quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:39 schreef RunForrestRun het volgende:
Mag mijn UD trouwens op 9 februari?
schuiven we allebei opzij om plaats voor je te maken, wéér niet goed.quote:
zélfs Kleurdoos?!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:59 schreef angelatje het volgende:
Over echo's gesproken.....ik heb een piemel in mijn buik!!![]()
Dus jullie zaten er allemaal naast met de nubtheorie en de Chinese geslachtskalender ook![]()
Maar alles zag er heel mooi uit en kindje was zelfs iets onder het gemiddelde.
Foto's volgen later
oh relaxed, jij hebt connecties?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef WupWup het volgende:
Ja en ik denk dat dat het ook gaat doen. Ik probeer vanavond even tussendoor een termijnmeting te laten doen en anders wordt het volgende week.
Edit: tis ook altijd wat met die zwangeren, hè Momo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:32 schreef Sethiwe het volgende:
Zand fijn dat je het hartje hebt gezien![]()
Angelatje leuk een jongentje, had je dit zelf verwacht?
Vandaag 20 weken
haha ja klopt, de laatste is van onderaf gezienquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:57 schreef DJMomo het volgende:
is die laatste het potty shot?
Leuk man, een jochie. En lief, vriendje
Bij mij was dat pas bij de afspraak die ik vorige week had (16w) . Bij de termijnecho heb ik niets gehoord. De vk vertelde me dat ze vanaf nu bij iedere controleafspraak even hartje luisteren; een echo wordt pas weer gedaan bij 32 (of was het nou 35?) weken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Laten ze bij de termijnecho ook het hartje horen trouwens?
Ja ik weet het maar dat is niet erg. En ben niet zo handig met computers. Foto's zijn met mobiel gemaaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:11 schreef martine1984 het volgende:
Auw hillz dat is niet fijn.
Amgela mooie foto's van jullie binkie. Op de laatste staat je naam nog.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:49 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar dat is niet erg. En ben niet zo handig met computers. Foto's zijn met mobiel gemaaktwas al een heel gedoe om ze op de laptop te krijgen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:49 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar dat is niet erg. En ben niet zo handig met computers. Foto's zijn met mobiel gemaakt
oh!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef GotC het volgende:
Angela een vent!mooie foto's ook, schattig
Net bij de informatiebijeenkomst van het ziekenhuis/geboortehotel geweest. Was wel ok, ben beter op de hoogte dan ik dacht
Nou ja zegquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh!!
he joh ik was er ookhad ik je zomaar kunnen zien. Ik was bezig op een verloskamer
Bijna net niet meetquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh!!
he joh ik was er ookhad ik je zomaar kunnen zien. Ik was bezig op een verloskamer
Jaaaaa, daar ben je!quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:54 schreef Theeleuter het volgende:
Dag dames,
Even melden dat ik voorlopig alleen meelees. (Maandag positief getest)
Eerst eens een eerste afspraak met vk maken voor ik definitief hier aanschuif![]()
Wel even eenvoor zand!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou ja zegIk zei nog tegen Yur, wie weet loopt ze hier rond! Nja, we moeten nog voor een rondleiding dus wie weet
Zo, net ingeschreven bij het Geboortehotel. Weer iets om af te strepen!
Theeleuter, gefeliciteerden alvast welkom! Wanneer mag je voor het eerst naar de vk?
Aw, daarvoor doe je het allemaal, toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik stond een heerlijk bolleke op te vangen bij een ontzettend leuk stel mensen. Zulke bevallingen zijn echt heel leuk om te doen
wie weet tot de rondleiding dan!
*proest*quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Had zo de Lowlands FOK meet kunnen zijn
Dan ben je verder gekomen dan ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef GotC het volgende
*proest*
Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar kwam niet verder dan Guitarist
En ik mis het verhaal erachter denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Had zo de Lowlands FOK meet kunnen zijn
Elk jaar is er een groots aangekondigde meet op lowlands, en elk jaar komt er niets van terecht omdat mensen het niet kunnen vinden, elkaar mislopen, nog bezig zijn met hun tent, elkaar niet herkennen, etc. Intussen is het soort van traditie dat die meet er is en nooit echt door gaatquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
En ik mis het verhaal erachter denk ik
In het begin heb ik wel heel heel erg het idee gehad dat het een meisje werd, maar laatste weken was ik toch aan het twijfelen. Maar toen de echoscopiste zei dat ze een piemel zag hadden vriend en ik allebei wel even zoiets van huh??quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:16 schreef Limone het volgende:
Oh zand wat heel erg fijn voor jullie! Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Bleek die overduidelijke meisjesnub toch niet zo meisje te zijn! Had je al op een meisje gerekend, angelatje? Of had je die theorieën toch al aan je laars gelapt?
Whahahaha écht!! grappigquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Elk jaar is er een groots aangekondigde meet op lowlands, en elk jaar komt er niets van terecht omdat mensen het niet kunnen vinden, elkaar mislopen, nog bezig zijn met hun tent, elkaar niet herkennen, etc. Intussen is het soort van traditie dat die meet er is en nooit echt door gaat.
[/offtopic]
Ik ben een hysterische trut... Het is wel knetter diep. Dat heb ik niet ingebeeldquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Angela wat een mooie echo's en weer een jongetje erbij.
Theeleuter welkom
Hilz auw hoe gaat het er nu mee?
Ik heb last van vakantiestress moet nog heel veel inpakken en wil nog opruimen maar het wil niet
zenuw geraakt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ben een hysterische trut... Het is wel knetter diep. Dat heb ik niet ingebeeldMaar het doet niet eens pijn
Euhm, moet nog bellen voor een afspraak.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Jaaaaa, daar ben je!
Wanneer ga je naar de vk?
Babyboom! En dat terwijl er van de week in de krant stond dat er zoveel minder baby's geboren worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:57 schreef NoBoNo het volgende:
Krijg net door dat er in ons mooie dorp nog 4 stellen eind januari uitgerekend zijn, waarvan 1 stel 2 huizen verderop. En dan hebben we het over om en de bij 1500 inwoners he.
Nou gelukkig maar! Het maakt natuurlijk niets uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:23 schreef angelatje het volgende:
[..]
In het begin heb ik wel heel heel erg het idee gehad dat het een meisje werd, maar laatste weken was ik toch aan het twijfelen. Maar toen de echoscopiste zei dat ze een piemel zag hadden vriend en ik allebei wel even zoiets van huh??![]()
Maar een vriendin van me heeft dat ook gehad bij haar eerste zwangerschap dat ze dacht dat het een meisje werd. En die moest wel ff slikken toen het een jongetje bleek te zijn. Maar dat had ik gelukkig helemaal niet
Oeh idd niet zo fijn zon pisdouchequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:59 schreef DJMomo het volgende:
Wat een k.t avond. Wederom gezeur met mijn moeder. En als klap op de vuurpijl had ik zo'n stink mvm kan niet goed dichtgedraaid en stroomt zo de inhoud over mij heen.
Als de regering niet zorgt voor een einde van de crisis, doen we het zelf wel!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:00 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Babyboom! En dat terwijl er van de week in de krant stond dat er zoveel minder baby's geboren worden.
Mijn excuus voor mijn shopverslaving.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Als de regering niet zorgt voor een einde van de crisis, doen we het zelf wel!
Oh gatver Mo! Nieuwe betekenis aan een 'Golden Shower'.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:59 schreef DJMomo het volgende:
Wat een k.t avond. Wederom gezeur met mijn moeder. En als klap op de vuurpijl had ik zo'n stink mvm kan niet goed dichtgedraaid en stroomt zo de inhoud over mij heen.
Tof hè! Ik kon er wel een heel uur naar kijken, als ze me gewoon hadden laten liggen..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef WupWup het volgende:
[ afbeelding ]
10+6, dus 7 februari wordt het. Dit was zo'n gave echoHaarscherp beeld en hij was aan het dansen en draaien en zwaaien
Ik moet zo'n apparaat thuis hebben
Hier bleek toen ik mijn zwangerschap bekend maakte, dat een x-aantal meiden uit mijn schooljaar ook zwanger is en in december uitgerekend. Babyboom!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:57 schreef NoBoNo het volgende:
Krijg net door dat er in ons mooie dorp nog 4 stellen eind januari uitgerekend zijn, waarvan 1 stel 2 huizen verderop. En dan hebben we het over om en de bij 1500 inwoners he.
Vraag ik me ook regelmatig afquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:08 schreef Limone het volgende:
Al die extra tijd die overblijft als je niet slaapt.. Wat zal ik daar eens mee gaan doen?
Jalalalaaaa!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:08 schreef Limone het volgende:
Al die extra tijd die overblijft als je niet slaapt.. Wat zal ik daar eens mee gaan doen?
Oeh jullie slapen met 1 kant tegen de muur? Dan wordt het toch tijd om van kant te ruilen denk ik!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:39 schreef Limone het volgende:
Gegeten, gelezen, nagedacht over de vraag: hoe lang kan ik nog over een slapende echtgenoot het bed uitstappen? Tijd voor poging twee!
Sterkte jullie.
Wij slapen al jaren elk onder ons eigen dekbed, zalig!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:21 schreef Hilzillah het volgende:
Hee Limone Linda en Skips! Ik was erbij hè vannacht! Alleen zodra ik mijn telefoon pak om mezelf bezig te houden weet ik dat het klaar is met slapen. Nu was het dat toch wel, maar ik blijf dan hoop houden![]()
Nu maar muggenbulten tellenEn vriendje vervloeken voor zn dekbedhoestrekfeestje waarvoor ik niet was uitgenodigd
Oh en YAY!! 37e week voor 'ons'
+1 hij wil absoluut geen aparte dekbedden. Nu lag ik afgelopen nacht niet onder het dekbed. Maar ik lig er wel half op. Dan trekt hij er aan auwa mijn bekken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:05 schreef Hilzillah het volgende:
Oh het was dus écht druk vannacht!!
En dat 'eigen dekbed' heb ik toevallig vorige week voorgesteld aan vriendje. Maar die wil pertinent niet.. Nee! Hij heeft er geen last van
Wacht maar... Eens wordt het winter en dan ga ik weer lekker rolmopsen met deken
Leuk is dat hè, Ik heb vannacht op een gegeven moment maar een eigen dekbedhoes uit de kast gepakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
+1 hij wil absoluut geen aparte dekbedden. Nu lag ik afgelopen nacht niet onder het dekbed. Maar ik lig er wel half op. Dan trekt hij er aan auwa mijn bekken.
Mooie datum!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef WupWup het volgende:
[ afbeelding ]
10+6, dus 7 februari wordt het. Dit was zo'n gave echoHaarscherp beeld en hij was aan het dansen en draaien en zwaaien
Ik moet zo'n apparaat thuis hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:03 schreef Sull het volgende:
Deze hadden jullie nog tegoed. Het gezicht van onze kleine bollie:Ik zie het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben dan ook écht geen echofluisteraar..
Ik zal hem ff verduidelijken (alhoewel het nu meer een alien gaat lijken misschien)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:15 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zie het nietMaar ik ben dan ook écht geen echofluisteraar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig is dat dan hé. het duurde bij mij ook heel lang voor ik het zag en ik had nog wel een bewegend (duidelijker) beeld... En nu zie ik ook alleen nog maar het gezichtje!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:56 schreef NoBoNo het volgende:
Ik zeker ook niet, maar het mooie is wel, nu kan ik het niet meer niet zien! hahaha
Oh oepsie!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:30 schreef Cwen het volgende:
Hoho, nog geen LLM, we zijn pas 36 weken vandaag. Maar wel een mooie mijlpaal, al kijk ik vooral uit naar die van volgende week!
Mag je wel gebruiken, zolang je geen te hoge bloeddruk hebtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:03 schreef Spewey het volgende:
Voor de mooie echo's, de nieuwe zwangere en de wisseldagen
![]()
Hier nog steeds enorm benauwd en m'n wallen hebben inmiddels zelf wallen, ik wil slapen, niet hoesten en hijgen
Waarom mag je geen Xylometazoline tijdens je zwangerschap? Met Google krijg ik zulke tegenstrijdige berichten
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mag je wel gebruiken, zolang je geen te hoge bloeddruk hebtmaar bij voorkeur liever oplossen met zoutoplossing ofzo, maar als dat niet genoeg soelaas biedt dan mag het wel hoor en sowieso niet langer dan 7 dagen (gewoon volgens normaal voorschrift dus).
Ik zou willen dat ik ze met je kon delen, lieve Nikkiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nice van die connecties Kim! Ik zou willen dat ik ze had!
Helaas mag/moet ik nog een weekje wachten op mijn echo.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:46 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik ze met je kon delen, lieve Nikki
En die oppasbaby heeft ook heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:30 schreef Cwen het volgende:
Hier heerlijk geslapen, wel warm maar zo compleet gevoerd door de oppasbaby van gisteren dat ik er niets van gemerkt heb!voor de nachtbrakers, k merk dat ik daar helaas nog altijd erg slecht tegen kan.
Het lijkt in delen te zijn? Was dus nog even aan het twijfelen of het 'm wel is, maar na flink googelen lijkt het er wel opquote:
Nee hoor, dat is geen probleem. Hoe zouden we anders in bad kunnen bevallen? En niet iedereen merkt het...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:18 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het lijkt in delen te zijn? Was dus nog even aan het twijfelen of het 'm wel is, maar na flink googelen lijkt het er wel op
Las idd dat het dan nog wel 2 weken kan duren
Kan je dan trouwens echt beter niet meer in bad gaan? Ik las dat hier, maar verder niet echt meer tegen gekomen.
Bij een week of 16 pas, helaas. Maar sindsdien ook geen dag meer getwijfeld!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Kim![]()
Doe mij zulke collega's!.
Ik merk dat ik best nog een beetje onzeker ben of het wel goed blijft gaan. Wanneer ging bij jullie dat gevoel ongeveer over?
Ik was, ook na de eerste echo, zo onzeker (..eerdere miskraam) dat ik mezelf helemaal gek liep te maken. Want tsja, de vk had gezegd dat het hartje nog niet zo snel klopte, dus dat het aan het opstarten was.. Maar daarna dacht ik: maar wat nou als het helemaal niet betekent dat het opstart, maar juist dat het niet goed gaat?!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Kim![]()
Ik merk dat ik best nog een beetje onzeker ben of het wel goed blijft gaan. Wanneer ging bij jullie dat gevoel ongeveer over?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Kim![]()
Ik ook bij week 16 en toen is het meteen ook de hele andere kant opgeslagen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Kim![]()
Ik zou zeggen, maak nu vast een afspraak, daarmee hoef je niet te wachten tot je thuis bent.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef Dot. het volgende:
[..]
HerkenbaarIk durf hier eigenlijk ook nog niet echt te posten
![]()
Gelukkig heb ik nog steeds wel last van mn borsten en zo lang er geen bloed is gaat het goed hou ik mezelf vooren zelfs met bloed kan het nog goed gaan. Maar ik kijk echt enorm uit naar de eerste echo, die ik nog niet gepland heb omdat ik in het buitenland ben tot eind volgende week helaas. Ik hoop heel erg op een snel plekje dan...
Dat is ook zo, en bij wat mij overkomen is (leeg vruchtzakje) is de kans op herhaling zelfs een stuk kleiner dan anders, maar toch blijft het spannend. Ik vind het zo'n raar idee dat ik zo'n klein boontje in mijn buik heb, met een dapper kloppend hartje. Volgens de echoacopiste blijft dat hartje het nog minstens 80 jaar doenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:29 schreef Limone het volgende:
Ohja en zand, ondanks je eigen histoire gaat het in de meeste gevallen 'wel gewoon goed'. Miskramen zijn nog steeds geen standaard. Iemand zei dat tegen mij en dat heeft me ook wel geholpen er niet zo extreem onzeker over te zijn. Bij mij was die onzekerheid verlammend, volgens heb jij dat al minder, toch?
Volgens mij ga ik me nu een hoop verbeeldenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Sylver! Hoe is het met je? Hoe was de nacht?
Ik denk het niet. Zeurend gevoel klinkt alsof er toch iets aan het gebeuren is!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:58 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik me nu een hoop verbeeldenIk had gisteren het idee dat de harde buiken wat gevoeliger voelde dan anders en vanochtend werd ik wakker van een beetje een gezeurend gevoel onderin mijn buik, maar volgens mij moest ik gewoon heel erg nodig plassen
![]()
Zul je zien dat ze nog gewoon tot 42 weken blijft zitten
O nee, gewone jeans past me echt niet meer. Ik hoop niet dat ik weer net zo veel aan ga komen als bij m'n vorige zwangerschap,ik moet echt opletten. Door de hormonen heb ik heel veel trek in lekkere dingen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef DJMomo het volgende:
Echt joh nummer? Ik heb vandaag nog heerlijk mijn gewone jeans aan. Van de week veel zomer rokjes met elastiek in de taille gedragen, dus vroeg me vanmorgen al af of het nog ging lukken. Maar ja duswel met buikje erboven.
Echt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:49 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Zeurend gevoel klinkt alsof er toch iets aan het gebeuren is!
Ik bleef de eerste periode nog onzeker. Ik durfde voor de 20 wkn ook echt nog niks aan babyspul te kopen. Daarna ben ik echter ook wel losgegaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Kim![]()
Ik was ook snel enorm (enthousiaste darmen), vergelijkbaar met een week of 20-25quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
O nee, gewone jeans past me echt niet meer. Ik hoop niet dat ik weer net zo veel aan ga komen als bij m'n vorige zwangerschap,ik moet echt opletten. Door de hormonen heb ik heel veel trek in lekkere dingen.
Ah, dit heb/had ik ook. Heb volgens mij bij.. 22 weken pas iets gekochtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:26 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ik bleef de eerste periode nog onzeker. Ik durfde voor de 20 wkn ook echt nog niks aan babyspul te kopen. Daarna ben ik echter ook wel losgegaan.
Maar merk dat ik zelf nu nog moeite heb met kaartjes van kleertjes knippen en verpakkingen van spulletjes weg te gooien. Er blijft (nu ondertussen wel heeel erg in de verte) toch altijd een gevoeletje van maar wat als het dan toch niet goed gaat..
En Sylver, spannend. Misschien toch al een heel klein beetje voorwerk![]()
Het is trouwens voor jou ook eerste kindje toch?
Klopt, ook mijn eerstequote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:26 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ik bleef de eerste periode nog onzeker. Ik durfde voor de 20 wkn ook echt nog niks aan babyspul te kopen. Daarna ben ik echter ook wel losgegaan.
Maar merk dat ik zelf nu nog moeite heb met kaartjes van kleertjes knippen en verpakkingen van spulletjes weg te gooien. Er blijft (nu ondertussen wel heeel erg in de verte) toch altijd een gevoeletje van maar wat als het dan toch niet goed gaat..
En Sylver, spannend. Misschien toch al een heel klein beetje voorwerk![]()
Het is trouwens voor jou ook eerste kindje toch?
Niet quoten svpquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:57 schreef DJMomo het volgende:
Dat vraagt om foto's nummer zoveel en wupwup!
Ja, zou op zich idd wel handig zijn, maar je moet een vragenlijst op de site invullen voor je mag bellen en dat wil ik graag samen doen en mijn vriend is gewoon thuisquote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:45 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak nu vast een afspraak, daarmee hoef je niet te wachten tot je thuis bent.
Zo, dat is dan wel even schrikken lijkt me! Inderdaad even dagje bijkomen danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
36 weken vandaag! *slik*
Gisteren even met mijn neus op de feiten gedrukt. Hele dag leek ik wat vocht te verliezen, 's avonds toch maar even gebeld, en dan zit je ineens in het ziekenhuis op gebroken vliezen uit te sluiten. Gelukkig was er niets aan de hand en mocht ik weer naar huis toe.
Vandaag dus maar duf een dagje bijkomen.
Picsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:10 schreef GotC het volgende:
YeuhKamertje staat in elkaar en op z'n plek!
![]()
Yur zegt: Ik heb alleen maar linkerhanden en als ik het kan, kan iedereen het.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Pics
Zijn die kamertjes trouwens lastig in elkaar te zetten?
Gelukkig, komende week wordt de onze bezorgd en dan moet ik ook aan de bak. Ook twee linker handenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur zegt: Ik heb alleen maar linkerhanden en als ik het kan, kan iedereen het.
Foto's komen nog wel als het verder af is
Dat lees ik hier wel eens. Verder geen ervaring mee, het is ook mijn eerstequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:22 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Echt?![]()
Maar het zeurende gevoel is wel weer weg. Ik zeg iig nog maar niks tegen manlief, die springt nu al bijna in de startblokken als ik een kreuntje geef (last van mijn liezen)![]()
Jeej voor de wisseldagen Bla en Bubseltje!
Er is hoop!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gelukkig, komende week wordt de onze bezorgd en dan moet ik ook aan de bak. Ook twee linker handen
Hoop die van ons zeer uitgebreid!!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gotc![]()
Hier was de handleiding erg karig.
K&W / Korte Klus Kwesties - Voor al uw kleine klus vraagjes !quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoop die van ons zeer uitgebreid!!!
Omg, nog nooit deurtjes gesteld
Met mijn dochter waren we ook uit de naam en uiteindelijk vond ik het toch niet passen. Ben nog steeds blij dat we haar haar huidige naam hebben gegevenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:
We waren uit de naam, zelfs een mutsje laten borduren met die naam en nu wil ik een andere naam![]()
![]()
Hahahha, dat zou mij ook kunnen gebeuren! Volg je gevoel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:
Mooie buikfoto Wup (en je kleine meisje)
Heel benieuwd naar het kamertje Gotc!
We waren uit de naam, zelfs een mutsje laten borduren met die naam en nu wil ik een andere naam![]()
![]()
Wij hebben onze naam ook zojuist weggegooid en een nieuwe bedachtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:
Mooie buikfoto Wup (en je kleine meisje)
Heel benieuwd naar het kamertje Gotc!
![]()
hoe is t met je?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:59 schreef Linda2205 het volgende:
Die kunnen jullie mooi hiernposten dan toch? Spewey? Gotc? Hihi
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben onze naam ook zojuist weggegooid en een nieuwe bedacht
Hahah ook zo herkenbaar! Die hebben we ook omgebouwdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:09 schreef Spewey het volgende:
[..]Geweldig!
![]()
Zijn tweede naam klinkt alleen voor geen meter meer bij de nieuwe naam
We houden m nog even achter de hand....gewoon, voor de zekerheidquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:59 schreef Linda2205 het volgende:
Die kunnen jullie mooi hiernposten dan toch? Spewey? Gotc? Hihi
Kwestie van goed naar de plaatjes kijken en logisch nadenkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoop die van ons zeer uitgebreid!!!
Omg, nog nooit deurtjes gesteld
We hebben een pompquote:Op zondag 21 juli 2013 11:11 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zie jou zitten hè aanmoedigend vanaf een stoel. "Komop blazen, klein stukje nog... Ja ja je bent en bijna, even je best doen.. JAAAAA!" *Plons*
Zelfs met aanmoedigen besloot mijn man dat dit te lang ging duren. Morgen op zoek naar elektrische pomp. Badje voor dochter staat welquote:Op zondag 21 juli 2013 11:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
We hebben een pomp. Verder is het best accuraat
Iddquote:Op zondag 21 juli 2013 13:02 schreef Hilzillah het volgende:
GotC nee toch!! jij moet tegen jezelf in bescherming genomen worden! vastbinden op stoel in tuin met glas koud iets aan hand gesuperglued!
