Ik neem aan dat je het brilletje dan bij de deur krijgt..... Hadden ze beter er gelijk bij kunnen doen...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef MidnightShow_ het volgende:
kaartje binnen hier ook! wel een mooi kaartje, is eens wat anders dan die saaie tickets tegenwoordig
die krijg je er volgens mij pas bij binnenkomst.. althans, dat heb ik wel gelezen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het brilletje dan bij de deur krijgt..... Hadden ze beter er gelijk bij kunnen doen...
Je mag deze jongens bedanken : http://www.spielerei.nl/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef MidnightShow_ het volgende:
kaartje binnen hier ook! wel een mooi kaartje, is eens wat anders dan die saaie tickets tegenwoordig
Nee, want dan zijn er altijd van die enorme domme sukkels die het brilletje vergeten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik neem aan dat je het brilletje dan bij de deur krijgt..... Hadden ze beter er gelijk bij kunnen doen...
Dat is gelijk ook de flyer/ad voor de afterparty in de Effenaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je mag deze jongens bedanken : http://www.spielerei.nl/
Ik heb deze in posterformaat thuis hangen, is een zeefdruk
De mannen hebben het inderdaad mooi gemaakt. De zeefdrukken waren te koop, oplage van 30 stuks. Ik denk dat ze nu op zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is gelijk ook de flyer/ad voor de afterparty in de Effenaar
Geen idee, misschien wel het zelfde wat hier staat :quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef PimD het volgende:
Boh het is bijna zover, echt zin in. Weet iemand wat voor merchandise ze verkopen? Hopelijk niet te veel vinyl, want daar heb ik nog niks van
Ja. Tijdens een ander concert waar ik was, verkochten ze eigenlijk alleen de producten die ook op hun website staan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef PimD het volgende:
Boh het is bijna zover, echt zin in. Weet iemand wat voor merchandise ze verkopen? Hopelijk niet te veel vinyl, want daar heb ik nog niks van
Oh, daar staan wel een stel gave T-shirts op.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:23 schreef fripper het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel het zelfde wat hier staat :
http://www.klingklang.com/
Gave docu ja. De beste die ik tot nu heb gezien.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verplichte kost voor diegenen die naar het concert gaan!
Iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig maar dat ze geen "Lang zal ze leven" in hun repertoire hebben
Zou wel wat zijn, inclusief vocoder-stemquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig maar dat ze geen "Lang zal ze leven" in hun repertoire hebben
Affentittengeil.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:53 schreef friekin_ het volgende:
Het Evoluon is al rood verlicht aan de buitenkant
de onze kwamen ook pas vandaag, bel anders even naar Seetickets.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:48 schreef Kroketvulling het volgende:
Mijn tickets zijn nog steeds niet binnen verdorie! En het is al morgen!
Thanks. Heb ik gedaan, maar ze konden niets anders zeggen dan dat ze tijdig verstuurd waren. Nou ja, met mijn klantnummer en paspoort kom ik ook wel binnen, maar toch baal ik er wel een beetje van. Hopelijk komen ze morgen met de post dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef rubbereend het volgende:
de onze kwamen ook pas vandaag, bel anders even naar Seetickets.
Ik heb alleen drank gezien, maar ook niet echt op gelet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
He mensen, kun je daar wat eten in het Evoluon?
Balenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:55 schreef PimD het volgende:
Jammer dat ze niet gewoon overal de Duitse versies van deden, maar ach.
Je mag ze dus wel houden. In de informatie stond dat je ze moest inwisselen voor een polsbandje en brilletje, maar ze zetten alleen een krabbel op je kaartje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:00 schreef k_man het volgende:
Ach, het zijn mooie kaartjes, maar ik begrijp dat je ze toch niet mag houden.
Ja dacht ik al..... Aan een youtube video te zien waren er alleen vaste plaatsen in de zaal?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 03:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Je mag ze dus wel houden. In de informatie stond dat je ze moest inwisselen voor een polsbandje en brilletje, maar ze zetten alleen een krabbel op je kaartje.
Ben je ook te vroeg naar binnen gegaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 04:58 schreef k_man het volgende:
Nee hoor. Allemaal staan. Kreeg er zere poten van - drie uur staan ben ik niet gewend.
Beste Roberto, de echte kunst maakte ze in de jaren 70 en nog wat daarna.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 06:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
En 'swingen' bij Kraftwerk....Beste Piet... Kraftwerk is Kunst en dan ga je niet 'swingen'
Er waren beperkt stoelen. Maar dat is voor bejaarden vind ik...quote:
Zo opeen gepakt in de meute is niet meer mijn ding, ik word oud.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er waren beperkt stoelen. Maar dat is voor bejaarden vind ik...
Ik heb een beetje relaxed over de balustrade gehangen. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo opeen gepakt in de meute is niet meer mijn ding, ik word oud.![]()
Het Evoluon is wel tof dan denk ik,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje relaxed over de balustrade gehangen. Niets mis mee.
Da's Boney Mquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:28 schreef Paul het volgende:
Er zit toch nog maar 1 origineel bandlid in?
Naar binnen komen gaat heel langzaam. Het is niet bepaald zo dat ze de deuren opengooien en dat je dan allemaal naar binnen stormt. Vervolgens is er nog een speurtocht uitgezet door het Evoluon, waarbij je het pand eerst weer moet verlaten en dan pas in de 'vliegende schotel' komt. Ik stond ongeveer om kwart voor tien in de rij, om half elf was ik in de zaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 06:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben je ook te vroeg naar binnen gegaan![]()
Nee, dat kan niet. Het is geen traditionele zaal, geen 'doos'. Het is een soort omgekeerde kegel, met steeds groter worden ringen. Het podium staat op de derde ring. Als je vlak voor het podium gaat staan, sta je een volle verdieping lager. Je kunt beter verder weg gaan staan.quote:Maar gelukkig: want staan is beter... kun je lekker dicht bij het podium komen
Van de stichters is inderdaad alleen Ralf nog aanwezig. Henning Schmitz en Fritz Hilpert zijn eigenlijk ook niet echt stand-ins meer aangezien Henning sinds 1978 bij Kraftwerk zit. Hij heeft meegewerkt aan The Man Machine en nam sinds 1991 de plaats in voor Karl Bartos, en eigenlijk direct voor Fernando Abrantes, maar die laatste werd al snel de laan uit gestuurd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:28 schreef Paul het volgende:
Er zit toch nog maar 1 origineel bandlid in?
Klopt. Daarom ben ik op de trap linksaf gegaan en mijzelf gepositioneerd tegen de balustrade daar. Prima overzicht en geen nekklachten na afloop. In een bioscoop moet je ook niet op de eerste rij gaan zitten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:41 schreef k_man het volgende:
Nee, dat kan niet. Het is geen traditionele zaal, geen 'doos'. Het is een soort omgekeerde kegel, met steeds groter worden ringen. Het podium staat op de derde ring. Als je vlak voor het podium gaat staan, sta je een volle verdieping lager. Je kunt beter verder weg gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |