Maar hoe wisten andere mensen dan dat die presale was? Snap er niets vanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:01 schreef friekin_ het volgende:
Paul, dat dus. Ik heb niets gehoord van de Effenaar, 3voor12 of seetickets. Bietje van de zotte.
niet te lang van te voren, je wordt toch niet voor 10 uur al in een wachtrij gezet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:11 schreef Paul het volgende:
Iemand enig idee hoelang je van te voren moet inloggen op see tickets zaterdag? Je komt zeker in zo'n wachtrij geval te staan.
Had je maar gewoon naar Dusseldorf moeten gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:09 schreef Paul het volgende:
Toch jammer dat er hier niemand lid was vd brief. Nu moet ik zaterdag vechten om die paar kaartjes. Zal wel niet lukken
wil je vechten jongen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:09 schreef Paul het volgende:
Toch jammer dat er hier niemand lid was vd brief. Nu moet ik zaterdag vechten om die paar kaartjes. Zal wel niet lukken
idd.. een beetje agressief doen bij een concert van Kraftwerkquote:
Ik ben ook geen ektequote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Had je maar gewoon naar Dusseldorf moeten gaan
De echte fans weten de weg wel
Jarre is kitsch, Kraftwerk is Kunstquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind Jarre veel beter, maar Kraftwerk is een leuk grapje tussendoor om eens heen te gaan.
Vooral die eerste 2 platenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jarre is kitsch, Kraftwerk is Kunst
Inderdaad! Ik begin je steeds meer te mogen, BB!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooral die eerste 2 platenruckzuck is een kunststukje
Deze is centraal die andere gaat specifiek over het concert.quote:
Dit topic gaat over Kraftwerk in het algemeen, en nu over Eindhoven in het bijzonder...quote:
Vangelis is God, JMJ is Jezus en Kraftwerk zijn de 3+1 wijzen uit Dusseldorfquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:48 schreef Paul het volgende:
Ik vind Jarre veel beter, maar Kraftwerk is een leuk grapje tussendoor om eens heen te gaan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:15 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Vangelis is God, JMJ is Jezus en Kraftwerk zijn de 3+1 wijzen uit Dusseldorf
Sinterklaas, die wordt in sommige sektes/stromingen gezien als de vervanger van god....quote:
Hier doet ´ie het prima hoor.quote:
Is altijd zo bij kaartverkoop bij KWquote:
quote:Er zijn op dit moment veel bezoekers op de website waardoor de maximale capaciteit van bezoekers is bereikt. Deze maximale capaciteit is ingesteld om alle transacties optimaal te laten verlopen. Als het niet direct lukt, blijft u het dan proberen. Zodra klanten hun boeking voltooid hebben en de website verlaten krijgen er weer nieuwe klanten toegang tot de website.
ticketmaster.nlquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Over welke site heb je het dan?
quote:
doorverwijzing naar de See he...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier staat dus ook de mogelijkheid om tickets te kopen
http://www.djguide.nl/party.p?id=143958
Precies! Zodat je kunt zien dat het klopt wat ik zei.quote:
ik snap je niet hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies! Zodat je kunt zien dat het klopt wat ik zei.
Geeft niet.... je kon de site voor de tickets ook al niet vindenquote:
jawel seetickets loop ik steeds te F5en maar er is geen anderequote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geeft niet.... je kon de site voor de tickets ook al niet vinden
Klopt... dat wilde ik ook niet zeggen.. succes met F5-en! (nee, echtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jawel seetickets loop ik steeds te F5en maar er is geen andere
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
godver ik klikte de eerste keer op betalen zegt hij er is een fout opgetreden en nu zegt hij uitverkocht
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
godver ik klikte de eerste keer op betalen zegt hij er is een fout opgetreden en nu zegt hij uitverkocht
Ze staan bij mij overigens wel in mijn transactieoverzicht. Gratis kaarten zou helemaal mooi zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee, ik weet vrijwel zeker dat ze 2 dezelfde shows doen. Hoogstens een enkel nummer dat verschilt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:59 schreef PimD het volgende:
Kaartje voor donderdag geregeld. Nu maar hopen dat ze 2 identieke shows doen. Niet dat ze donderdag TEE doen en vrijdag DMM ofzo
quote:> Intro
> Robots
> Metropolis
> Numbers
> Computer World
> Home Computer
> Mini Calculateur (in French)
> Computer Love
> Man Machine
> Spacelab
> Das Modell (in German)
> Neon Lights
> Autobahn
> Tour de France / Tour de France 2003
> Vitamin
> Radioactivity (in Japanese and English) Ohm Sweet Ohm TEE Boing Boom
> Tschack Techno Pop Music Non Stop
--- encore ---
>
> Expo 2000
> Planet of Visions
> Electric Café
Ik ben bang voor je dat het idd dan uitverkocht is... en al wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
betalen ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef Gehenna het volgende:
Ik kon mijn transactie 5 min voor 10 al doen trouwens...
Dat lukte mij ook. Beetje jammer alleen dat het betalingsproces er vervolgens uitklapte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef Gehenna het volgende:
idd, vreemd...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef AirwiN het volgende:
Staat nu een derde concert bij voor de donderdag om 22:15.
*duim duim duim*quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
al die mislukte transactie worden nog vrij gegeven neem ik aan dus ik blijf proberen
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef Gehenna het volgende:
Inmiddels ook de bevestiging via de e-mail binnen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
al die mislukte transactie worden nog vrij gegeven neem ik aan dus ik blijf proberen
omdat het uitverkocht is...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef Basp1 het volgende:
Een kennis van mij uit de uk is er wel doorheen maar hij krijgt de betaling nog niet voor elkaar.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels ook de bevestiging via de e-mail binnen?
donderdag bedoel jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En nu ook nog op vrijdag om 22.15 erbij.
Ik kan overigens geen enkele kaart meer krijgen, dus het lijkt idd uitverkocht.quote:
Ja, dat vond ik wel een aardige ingeving van mijzelf, toen ik zag dat die wel toegankelijk was en de gewone niet...quote:
Die blijven toch een tijdje voor je gereserveerd, toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm toch raar dat de kaartjes bij mijn transacties staan en ook de bevestigings email. Zou tof zijn als ik ze nog kan betalen
Bij mijn pagina na betalen staat dit;quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm toch raar dat de kaartjes bij mijn transacties staan en ook de bevestigings email. Zou tof zijn als ik ze nog kan betalen
Het zou ze wel sieren als ze dat zouden faciliteren. Waarschijnlijk hebben we dus gewoon pech.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
You have one hour...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:13 schreef Gehenna het volgende:
Die blijven toch een tijdje voor je gereserveerd, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |