Ik zou willen dat ik ze met je kon delen, lieve Nikkiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nice van die connecties Kim! Ik zou willen dat ik ze had!
Helaas mag/moet ik nog een weekje wachten op mijn echo.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:46 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik ze met je kon delen, lieve Nikki
En die oppasbaby heeft ook heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:30 schreef Cwen het volgende:
Hier heerlijk geslapen, wel warm maar zo compleet gevoerd door de oppasbaby van gisteren dat ik er niets van gemerkt heb!voor de nachtbrakers, k merk dat ik daar helaas nog altijd erg slecht tegen kan.
Het lijkt in delen te zijn? Was dus nog even aan het twijfelen of het 'm wel is, maar na flink googelen lijkt het er wel opquote:
Nee hoor, dat is geen probleem. Hoe zouden we anders in bad kunnen bevallen? En niet iedereen merkt het...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:18 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het lijkt in delen te zijn? Was dus nog even aan het twijfelen of het 'm wel is, maar na flink googelen lijkt het er wel op
Las idd dat het dan nog wel 2 weken kan duren
Kan je dan trouwens echt beter niet meer in bad gaan? Ik las dat hier, maar verder niet echt meer tegen gekomen.
Bij een week of 16 pas, helaas. Maar sindsdien ook geen dag meer getwijfeld!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Kim![]()
Doe mij zulke collega's!.
Ik merk dat ik best nog een beetje onzeker ben of het wel goed blijft gaan. Wanneer ging bij jullie dat gevoel ongeveer over?
Ik was, ook na de eerste echo, zo onzeker (..eerdere miskraam) dat ik mezelf helemaal gek liep te maken. Want tsja, de vk had gezegd dat het hartje nog niet zo snel klopte, dus dat het aan het opstarten was.. Maar daarna dacht ik: maar wat nou als het helemaal niet betekent dat het opstart, maar juist dat het niet goed gaat?!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Kim![]()
Doe mij zulke collega's!.
Ik merk dat ik best nog een beetje onzeker ben of het wel goed blijft gaan. Wanneer ging bij jullie dat gevoel ongeveer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |