abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 21:40:28 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221679131
Yeah!!!!! Eindelijk!!!!!!!! Taschenrechner! Eindelijk mijn favo in Duits *O* Niet half Duits/Japans maar 100% in Duits _O_
  zondag 30 augustus 2026 @ 19:44:40 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221695434
Wat een gave avond!!! Nog steeds aan het nagenieten van de TE PERFECTE locatie :D Het was wel belachelijk druk, stond allemaal teveel opgepropt vergeleken met andere buiten locaties. Maar dit terrein is ook te klein en eigenlijk niet er voor bedoeld natuurlijk. Uiteindelijk vond ik een plekje waar ik lekker in mijn eigen bubbel kon staan op soortvan looppad achter de tribune. Omdat er amper mensen zaten op bovenste stoelen had ik gelukkig redelijk goed zicht op podium en verlichte Bauhaus gevel.

En nee op de tribune mocht ik niet want was voor VIPs. Ookal was het half leeg :')

Over twee weekjes Bregenz _O_

Wat plaatjes:

maandag 31 augustus 2026 @ 18:35:45 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221701317
Ik dacht eigenlijk dat het gewoon een concert op een waanzinnig toepasselijke locatie was :o Wist natuurlijk wel dat Bauhaus en de AfD nogal gevoelig liggen maar had die politieke lading van het concert zelf niet zo door. Achteraf vallen de puzzelstukjes wel op hun plek: zo kort voor de verkiezingen, vrij plotseling aangekondigd, en dan ook nog dat manifest. Die timing zal niet helemaal toevallig zijn geweest.

Bauhaus-Manifest 2026

Roboter gegen Faschisten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')