Wij hebben onze naam ook zojuist weggegooid en een nieuwe bedachtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:
Mooie buikfoto Wup (en je kleine meisje)
Heel benieuwd naar het kamertje Gotc!
We waren uit de naam, zelfs een mutsje laten borduren met die naam en nu wil ik een andere naam![]()
![]()
hoe is t met je?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:59 schreef Linda2205 het volgende:
Die kunnen jullie mooi hiernposten dan toch? Spewey? Gotc? Hihi
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben onze naam ook zojuist weggegooid en een nieuwe bedacht
Hahah ook zo herkenbaar! Die hebben we ook omgebouwdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:09 schreef Spewey het volgende:
[..]Geweldig!
![]()
Zijn tweede naam klinkt alleen voor geen meter meer bij de nieuwe naam
We houden m nog even achter de hand....gewoon, voor de zekerheidquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:59 schreef Linda2205 het volgende:
Die kunnen jullie mooi hiernposten dan toch? Spewey? Gotc? Hihi
Kwestie van goed naar de plaatjes kijken en logisch nadenkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoop die van ons zeer uitgebreid!!!
Omg, nog nooit deurtjes gesteld
We hebben een pompquote:Op zondag 21 juli 2013 11:11 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zie jou zitten hè aanmoedigend vanaf een stoel. "Komop blazen, klein stukje nog... Ja ja je bent en bijna, even je best doen.. JAAAAA!" *Plons*
Zelfs met aanmoedigen besloot mijn man dat dit te lang ging duren. Morgen op zoek naar elektrische pomp. Badje voor dochter staat welquote:Op zondag 21 juli 2013 11:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
We hebben een pomp. Verder is het best accuraat
Iddquote:Op zondag 21 juli 2013 13:02 schreef Hilzillah het volgende:
GotC nee toch!! jij moet tegen jezelf in bescherming genomen worden! vastbinden op stoel in tuin met glas koud iets aan hand gesuperglued!
Hoewel het strand maar 5 minuten lopen is (quote:Op zondag 21 juli 2013 11:36 schreef Suusz het volgende:
Oe, strand Sylver! Als het nog lukt tenminste, ik vind dat altijd wel meer vermoeiend dan in de tuin/balkon te zitten. Plus je hebt niet direct toegang tot de wc, zou voor mij met mijn 15x+ plassen per dag ook wel een crime zijn. Hier vandaag alvast een mini Nijntje zwembadje opzetten in de tuin. Kijken of ik mijn voeten en enkels weer in enigszins normale vorm kan krijgen
denk het wel, als we het gat weten te vinden. Gelukkig kwam het zwembad bij de Action vandaan, dus erg duur was het neit.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:12 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Hoewel het strand maar 5 minuten lopen is (), toch maar gekozen voor balkon. Het 15x moeten plassen icm de lange rij mensen die ik voorbij zie komen heeft me over de streep gehaald. Wel even een lekkere ijskoude smoothie geregeld en de belofte van mijn man dat hij limoendrankjes voor me gaat maken
![]()
Een zwembadje voor de voetjes en enkels klinkt ook wel erg goed, Suus!
Balen van jouw zwembadje, laiv. Is het nog wel te plakken?
Alleen nog even...?? Lieve hemel, doe's rustig aanquote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef GotC het volgende:
Ik snap er ook niks van dames! Maar, net uurtje wezen floaten (heerlijk), zo alleen nog even de gewassen vouwgordijnen ophangen, stoelen en tafels op het balkon schoonmaken en dan zitten+niks doen!
Hahaha hier ook, na 2 uur met de kindjes in hun zwembadje te hebben gehangen, heb ik net de ventilator op standje orkaan gezet en ga lekker even een tukje doenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:59 schreef Cwen het volgende:
[..]
Alleen nog even...?? Lieve hemel, doe's rustig aan! Fijn dat het floaten zo lekker was, dat wil ik echt nog een keer doen!
Na 3 uur in een koud (echt koud!) zwembad te hebben gezeten hebi k het ein-de-lijk niet meer zo heet, voor het eerst in een ruime week. Zo te voelen ga ik dat even vieren met een heerlijk dutje!
Vanavond 23 uurquote:Op zondag 21 juli 2013 17:09 schreef Soempie het volgende:
Skip, dat is ook niks met dit weer. Hopelijk ben je snel klaar?
GotC, nu zit je goed!![]()
Hier wilde ik voor de 20 weken de nieuwe peuterkamer af hebben. Volgende week ben ik 20 weken zwanger, dus er is opeens wat meer haast met het schilderwerk en dergelijke. Valt het precies in de hittegolf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 21-07-2013 18:01:09 ]
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:58 schreef GotC het volgende:
Wat tof Skips! Ik zat al paar keer te kijken vandaag en gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 22-07-2013 00:15:26 ]
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:58 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]Wut? wat heb ik gemist? waarom ben je op de telefiesie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Hilzillah op 22-07-2013 08:37:19 ]
Om allemaal even naar jullie te zwaaienquote:Op zondag 21 juli 2013 21:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wut? wat heb ik gemist? waarom ben je op de telefiesie?
[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 22-07-2013 00:14:49 ]
Die hebben we hier ook ineens in de tuin! Heel veel levenden maar nog meer dode mieren, het is een groot slagveld op de grondquote:Op zondag 21 juli 2013 17:16 schreef DJMomo het volgende:
Naar binnen verbannen door een explosie aan mieren. Incl grote vliegende.
Spannend Sylver, zeker als er al iets van regelmaat in leek te zitten! Ben benieuwd!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:38 schreef Sylver_ het volgende:
Oke, de beetje-zeurende-harde-buiken zijn nu toch wel beetje-pijnlijke-harde-buiken geworden. Ze kwamen net een uur lang elke 10 minuten en duurden zo'n 30 seconden, maar nu lijkt er geen regelmaat meer in te zitten. Wel duurde die van net wel een stuk langer ..
Ik lees overal dat die voorweeen nog steeds niks zeggen over wanneer het nu gaat gebeuren, maar het wordt wel spannender
Ooooh cool! Ik heb joepiesie! kanaaltje 14?quote:
Check!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:19 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn beebie heeft bijzettafel billen. en die zitten al heel de dag klem onder mn ribben. Kan niet eens normaal rechtop zitten
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef Mabawa. het volgende:
Ik wil ook naar Skips kijkenkpn hier
Auu Suusz, heb je het netjes gehouden in de AH op dat moment?
Sylver spannend!
Hihihi Hilz, OLLifantjes hebben nou eenmaal dikke billen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Hihi, Hillz met je bijzettafel. Ergens ook wel weer handig.
[ Bericht 9% gewijzigd door ProjSkippy op 22-07-2013 00:13:56 ]
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]Ik ga morgen naar je kijken Skips!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Hihi, Hillz met je bijzettafel. Ergens ook wel weer handig.
Over een jaar of 3 kan pappa z'n baco'tje op zn billen neerzetten!![]()
Dan ben ik van die plicht ontheven.ik heb ook bijzettafel billen
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Hilzillah op 22-07-2013 08:35:42 ]
Nope.. Alleen baco's. Moet eerlijk bekennen dat ik hem daar graag bij mag helpen. Alleen nu dan even nietquote:Op zondag 21 juli 2013 22:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Haha, jouw vriend ook geen bierdrinker? De mijne doet ook alleen maar BaCo's, maar gelukkig hoef ik hem daar niet bij te helpen.
---
Hihi, niet toevalig het zelfde park als de babymeet van vandaag Mabawa?
---
Ik voel trouwens van alles vandaag in mijn buik.
Haha nee, dat niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Hihi, niet toevalig het zelfde park als de babymeet van vandaag Mabawa?
---
Ik voel trouwens van alles vandaag in mijn buik.
Ja! Ik ben helemaal geen Bacardi-drinker en helemaal niet met chemische smaakjes, maar toen ik die abri zag dacht ik: 'mmmm interesting!'quote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef Mabawa. het volgende:
Ohh hebben jullie ook die abriposter gezien van Bacardi pineapple???Die zou ik zo graag proberen nu!
Hoe ik er ooit aan gekomen ben mag Joost weten, maar ik ben in het gelukkige bezit van een pompje op 12 volt, dus heb badje bij de auto opgeblazen en voila! Trouwens, heb een vermoeden dat bijna iedereen hetzelfde badje in de tuin heeft inmiddels, maar wat wil je ook....15 euro voor een lekker badje!quote:Op zondag 21 juli 2013 12:33 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Zelfs met aanmoedigen besloot mijn man dat dit te lang ging duren. Morgen op zoek naar elektrische pomp. Badje voor dochter staat wel
Ik heb een bijzettafel hoofd, m,aar die gebruik ik toch maar nietquote:Op zondag 21 juli 2013 22:19 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn beebie heeft bijzettafel billen. en die zitten al heel de dag klem onder mn ribben. Kan niet eens normaal rechtop zitten
Wat gaat het snel ineens hequote:Op maandag 22 juli 2013 07:07 schreef DJMomo het volgende:
Sylver, snel gegaan! heerlijk, geniet van je dochter met mooie naam!
en nog even een jompel voor mezelf: 12 weken!![]()
Blokker misschien, maar Action heeft ze inderdaad en ook het Kruidvat. Volgens mij zijn die laatste 2 nagenoeg gelijk?quote:Op maandag 22 juli 2013 08:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Oooh een badje! Ik heb er wel een voor de honden, maar denk dat ik er vanmiddag ook een voor mezelf ga halen. Zou de blokker zoiets hebben?
quote:Op maandag 22 juli 2013 08:30 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Blokker misschien, maar Action heeft ze inderdaad en ook het Kruidvat. Volgens mij zijn die laatste 2 nagenoeg gelijk?Oja Kruidvat, kan ik ook wel kijken. Ik woon in een gehucht met weinig winkels en heb geen zin om naar de stad te rijden, dus beter hebben ze 'm gewoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |