Maak daar maar 1 van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Na 10 minuten al uitverkocht waarschijnlijk.
Stressvol? Kwart over 10 wakker worden. "Kut verslapen". Iphone van nachtkastje pakken. Googlen welke site de verkoop was. "Kut vergeten daar account te maken". Registeren. "Kut ze hebben id's met nummer nodig". Eén arm uit bed en rijbewijs van grond rapen. Kaartjes binnen. Opstaan. (En gelijk fokken uiteraard).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:23 schreef friekin_ het volgende:
Als je denkt dat de Lowlands kaartverkoop stressvol is.. Maar ik heb tickets voor KraftwerkJAAA
Tja, via mobiele site ging het inderdaad wel. Kwam ik ook pas later achter.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Stressvol? Kwart over 10 wakker worden. "Kut verslapen". Iphone van nachtkastje pakken. Googlen welke site de verkoop was. "Kut vergeten daar account te maken". Registeren. "Kut ze hebben id's met nummer nodig". Eén arm uit bed en rijbewijs van grond rapen. Kaartjes binnen. Opstaan. (En gelijk fokken uiteraard).
Wel 2 kaartjes op zelfde naam en id staan nu
Dealquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]Dan krijg ik bier van je, dan word ik 27.
hihi fokminimeetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Late ook, 7 uur is te vroeg op een werkdag.
Echt, Evoluon, dat hoor je gewoon op de basisschool te lerenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt, Evoluon, dat hoor je gewoon op de basisschool te leren
Zo is even doen, eerst mijn Editors setje afkijkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zoek even op youtube. Interieur is sinds jaren 70 niet veel veranderd
Zo, voor de luie mens:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zoek even op youtube. Interieur is sinds jaren 70 niet veel veranderd
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:13 schreef het_grobbekuiken het volgende:
JAAAAHAAAAA ik heb gewoon een minuut geleden een kaartje voor Kraftwerk kunnen kopen!
[ afbeelding ]
HEUJquote:
ik had ze vanochtend alquote:
ik zag je tweet en je postsquote:
zo vaakquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey rubbereend, al eens met de quiz meegedaan?![]()
!8 oktober, mijn verjaardag, om 22.15quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zag je tweet en je postswelke dag heb je ook alweer?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
!8 oktober, mijn verjaardag, om 22.15
quote:
ik ga de avond ervoor de zaal vast voor jullie opwarmenquote:
Veel te warm om te fokken!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:12 schreef theodoor9 het volgende:
Oase van rust hier zeg. Heb besloten toch niet naar kraftwerk te gaan, is me toch te duur.
Ik heb nog allemaal het idee dat het nog maanden duurt voor dat het is.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:24 schreef AMDB het volgende:
Over een maand is het gewoon alweer afgelopen![]()
En dat gaat dit jaar erg moeilijk worden...quote:Op zondag 21 juli 2013 20:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb nog allemaal het idee dat het nog maanden duurt voor dat het is.
Maar over donderdag over 1 week dan kunnen we al weer puzzelen met de blokkeschema's.
s'Avonds is er genoeg tijd voor de Bravoquote:Op zondag 21 juli 2013 20:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Idd ik wil dit keer is wat meer de bravo/x-ray kant op, maar van de andere kant staan er ook weer zoveel goede bands.
Ja maar vind die liveacts vaak leuker dan de dj-sets.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:29 schreef iAvani het volgende:
[..]
s'Avonds is er genoeg tijd voor de Bravo
Gewoon keer dagje spotify playlist van LL doornemen idd. Gewoon op shuffle zetten en je komt genoeg tegenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:49 schreef AMDB het volgende:
Nog nooit een jaar gehad dat ik zo weinig acts kende. Maar, dat komt ook voornamelijk omdat ik sinds jaren steeds minder muziek luister. Heb maar drie bands staan die ik echt wil zien, en dat zijn Nick Cave, The Knife en NIN. Verder wil ik wellicht nog wel even kijken bij FF en de nieuwe U2.
Inmiddels een lijstje gekregen van mensen met bands, en inmiddels Foals en Chvrches aan m'n lijstje toegevoegd. Komende weken maar eens een Spotify-lijst aangooien (Spotify).
Of gewoon niks gaan luisteren en kijken waar je straks tegenaan loopt.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon keer dagje spotify playlist van LL doornemen idd. Gewoon op shuffle zetten en je komt genoeg tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |