abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2025 @ 21:39:06 #176
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218871020
Sorry voor mijn enorme Kraftwerk-dedication hoor maar ik ben echt aangestoken sinds Soestdijk. Zat even te kijken voor Salzburg, het laatste concert van dit jaar… maar de tandjes. Reis + 3 overnachtingen + ticket voor het concert komt bijna net zo duur uit als m’n Spanje-vakantie van 1,5 week volgend jaar zomer _O- Belachelijk wat een prijzen daar :X
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:52:19 #177
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_218874743
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:02 schreef Starhopper het volgende:
Aanpassen beeld voor Spacelab en positioneren van de UFO :D :

Ik kom er zelf zojuist pas achter (als een van de laatste want het was al bekend :P :s) ) , maar wat jij UFO noemt is in feite het Evoluon. Ik had dat zelf nog niet eens niet zo beseft bij de latere concerten.. :X

Toch wel leuk dat het Evoluon waar Kraftwerk historisch gezien (1e platendeal bij Philips) een link mee hebben, internationaal zo naar voren komt w/

quote:
Op 17 en 18 oktober 2013 geeft Kraftwerk vier uitverkochte 3D-concerten in het Evoluon in Eindhoven.[55] Ralf Hütter heeft de zaal persoonlijk uitgezocht vanwege het retrofuturistische uiterlijk van het gebouw en de link met eigenaar Philips Electronics, waarbij de band zijn eerste platen heeft uitgegeven. Tijdens het nummer Spacelab is op de videoschermen een speciaal voor de concerten vervaardigde 3D-animatie van de schotelsectie van het Evoluon te zien die vanuit de ruimte neerdaalt.[56] Sindsdien maakt de schotelanimatie vast deel uit van de 3D-presentatie bij liveconcerten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kraftwerk
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:17:04 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218874958
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik kom er zelf zojuist pas achter (als een van de laatste want het was al bekend :P :s) ) , maar wat jij UFO noemt is in feite het Evoluon. Ik had dat zelf nog niet eens niet zo beseft bij de latere concerten.. :X

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Toch wel leuk dat het Evoluon waar Kraftwerk historisch gezien (1e platendeal bij Philips) een link mee hebben, internationaal zo naar voren komt w/
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kraftwerk
Yes, dat wist ik idd :D Idd geen ufo maar voor het gemak noem ik het maar zo want ze laten dat ding vliegen en landen :T Gebouw staat ook op mijn lijstje om eens te bezoeken. Ondertussen is het ook weer een museum dus ook weer van binnen te bekijken :) Dat hun eerste platendeal bij philips was wist ik niet :o Ik dacht altijd een obscure Duitse club ofzo.

Heel leuk ook dat ze hem erin gehouden hebben bij Spacelab! Dat maakt het elke keer weer uniek en speciaal! *O* Heerlijk ook al die beelden op youtube. Het publiek gaat elke keer uit hun dak als de ufo (euhhh Evoluon :T) verschijnt en voor het theater/zaal/festival de landing inzet :D
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:32:17 #179
124676 RobertoCarlos
pi_218875133
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Yes, dat wist ik idd :D Idd geen ufo maar voor het gemak noem ik het maar zo want ze laten dat ding vliegen en landen :T Gebouw staat ook op mijn lijstje om eens te bezoeken. Ondertussen is het ook weer een museum dus ook weer van binnen te bekijken :) Dat hun eerste platendeal bij philips was wist ik niet :o Ik dacht altijd een obscure Duitse club ofzo.
Ik vermoed dat dat te maken heeft met het natuurkundig laboratorium van Philips in de 50-er jaren, dat toen al aan het experimenteren was met (in feite) electronische muziek. Dick Raaijmakers bijvoorbeeld was een (onderschatte) pionier op dat gebied.

Uitleg van de held zelf (Kid Baltan is zijn latere artiestennaam :D ):

Bekijk deze YouTube-video

En een van zijn werken uit 1966 (!): Bekijk deze YouTube-video

Disclaimer: ik weet dit niet zeker, maar het past allemaal erg goed op elkaar
  vrijdag 26 september 2025 @ 14:12:01 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218875800
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik vermoed dat dat te maken heeft met het natuurkundig laboratorium van Philips in de 50-er jaren, dat toen al aan het experimenteren was met (in feite) electronische muziek. Dick Raaijmakers bijvoorbeeld was een (onderschatte) pionier op dat gebied.

Uitleg van de held zelf (Kid Baltan is zijn latere artiestennaam :D ):

En een van zijn werken uit 1966 (!): Bekijk deze YouTube-video

Disclaimer: ik weet dit niet zeker, maar het past allemaal erg goed op elkaar
Als ik dit zo hoor dan kan dat haast geen toeval zijn inderdaad!
Maar omfg waarom kende ik dit niet?! Wat is dit super goed zeg!! _O_ Doet mij echt heel erg denken aan dat hele vroege Kraftwerk of die super experimentele stukken uit de krautrock scene. Maar dan vele jaren eerder :o
  zondag 28 september 2025 @ 12:28:25 #181
124676 RobertoCarlos
pi_218891270
Der Wolfgang Flür geeft trouwens binnenkort (18 en 19 oktober) live optredens in NL, ook om zijn nieuwe album te promoten:

https://tickets.songkick.(...)lfgang-flur/calendar

maandag 29 september 2025 @ 17:54:49 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218899582
Ben benieuwd of ze deze keer wel China in komen :')

donderdag 2 oktober 2025 @ 06:54:14 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218916403
In de concertagenda zie ik dat het 18 oktober al is :o

Ik ben benieuwd naar de beelden! Geen idee of Ralf Chinees spreekt maar een Chinese versie van iets lijkt mij wel gaaf :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')