echt de ultieme plek voor een Kraftwerkconcert in Nederland! :D Dat retrofuturistische ruimteschipgevoel past zo perfect! Ik had daar zo graag bij willen zijn! Ik hoop echt dat ze ooit nog eens terugkomen naar het Evoluon... dat lijkt me zo magisch om eens mee te maken *O*

Wel echt jammer van die bierbabbelende types. Ik snap dat echt niet… als je hele gesprekken wilt voeren, ga dan lekker naar de kroeg toch? Laat anderen gewoon van de muziek genieten. Hopelijk is het in AFAS wat meer gericht op de muziek en minder op het borrelpraatje. Ik ga in elk geval m’n best doen om tussen de echte luisteraars te belanden :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 19 april 2025 @ 19:17:08 #102
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217413153
Vanuit mijn (beperkte, maar toch) ervaring bij andere concerten in de Afas lijkt het me dan toch het beste om echt zoveel mogelijk vooraan te gaan staan. Anders heb je ook steeds mensen voor je die heen en weer lopen om bier te gaan halen vanaf de bars aan de zijkanten. Anyway, het komt goed! :s)

Mooi dat je je er zo op verheugt! Lekker ook alle muziek van Kraftwerk nog eens van te voren doornemen :D (doe ik altijd bij concerten)

Veel plezier! ^O^
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 20 april 2025 @ 15:31:34 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217421569
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2025 19:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vanuit mijn (beperkte, maar toch) ervaring bij andere concerten in de Afas lijkt het me dan toch het beste om echt zoveel mogelijk vooraan te gaan staan. Anders heb je ook steeds mensen voor je die heen en weer lopen om bier te gaan halen vanaf de bars aan de zijkanten. Anyway, het komt goed! :s)

Mooi dat je je er zo op verheugt! Lekker ook alle muziek van Kraftwerk nog eens van te voren doornemen :D (doe ik altijd bij concerten)

Veel plezier! ^O^
Goeie ja! Dan toch maar misschien vooraan staan :Y

En ja, de muziek van Kraftwerk doornemen ben ik volop mee bezig. Ik ben alle liveconcerten aan het luisteren nu :') _O-
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 20 april 2025 @ 15:33:01 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217421583
Net deze geluisterd. En daar zit Radioland in :o :o Vanaf 30:25. Man wat klinkt die heerlijk live _O_ _O_
Bekijk deze YouTube-video

Wel jammer dat ze die niet spelen 2 december -O-
  zondag 20 april 2025 @ 19:01:16 #105
124676 RobertoCarlos
pi_217423863
Hoe weet je dat? Ze zouden je zomaar kunnen verrassen! 2 december is nog ver weg, he :s)
  zondag 20 april 2025 @ 19:58:16 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217424754
Hij zit niet in de setlist van de multimediatour. Maar euh doen ze dat weleens dan, zo'n verrassing? Dat zou wel echt heel gaaf zijn hoor! :D
  zondag 20 april 2025 @ 21:01:24 #107
124676 RobertoCarlos
pi_217425617
Waarom niet? Je weet maar nooit! :D ;)

(Ik weet het voor mijzelf niet precies meer, kan me dat vaag herinneren...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')