quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:03 schreef Sull het volgende:
Deze hadden jullie nog tegoed. Het gezicht van onze kleine bollie:Ik zie het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben dan ook écht geen echofluisteraar..
Ik zal hem ff verduidelijken (alhoewel het nu meer een alien gaat lijken misschien)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:15 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zie het nietMaar ik ben dan ook écht geen echofluisteraar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig is dat dan hé. het duurde bij mij ook heel lang voor ik het zag en ik had nog wel een bewegend (duidelijker) beeld... En nu zie ik ook alleen nog maar het gezichtje!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:56 schreef NoBoNo het volgende:
Ik zeker ook niet, maar het mooie is wel, nu kan ik het niet meer niet zien! hahaha
Oh oepsie!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:30 schreef Cwen het volgende:
Hoho, nog geen LLM, we zijn pas 36 weken vandaag. Maar wel een mooie mijlpaal, al kijk ik vooral uit naar die van volgende week!
Mag je wel gebruiken, zolang je geen te hoge bloeddruk hebtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:03 schreef Spewey het volgende:
Voor de mooie echo's, de nieuwe zwangere en de wisseldagen
![]()
Hier nog steeds enorm benauwd en m'n wallen hebben inmiddels zelf wallen, ik wil slapen, niet hoesten en hijgen
Waarom mag je geen Xylometazoline tijdens je zwangerschap? Met Google krijg ik zulke tegenstrijdige berichten
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mag je wel gebruiken, zolang je geen te hoge bloeddruk hebtmaar bij voorkeur liever oplossen met zoutoplossing ofzo, maar als dat niet genoeg soelaas biedt dan mag het wel hoor en sowieso niet langer dan 7 dagen (gewoon volgens normaal voorschrift dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |