Nee klopt, het is vooral oppastechnisch allemaal een uitdagingquote:Op donderdag 11 december 2025 06:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oww dat is wel een beetje ver ja! Is een hotel geen optie, mocht je echt graag willen tenminste. Is niet zo duur daar
Ja dit snap ik wel, ik hou wel van die oude 'rommeligheid', maar ik kan die nieuwe 'perfectie' ook goed waarderen. Ik vind het zelf wel cool dat het zo evolueert, maar het is wel echt een andere band als destijds. En ook in de jaren 90 was het al een heel ander verhaal als hun oude jaren 70 spul.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:09 schreef _martijn_ het volgende:
Ik was er ook, nadat ik ze voor het eerst zag in 1991 in Utrecht, het was allemaal wel heel erg gestyleerd.
Ik miste de "echte" robots en ik miste pocket calculator.......
ja dat was het hele concert eigenlijk voor mij, hij kwam wel langs in de visuals. Dat ze uberhaupt de gang van zaken onderbreken voor een eerbetoon, is al heel erg on-kraftwerkiaans. Want het 'gesamtkunstwerk' is dan minder 'gesamt' natuurlijkquote:Het eerbetoon aan Sakamoto was mooi, maar waarom geen eerbetoon aan Florian Schneider?
zoveel kansen krijgen we denk ik ook niet meerquote:Ik ben blij dat ik gegaan ben, maar voor mij is het hoofdstuk Kraftwerk definitief afgesloten......... nog wel even een (veel te duur) t-shirt gescoord als afsluiter
Ja zonde dat pocket calculator uit de setlist gehaald is. Dat vind ik wel echt een gemis hoor want dat is wel echt een knaller wat mij betreft. Zo blij dat ik dit nummer (al was het de franse versie) in Brussel live heb gehoord in augustus! Ver voor mijn tijd maar wat ik op beelden zie was de jaren '80 en begin jaren '90 echt de top tijd. Nog niet zo strak en de setup was gewoon een half ruimteschip!quote:Op donderdag 11 december 2025 09:09 schreef _martijn_ het volgende:
Ik was er ook, nadat ik ze voor het eerst zag in 1991 in Utrecht, het was allemaal wel heel erg gestyleerd.
Ik miste de "echte" robots en ik miste pocket calculator.......
Het eerbetoon aan Sakamoto was mooi, maar waarom geen eerbetoon aan Florian Schneider?
Ik ben blij dat ik gegaan ben, maar voor mij is het hoofdstuk Kraftwerk definitief afgesloten......... nog wel even een (veel te duur) t-shirt gescoord als afsluiter
Ja, Europa Endlosquote:Op donderdag 11 december 2025 11:38 schreef Gehenna het volgende:
Tja en keuzes in het oeuvre he, ik had stiekem ook wel gehoopt op een 'antenne' of een 'Europa Endlos'
Volgend jaar de 80e verjaardag van Ralfquote:Op donderdag 11 december 2025 11:38 schreef Gehenna het volgende:
zoveel kansen krijgen we denk ik ook niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |