Ja, zou op zich idd wel handig zijn, maar je moet een vragenlijst op de site invullen voor je mag bellen en dat wil ik graag samen doen en mijn vriend is gewoon thuisquote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:45 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak nu vast een afspraak, daarmee hoef je niet te wachten tot je thuis bent.
Zo, dat is dan wel even schrikken lijkt me! Inderdaad even dagje bijkomen danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
36 weken vandaag! *slik*
Gisteren even met mijn neus op de feiten gedrukt. Hele dag leek ik wat vocht te verliezen, 's avonds toch maar even gebeld, en dan zit je ineens in het ziekenhuis op gebroken vliezen uit te sluiten. Gelukkig was er niets aan de hand en mocht ik weer naar huis toe.
Vandaag dus maar duf een dagje bijkomen.
Picsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:10 schreef GotC het volgende:
YeuhKamertje staat in elkaar en op z'n plek!
![]()
Yur zegt: Ik heb alleen maar linkerhanden en als ik het kan, kan iedereen het.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Pics
Zijn die kamertjes trouwens lastig in elkaar te zetten?
Gelukkig, komende week wordt de onze bezorgd en dan moet ik ook aan de bak. Ook twee linker handenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur zegt: Ik heb alleen maar linkerhanden en als ik het kan, kan iedereen het.
Foto's komen nog wel als het verder af is
Dat lees ik hier wel eens. Verder geen ervaring mee, het is ook mijn eerstequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:22 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Echt?![]()
Maar het zeurende gevoel is wel weer weg. Ik zeg iig nog maar niks tegen manlief, die springt nu al bijna in de startblokken als ik een kreuntje geef (last van mijn liezen)![]()
Jeej voor de wisseldagen Bla en Bubseltje!
Er is hoop!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gelukkig, komende week wordt de onze bezorgd en dan moet ik ook aan de bak. Ook twee linker handen
Hoop die van ons zeer uitgebreid!!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gotc![]()
Hier was de handleiding erg karig.
K&W / Korte Klus Kwesties - Voor al uw kleine klus vraagjes !quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoop die van ons zeer uitgebreid!!!
Omg, nog nooit deurtjes gesteld
Met mijn dochter waren we ook uit de naam en uiteindelijk vond ik het toch niet passen. Ben nog steeds blij dat we haar haar huidige naam hebben gegevenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:
We waren uit de naam, zelfs een mutsje laten borduren met die naam en nu wil ik een andere naam![]()
![]()
Hahahha, dat zou mij ook kunnen gebeuren! Volg je gevoel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Spewey het volgende:
Mooie buikfoto Wup (en je kleine meisje)
Heel benieuwd naar het kamertje Gotc!
We waren uit de naam, zelfs een mutsje laten borduren met die naam en nu wil ik een andere naam![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |