*duim duim duim*quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
al die mislukte transactie worden nog vrij gegeven neem ik aan dus ik blijf proberen
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef Gehenna het volgende:
Ik kon mijn transactie 5 min voor 10 al doen trouwens...
Inmiddels ook de bevestiging via de e-mail binnen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
al die mislukte transactie worden nog vrij gegeven neem ik aan dus ik blijf proberen
omdat het uitverkocht is...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef Basp1 het volgende:
Een kennis van mij uit de uk is er wel doorheen maar hij krijgt de betaling nog niet voor elkaar.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels ook de bevestiging via de e-mail binnen?
donderdag bedoel jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En nu ook nog op vrijdag om 22.15 erbij.
Ik kan overigens geen enkele kaart meer krijgen, dus het lijkt idd uitverkocht.quote:
Ja, dat vond ik wel een aardige ingeving van mijzelf, toen ik zag dat die wel toegankelijk was en de gewone niet...quote:
Die blijven toch een tijdje voor je gereserveerd, toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm toch raar dat de kaartjes bij mijn transacties staan en ook de bevestigings email. Zou tof zijn als ik ze nog kan betalen
Bij mijn pagina na betalen staat dit;quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm toch raar dat de kaartjes bij mijn transacties staan en ook de bevestigings email. Zou tof zijn als ik ze nog kan betalen
Het zou ze wel sieren als ze dat zouden faciliteren. Waarschijnlijk hebben we dus gewoon pech.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
You have one hour...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:13 schreef Gehenna het volgende:
Die blijven toch een tijdje voor je gereserveerd, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |