abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129139805
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Kim :D O+
Doe mij zulke collega's! ;).

Ik merk dat ik best nog een beetje onzeker ben of het wel goed blijft gaan :@. Wanneer ging bij jullie dat gevoel ongeveer over?
Herkenbaar :@ Ik durf hier eigenlijk ook nog niet echt te posten :')

Gelukkig heb ik nog steeds wel last van mn borsten en zo lang er geen bloed is gaat het goed hou ik mezelf voor :) en zelfs met bloed kan het nog goed gaan. Maar ik kijk echt enorm uit naar de eerste echo, die ik nog niet gepland heb omdat ik in het buitenland ben tot eind volgende week helaas. Ik hoop heel erg op een snel plekje dan...
pi_129146892
quote:

Ik merk dat ik best nog een beetje onzeker ben of het wel goed blijft gaan :@. Wanneer ging bij jullie dat gevoel ongeveer over?
Ik ook bij week 16 en toen is het meteen ook de hele andere kant opgeslagen.
Genieten komt later denk ik bij mij. Ik ben nu nog te veel bezig met een modus operandi te vinden. Hoeveel kan ik lopen? Iedereen kijkt eerst naar mijn buik en dan naar mijn gezicht, hoe reageer ik daar op? Etc.

Ik moet wel zeggen dat ik heel slecht reageer op slecht slapen (vriendelijk van mijn lichaam dat we nu al beginnen met oefenen!). Dus misschien dat het bovenstaande ook een beetje te somber klinkt?

Sylver! Hoe is het met je? Hoe was de nacht? O+
pi_129146931
Ohja en zand, ondanks je eigen histoire gaat het in de meeste gevallen 'wel gewoon goed'. Miskramen zijn nog steeds geen standaard. Iemand zei dat tegen mij en dat heeft me ook wel geholpen er niet zo extreem onzeker over te zijn. Bij mij was die onzekerheid verlammend, volgens heb jij dat al minder, toch? :*
pi_129146983
Zand, bij mij is het vorige zwangerschap tussen 18 en 20 weken goedgekomen. Daarvoor was ik extreem onzeker, toen kwam het niet door een miskraam, maar door het feit dat we de mmm in waren geweest. Ik leefde echt van echo naar echo toe. En zoals KimP beschrijft, het gevoel van euforie duurde nazo'n echo aar even, want het is toch maar een momentopname. Door het hele mmm gedoe stond ik er gewoon niet meer zo onbevangen in, al kunnen mensen waarbij het wel gewoon lukt natuurlijk hetzelfde hebben. Ik kan alleen maar zeggen: probeer de genieten, ook al is het soms maar kort. En op jouw termijn is de kans dat het nog misgaat al heel klein. :*
  zaterdag 20 juli 2013 @ 07:45:29 #155
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129146991
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef Dot. het volgende:

[..]

Herkenbaar :@ Ik durf hier eigenlijk ook nog niet echt te posten :')

Gelukkig heb ik nog steeds wel last van mn borsten en zo lang er geen bloed is gaat het goed hou ik mezelf voor :) en zelfs met bloed kan het nog goed gaan. Maar ik kijk echt enorm uit naar de eerste echo, die ik nog niet gepland heb omdat ik in het buitenland ben tot eind volgende week helaas. Ik hoop heel erg op een snel plekje dan...
Ik zou zeggen, maak nu vast een afspraak, daarmee hoef je niet te wachten tot je thuis bent.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 07:46:34 #156
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129146997
Buurtjes zijn op dezelfde dag als wij uitgerekend, kennissen een dag eerder. _O-
pi_129147254
Hadden jullie aantal weken terug soms n striomstoring?

