Veel plezier sgat. Misschien ga ik wel gokje nemen met ticketswap en laag prijsje tegen die tijdquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik heb iig net mijn ticket gescoord![]()
Haha noem mij debiel maar ik heb nu ook ticket voor Bregenzquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:10 schreef Starhopper het volgende:
11 juni Eindhoven!!!![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Spiegelsaal!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zoek het Kraftwerk-sample!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mooi zeg!quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:53 schreef Starhopper het volgende:
Trouwens. Over spiegelsaal gesproken. Het enorme decor in Bregenz is een gebroken spiegel. Als dat blijft staan zou het wel toepasselijk zijn als Kraftwerk dit pareltje weer eens afstoft![]()
[ afbeelding ]
Die tekening ook erbijquote:https://www.kleinanzeigen(...)/3421518969-74-19588
Original Kraftwerk Telefon Schalttafel Kling Klang Studio
KRAFTWERK Fans wissen um was es sich hier handelt. Es ist das Original aus dem KRAFTWERK Kling Klang Studio. Ein absolutes Einzelstück mit Musikgeschichte. Bekannt von vielen Kraftwerk Promofotos.
Die Schalttafel wurde auf der Rückseite von Florian Schneider signiert. Die Roboter Zeichnung mit Signatur und Datum stammt vom Tag der Abholung bei Florian Schneider.
Versand ist ausgeschlossen. BARZAHLUNG bei Abholung.
Dankuwelquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:18 schreef Starhopper het volgende:
Best indrukkend zaaltje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ben je volgende week ook in Eindhoven?
Ja! Viel echt niet tegen, ik twijfelde eerst nog beetje of het niet teveel aan zijkant zou zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Supermooi uitzicht!
Hoe was de sfeer met de Britten? Veel mensen die er doorheen praatten? of beleefd?
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Viel echt niet tegen, ik twijfelde eerst nog beetje of het niet teveel aan zijkant zou zijn.
Ze waren heel beleefd en rustig maar wel lekker enthousiastGeen Hollandse ziekte daar gelukkig. Wat wel irritant was dat mensen die (zelfs eentje half uur en die vertrok ook weer kwartier voor einde
) te laat waren gewoon werden binnengelaten. Ook regelmatig mensen die bier gingen halen. Dus heb wel paar keer moeten opstaan of mensen die im beeld lopen van de rij voor mij. Al weet ik niet goed wat de etiquette is want is mijn eerste geplaceerde concert.
Volgende keer maar een rol ductape mee. Snap echt niet waarom mensen zo doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]Ah ok, ik had toen in Paradiso een zitplaats, maar nog steeds heel veel last van de Hollandse Ziekte.... (met een overdreven hysterisch wijf dat zich stond aan te stellen alsof ze 12 was en bij Harry Styles zat...
![]()
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |