abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2025 @ 21:37:27 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218254233
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 08:45 schreef tong80 het volgende:
Zijn er opnamen of fragmenten van zaterdag ?

:T
Over fragmentjes gesproken. Ik zie net op mijn clipje van de solo van Henning Schmitz dat het ISS over vloog :D Hoe toepasselijk! Of was dit de ufo die ze weer op kwam halen? :+

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 19 juli 2025 @ 20:31:59 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218263047
Wat is dit?!! Er is nu blijkbaar ook een Italiaanse versie van taschenrechner?? :D _O- De Japanse versie is best cool maar dit is best vreemd :D Sono l'operatore della mini calcolatore :D

Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 20 juli 2025 @ 00:48:29 #153
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_218265444
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 20:31 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit?!! Er is nu blijkbaar ook een Italiaanse versie van taschenrechner?? :D _O- De Japanse versie is best cool maar dit is best vreemd :D Sono l'operatore della mini calcolatore :D

Ik wist dit ook niet, maar ik lees dit bij een youtube-filmpje van en over het nummer:

"The "Italian" version (lyrics in Italian) of "Pocket Calculator" NEVER OFFICIALLY RELEASED.

"Pocket Calculator" was the first single Kraftwerk released in May 1981 to promote their 1981 album "Computer World". It wasn't the first time for Kraftwerk to release a single in different languages around the world, but not to such an extent. Four language versions were released: German, English, French and Japanese. It seems an Italian version was also prepared, but used only as a playback for some Italian TV appearances in 1981.

This is an unofficial fan-made "reconstruction".
"

Het nummer werd voor het eerst in een tour gespeeld, daar in Italie
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 20 juli 2025 @ 19:56:48 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218271806
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2025 00:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik wist dit ook niet, maar ik lees dit bij een youtube-filmpje van en over het nummer:

"The "Italian" version (lyrics in Italian) of "Pocket Calculator" NEVER OFFICIALLY RELEASED.

"Pocket Calculator" was the first single Kraftwerk released in May 1981 to promote their 1981 album "Computer World". It wasn't the first time for Kraftwerk to release a single in different languages around the world, but not to such an extent. Four language versions were released: German, English, French and Japanese. It seems an Italian version was also prepared, but used only as a playback for some Italian TV appearances in 1981.

This is an unofficial fan-made "reconstruction".
"

Het nummer werd voor het eerst in een tour gespeeld, daar in Italie
Ooh dat is dan helemaal gaaf! Een oud concept van 45 jaar geleden wat ze afgestoft hebben, hoe cool is dat!

Al was ergens zoiets wel te verwachten want op Insta zijn ze volop Italië aan het promoten. En Ralf Hütter heeft ook een expositie in Rome.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 08:11:10 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218282985
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 08:45 schreef tong80 het volgende:
Zijn er opnamen of fragmenten van zaterdag ?

:T
Hier een geluidsopname van het hele optreden :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')