Zand, hier begint t gevoel met n naderen van de 12w langzaam te komen. Maar wil nog wel graag even goede uitslag combitest voor ik echt ga genieten. Om dat te vieren ga ik denk ik al iets kopen. No matter what. Als t maar voor baby is ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129147366
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 07:29 schreef Limone het volgende:
Ohja en zand, ondanks je eigen histoire gaat het in de meeste gevallen 'wel gewoon goed'. Miskramen zijn nog steeds geen standaard. Iemand zei dat tegen mij en dat heeft me ook wel geholpen er niet zo extreem onzeker over te zijn. Bij mij was die onzekerheid verlammend, volgens heb jij dat al minder, toch? :*
Dat is ook zo, en bij wat mij overkomen is (leeg vruchtzakje) is de kans op herhaling zelfs een stuk kleiner dan anders, maar toch blijft het spannend. Ik vind het zo'n raar idee dat ik zo'n klein boontje in mijn buik heb, met een dapper kloppend hartje. Volgens de echoacopiste blijft dat hartje het nog minstens 80 jaar doen ;).
Ik probeer wel te genieten, maar ik had gewoon gehoopt dat het "yes alles is goed" gevoel van de echo wat langer aan zou houden.
Naja, can't have it all ;).
:*
  zaterdag 20 juli 2013 @ 08:58:06 #159
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129147375
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 07:20 schreef Limone het volgende:

[..]

Sylver! Hoe is het met je? Hoe was de nacht? O+
Volgens mij ga ik me nu een hoop verbeelden :P Ik had gisteren het idee dat de harde buiken wat gevoeliger voelde dan anders en vanochtend werd ik wakker van een beetje een gezeurend gevoel onderin mijn buik, maar volgens mij moest ik gewoon heel erg nodig plassen :D

Zul je zien dat ze nog gewoon tot 42 weken blijft zitten :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 09:06:55 #160
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129147422
Zand, ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft hoor :*
En je weet dat piekeren niks aan de situatie verandert en dat blijf je jezelf maar elke keer vertellen, maar het is natuurlijk hardstikke moeilijk om dat gevoel gewoon zomaar even weg te redeneren.

Ik leefde ook van echo naar echo. Moet wel zeggen dat het heel erg geruststellend voelde toen ik d'r eenmaal voelde bewegen :) Maar zeker in het begin kropen de weken echt tergend langzaam voorbij En mijn man maar roepen "10 weken alweer?! Wat gaat het snel, he!" :X
pi_129147819
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 08:58 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Volgens mij ga ik me nu een hoop verbeelden :P Ik had gisteren het idee dat de harde buiken wat gevoeliger voelde dan anders en vanochtend werd ik wakker van een beetje een gezeurend gevoel onderin mijn buik, maar volgens mij moest ik gewoon heel erg nodig plassen :D

Zul je zien dat ze nog gewoon tot 42 weken blijft zitten :P
Ik denk het niet. Zeurend gevoel klinkt alsof er toch iets aan het gebeuren is!
pi_129147849
Zeurend gevoel ftw! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129147889
Goedemorgen dames!

Zand die onzekerheid kan ik me voorstellen, iedereen heeft dat denk ik een beetje, maar als je op dat gebied vervelende ervaringen hebt is het natuurlijk nog logischer.

Sylver klinkt wel spannend hoor :)

Vandaag koffers inpakken!
En sinds gister 24 wkn *O* En de baby schopt serieus regelmatig zo hard dat ik gewoon een beurs gevoel er aan over hou, nu al :D
pi_129147959
Pfff, wat krijg ik toch al een BUIK!
En dan ben ik pas negen weken. Merk echt het verschil zo nu met de vorige zwangerschap. Nog niet iedereen (oa m'n baas) weet dat ik zwanger ben en het is moeilijk te verbergen. Ik draag nu al positiebroeken.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:03:05 #165
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129147996
30 weken vandaag :o.

De eerste 12 weken vond ik ook lang duren. Maar nu gaat het heel snel, vind ik qua weer ook niet zo erg :X
pi_129148066
Echt joh nummer? Ik heb vandaag nog heerlijk mijn gewone jeans aan. Van de week veel zomer rokjes met elastiek in de taille gedragen, dus vroeg me vanmorgen al af of het nog ging lukken. Maar ja dus :Y wel met buikje erboven. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129148257
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:07 schreef DJMomo het volgende:
Echt joh nummer? Ik heb vandaag nog heerlijk mijn gewone jeans aan. Van de week veel zomer rokjes met elastiek in de taille gedragen, dus vroeg me vanmorgen al af of het nog ging lukken. Maar ja dus :Y wel met buikje erboven. O+
O nee, gewone jeans past me echt niet meer. Ik hoop niet dat ik weer net zo veel aan ga komen als bij m'n vorige zwangerschap,ik moet echt opletten. Door de hormonen heb ik heel veel trek in lekkere dingen. :9
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:22:37 #168
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129148288
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 09:49 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Zeurend gevoel klinkt alsof er toch iets aan het gebeuren is!
Echt? :o

Maar het zeurende gevoel is wel weer weg. Ik zeg iig nog maar niks tegen manlief, die springt nu al bijna in de startblokken als ik een kreuntje geef (last van mijn liezen) :+

Jeej voor de wisseldagen Bla en Bubseltje! *O*
pi_129149151
quote:

Ik bleef de eerste periode nog onzeker. Ik durfde voor de 20 wkn ook echt nog niks aan babyspul te kopen. Daarna ben ik echter ook wel losgegaan :D.
Maar merk dat ik zelf nu nog moeite heb met kaartjes van kleertjes knippen en verpakkingen van spulletjes weg te gooien. Er blijft (nu ondertussen wel heeel erg in de verte) toch altijd een gevoeletje van maar wat als het dan toch niet goed gaat..

En Sylver, spannend. Misschien toch al een heel klein beetje voorwerk :)
Het is trouwens voor jou ook eerste kindje toch?
pi_129149456
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

O nee, gewone jeans past me echt niet meer. Ik hoop niet dat ik weer net zo veel aan ga komen als bij m'n vorige zwangerschap,ik moet echt opletten. Door de hormonen heb ik heel veel trek in lekkere dingen. :9
Ik was ook snel enorm (enthousiaste darmen), vergelijkbaar met een week of 20-25 :X Maar vanaf anderhalve week terug is het echt minder geworden en ik pas mijn eigen broeken weer. Alhoewel nu mn baarmoeder boven mn schaambeen begint uit te komen en dat gaat wel weer gepaard met groeien. Maar nu is het tenminste baby ;) Het stukje "is ze dik geworden of toch zwanger?" heb ik in elk geval overgeslagen, van de week werd ik al spontaan gefeliciteerd door cliënten :') en de opmerking daarna dat ik toch wel minstens zo ver als zij moest zijn -20 weken- schrap ik gewoon even ;(
  zaterdag 20 juli 2013 @ 11:46:20 #171
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129149483
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:26 schreef Suusz het volgende:

[..]

Ik bleef de eerste periode nog onzeker. Ik durfde voor de 20 wkn ook echt nog niks aan babyspul te kopen. Daarna ben ik echter ook wel losgegaan :D.
Maar merk dat ik zelf nu nog moeite heb met kaartjes van kleertjes knippen en verpakkingen van spulletjes weg te gooien. Er blijft (nu ondertussen wel heeel erg in de verte) toch altijd een gevoeletje van maar wat als het dan toch niet goed gaat..

Ah, dit heb/had ik ook. Heb volgens mij bij.. 22 weken pas iets gekocht :P
En nog durf ik niet écht los te gaan.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 11:52:53 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129149609
Ik ging pas los ergens rond 28 weken geloof ik. Toen moest het ook wel om dingen op tijd af te krijgen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129149684
Dat vraagt om foto's nummer zoveel en wupwup!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 20 juli 2013 @ 12:16:23 #174
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129150039
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:26 schreef Suusz het volgende:

[..]

Klopt, ook mijn eerste :)

En wbt rest van je verhaal, dit had ik kunnen schrijven! Echt heel herkenbaar :Y
pi_129150308
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:57 schreef DJMomo het volgende:
Dat vraagt om foto's nummer zoveel en wupwup!
Niet quoten svp

--Aaaaand it's gone--

Dochter deed een dansje :')

[ Bericht 11% gewijzigd door WupWup op 21-07-2013 00:51:08 ]
  zaterdag 20 juli 2013 @ 12:53:38 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129150870
Dat is al een beste Wup! En je dochter :D
pi_129151332
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 07:45 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, maak nu vast een afspraak, daarmee hoef je niet te wachten tot je thuis bent.
Ja, zou op zich idd wel handig zijn, maar je moet een vragenlijst op de site invullen voor je mag bellen en dat wil ik graag samen doen en mijn vriend is gewoon thuis :)

Wow, wup! Leuk hoor!
pi_129151347
Jeum wup! :o :D O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129151568
Wow Wup! :o

Hallo hier, jippie voor de wisseldagen incl m'n eigen. 22 wkn hier! *O* Ben mega lui, lig nog op bed en val steeds in slaap. Blijkbaar heb ik het nodig.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 13:45:42 #180
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129152101
Dat is al een flinke buik, Wup! :)

Jeej voor 22 weken, Mabawa! *O* En het is helemaal niet verkeerd om af en toe een luie dag te hebben ;)
pi_129156450
Poehee Wup, das inderdaad al een beste!

Ik lig lekker op bed met thee en chocola terwijl lief een spelletje doet op de X-box, een echte zwanger-zijn-zaterdag. Anders was ik druk geweest met schoonmaken, de stad in, boodschappen enzovoort enzovoort . 't Heeft toch wel zijn voordelen, zo'n garnaaltje in je buik.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129156510
36 weken vandaag! *slik*

Gisteren even met mijn neus op de feiten gedrukt. Hele dag leek ik wat vocht te verliezen, 's avonds toch maar even gebeld, en dan zit je ineens in het ziekenhuis op gebroken vliezen uit te sluiten. Gelukkig was er niets aan de hand en mocht ik weer naar huis toe.

Vandaag dus maar duf een dagje bijkomen.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:12:54 #183
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129156537
Nou, ik heb me net uitgesloofd: auto gewassen, boodschappen gedaan, bij de Prenatal wat hangertjes gehaald en broodjes hamburger voor Yur gemaakt..
Ik ben nu op!

Maar, Yur heeft een afspraak voor me gemaakt om te gaan floaten morgen. Ik verheug me er nu al op O+
pi_129157585
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
36 weken vandaag! *slik*

Gisteren even met mijn neus op de feiten gedrukt. Hele dag leek ik wat vocht te verliezen, 's avonds toch maar even gebeld, en dan zit je ineens in het ziekenhuis op gebroken vliezen uit te sluiten. Gelukkig was er niets aan de hand en mocht ik weer naar huis toe.

Vandaag dus maar duf een dagje bijkomen.
Zo, dat is dan wel even schrikken lijkt me! Inderdaad even dagje bijkomen dan :)
pi_129157655
Zo Wup. :o :D

Maar zou goed kunnen dat mijn buik er over 2-3 weken ook zo uitziet.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:10:58 #186
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129160854
Yeuh O+ Kamertje staat in elkaar en op z'n plek! O+ *O*
pi_129160890
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:10 schreef GotC het volgende:
Yeuh O+ Kamertje staat in elkaar en op z'n plek! O+ *O*
Pics :D

Zijn die kamertjes trouwens lastig in elkaar te zetten?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:15:42 #188
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129160975
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:12 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Pics :D

Zijn die kamertjes trouwens lastig in elkaar te zetten?
Yur zegt: Ik heb alleen maar linkerhanden en als ik het kan, kan iedereen het.