Hoewel het strand maar 5 minuten lopen is (quote:Op zondag 21 juli 2013 11:36 schreef Suusz het volgende:
Oe, strand Sylver! Als het nog lukt tenminste, ik vind dat altijd wel meer vermoeiend dan in de tuin/balkon te zitten. Plus je hebt niet direct toegang tot de wc, zou voor mij met mijn 15x+ plassen per dag ook wel een crime zijn. Hier vandaag alvast een mini Nijntje zwembadje opzetten in de tuin. Kijken of ik mijn voeten en enkels weer in enigszins normale vorm kan krijgen
denk het wel, als we het gat weten te vinden. Gelukkig kwam het zwembad bij de Action vandaan, dus erg duur was het neit.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:12 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Hoewel het strand maar 5 minuten lopen is (), toch maar gekozen voor balkon. Het 15x moeten plassen icm de lange rij mensen die ik voorbij zie komen heeft me over de streep gehaald. Wel even een lekkere ijskoude smoothie geregeld en de belofte van mijn man dat hij limoendrankjes voor me gaat maken
![]()
Een zwembadje voor de voetjes en enkels klinkt ook wel erg goed, Suus!
Balen van jouw zwembadje, laiv. Is het nog wel te plakken?
Alleen nog even...?? Lieve hemel, doe's rustig aanquote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef GotC het volgende:
Ik snap er ook niks van dames! Maar, net uurtje wezen floaten (heerlijk), zo alleen nog even de gewassen vouwgordijnen ophangen, stoelen en tafels op het balkon schoonmaken en dan zitten+niks doen!
Hahaha hier ook, na 2 uur met de kindjes in hun zwembadje te hebben gehangen, heb ik net de ventilator op standje orkaan gezet en ga lekker even een tukje doenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:59 schreef Cwen het volgende:
[..]
Alleen nog even...?? Lieve hemel, doe's rustig aan! Fijn dat het floaten zo lekker was, dat wil ik echt nog een keer doen!
Na 3 uur in een koud (echt koud!) zwembad te hebben gezeten hebi k het ein-de-lijk niet meer zo heet, voor het eerst in een ruime week. Zo te voelen ga ik dat even vieren met een heerlijk dutje!
Vanavond 23 uurquote:Op zondag 21 juli 2013 17:09 schreef Soempie het volgende:
Skip, dat is ook niks met dit weer. Hopelijk ben je snel klaar?
GotC, nu zit je goed!![]()
Hier wilde ik voor de 20 weken de nieuwe peuterkamer af hebben. Volgende week ben ik 20 weken zwanger, dus er is opeens wat meer haast met het schilderwerk en dergelijke. Valt het precies in de hittegolf.
[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 21-07-2013 18:01:09 ]
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:58 schreef GotC het volgende:
Wat tof Skips! Ik zat al paar keer te kijken vandaag en gisteren
[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 22-07-2013 00:15:26 ]
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:58 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]Wut? wat heb ik gemist? waarom ben je op de telefiesie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Hilzillah op 22-07-2013 08:37:19 ]
Om allemaal even naar jullie te zwaaienquote:Op zondag 21 juli 2013 21:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wut? wat heb ik gemist? waarom ben je op de telefiesie?
[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 22-07-2013 00:14:49 ]
Die hebben we hier ook ineens in de tuin! Heel veel levenden maar nog meer dode mieren, het is een groot slagveld op de grondquote:Op zondag 21 juli 2013 17:16 schreef DJMomo het volgende:
Naar binnen verbannen door een explosie aan mieren. Incl grote vliegende.
Spannend Sylver, zeker als er al iets van regelmaat in leek te zitten! Ben benieuwd!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:38 schreef Sylver_ het volgende:
Oke, de beetje-zeurende-harde-buiken zijn nu toch wel beetje-pijnlijke-harde-buiken geworden. Ze kwamen net een uur lang elke 10 minuten en duurden zo'n 30 seconden, maar nu lijkt er geen regelmaat meer in te zitten. Wel duurde die van net wel een stuk langer ..
Ik lees overal dat die voorweeen nog steeds niks zeggen over wanneer het nu gaat gebeuren, maar het wordt wel spannender
Ooooh cool! Ik heb joepiesie! kanaaltje 14?quote:
Check!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:19 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn beebie heeft bijzettafel billen. en die zitten al heel de dag klem onder mn ribben. Kan niet eens normaal rechtop zitten
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef Mabawa. het volgende:
Ik wil ook naar Skips kijkenkpn hier
Auu Suusz, heb je het netjes gehouden in de AH op dat moment?
Sylver spannend!
Hihihi Hilz, OLLifantjes hebben nou eenmaal dikke billen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Hihi, Hillz met je bijzettafel. Ergens ook wel weer handig.
[ Bericht 9% gewijzigd door ProjSkippy op 22-07-2013 00:13:56 ]
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]Ik ga morgen naar je kijken Skips!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Hihi, Hillz met je bijzettafel. Ergens ook wel weer handig.
Over een jaar of 3 kan pappa z'n baco'tje op zn billen neerzetten!![]()
Dan ben ik van die plicht ontheven.ik heb ook bijzettafel billen
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Hilzillah op 22-07-2013 08:35:42 ]
Nope.. Alleen baco's. Moet eerlijk bekennen dat ik hem daar graag bij mag helpen. Alleen nu dan even nietquote:Op zondag 21 juli 2013 22:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Haha, jouw vriend ook geen bierdrinker? De mijne doet ook alleen maar BaCo's, maar gelukkig hoef ik hem daar niet bij te helpen.
---
Hihi, niet toevalig het zelfde park als de babymeet van vandaag Mabawa?
---
Ik voel trouwens van alles vandaag in mijn buik.
Haha nee, dat niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Hihi, niet toevalig het zelfde park als de babymeet van vandaag Mabawa?
---
Ik voel trouwens van alles vandaag in mijn buik.
Ja! Ik ben helemaal geen Bacardi-drinker en helemaal niet met chemische smaakjes, maar toen ik die abri zag dacht ik: 'mmmm interesting!'quote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef Mabawa. het volgende:
Ohh hebben jullie ook die abriposter gezien van Bacardi pineapple???Die zou ik zo graag proberen nu!
Hoe ik er ooit aan gekomen ben mag Joost weten, maar ik ben in het gelukkige bezit van een pompje op 12 volt, dus heb badje bij de auto opgeblazen en voila! Trouwens, heb een vermoeden dat bijna iedereen hetzelfde badje in de tuin heeft inmiddels, maar wat wil je ook....15 euro voor een lekker badje!quote:Op zondag 21 juli 2013 12:33 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Zelfs met aanmoedigen besloot mijn man dat dit te lang ging duren. Morgen op zoek naar elektrische pomp. Badje voor dochter staat wel
Ik heb een bijzettafel hoofd, m,aar die gebruik ik toch maar nietquote:Op zondag 21 juli 2013 22:19 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn beebie heeft bijzettafel billen. en die zitten al heel de dag klem onder mn ribben. Kan niet eens normaal rechtop zitten
Wat gaat het snel ineens hequote:Op maandag 22 juli 2013 07:07 schreef DJMomo het volgende:
Sylver, snel gegaan! heerlijk, geniet van je dochter met mooie naam!
en nog even een jompel voor mezelf: 12 weken!![]()
Blokker misschien, maar Action heeft ze inderdaad en ook het Kruidvat. Volgens mij zijn die laatste 2 nagenoeg gelijk?quote:Op maandag 22 juli 2013 08:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Oooh een badje! Ik heb er wel een voor de honden, maar denk dat ik er vanmiddag ook een voor mezelf ga halen. Zou de blokker zoiets hebben?
quote:Op maandag 22 juli 2013 08:30 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Blokker misschien, maar Action heeft ze inderdaad en ook het Kruidvat. Volgens mij zijn die laatste 2 nagenoeg gelijk?Oja Kruidvat, kan ik ook wel kijken. Ik woon in een gehucht met weinig winkels en heb geen zin om naar de stad te rijden, dus beter hebben ze 'm gewoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |