quote:
Op vrijdag 18 april 2025 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:[..]
In NL ben ik in Eindhoven geweest in het Evoluon. Aparte sfeer door het gebouw natuurlijk

Ik had de pech dat de Hollandse ziekte uitbrak en gasten met bier in de hand naast ons erdoor heen gingen praten (hele gesprekken ook),
Viel niets aan te doen
Ik hoop echt voor je dat je een plek kunt vinden met leuke enthousiaste mensen om je heen die de muziek snappen en die relaxt luisteren. Dan wordt het echt heel bijzonder!

Ooooh ja, het Evoluon is echt de ultieme plek voor een Kraftwerkconcert in Nederland!

Dat retrofuturistische ruimteschipgevoel past zo perfect! Ik had daar zo graag bij willen zijn! Ik hoop echt dat ze ooit nog eens terugkomen naar het Evoluon... dat lijkt me zo magisch om eens mee te maken
Wel echt jammer van die bierbabbelende types. Ik snap dat echt niet… als je hele gesprekken wilt voeren, ga dan lekker naar de kroeg toch? Laat anderen gewoon van de muziek genieten. Hopelijk is het in AFAS wat meer gericht op de muziek en minder op het borrelpraatje. Ik ga in elk geval m’n best doen om tussen de echte luisteraars te belanden
Op
maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef
Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*