Foto's komen nog wel als het verder af is ;)
pi_129161085
GotC, fijn dat het in elkaar staat!

Suusz, ik was er zelf wel redleijk rustig onder. Verwachte ook wel dat het niets was, maar wilde toch nit met het idee rondlopen dat het wel wat kon zijn..
pi_129161277
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Yur zegt: Ik heb alleen maar linkerhanden en als ik het kan, kan iedereen het.

Foto's komen nog wel als het verder af is ;)
Gelukkig, komende week wordt de onze bezorgd en dan moet ik ook aan de bak. Ook twee linker handen :D
pi_129161354
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:22 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Echt? :o

Maar het zeurende gevoel is wel weer weg. Ik zeg iig nog maar niks tegen manlief, die springt nu al bijna in de startblokken als ik een kreuntje geef (last van mijn liezen) :+

Jeej voor de wisseldagen Bla en Bubseltje! *O*
Dat lees ik hier wel eens. Verder geen ervaring mee, het is ook mijn eerste :+

Wat een buik, wup! Maar wel mooi van vorm, nu al!

Foto's GotC! Wat lekker dat het af in elkaar is! *O*

Ik heb net 2 uur geslapen! :D Heerlijk en ik hoef ook helemaal niets meer te doen vandaag. O+
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:32:26 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129161389
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Gelukkig, komende week wordt de onze bezorgd en dan moet ik ook aan de bak. Ook twee linker handen :D
Er is hoop! ;) Alleen het stellen van de deurtjes moet nog worden gedaan en neem je tijd om de instructies rustig te lezen :P
  zaterdag 20 juli 2013 @ 19:23:41 #193
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129162807
Gotc *O*

Hier was de handleiding erg karig :+.
pi_129164550
Angela ook een ventje! LEUK

Hier vandaag kleding wezen shoppen voor mij en de druktemaker in mn buik.
Heel erg leuk, ook een teken dat ik niet meer zo bang ben (mag ook wel met 21.3)
Zoveel leuke spulletjes!

De eerder genoemde druktemaker laat regelmatig van zich spreken.
En die schopjes en stompjes doen verrekte pijn, dat had niemand me verteld!
Manlief heeft het ook voor het eerst gevoeld deze week.
pi_129164855
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gotc *O*

Hier was de handleiding erg karig :+.
Hoop die van ons zeer uitgebreid!!!
Omg, nog nooit deurtjes gesteld :D
  zaterdag 20 juli 2013 @ 20:41:44 #196
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_129165067
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Hoop die van ons zeer uitgebreid!!!
Omg, nog nooit deurtjes gesteld :D
K&W / Korte Klus Kwesties - Voor al uw kleine klus vraagjes !
;)
geen man overboord!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_129165516
Hier was de handleiding opzich wel goed. Soms was tekening wat onduidelijk, of onjuist of onvolledig. Maat als je eenmaal 1 kast hebt gebouwd, snap je het principe wel.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129165844
Mooie buikfoto Wup (en je kleine meisje O+ )

Heel benieuwd naar het kamertje Gotc!

We waren uit de naam, zelfs een mutsje laten borduren met die naam en nu wil ik een andere naam :@ -O- :D
pi_129166287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:
We waren uit de naam, zelfs een mutsje laten borduren met die naam en nu wil ik een andere naam :@ -O- :D
Met mijn dochter waren we ook uit de naam en uiteindelijk vond ik het toch niet passen. Ben nog steeds blij dat we haar haar huidige naam hebben gegeven :)

Dus, gewoon iets anders kiezen als je dat mooier vind!
pi_129166980
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:
Mooie buikfoto Wup (en je kleine meisje O+ )

Heel benieuwd naar het kamertje Gotc!

Hahahha, dat zou mij ook kunnen gebeuren! Volg je gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')